Let me introduce to you.....

donderdag 13 oktober 2011

our SPONSORS!!!!
Onze sponsoren!!!! DE sponsoren van de Super Herfst Give Away! Zonder hén was ie lang zo super niet geworden he! Hadden wij kunnen gillen en krijsen zoveel we wilden, het zou toch niet helemaal áf zijn! En daarom, verdienen ze natuurlijk een momentje of "fame"....

dankjewel Hennie, voor het vertellen wat er IN het ingepakte pakje zit;)

zoals beloofd *kuch*...zal Moodz zeer binnenkort ook een webwinkel openen!
IK kan niet wachten!;)


Dannay, mn jongste was iets TE enthousiast en had al wat opengemaakt,...zie je niks meer van ;)

Ingeborg, ik kon wel blijven aaien, heb het dus maar netjes ingepakt...;)

Tricia, fashionista uit het Noorden, ook jij bedankt voor een hint voor wat betreft de inhoud:D

Alma, maar goed dat je aankondigde wat je zou opsturen, anders had ik het nu nog niet geweten he;)...is goed gekomen, kaartje heb ik eraan gehangen!

Ria.....geen hint, geen tipje, geen sneak previewtje...NADA....SPANNEND!!!!
(ik ruik niks, rammelde maar hoorde niks, hield tegen het licht en weet het nóg niet)

Ilse, tegen dat van jou heb ik op 1 na het langste aan mogen kijken! Ik weet nu héél zeker dat ik het leuk vindt;)


Duhhhh...dit zijn ze natuurlijk lang niet allemaal, maar deel 2 volgt morgen......alles geheel in willekeurige volgorde he;)

Voor de mensen die laat binnenklikken...je KUNT nog meedoen....scroll even naar de post van 15 sept. laat daar een reactie achter en ga als de bliksem aan het tiep'n! herfstpost svp;)...en voor hen die géén blog hebben, dan mag je een héle lange herfstuge reactie achterlaten he....zo makkelijk kom je er niet vanaf. Eerlijk is eerlijk....JE MOET ER WEL WAT VOOR DOEN!

Vandaag kwamen er weer twee zendingen binnen van sponsoren, twee "eagles have landed"(codetaal he, op twitter....;))....en ik zei al, daarmee de mogelijkheid tot verzenden met de post bijna vervlogen! Ik denk dat ik even een groepchatje met Diaan en Chantal moet organiseren, gaan we het brengen of laten we het ophalen;)))))) wordt vervolgd(nu niet allemaal uitschrijven hoor!!!!).

"It takes every kind of people......to make this give away happen"!

Liefs,
Lynda



Leave a Comment

It's me zei

Niks ophalen !!! ben je mal...brengen Lynnnn...er zit niks anders op.......zal ik meegaan????...geen probleem.......enne zeg lekker nikzzzzz....liefs van mij....xxx...

What's in a day zei

O, wat maak je ons nieuwsgierig, kun je niet één tipje, please.....
Ok ik bedwing me wel...:))


♥Eefie

Mariska zei

Nou jullie mogen mijn lootje wel trekken hoor :) Ik heb genoeg adresjes door het hele land die waarvandaan ik het wel op kan halen...Almelo, Zeist, Franeker en natuurlijk Stadskanaal.....
Maar als jullie het komen brengen dan staat er koffie met gebak klaar !!!
Ik vind het erg spannend en hoop heel hard dat ik degene ben die al dat leuks mag uitpakken

Pink Princess zei

BRENGEN...koffie of thee met gebak staat al klaar...dus kom maar snel hihihi

JA Ria, kom jij maar gezellig mee meis, leuk leuk. Dus wanneer komen jullie???????? Kan ik ff vrij vragen snap je hahaha

Huys 50 zei

Ach weet je, ik heb nog nooit wat gewonnen ik kan het me niet herinnren tenminste,oja 1x wel met schaatwedstrijd van school toen ik nog leuk klein was weet je wel,ja toen dus maar dat kwam omdat het andere leuke kleine kindje op haar snuitje viel........ja...toen kon ik wel iets winnen,sla je me dood ik weet niet meer wat het was,vast een koetjesreep ofzooo
Lang verhaal, maar even over dit dus,jaaaaa stel hé,stel....
BRENGEN natuuurlijk en jullie krijgen koffie met taart....ZO !!
Dusssss.....

Gr van mij hé...

Dicky Marie.

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Wat is het toch elke keer weer genieten om te zien hoe jij met taal omgaat; je maakt er telkens weer een feestje van... Heel erg plezierig om te lezen steeds...
Hartstikke leuk dat er zoveel sponsoren zijn die hebben geholpen dit alles mogelijk te maken. Maar ook alle lof voor jou, Chantal en Diana, want iemand moet op het idee komen natuurlijk. En nu wordt het echt spannend, want nog maar 2 nachtjes slapen en dan is daar de laatste dag....
Heel fijne avond,
Groetjes,
Mirjam

Saskia zei

amaai zeg! chapeau voor de sponsors!!! het is een mooie lijst en ik ga ze zeker stuk per stuk eens bezoeken!!!

Kom Achterom zei

Jaah brengen!!! Super gezellig met z'n allen!!
Lijkt me geweldig om de hilariteit die losbreekt mee te maken toch!!
fijne avond
Yolanda

Bij Guusje Thuis zei

Haha zie je wel ... gezellie brengen dus!

Elisabeth zei

Brengen hoor!!! en vooral foto's haha .ben stik nieuwsgierig!!
Liefs Elisabeth

G-STYLE zei

Jullie mogen allemaal komen .....als ik win ....gezellig !!!!

