SERIEUS!

maandag 10 oktober 2011

Echt......ik kan weleens een dolletje maken en ik wéét wel dat jullie m'n zin en onzin soms hoofdschuddend aanzien, maar DIT keer.....BLOEDserieus!! Echt waar:)!
10 Oktober(en ik ga vanavond de staatsloterij winnen:P).....dat betekent dus nog 5 dagen tot aan het sluiten van de Super Herfst Give Away ....en nou tikte ik al eerder hier of daar(of hier EN daar) dat de inzendingen EN deelnames echt SKYHIGH gingen!!!! En daar is geen létter aan gelogen! Kan ik wel zéggen dat er hier 1 m2 van mij toch al geringe vloeroppervlak ingenomen wordt door dozen, enveloppen en tasjes......weer dat hoofdknikken he...dus ga ik het laten zien!!!!!Geen details natuurlijk DUHHHHHH...dat zou niet leuk zijn! Maar een impressie.......daar kun je wat mee denk je????













 

En?? need I say more????? Al zitten we al ruim boven de 100 deelnemers....het zál toch je geluksdag maar zijn komend weekend!!!!!
Ik ga nog even pakjes aaien....na aankomend weekend zijn ze niet meer van mij he ;)!
*doeteendansje*


Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Diana zei

Ruik er nog maar eens goed aan Lyn ;)

Thuis bij Tjits zei

dans nog maar even lekker om al dat moois heen Lynda, misschien helpt het, ik heb namelijk net mijn bijdrage op mijn blog geplaatst:))

fijne week!
liefs, Tjits

Tanja zei

gek mens ben je toch, het was lekker om even een dikke glimlach te krijgen van je post.

Kijk je uit dat je niet valt als je zo ijverig aan het dansen bent.

Liefs
Tanja

Ilona zei

Om gek van te worden!! Je zit er maar bovenop en mag er alleen naar kijken... Ik heb met je te doen!

Ik hoop ook weer op een prijsje vanavond!

Liefs!

It's me zei

Ik zou er niet van af kunnen blijven hoor......pfff wat een boel !!...liefs van mij...x

hokje zei

Alvast gefeliciteerd met je staatsloterijprijs ;) en geniet nog even van alle cadeaus, het zijn er wel erg veel! Moet je je trouwens ergens aanmelden voor de give away, want mijn bijdrage staat inmiddels al een paar dagen op mijn blog, maar verder heb ik er eigenlijk niets mee gedaan...

Lieve groet, Miranda

Huys 50 zei

Staatsloterij,nee die winnen we niet,doe wel mee maar nee dat zit er gewoon niet in,hoeft ook niet hoor,nee van mij niet het is zo ook wel goed.
Dit hier bij jou is toch veeeeel leuker ?! ja toch...

Groetjes
Dicky Marie.

Facts and Fairytales zei

Ben ik even blij dat ik m'n stukje er vandaag nog opgezet heb :-) Laat die staatsloterij maar zitten, laat mij deze fantastische prijs maar winnen....

groetjes
Brigitta

hokje zei

Je reactie is 'overgekomen' hoor; bedankt! Ik had mij reeds aangemeld bij de post van 15 september, dus vanaf nu doe ik niets meer; ga alleen nog duimen...

Groeten, Miranda

Elly's kleine idylle zei

Ik zit hier met mijn leesbrilletje op en met mijn neus tegen het scherm van mijn computer om te speuren of ik ook iets van het moois kan zien...maar zie alleen maar mooi ingepakte kadootjes.......Ik ben helemaal niet nieuwsgierig...maar een beetje zelfkennis...wil wel graag alles weten !!!!!Nou ja ik wacht wel "geduldig".!!!af.

Lieve groet Elly.

La Maison zei

Spannend om te zien, ik doe niet mee, mag niet van mezelf, heb al genoeg;))Dus mij kun je wel vertellen wat er allemaal bij zit;))

Lieve groet
Hermine

Annelies zei

Wat een heerlijk mal mens ben je toch! en wat maak je het spannend allemaal!!
De kadootjes zijn al een kadootje op zich door de manier van inpakken. Gaaf!!! Wat een werk heeft iedereen er van gemaakt zeg. Super!
en nu maar duimen....er kan maar één gelukkige zijn maar dat maakt niet uit want de spanning en het meedoen was al leuk. toch? of...uhhh...hahahha tja zegt ze heel eerlijk, wie wil dit nu niet winnen!
liefs, Annelies

Kom Achterom zei

Wahhh mag ik een rondedansje met je meedoen!! jeetje mineetje wat een giga groot aaibaar gebeuren bij jou!!
Je zal de gelukkige maar zijn zeg!!! waaah dan ga je toch echt helemaal uit je dak pan!!!
fijne avond!! Toch vind ik het wel reuze zielig voor je dat je na het weekend zonder zit en niet mee kan doen!!!!
Volgens mij wordt dit nog nachtwerk met dat aaien van jou!
Lieve meid nog een paar fijne dagen!!!
Ik vind het allemaal reuze spannend en super super super leuk!!
fijne avond
Yolanda

Bij Guusje Thuis zei

Vanavond een tonnetje vind ik ook al een feestje hoor :-)

Jolanda zei

Ik doe mee (post volgt woensdag) maar weet niet of ik me al heb aangemeld, dus bij deze! 1 m2 heb ik al vrij gemaakt:) Lieve herfstgroet

Nicole Claudia zei

Oooooh je maakt ons wel nieuwsgierig zeg!!

