Waar o waar...?

woensdag 21 mei 2014

you know me, ik hou van zomerhuisjes(liefst aan zee, maar hee, met minder zou ik ook genoegen nemen) en surfend over het web kom je er ook ontzettend veel tegen. Maar wat opvalt is natuurlijk dat die veelal in Scandinavië staan. Zal toch zeker niet zo zijn dat "wij" in Nederland niet van die sfeervol te gave zomerhuisjes hebben? TOCH?!(ik daag je uit, laat ze me zien!)

Dit zomerhuisje ligt op een klein eilandje ergens in Zweden (serieus, alles zat mee blijkbaar) en is van designer Carouschka Streijffert

Carouschka Streijffert - interior Page 07
Carouschka Streijffert - interior Page 08

Carouschka Streijffert - interior Page 10
Carouschka Streijffert - interior Page 11
Nou, zoiets dus, later als ik groot ben. 




Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

Hmm....totaal niet verkeerd! Al vind ik het woord zomerhuis-je in dit geval niet helemaal de juiste benaming ;-).

Liefs, Ingrid

Anna Marie zei

Mooi! Later als ik groot ben wil ik ook op een eiland zitten. Met een bootje om te vissen.

In Nederland heb je volgens mij wel van dit verborgen huisjes (misschien iets minder groot) Zit er niets in de Botholse plassen?

Hannie zei

Daar droomt iedereen van, wat een mooi huis .

Unknown zei

Zeg maar HUIS inplaats van huisje =)
Hier in belgië vind je niet ze niet gemakkelijk, maar er zullen er wel zijn!

Liefs Jilly, Garcya's place

Anneke zei

Het zomerhuis(je) is bijna net zo groot als ons huis(je). Niet verkeerd zou ik zo zeggen. Als je GROOT bent komt ik gezellig bij je langs.
Liefs Anneke

Unknown zei

Mooi huis op een mooie plek. Maar het kan doorgaan voor permanente bewoning i.p.v. een vakantiehuisje.
Mooie vakantiewoningen in privé bezit zullen er in ons land en het mooie Limburg bij jou ook wel zijn. Of in Giethoorn. Groetjes, Ingrid.

ByMir zei

Mooie dromen... en wie weet komen ze uit :)
Fijne avond.
Liefs,
Mirjam

Mirjam zei

Prachtig, dat wil ik ook wel, maar alleen niet pas later als ik groot ben, maar gewoon NU!
Op de eerste foto lijkt het trouwens veel kleiner dan op de tweede foto...
Ik wens je een heerlijke avond,
Lieve groet,
Mirjam

Home fourteen zei

Ik ga mee!!:)) Gr. Jac....

More Than Living zei

Oh ik hou hier van, wat een geweldig huis is dit! Als jij later groot bent, wil ik graag langskomen in je huisje;)
Liefs Cindy

Mirjam zei

Kijk hier eens: http://huizecarmiggelt.nl/ Lijkt me geweldig! :)

crochetcookingandmore zei

Mooi!!!!