Regen....erg????

zaterdag 16 oktober 2010

Het waait, regent en het is fris buiten! Vindt ik dat erg?.....

The wind is blowing, it's raining and it's chilly outside! Do I mind?...














Nee, dat vindt ik niet erg!!!!!
No, I don't!!!!





Posted by Picasa

Leave a Comment

wonen bij de dijk... zei

wat gezellig, ik kom bij je langs hoor, neem wel een wijntje en kaas mee..
vanmorgen hadden wij ook allemaal regen, maar nu schijnt de zon..
het waait wel erg hard en het is koud..
M'n kinderen lopen buiten met rode neuzen rond, maar willen niet naar binnen.
fijne dag verder..
Cobi

Bij Guusje Thuis zei

Oh heerlijk mag ik met een dekentje bij jou op de bank even komen genieten???

Groetjes en fijn weekend,
Colinda

Anoniem zei

Ik vind het ook niet erg,heb van mijn moeder het woonboek van JDL gehad en ga straks lekker op de bank hangen ermee,kaarsjes aan,zalig,geniet lekker van je knusse zaterdag,lieve groetjes Joke.

Elisabeth zei

Hier schijnt het zonnetje .Maar als ik zo naar jou foto's kijk is het geen straf om lekker binnen te zijn .En dan dit heerlijke nummer van John Mayer op de achtergrond.Op dit moment een van mijn favorite songs !!
Fijn weekend
Liefs Elisabeth

It's me zei

Lekker genieten meis......ik ga even wat blogjes lezen...dan lekker douchen.....heerlijk zaterdag avond....filmpje kijken.......saampies gezellie......fijne avond liefs van mij....

Home and Lifestyle zei

Mijn voorkeur gaat toch echt wel uit naar een regenbui op een zomerse dag, wetende dat na die tijd ik weer lekker naar buiten kan, lekker buiten kan zitten! Maar van dit weer word ik niet depressief hoor, ik neem het maar zoals het is...en maak het inderdaad gezellig in een warm huis, met kaarsjes, met woonbladen, met gezellige blogjes.....!

Nog een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Kom Achterom zei

heerlijk Lynda wat zijn we het toch weer met elkaar eens!!
Prachtige sfeervolle foto's hoor! echt genieten. en wat een prachtig kussen is dat met die rozen
heel mooi!!!
fijn weekend
lieve groetjes
Yolanda

Bonjade zei

Ik ben gek op knus......dus laat maar waaien!!!
Knuffel ze vanavond;0).....zo knus!
Hugs

Een sneller kloppend hart zei

Ik vond het wel erg, wat ik had heel veel te doen en daar moest ik steeds voor naar buiten ;)

Groetjes!

Tanja zei

Nee ook ik vond het niet erg vandaag, wij zijn lekker aan het klussen geweest in het huis van mijn jongste zoon.
Als ik maar lekker binnen kan blijven en niet naar buiten moet dan heb ik er geen probleem mee.
Mooi foto's geven een super mooi sfeertje, lekker hoor

Groetjes
Tanja

Gustaviana zei

nou ik heb mijn pyama aan zit klaar voor de kardasians op e-entertement dus kom mar op met de knusse zaterdag... maar een ding wil ik even kwijt mooie foto's!!! super.. xx

Stina zei

Heb idd niet veel last van gehad van de regen.
Het was vandaag winkel in en winkel uit, je herkent dat vast wel.
en nu even tijd om te bloggen.

Fijne zondag liefs Stina

katja-Mariska zei

Het is echt fris en regen!
En ik vind het ook niet erg. Kaarsjes, bontkleedje, warme chocolademelk.
Heeeerlijk!!!!
Fijn weekend
Liefs Katja

Antonia zei

Wat een sfeertje bij je Lynda. Maar ik heb ook zitten genieten van je foto's uit de ouwe doos! Hier wordt het nu steeds grijzer, inclusief ikzelf :-) Jij ook een knusse zaterdag èn zondag gewenst, groetjes Anja

Unknown zei

Liebe Lynda,

es ist Oktober, aber es kommen bestimmt noch schöne und sonnige Tage. Danke für deinen Tipp - ich werde das Plastikangebot wohl ablehnen ;)

Liebe Grüße

VINTAGE

Claudia Leertouwer zei

Gezelli...

En inderdaad, ik heb afscheid gekomen van mijn kindje. Bo Butiek is overgenomen door iemand anders. Op mijn blog staan hoofdzakelijk prive dingen, ga gewoon proberen om dit te wijzigen!

Ambiente-nostalgia zei

JA lekker knus hé Lynda. Ik kan ook weer zo genieten van het binnen zijn.
En dan maakt het niets uit welk weer het is, soms is het dan zelfs jammer als de zon gaat schijnen. Dan hebben de kaarsen en de schemerlampjes geen effect mee.

Fijne zondag en geniet van de zee, dan hopelijk wel met zonnetje.Kon de we het af en toe maar zelf regelen hoe we het willen. Maar goed dat dit niet kan, want dan was het ook weer niks.

Groetjes Dorine

Abacaxi & Hortelã zei

Ik moet weer even wennen aan de echte herfstdagen... gelukkig schijnt de zon hier eigenlijk best vaak... zo ook gisteren en vandaag :)
Maar als he binnen zo gezellig is als bij jou, geloof ik dat ik de herfst toch kan gaan waarderen (je raadt het al, ik ben meer een lente en zomer liefhebber!).
Geniet van alle gezelligheid, van de herfstvakantie en alvast een heerlijke tijd aan zee (kaarsjes mee!!).
Liefs, Chantal

Tuur zei

Hey regen bij jou?
hier alleen een behoorlijk koude wind...
(vooral bij het voetbalveld niet echt ...fijn)
Maar binnen oke, maar heb er nog steeds geen zin in...regen, kou enz...

wonen bij de dijk... zei

wat ben je toch een lekker gek mens, zoals je weer reageerd op mijn stukje van vandaag..
cobi

Karin zei

Ik moest erop uit, had een personeelsfeestje wat wel aardig was, maar niet buitengewoon. En op de terugweg een heel stuk omrijden omdat een deel van de A57 was afgesloten, werd opnieuw geasfalteerd, dus pas laat thuis. Ik had graag bij je op de bank willen zitten hoor. Met een lekker glaasje wijn en een goed gesprek. Andere keer dan maar oke?

Servies en Brocante zei

na een weekend van fair staan heerlijk met de athome, kaarsjes en norah jones op de bank..mmm heerlijk zondagavond