Op herhaling...

zondag 10 oktober 2010

Ik "deed" het al eens eerder, ik nodigde jullie uit op een tuinfeest.
Goede dingen moet je vaker doen....en daarom doe ik "het"vandaag wéér!!!
Kom je ook???

I did this before, I threw a gardenparty! And because it was fun then, let's do it again!
Are you coming?


warme drankjes in overvloed...
hot drinks enough...


kom zoals je bent, als je je maar warm aankleed..
come as you are, but dress warm...



kijk, je kunt erop zitten, neem plaats
look, you can sit on them, take a seat



aan de sfeerverlichting is gedacht...
I've made sure everything is beautiful lit...


warmte warmte warmte...
warmth warmth warmth...

tast toe...
help yourself...

samen een stukje lopen(na al dat eten ;))...
let's go for a walk together(after all that food;))

als je naar huis gaat wacht er een cadeautje...
when you go home, there is a present waiting...

met een roze strik, het is immers oktober!(Pink Ribbon)
wrapped with a pink ribbon ofcourse...it's october(breastcancerawarenessmonth)

Kom goed thuis!!!
Have a save trip home!!

Love,

Lynda

Leave a Comment

Unknown zei

Liebe Lynda,

die Stylepage ist klasse. Gefällt mir sehr, sehr gut. Speziell das linke Kuschelkleid! Es sieht unglaublich relaxt aus und verspricht wunderbare Freizeitmomente.

Diesen Post mag ich besonders!

GGLG

VINTAGE

Jeanette zei

Dank voor de uitnodiging, heb hem graag geaccepteerd.

Fijne zondag,
Jeanette

Diana zei

Met een dikke trui, een warm drankje, al die lekkere dingen en het vele moois...mij krijg je niet meer weg hoor!

Home and Lifestyle zei

Wat heb je er weer een werk van gemaakt Lynda...de warme chocolademelk, het sfeervolle vuur, al die waxinelichtjes...het ziet er geweldig uit!

Een fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

Rianne zei

Ik kom net uit de tuin en die dekentjes zijn niet nodig hoor! Bij ons kun je nu weer "vrij" van het huis naar de poort lopen, ook wel handig.
Fijne zondag nog!

Elisabeth zei

Ik kan jammer genoeg maar even blijven ,maar het was erg gezellig ,je hebt een heerlijk sfeertje gemaakt ,prachtige foto's.Nog een fijne dag
Groetjes Elisabeth

Tanja zei

Ja hoor ik kom naar het tuinfeest, lekkere warme trui aan, krijg helemaal zin bij het zien van al die lekkere dingen, de kaarsjes.
Dit is genieten van een mooie zondag, bedankt Lynda.

Groetjes
Tanja

Bij Guusje Thuis zei

Ja leuk een tuinfeestje ... ben al onderweg hoor!

It's me zei

Ik kom eraan hoor...dat kadootje is mijn verjaardags kadootje !!! hahhahhahha!!...enne ik wil wel zo'n lekker drankje.....yammie.....en al dat lekkers.....o neeh !!....zal ik boven op die roze muffin gaan zitten......ja ?? zou ik het doen??? owwww zo leuk hier.......muffin waar is ie nu??....oh ik zit erop.......zuchtttttttttt.......liefs van mij.....fijne dag........

Tuur zei

Oooh tuinfeest en wat voor een...super!
maar uuuh geef het kadootje terug!
want je verdiend het veel meer..

Zara zei

Oh ja leuk, gezellig ook. Ik schuif aan en loop een stukje met je mee...

lia zei

Ja dit was echt een topfeest. Leuk gezellig en prettig gezelschap.

Moeten we vaker doen......

liefs Lia

Pierelantijntjes zei

Ik ben graag van de partij Lynda. Heerlijk met z'n allen rond het warme vuur. Gezellig bijkletsen en lekker eten.
Fijne zondag,
Liefs Ester

Pink Princess zei

Gezellig is het, ja heerlijk zit die muffin :)( En het eten en drinken is weer super...bedankt voor de uitnodiging, het was gezellig.

