Rustpuntje..

zaterdag 22 oktober 2011



Raar maar waar, hier is even niks te zien...niks te beleven, alleen een gezellig haardvuurtje en een rustig muziekje(mijn blogje , mijn muziekje, mijn bandje!!! HA! en hij blijft de hele week staan!!:D) Zo kalmpjes aan glijden we hier in vakantiemode. Alle TO DO'S kunnen wegvinken deze week met als sluitstuk het bezoek aan Colinda, "baasje"van Guusje(want éigenlijk is Guus gewoon de baas, en het meest schattige knuffelige freutelige eigewijze hondevriendje.... zelf gezien, met getuigen!!;)) om de SHGA af te leveren!(en hoe ik bijna via België richting Dorpje-Dorp toog ga ik NIET delen hier he)  Extra leuk vond ik het dat Tanja van HOMEMADE er ook was! Wisten we met zn állen niet....wat zal ik raar gekeken hebben Tanja;)...zag je de radartjes draaien???;) Superlieve boeketjes kreeg ik van de dames mee naar huis, overbodig maar zooooooooooo leuk;), nogmaals dankjewel meiden!

De Woonbeurs van gisteren ook achter de rug, verslag daarvan vindt je HIER

Op naar de zondag.......strijken en inpakken......en maandag WEGWEZEN!
Geen geplande blogjes, laptop blijft thuis, dus niet alleen voor mij een rustpuntje, maar ook voor jullie!
 Voor hen die vakantie hebben...GENIET! En voor hen die werken...GENIET!:)


Heb een heerlijke week allemaal!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Jolanda zei

Lekker genieten, heerlijk even weg! En dat bandje is TOP! Heb ze donderdag gezien en gehoord en het was supergenieten, lieve groet

Home and Lifestyle zei

Dus Colinda is nog steeds aan het uitpakken begrijp ik! Een bijzonder ontmoeting en jij als een soort van Sinterklaas (o nee, juist niet want daar was het nou net een anti-actie tegen) met een heleboel pakjes die kant op!!

Veel plezier volgende week!!! Geniet van je vakantie!!

It's me zei

Eindelijk rust ....geniet ervan......je verdiend het !! ....liefs van mij....leuk dat Tanja er ook was.......truste....xxx..

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Een welverdiende vakantie zit er dus aan te komen. Vandaag nog de laatste puntjes op de 'i' en dan kunnen jullie gaan. Je hebt het verdient meid, geniet ervan.
Lieve groetjes,
Mirjam

P.s. Oeps, ik dacht dat ik al lang volger was, snel even geregeld nog.....

Kom Achterom zei

Ha Lynda,
Dit klinkt super goed en dat haardvuurtje heerlijk!!
Meid geniet van je vakantie!
Fijne dagen
Yolanda

Een sneller kloppend hart zei

Haha...jij en een rustpuntje...da's zeer bijzonder! en dat bedoel ik niet cynisch ;)

Geniet van 't weggaan, de vakantie en alles waar van te genieten valt!

x Veronique

Anita zei

Pas op hoor rust roest ;-)
Héérlijk Lynda lekker GENIETEN van de vakantie !!!
Groetjezz lfs mij

Nieneke zei

Fijne week!!!!!!!

Karin zei

Een hele fijne, rustige vakantie! Geniet ervan meid.

Huys 50 zei

Rust voor ons als jij weg bent ??
Bahh niks aan zonder jou berichtjes Lynda dus neem je laptop toch maar even mee dan hé.

Fijne vakantie, en uhhh hier zit het er weer op.

Groetjes
Dicky Marie.

G-STYLE zei

Wat heerlijk ....voor jou/jullie..even lekker niks .

Heeeeeel veeeel plezier !

Gea

Elisabeth zei

Heerlijk hoor ff niks ,behalve lekker op vakantie dan.Geniet ervan meid.
Liefs Elisabeth

lia zei

Ga jij maar heerlijk genieten van de vakantie.

Liefs Lia

Madelief zei

Hoi Lynda,

Wat heerlijk dat jullie een weekje op vakantie gaan. Héél véél plezier!

groetjes van Madelief x

Het Hoogerhuys zei

Altijd lekker een weekje weg, ben zelf net terug van België.
Ik wens je heel veel plezier en rust lekker uit!!
Groetjes Sandra

Bij Guusje Thuis zei

Gewoon een blogloos weekje, dat wordt een wel heel rustig vakantietje, geniet ervan ... doen wij hier vandaag ook nog altijd! Groetjes, Colin

Tanja zei

Ach Lynda, ik hoorde het bij je kraken maar het was leuk om er te zijn.

Fijne vakantie,geniet er van!

Lieve groet
Tanja

Claudia Leertouwer zei

Fijne vakantie, en je weet dat Country at Hone bijna Zeeland is he...

Nicole Claudia zei

Geniet heerlijk van je herfstvakantie met z'n allen. Als ik een rustpuntje zoek, klik ik wel even dit blog aan, hahaha.

Ik heb mazzel morgen nog één dagje "herfstvakantie", want op Bridget's school hebben ze een een studiedag.

Kan ik lekker nog genieten met Bridget saampjes.

Groetjes en veel plezier met elkaar, Collie

Jeanette zei

Hele fijne week en geniet ervan!

Groet,
Jeanette

Elly's kleine idylle zei

Lieve Linda,
Geniet er lekker van....heerlijk de boel even de boel laten!!..
Ik wens je nog even een heel fijne vakantie.
En...vanaf Texel, ha, ha, een hele lieve groet,
Elly

André en Inka. zei

Fijne week,meis,geniet ervan,...xxx

Astrid zei

Beetje late reactie...maar ik wens je een heerlijke week vakantie. Bij ons is de vakantie jammer genoeg alweer afgelopen. Maar zo'n weekje daar knap je vast even van op! En lukt dat wel zonder laptop en blogjes ????
Ik heb al even het verslagje van de Bofbips gelezen ! Gezellig hoor!

Have a nice week!
Groetjes,
Kiki

L zei

Fijne vakantie! Geniet van de rust na alle druktes rond de SHGA!

Floor zei

Fijne vakantie ! ga je naar Parijs? geniet er van

Margot zei

Zit ik weer eens achter de pc, is madam er even tussenuit...maar zoals ik het zie, heb je het verdiend...
Ben zelf ook net terug...ook verdiend, natuurlijk!!!
Knuf, Margot

hokje zei

Heerlijk hoor even een weekje rust (voor jou dus ;)) Ook wij hebben nog even genoten van een weekje weg en hebben de zon opgezocht.

Groeten, Miranda