over beweging en anti-discriminatie

vrijdag 9 juli 2010

bewegen is gezond......

excersizing is healthy as we al know...



maar ken je beperkingen...

but you have to know where to draw the line...


Bruce heeft ook een les geleerd vandaag.....:)

as you can see, Bruce learnt his lesson today;)

de enige beweging hier vandaag zal het water zijn...
the only thing "moving" here, will be the water in our pool...

want IK heb besloten dat het niet lief van mij is om dat Lelijke Logge Blauwe ding op zn uiterlijk te beoordelen.....ik geef 'm een kans!;).

because I have decided that it's not nice from me, to judge The Ugly Big Blue thing by his looks.....I'm gonna give him a chance today..;)!


Talk to you later!!!!

Lynda

Leave a Comment

Suzy's Vintage Attic zei

Hi Lynda

Oh dear, did he fall in the water then? He must have had a nasty shock. That pool looks so invinting!
Have a lovely weekend
Isabelle x

Karin zei

WHOEHAAAAAAAAA, ik kom niet meer bij, krijg het er helemaal warm van gewoon LOL LOL. Ben jij mijn lang gezochte zus misschien...zelfs de kleurtjes zijn hetzelfde...proest. (Mijn vader was vroeger wel veel onderweg, het zou best kunnen dus)

In ieder geval twee zielen een gedachte, maar ja, waar moet je anders aan denken op zo'n dag als vandaag......even kind nog een paar bammen in zijn giegel stoppen zodat hij dadelijk weer naar school kan. Dan heb ik weer het rijk alleen, want ook ik hou niet zo van spetters. Duik ze!

Tuur zei

ga je toch een duik nemen? durf je het aan?

Muisje zei

Die heeft zeker een lesje gehad.
Maar of hij het daarom zal laten?
En geniet van heerlijk wat verkoeling.

Groeten Herma

lia zei

Nee hé, jij ook al.....
Kom net bij Karin uit het bad en nu bij jouw....
Niet eerlijk hoor dames, ik kan alleen met mijn voeten in een teiltje.
Pffff.....maar goed, jullie mogen het na de zomer ook zelf weer opruimen hoor....

Nee echt, ik wens je veel spetter plezier. En denk aan mij als je daar heerlijk ligt.

Fågel Blå zei

Hello!!!
Oh pour cat!
I hope he feel weel know!
And i hope your weekend be nice!
Kathrine

G-STYLE zei

Ik kom eraaaaaaannnnnn, heerlijk dat water daar bij jullie , geen ruimte hier voor dat soort decadentie ....helaassss.....
Je was even te vroeg met je reactie bij mij, heb advies nodig, misschien weet jij meer , dus nog even je k*nt uit dat water en weer even naar mij hoor .
fijne week verder , lieve groet Gea

Stacey zei

Lynda, your cat looks awfully tired! I should show you how our cat sleeps on her back with her hind legs in the air and her two front paws to the side...sometimes I have to check she's breathing just to be sure hehehhee. Any pool, ugly or not, is welcome in our humidity...do you get alot of humidity in Holland? ~Stacey

Home and Lifestyle zei

Lelijk of niet...ik wist het wel! Er lekker in gaan liggen en er voorlopig niet meer uitkomen!

Wij hebben hier de sloot, maar zag afgelopen week nog snoeken zwemmen, dus daar zie ik maar vanaf hi hi!

Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Margot zei

Hé zus,is "spoorloos" langs geweest.
Kom bij jou ook wel langs hoor. Heb jij misschien wel groen gras????
Spatterdespat, ik ben jaloers op je bad.
Prettig weekend.
Groetjes, Margot

It's me zei

Lig je lekker???? geniet meis !!! geniet.................fijne avond liefs Ria.....

Bonjade zei

Maak me gek...maak me gek.....
Zit ik hier met mijn douche- je en mijn voeten in een bak water en jij....jij ligt daar poepie de luxe te wezen.....
Bah bah bah!!!!!
Bommetje!!!!!
Fijne dag

Anoniem zei

Oh haha de poes,ja ze kunnen stunten,ik zag pas allemaal kleine nageltjes in de kit van het vensterbank van het springen naar vliegen en muggen haha,zoo een pool,wow daar zou ik nu ook wel in willen dobberen,heerlijk,wens je een fijn weekend,lieve groet Joke enne dank je voor je lieve woorden op mijn blog.

Floor zei

oh dat ziet er net zo lekker uit als bij Karin....heerlijk gewoon lekker met je giecheltje in het water...

jolanda zei

Oooooh wat ziet dat er verleidelijk uit!!!!! Ik kan me bijna niet meer inhouden!!
De derde foto vond ik trouwens net een soort van zoekplaatje... ik moest eerst goed bestuderen hoe het nou precies in elkaar zat maar ik heb het gevonden geloof ik hihihihi!
Veel plezier! groetjes jolanda

Diana zei

Jaloers?? Ik???? Nee hoor!!!! Ben wel errrug, echt heuls errrug gelukkig dat ik mee mag naar HET STRANDHUISJE!!!!!!!!
Niet vergeten de ZAMP te bestellen hoor Lynda!!!!!!!!