Nothing's gonna stop us...

zondag 9 oktober 2011

9 oktober 1992 - 9 oktober 2011


1 + 1 = 4

Love has the power....




vandaag zijn mijn Lief en ik 19 jaar getrouwd! Pfff 19 jaar...dat klinkt al een heel eind maar zo voelt het niet,.....en toch weer wel, snap je? Alsof het nooit anders is geweest, zo vanzelfsprekend en veilig. 2 prachtige dochters inmiddels mogen "toegevoegen" aan "ons"....en eigenlijk moet ik zeggen : 1+2=3, want we doen dit samen, als 1, met elkaar, elkaar "voelend"in ons bloed.....niet onder woorden te brengen eigenlijk...dus ik zwijg .....en voel me SCHATHEMELTJE RIJK!:)

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Samira zei

♥♥♥♥

It's me zei

Gefeliciteerd !!!....xxx.....

Nicole Claudia zei

Gefeliciteerd!!! Inderdaad schathemeltjerijk!!

Liefs, Collie

Agnes zei

Gefeliciteerd rijke vrouw!! En ik wens jullie nog heel veel rijke en vooral fijne jaren toe! Geniet van elkaar.
Lieve groet,
Agnes

Ps. Eindelijk mn herfstbijdrage geplaatst.

Corine(THUIS) zei

Van harte met deze rijkdom! Ik weet sinds een paar jaar ook hoe het voelt om samen 1 te zijn ;)
Groeten, Corine(THUIS)

What's in a day zei

Gefeliciteerd!!!Oktober is ook onze trouwmaand, vandaar dat herfst bij me past!!!!
Geniet en heb lief!!!

♥Eefie

Pleuntje zei

Mooi als mensen zoveel van elkaar houden, gister waren wij 30 jaar samen waarvan 22 jaar getrouwd. Nog heel veel liefde samen met de meiden. groet Petra

Elisabeth zei

Van harte gefeliciteerd meid en wederhelft!!De wetenschap dat het goed is ,vertrouwen liefde en het veilige gevoel,wat is er mooier ,toch?? Nee ik ga echt niet vertellen dat ik dat gevoel ken ,uhhh eventjes dan ,ikkie al 42 jaar!! Geniet maar lekker met je gezinnetje van deze dag en alle dagen en jaren die nog mogen komen .
Liefs Elisabeth

Het Hoogerhuys zei

Van harte met je jubileum Linda
Groetjes Sandra

Huys 50 zei

Hee Lynda,
Jaaa ik ben er ook eventjes vandaag ik wil wel even bijblijven en ik hoef niet met mijn mond te lezen en tikken toch.....juist,...daarom...
GEFELICITEERD Meid,19 jaar wat een ruk hé.
Ik heb er iets meer op zitten maar ach...
En inderddaad je bent schathemeltje rijk hoor KOESTER het !!!!
Maak er maar een feestje van vanavond.

Groetjes
Dicky Marie.

lia zei

Gefeliciteerd en ik weet hoe het voelt, al bijna 32 jaar...
Geniet nog lekker lang van elkaar.
Liefs Lia

Bianca zei

Gefeliciteerd.......xxxxxx
Groetjes Bianca

Anita zei

Van harte gefeliciteerd !!!!!
en ze leven nog lang en gelukkig :-)
Groetjezz lfs mij xxx

Home and Lifestyle zei

Van harte gefeliciteerd...want tegenwoordig is dit allemaal niet meer zo gewoon! Geniet lekker van elkaar!!

Lieve groet, Ingrid

Pink Princess zei

Gefeliciteerd ♥♥♥♥

Kom Achterom zei

GEFELICITEERD! Wat klinkt dit allemaal heerlijk!
Houden zo meid!
fijne dag
Yolanda

Juule zei

OHH... GE-VIER-I-CI-TEERD!!!

Saskia zei

proficiaaat!

Anoniem zei

Gefeliciteerd en nog veel gelukkige jaren erbij,fijne week,lieve groet Musje.

Mayflower zei

Van harte gefeliciteerd Lynda.
Zoveel liefde en geluk zijn onbetaalbaar.
Lieve groet, Mea

hokje zei

Gefeliciteerd en nog veel gelukkige jaren samen gewenst!

Fijne avond. Lieve groet, Miranda

Madelief zei

Lieve Lynda,

Van Harte Gefeliciteerd!! Negetien jaar is niet niks! Ik wens jullie nog veel gelukkige jaren samen toe.

Een gezellige nieuwe week,

Madelief x

Ger zei

Klinkt GOED....en dat IS het ook.... uit je mooie woorden op te maken.

Van HARTE PROFICIAT!!! met jullie linnen huwelijksdag...
ofwel cretonne huwelijkdag.....maar beiden stoffen zijn van een goede kwaliteit en gaan jaaaaaaren lang mee!!!:-))

Gezellige avond!!
Liefs,Ger

Thuis bij Tjits zei

gefeliciteerd!!! het liefdesgeluk spat hier van mijn scherm af, heerlijk.. en blijf hier vooral heel lang van genieten!!!

liefs, Tjits

Carla zei

Dat dat echte liefde is...hoef je je niet af te vragen....dat straalt van het scherm.
Gefeliciteerd!!!


liefs Carla.

alma zei

Proficiat lieve Lynda! En wat een mooie ode aan je lief en je prachtige dochters! Mooi muziekje op de achtergrond! Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad.

Lieve groet
Alma

MamaMixx zei

Gefeliciteerd!!
Toch fijn om te lezen dat er meer mensen nog heel gelukkig zijn met elkaar.
Vindt tegenwoordig dat mensen te snel het bijltje erbij neergooien niet?
In goede en in slechte tijden was het toch!!
Nog vele goede jaren met elkaar toegewenst.

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Van harte gefeliciteerd meid en nog heel veel fijne jaren met z'n viertjes erbij!
Groetjes,
Mirjam

Bij Guusje Thuis zei

Gefeliciteerd en blijf genieten van je man ... en de meiden! Groetjes, Colin

Alle mooie dingen zei

gefeliciteerd.. en ik begrijp wat je bedoelt!
groejtes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

André en Inka. zei

Alsnog van harte gefeliciteerd,......xxx

Janny zei

Van harte proficiat! Ja... een hele tijd, negentien jaar. Dan weet je onderhand wel wat je aan elkaar hebt, he?
Geniet van je rijkdom!
Janny

Pieternel zei

Beter laat dan nooit, nog gefeliciflapstaart met dit feestelijke feit....

Ok dan, kusjes Pieternel