kunstkaarten van Angelique Weijers

woensdag 27 mei 2015

Ja hoor, jullie mogen ze nu allemaal zien! Op Instagram liet ik afgelopen weekend al een kunstkaart met de allerschattigste vogeltjes zien. Mocht er alleen nog niet bij vertellen van wie ze waren en waar je ze zou kunnen kopen. Nu wel! Het is de nieuwe collectie kunstkaarten van Angelique Weijers! Als je mijn blog al langer volgt ken je haar en haar werk. Ik mocht al eens eerder kaarten weggeven en ze was ook een donateur bij een aktie die we hielden voor het Glazen Huis. Haar interieur (van haar vorige huis!) mochten we laten zien en ik wacht geduldig af totdat ze ook de deur van haar nieuwe stulpje voor ons opent. :).

De kaarten Lyn, de kaarten :)




Dit zijn ze! Ze zijn net als haar voorgaande collectie weer geweldig! Je zou de vogeltjes bijna willen aaien.....



Hieronder zie je de hele collectie, acht kaarten met verschillende kunstwerkjes. Je kunt de kaarten los kopen of als set van 8. Daarvoor kun je naar haar webshop gaan .....MAAR.....


Je kunt ook onder dit bericht de naam van je favoriete kaart noemen ( de namen vind je natuurlijk op haar website!) en je vingers kruisen want misschien ben jij dan volgende week de winnaar van een setje van deze fladderaars! Een give away van Angelique dus omdat ze zo blij is met haar nieuwe collectie kunstkaarten!

UITTIP!
Heb je aankomend weekend nog geen plannen dan kun je haar nieuwste Italiaans getinte kunstwerken gaan zien op een heel leuk sfeervol evenement namelijk het  Italië evenement, Smaak & Stijl bij Kasteel de Haar in Utrecht.

Volgende week woensdag 3 juni zal de winnaar bekend worden gemaakt, succes allemaal!





Leave a Comment

omaria zei

leuke kaarten, vooral ïk heb je lief", daar ga ik dus voor

Anoniem zei

Amsterdammertjes!!! Mooier kun je onze hoofdstad niet symboliseren!

Angelique zei

Amsterdammertjes!!! Mooier kun je onze hoofdstad niet symboliseren!
Sorry, was mijn naam vergeten....... Angelique (echt waar! Zie FB Angelique van den Hout)

Rensina Steursma zei

Wat een leuke kaarten!
Oh das moeilijk kiezen! Ze zijn allemaal zo schattig.
Maar als het dan toch moet ga ik voor dametjes prikkelbaar.
Groetjes, Rensina

Mirjam zei

Heel erg mooie kaarten...
Fijne avond,
Liefs,
Mirjam

faire un songe zei

een aantal jaren gelden stond Angelique in Beekbergen met haar kraam naast die van mij.
We hebben het samen toen heel gezellig gehad.
Een super aardige meid, die prachtige dingen maakt.
Eerlijk gezegd was ik het vergeten maar nu ik haar werk hier zo zie moest ik er aan denken.
Prachtige kaarten.
Groetjes Hetty

Marije zei

Wat een leuke kaarten. Moeilijk kiezen, maar dametjes prikkelbaar zijn wel favoriet.
fingers crossed...

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Wat een prachtige kaarten. Mijn favorietjes zijn de `Dametjes Prikkerdraad`. Ik ben benieuwd,..

Lieve-Groetjes,
Verie

Room Seventeen zei

Prachtig, ik ga meteen even in de webshop kijken.

Bonjade zei

Ha ben misschien nog op tijd....Wat een leuke give away zeg.
Stuk voor stuk kunstwerkjes.......maar mijn favoriet: ik heb je lief!
De liefde voor elkaar spat er van af.......

FF

Unknown zei

Wat 'n prachtige serie kaarten, mijn favoriet is ik heb je lief, al vind ik ze allemaal bijzonder!

Angelique Weijeres zei

Wát een boel leuke reacties op mijn nieuwe kunstkaarten van de mussen, bedankt iedereen! Janke de Ruiter - Gefeliciteerd! De set vliegt naar je toe ;)
www.angeliqueweijers.nl. Op dit moment bij bestelling van de hele set van 8 kunstwerkjes geen verzendkosten!