Kort en snel...alweer

maandag 31 oktober 2011

om te zeggen dat het langer duurt dan gedacht en vooral ook langzamer gaat dan  gehoopt:). Daar waar Lief door zijn rug ging en niet meer voor- of achteruit kon, pikte ik de draad op, met mn tennisarm....dus of het een hele verbetering was? De blinde helpt de dove, of de stomme helpt de dove, of de manke helpt de blinde......u kent het spreekwoord?(ik dus blijkbaar niet;)).
Anyway...geef me nog wat daagjes, dat lijkt me genoeg om mn huis weer op orde te krijgen. Hebben jullie dat ook? Je begint aan een klus...en ineens lijk je in een "sneeuwbal"terecht gekomen te zijn(die omschudtbollen??? met sneeuw? ondersteboven?).......dus van boven tot beneden, van binnen naar buiten....het moge duidelijk zijn...PRIORITEITEN!
Laat ik jullie nog wat leuke "kijkjes"zien uit Zeeland en meteen even de grootste verandering in de woonkamer....de schouw....is niet meer....






de schouw heeft plaats gemaakt voor een kast!!! *BLIJ*
De verf nog nat, toch al snel-snel wat dingetjes in de kast gezet, voor het idee......

Leuk muziekje erbij et voilá! Snelle post van moi!
Ook weer eens leuk toch, snel klaar!;)

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Susan zei

Ooohhh, wat een geweldige kast! Geniet ervan en tot een volgend berichtje!!

Gr. Susan.
p.s De Zeeland foto's zijn natuurlijk ook heel mooi...

Astrid zei

Die rug...oeps..pijnlijk.. en met een tennisarm lukt het ook niet helemaal 100% denk ik. Geniet van je muziekje en maak het maar lekker rustig af, je zult er vast iets prachtigs van maken! De kast is mooi, de achterwand is donker..Mooi hoor.
Succes met alles en beterschap voor manlief! We wachten je nieuwe berichtjes met foto's wel af.
Groetjes van Kiki

Servies en Brocante zei

ohhh wat bekend..met de verhuizing hier moest alles nog geverfd..maar mn kroonluchter hing als eerste hihi
Fijne week en voorzichtig aan met die arm

Huys 50 zei

Achhh jeetje in de Lampenmand..zo zeggen ze dat toch,maar wel gezellig samen in de mand hé dat dan weer wel.
Rug,Arm,tja....RUST schrijf ik dan voor..vooral rust.
Gezellig samen op de bank en kijken naar de nieuwe kast want mooi is ie zeker !!!
Beterschap voor jullie Lyndaaaaa.....

Groetjes
Dicky Marie.

harten8 zei

Moooooi je nieuwe kast!!!

Brabbels en Kiekjes zei

Volgens mij heeft iedereen daar last van: sneeuwbal effect!
Maar.. de kast is gaaf, ik heb er helaas geen plek voor.
Succes met buffelen Meid.

Liefs,

André en Inka. zei

prachtige kast,hoor enne,beterschap allebei!Mooie foto`s van je vakantie,...fijne week,x.

Elisabeth zei

Oops in de lappenmand dus,echt balen.Wow wat een mooie kast ,dus dat is genieten .Beterschap voor jullie.
Liefs Elisabeth

Mayflower zei

Wat een prachtige kast Lynda. Ik heb er helaas ook geen plek voor, of......moet de schouw hier ook wijken en dat wil ik ook weer niet (zucht)
Mooie Zeeuwse plaatjes ook.
Fijne week en een lieve groet, Mea

La Maison zei

Alles mooi, de zeelandfoto's zowel als de kast.
Pas je goed op jezelf?

Liefs
Hermine

Pierelantijntjes zei

Wat een schitterende kast Lynda!
Heel veel beterschap
liefs Ester

L zei

Wat een mooie kast! En wat een mooie, zeeuwse foto's!
Beterschap voor jullie allebei!
Groetjes Lisette

Home and Lifestyle zei

Inderdaad, als je eenmaal begint lijkt het einde zoek! Wat een mooie kast Lynda...hier staat een soortgelijk exemplaar en daar ben ik nog altijd blij mee!

Succes en doe voorzichtig! Lieve groet, Ingrid

Abacaxi & Hortelã zei

Wat een mooie kast! Staat super, zeker ook tegen de geverfde wand :)
En neem je ook wat tijd om te rusten? Lijkt me niet geheel onverstandig!!

Petra zei

Wat een super kast! Echt mooi!

Ben benieuwd naar de rest van de foto's

Liefs Petra

It's me zei

Kijk eh...binnenhuis architecten dinges of zoiets mevrouw....vond je mijn eigen gemaakt foto's niet mooi van mijn give away...tjonge zo teleurstellend weer.......of is het iets te netjes na je zin....whahahhhahahahha.....tja meis even door de zure appel heen bijten...maar vergeet je mannetje niet te verwennen...arme ziel.......xxx...

lia zei

Oei, rugpijn is zo vervelend..... Dat word extra verwennen met massages.
En je foto's van de zee, dit vind ik toch nog steeds het mooiste strand, waar die stormbrekers staan.
Succes met alles wat je nog moet doen.

Liefs Lia

Bij Guusje Thuis zei

Het uitzicht op je geweldige kast maakt natuurlijk heel veel goed hè, maarre ondanks dat je nu sneeuw aan het schudden bent, niet vergeten af en toe juist ff te niksen!

Nicole Claudia zei

Wat een prachtige kast!! Ik vind het een pláátje. Maar niet te hard schudden hè, anders ga jij ook nog door je rug of zoiets... en dan wordt het een blinde met een lamme of zo, hahaha.

Ben héél benieuwd naar de rest van de metamorfose... en beterschap voor je lief!!

Groetjes en liefs, Collie

Anoniem zei

Ai, je mannetje door zijn rug. Das niet best. Gaat het alweer wat beter met hem? Verwen die man maar eens goed, knap hij vast snel van op.

Knuffel groetjes Pieternel

Marjon zei

Nou ik ben een nieuwe volger van jouw, Prachtige foto's en de kast vind ik geweldig.....Fijne Week en beterschap voor je man....groetjes Marjon

Chrissie en Heidi zei

Soms vraag ik me af; Huh, hoe komt het dat ik deze blog nooit eerder heb gezien!! Super blogje! Nou, snel volgen dan maar...

Fijne dag!
Groetjes, Heidi

Claudia Leertouwer zei

Niet meer op Twitter, niet meer op Facebook, bijna niet meer hier, ik mis je wel hoor!