Room Seventeen zei

Superleuk om die cadeautjes even te zien!!
Arme winnaar.....dagen bezig met uitpakken ;-))

Jeanette zei

Ik zet de koffie alvast klaar en schud de kussens van de bank alvast op. Bel de bakker voor het lekkerste gebak, wat kan ik nog meer doen.

Groet,
Jeanette

Bianca zei

Jaja.....leuk voorproefje.........ik kan niet wachten.......hoezo nieuwsgierig.....:P
Ik kom de cadeaus wel halen hoor....heeeelemaal geen moeite....hihihi....
Groetjes Bianca

Unknown zei

Wat ziet het er allemaal gezellig uit zeg! En Henny...zo zielig is de winnaar niet hoor..wie wil nou niet op een regenachtige herfstdag zulke leuke pakjes uitpakken! IK wel hoor..haha!
En ophalen of brengen..ook dat maakt niet uit...bij het brengen zorg ik voor warme drank met wat gebakken lekkers en bij ophalen maken we er toch ook gewoon wat gezelligs van? Zo wil ik mijn trouwdag wel op nieuw vieren hoor!
Succes dames!
Nu ik weer in blogland ben doe ik het lekker op mijn manier zodat ik me niet verplicht voel tot het schrijven. Hopelijk is dat niet erg ;-)
Lieve groet,
Karin

faire un songe zei

Kom het maar brengen dan zorg ik voor zelf gemaakte verse Appeltaart met slagroom ...

Cinderell@'s wereld zei

Brengen...is wel top!! maken we er een feestje van...heerlijk! Cinderell@

Agnes zei

Het wordt steeds spannender hoor. Lijkt bijna sinterklaas wel.....vol verwachting klopt ons hart:) Alvast fijne vrijdag!
Lieve groet,
Agnes

http://truutske.blogspot.com zei

Mijn deur staat wageneijd open dus....jullie zijn van harte welkom.....dag en tijdstip maken me niets uit....dus....roept u maar!!!!
Lieve groetjes,
Trudie.

lia zei

Zou je wel willen hé, dat we allemaal afzeggen. Is alles voor jou, maar dat gaat mooi niet door hoor... Dus zou zeggen kom maar naar de Betuwe.

Nee echt, jullie zullen wel gek worden van al die uitnodigingen.
Liefs Lia

A fresh start of me zei

OMG wat een HUGE give-a-way...
Wat een ontzettend lieve mensen bestaan er toch op de wereld..
Jullie mogen allemaal komen hoor,geen probleem..
Liefs Chris

hokje zei

Je weet de spanning wel op te voeren... leuk om al een klein beetje te zien van alle mooie cadeaus en wat ontzettend lief van alle sponsoren! En natuurlijk zijn jullie ook hier van harte welkom, maar dat spreekt natuurlijk voor zich ;)

Lieve groet, Miranda

little sweet things zei

Wauw he dat worden wel heel veel leuke cadeau's. Je maakt de spanning wel een beetje ondragelijk zo hoor! haha.
Groetjes, Sas

Nicole Claudia zei

Oooh, en dat is nog niet eens alles, wat spannend. Je weet de spanning voor ons wel goed op te voeren.

De verpakking alleen al is mooi, en oh, ik zie het al voor me, jij snuffelend aan de verpakking, rammelend en tegen het licht aanhouden... hahaha.

De sponsoren mogen inderdaad wel in het zonnetje gezet worden. Wat ontzettend lief van ze om mee te doen... Oh, nog twee nachtjes slapen... tik... tik... tik... nog tig secondentiks...

Groetjes, Collie

In den Uylenbal zei

Ha die Lynda, dus "The Eagle has landed" ? Mooi, heb er geen kaartje aan gehangen (volgens mij), ons aandeel mag gewoon anoniem gegeven worden hoor . . . het komt rechtstreeks uit mijn Herfst-Hart :-) Ik denk dat de winnares (tja, zal wel weer een vrouw zijn, schat ik zo in . . .hahaha) een dagje vrij moet nemen om alles uit te pakken. Morgen dus de uitslag, spannend ! Je maakt mensen altijd blij Lynda en dat op zich verdient een prijs. Dus bij deze krijg je van mij de MAWOTB- Award ! ennuh . . . dat staat voor Most Amazing Woman on the Blog ! Zo, is dat ook duidelijk :-) xxx en liefs Lejo

Susan zei

Euhhhhh...wat een geweldig leuke berichtjes lees ik allemaal...maarrrrrr...misschien kan ik je "omkopen" om gezellig naar Brabant te komen...dan trakteer ik jullie op een High Tea terwijl ik de pakjes uitpak:)) is dat geen super idee...
Wat is het spannend...nou, ik begin met trommelgeroffel...pom...pom...pom...pom...pom...

Gr. Susan.

Huize Kip Kakel zei

Spanning stijgt en ik beloof als je het bij mij kom brengen, dan snij ik dat mooie herfsttaartje aan van mijn herfstpost!(zit in de vriezer ;-)) enne ..ik zal voor heel veel chocolade zorgen! *haha*
Wat ziet alles er gaaf uit, super dat je dit georganiserd heb, ook de sponsors SUPER!
Groetjes Hannie

Gwennie zei

Ik lees het te laat en heb even niet de energie en moed om mee te doen na de begrafenis van gisteren... (zie mijn blog). Maar ik wens iedereen heel veel geluk en degenen die winnen.... alvast super gefeliciteerd!!! Xx