Ik hoop toch niet......

donderdag 15 juli 2010


Dat het met mn laptop net zo lang gaat duren als met de plintjes op de overloop..............

*SJUCHT*

Kids heb ik achtergelaten bij mijn vriendin op een verjaardag, manlief is er even niet...GAUW .................
BLOGGEN!!!!!! :)

Mn laptop staat er nog net zo bij als vanmorgen......snertding........
Mijn huis is schoon, de was weg......und jetzt???

Ik zie jullie wel..........soms........gestolen momentjes.....*HMMM*...misschien moet ik in het vervolg maar niet meer zo hard nee gillen als er iemand op MIJN pc wil......;)

LATER!~!!!

Lynda
Posted by Picasa

Leave a Comment

basiclabelSweden zei

Balen dat je laptop op vakantie is, heb wel een andere bezigheid voor je hoor, ga Hamburgers bakken hahah... heb ik vanmiddag ook gedaan :)

Grapje hahah.. sterkte hoop dat snel weer helemaal de oude is.

liefs

Irma zei

ohhhh jamwe kunnen niet zonder we worden er helemaal afhankelijk van wij vrouwen zijn weer terug bij af generaties lang ons best gedaan om zelfstandig als vrouw op eigen benen te kunnen staan krijgen we dit, sterkte meid;-))

lieve groetjes Irma

Sonja zei

Oh.. dat is zeker balen.. en dat op je me-time-momentje! Hopelijk valt de schade mee..

Groetjes, Sonja

Sonja zei

Dat fotootje.. daar blijf je naar kijken ;)

Karin zei

Tja 't is wat, nu hou je tijd over ;) Ik heb hier nog een mand met strijk staan, dus als je ff niets te doen hebt, gezellie met een bakkie erbij, ik ben morgen thuis. Zie je!

It's me zei

Tja............ik weetutooknie...........kan je niet helpen lieffie.......ik zou gewoon een nieuwe gaan halen................ik ken niet zonder hoor...ben verslaafd !!! nu ook zit nog heerlijk buiten.......eh dat fotootje mag ie op mijn blog??? ik vind um zoooooo leuk lief !!!

Kussssssssszzzzzzzzzzzz van mij.......

lia zei

Tja, een gevalletje van blogverslaving.....
Sterkte, en het komt allemaal weer goed...

Les Cotrions zei

What is happening to your laptop??? I understand you...I had problems with mine and I felt out of the world!
HOpe it'll be better very soon!
Have a nice Summer week enf Lynda!
Big hugs form a heating Italy!
Vale

Tuur zei

U bent verslaafd ....LOL

Verrassend Goed! zei

Leuk dat ik je blog heb gevonden. Ga je vanaf nu volgen.

warme groet,
Marianne

Een sneller kloppend hart zei

Al afkickverschijnselen?
Ik had dit vorig jaar een keer...maar nu is 't minder geworden...gelukkig, toen was ik er daardoor haast mee gestopt... ;)

Groetjes, Veronique

Michaja zei

Oh jee geen goed werkende laptop!!!!! Dat is natuurlijk niet leuk en wel heel heel erg vervelend want we willen natuurlijk wel lekker kunnen bloggen. Ik hoop voor je dat hij snel wordt gemaakt of...........
xxx
Michaja

Margot zei

Als je de strijk bij zuslief hebt gedaan, kun je bij mij nog een paar stoelen komen SCHILDEREN...
Ja de bussen zijn ingeleverd, en de kwasten zijn in gebruik, maar....
Ook een pokkenwerk, nu heb ik het in mijn rug.
Ik ben gewoon aan vakantie toe, net als jouw laptop....
Groetjes, Margot

Corine(THUIS) zei

Zeg komop nou! Ik dacht dat jij wel direct de boel zou regelen..laptop naar de reparateur, in de tussentijd een leenlaptop, want 'het werk' moet doorgaan..
Maar nee, jij laat 'm gewoon staan?!
Of vind je het stiekum wel lekker rustig zo, want was je ons even zat..
Eerlijk zijn meis! Da's het allerbelangrijkste in het leven :)
Groeten, Corine(THUIS)

Abacaxi & Hortelã zei

O no... balen is het zeker! Maar je houd ineens zoveel tijd over... geniet ervan, voor je het weet, werkt 'ie weer en moet je e weer achter ;-)
Mooi (en rustig!!) weekend gewenst!
Bisous, Chantal

Karla@TheClassyWoman zei

I have no idea what this post says, but I thought this little girl was absolutely precious! :)

Margriet zei

Grrr *** laptops.... je zou ze toch... Die van mij is gelukkig net weer heel, voor hoelang weet ik niet. Hopelijk is die van jou ook gauw weer gefixt, gelukkig dat je toch af en toe blijft posten. Fijn weekend ook voor jou!

Liefs,
Margriet