lol...

maandag 3 oktober 2011

 


...gewoon....daarom...óf misschien toch een beetje HIER OM??

Liefs,
Lynda


Leave a Comment

Unknown zei

hahaha lach mee maar weet niet waarom??? :-}

Corine(THUIS) zei

??? Die link zegt ERROR..

Jeanette zei

Op jouwn blog is het altijd lol:-) haha...

Die spamberichten komen niet van mij hoor althans niet van mijn hand. Mijn maildres is wel gebruikt maar ik zelf heb het niet in de hand, heel vervelend allemaal:-( Ik had je altijd niog in m`n contactpersonen staan, ik heb je maar verwijderd zodat mijn mail je niet meer lastig kan vallen:-) Heb ik je nodig dan bereik ik je wel via je blog!

Liefs...

Mayflower zei

Hey....wat een leuke site, je bent er helemaal op z'n plek daar.
De lol kan niet op hihi.
Fijne week, het wordt weer herfst enne....sneeuw....nog ff wachten hoor haha.
Lieve groet, Mea

André en Inka. zei

xxx,...super,meis

Bianca zei

Gefeliciteerd.....ziet er leuk uit !!!!
Groetjes Bianca

What's in a day zei

Lachen als jij naar binnen gluurt???Ha, ik zie het al voor me, maar je staat er mooi op hoor, geniet en lach want je doet het heel goed en ik vind het super wat je bereikt hebt!!!

Een lieve groet,
Eefie

Huys 50 zei

LOL ???? Oja LOL !!!
Hierboven geen LOL geloof ik hé

Groetjes
Dicky Marie

Tanja zei

Gluur jij maar lekker hoor dan kunnen wij lekker meegluren toch, leuke site en leuk stukje over je.

Liefs
Tanja

It's me zei

Mens jij word wereld beroemd jij !!!...lol !!!...xxx...

Agnes zei

Lieve Lynda,
Waar haal je toch al die energie vandaan! Wat een bezig bijtje. En zo lief dat je het met ons deelt allemaal. Heel veel succes met alles wat je doet en nog gaat doen. Enne....blijven gluren hoor.:)
Lieve groet,
Agnes

Carla zei

Oh...jij bent echt lekker bezig!!
Ben natuurlijk al even wezen gluren ((-;
Ziet er goed uit hoor!!
Tja...wat er er niet leuker dan te gluren bij de buren (alhoewel een blind paard bij mijn naaste buurvrouwen geen kwaad kan doen hoor!!)
Maar mag graag binnen kijken....

liefs Carla

Gustaviana zei

helemaal geweldig ben ook gelijk even gaan gluren.... moest toch even testen maar ik kan weer reageren gelukkig !!!! nou meadje van limburg blijven gluren !!!! xx

Mirjam zei

Hallo Lynda,
Ik lach lekker met je mee... Heb je stukjes gelezen op Showhome, hartstikke leuk. Welverdiende plek heb je daar.
Ik wens je een heel fijne dag,
Groetjes,
Mirjam

Abacaxi & Hortelã zei

Hehe... kan eindelijk weer ergens reageren... pfff!
Zoals al eerder gezegd: SUPER!
En dan ben ik natuurlijk wél benieuwd... wat is je volgende uitdaging? Intrnationaal??!!!

Mandy zei

Zoooo Lynda! Jij bent goed bezig zeg.....leuk stukje over jezelf. Hopelijk gaat het je veel klandizie opleveren.

Lekker muziek heb je hier trouwens ;)

Liefs, Mandy