Woonboeken

dinsdag 27 september 2016

Wat een heerlijke 'Indian Summer' hebben we! We kunnen nog elke dag flink genieten buiten ook al worden de dagen langzaamaan wat korter. Lekker fris 's morgens en 's avonds en overdag nog prima te doen zonder jas. Wat een cadeautje!

Ik deed mezelf nog wat cadeau, een nieuw woonboek. Heb ik er nog geen? Natuurlijk wel. Heb ik ze allemaal uit? Natuurlijk niet :). Dit boek kwam ik tegen op Instagram en ik ben het meteen gaan zoeken. Het is een Duits boek en in Nederland vooralsnog alleen bij bol.com te koop. Ik kocht het, kreeg het, en aaide er al flink op los. Ik laat je wat beelden zien die een goede indruk geven van het sfeertje van het boek.










Er staan zoals je ziet ook wat recepten in en leuke tips over tweedehands meubels en woonaccessoires. De brocante items maken van de Scandinavische, industriële interieurs hele sfeervolle interieurs. Een prachtig boek met heel veel foto's. Dus ook als je de Duitse taal niet machtig bent kun je er je hart in ophalen.

Nog een nieuw boek, ook over (haar) stoere, brocante, sobere, industriële interieur is het boek dat geschreven is door Gea! ik heb het boek nog niet gezien, het is echt nét pas uit, maar als je Gea's blog volgt krijg je wel een heel goed beeld. Dan weet je zeker dat het een heel tof boek geworden is. Gea, van harte gefeliciteerd! Chapeau!



Woonboeken, heb je die óóit genoeg?

Leave a Comment