Liefs van Marian

by kuzz zei

Gezellie...ik schuif ook aan maar ik wil wel op zo'n heerlijk "muffinkussen" zitten! Hou je een plaatsje vrij? Kom eraan!
lieve groet Erna

Carla zei

Wat een leuke uitnodiging...ik neem hem dan ook graag aan.
Gelukkig hebben die warme kleding niet nodig vandaag!!

Tot straks hoor(heb al gezien waar ik wil zitten)!!!

fijne zondag...liefs Carla

Claudia Leertouwer zei

Waar moet ik zijn?

Liefs Claudia

Stacey zei

ohhhh I love this post! I'm definately there, especially for the walk in that countryside! Is that what it looks like where you live? I'll skip the chocolate though...I've been a real little piggy lately :D , Glad you liked the beautiful pumpkins...I think I'll do the house number idea too! PS I did see your earlier post with the pumpkin vase idea, very cool! I don't have enough space, time or money for all these amazing ideas : ) It's thankgiving weekend here in Canada, and I am thankful to have met such a nice friend as yourself. Have a great weekend. Stacey

Anoniem zei

Wat een heerlijke dag voor een herfsttuinfeest+ je hebt aan alles gedacht!

desde my ventana zei

Beautiful stairs,
Hugs
Cecilia

Sonja zei

Woooh, gezellig! Vooral in de tweede foto.. daar ben ik gek op..
Wat een hoop posten heb ik mis gelopen, ben ik zo lang 'weg' geweest??
Daar ga ik nog maar eens even voor zitten zo, eerst de kleine naar bed.. ;)

Tot straks

Kom Achterom zei

Ik heb genoten!!
fijne week lieverd
Yolanda

Merel zei

Ben bang dat het nu al te laat is...jammer. had graag gekomen. Zag er super uit.
Leuk gedaan Lynda!!!

alma zei

Bij jou is het altijd een feestje. Dank je wel voor de uitnodiging!
En nu zit jij met de bende!!

Fijne start van de week!
Geniet nog iedere dag van je Senseo en van je mok!!

Groetjes
Alma

Petra zei

Zo'n lekker ontspannen feestje kan ik wel gebruiken. Heerlijke hapjes en bonbons aan het einde. Jij weet precies wat een mens nodig heeft!


Bedankt voor alles hè. Het was echt geweldig!!!

Abacaxi & Hortelã zei

Ben toch niet te laat? Mag ik nog binnenkomen? Zo'n heerlijkheden en wat een sfeer. Da's GENIETEN, met hoofdletters ja!
Bisous, Chantal

Michaja zei

Ik heb genoten van je tuinfeest!
Dikke kus
Michaja

Ambiente-nostalgia zei

Wanneer is het tuinfeest, want nu hebben we nog geen deken nodig buiten.
laat het mijmaar weten en ik ben van de parij, ha ha ha.
Leuk gedaan zo.

Groetjes Dorine

Nicole Claudia zei

Hmmm, een herfsttuinfeest, het weer is er perfect voor! Alle ingrediënten zijn aanwezig, prachtfeest dus!!

Ik heb niet eens hoeven inemienemutten voor m'n kledingkast... zalig!!! Hahahaha...

Groetjes, Collie

Vosje zei

Oh Lynda
Wat was het heerlijk om op je feestje te zijn. Mijn voorkeur ging uit naar die prachtige koffie mmmmmmm.....lekker!!

Bedankt Groetjes Truus

Anoniem zei

Gezellig Lyn, ik ben van de partie!!!!
Leuke blog weer!!!

Anoniem zei

The sweater dress is lovely, and the pumkin lanterns on the step are romantic. The colors rustic, romantic, and beautiful. Wonderful ideas to warm the home and self. xox Alexandra