Blogland knuffelt..

donderdag 20 december 2012

en hóe!!! Man wat doen jullie dat góed!!! Er is echt tijd en aandacht aan besteed en dát was nou juist de bedoeling! Ik weet niet of ik ze allemaal al heb gezien, ik lees nog even door, maar STEL he...STEL dat je jouw knuffel nog niet hebt mogen ontvangen, mail me even, ik weet immers wie de afzender is en dan kan ik daar even contact mee opnemen! Even los van het feit dat het bij PostNL natuurlijk wel soort van druk zal zijn, kan er altijd iets zijn waarom je envelopje vertraagd is! Trek dus aan de bel!
 Mail me gerust als je nog niks hebt ontvangen! lyndahovens@home.nl

Fijne donderdag voor kerst allemaal!

Liefs,
Lynda 

Leave a Comment

Carla zei

De mail is verstuurd!

lia zei

Ja, dat is zo erg. Ik was er ook bang voor hoor, pas een kraamkado opgestuurd en dus niet aangekomen.

Maar het was weer gezellig knuffelen in blogland.

Home and Lifestyle zei

Hier is alles goed gegaan, ik heb de knuffel mogen ontvangen en hoorde gisteravond dat mijn verzonden knuffel goed was aangekomen. Lynda, nogmaals hartelijk bedankt voor het organiseren...het blijft een super leuk idee.

Lieve groet, Ingrid

Anoniem zei

Yep, ook ik heb hem binnen gehad.
Zowaar er een blogje over gemaakt.

Ik hoop alleen dat de mijne goed is aangekomen.

Happy greetz Pieternel

Thuis bij Tjits zei

ook bij mij is alles goed gegaan, mijn verzonden knuffel is goed aangekomen en ik heb zelf ook al een knuffel mogen ontvangen, zo leuk!! dankjewel voor het wederom organiseren van een warm initiatief!!

liefs, Tjits

What's in a day zei

Hi, hi, mijn verstuurde knuffel is aangekomen en via de knuffelpost weet ik dat die naar mij toe onderweg is...super!!!

Geniet van de komende dagen,
Lieve groet,
♥Eefie

Marit zei

Hoi Lynda, via de blog van Elvera kom ik bij jou, ik las namelijk over de kerst knuffel.. Wat een leuk idee! Ik ben echt heel pril en nog onwennig in blog land, maar dit soort dingen zijn zo leuk om te lezen!
Ik ga je volgen, ok? Je hebt een mooi blog,
Volgend jaar wil ik ook mee doen hoor met de kerstknuffel als dat kan.
Kom je ook eens op mijn blog kijken?(moet nog veel leren om hem "af" te krijgen hoor, maar dat komt....met hopenlijk een beetje hulp van mijn medebloggers. Ik heb al mogen merken dat jullie heel behulpzaam en lief zijn voor elkaar!

Bij Guusje Thuis zei

Eh nou ... ik heb nog geen berichtje dat mijn knuffeltje ergens op een deurmat is gevallen, zou echt zo balen zijn als de ontvanger niks gehad heeft ... duim nog even mee!

cindy 'wonenmeteenhart" zei

hoi bij mij is die aangekomen maar of die van mij ook bij de gene is aangekomen weet ik nog niet ??

duimen dus

lieve gr cindy

bedankt nog trouwens voor het organiseren !!

Unknown zei

Ik had eeen heeele lieve....!!! En een blogje over geschreven!

Bedankt Lynda voor organisatie!!

Dikke kerstknuffel voor jou!!
XXX

Anita zei

Hi Lyn de mijne is warm in ontvangst genomen.
Of de mijne goed is aangekomen: geen idee.
Nog niks gehoord ;-)
Maarre hier een knuffel voor jou komtie X

Esther zei

Hoi,
Ook ik hoop dat de verstuurde kerstknuffel aankomt waar hij hoort.
Bij mij is de knuffel aangekomen en ik ben er superblij mee. Volgend jaar ga ik proberen er ook zo'n geweldig pakje van te maken.
Allemaal fijne dagen,
Groetjes,
Esther.