Ik zie het al helemaal voor me dat je rond al die pakjes en dozen een rondedansje aan het maken bent.... of misschien oefening voor de Staatsloterij vanavond?? Hahaha.

Fijne avond, groetjes, Collie

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Jeetje, wat leuk allemaal. Ziet er zo in ieder geval zeer indrukwekkend uit hoor....
Ben heel erg benieuwd wie er gaat winnen...
Succes vanavond met de trekking.
Groetjes,
Mirjam

Corine(THUIS) zei

Ook al brengt deze post een vette lach op mijn gezicht, ik voel ook heel goed dat dit bloedserieus is...je zal maar meedoen en een vierkante meter kadoos winnen :)

Bonjade zei

Oh.....net als winnen met de staatsloterij denk ik even...Hier kun je heel heel veel blogsters blij mee maken.......
Als ik nu zou winnen....ja je weet maar nooit, dan zou ik toch ook graag wat delen....
Hoe meer zielen hoe meer vreugd ;0)
Nu liefie........waiting for that lucky number,
crossing my fingers.....

Ps.Goeie muziek, ik doe even een dansje met je mee
FF

lien zei

Oh MY!!!! Dat is nog eens een give-away! Haha, mijn dochter gaat nu ineens spontaan dansen bij het horen van het liedje op het blog. "Hier moet ik echt ff op dansen" roept ze.
Ben erg benieuwd!!!
Groetjes Carolien

natuurlijk groen en doen zei

Dat worden nog lange dagen .......dus duimen ,duimen ,duimen

groetjes Bep

Madelief zei

Hoi Lynda,

Ik ben zo benieuwd wie er bij jullie in de prijzen valt! En...ik wil je niet teleurstellen.....maar ik denk dat wij vanavond de hoofdprijs winnen :-)!

Een gezellige nieuwe week,

Madelief

Agnes zei

Ik dans even lekker met je meer hoor. Goed muziekje ook. Man, wat een maffe actie toch. Had je dit van tevoren kunnen bedenken?! Hardstikke gaaf. Volgens mij heb jij er al weken lol van. Dat je dit voor anderen organiseerd is superlief. En om maar een ietsiepietsie terug te doen ga ik nu heel erg voor je duimen voor vanavond. En wat zou jij doen met een miljoen?!:)
Lieve groet,
Agnes

http://truutske.blogspot.com zei

Ohhhhh...je weet toch hoe nieuwsgierig wij vrouwen zijn.....laat jij ons nota bene ook nog allemaal dichte pakjes zien.....dat zijn nu echt van die kleine speldenprikjes....maar gelukt....ben hyper nieuwsgierig.
Ennuh.....wens je wel een heerlijke avond, liefs, Trudie

lia zei

Oh, wat moet het moeilijk zijn om er vanaf te blijven.....
Enne whaha, er zit vast heel veel oefenmateriaal in, om leuke foto's van te maken. TOCH!!!!!

Liefs Lia
en ik dans even met je mee......

Bizzy @ home zei

Stiekum even alles uitpakken en weer netjes inpakken hihi...zou ik gedaan kunnen hebben.
Oeioei,
Lieve groet, Renny

Carla zei

Het zou best eens goed kunnen dat jij die prijs hebt.
Ik ben een lot vergeten, en dan heb ik nog twee kansen hoor...mijn mams en mijn dochter.
Maar...ben bang dat ik morgen gewoon wweer naar het werk moet, anders hadden ze me wel gebeld ((-;
Wat de herfstblog betreft....die moet ik even voorbij laten gaan..hoe leuk ook...ik heb er gewoon geen tijd voor.
Loop mezelf al voorbij de laatste weken.
Geniet jij maar even van al je spulletjes in huis.
Ik heb mijn kadootje(Lois) al gehad zullen we maar denken..en ben daar méér dan tevreden mee!!

liefs Carla.

Huize Kip Kakel zei

Wat gaaf dat er zoveel sponsors zijn en jij mag alleen maar kijken...je mag echt wel een pakje van die grote berg omdat je alles organiseerd!
Doe ik trouwens wel mee?
Ik heb een logje geplaatst en een linkje gezet, moet ik verder nog iets doen??
Want natuurlijk maak ik graag een kansje..
Groetjes Hannie

Pleuntje zei

Spannend hoor, en toch jammer dat je straks alles weg moet geven.
Ik hoop dan ook dat je vanavond iets wint in de staat. groet Petra

Pieternel zei

dit is toch ongelooflijk dat er nog zoveel mede passie is voor elkaar... Wat zal degene die dit krijgt wel heel heel gelukkig zijn... Jalours? ja, behoorlijk

Gun groetjes Pieternel

Elisabeth zei

Haha je weet de spanning wel weer op te bouwen.Ook al doe ik zelf niet mee ,ik ben wel heel erg nieuwsgierig hoor!!
Liefs Elisabeth

alma zei

En dan te bedenken dat ik toch echt aan de slag moet met de herfstpost. (het begin is er maar nog niet volledig)
Wat een spanning. Wie zou het worden.
Heel erg leuk hoor....je initiatief!!

Lieve groet
Alma

Ger zei

Ga jij maar lekker door met dollen,hints geven,bloedserieus zijn,naar de voordeur lopen als de postbode daar voor de zoveelste keer aan de bel trekt,pakjes aaien,dansje maken,dromen wat je allemaal gaat doen als je de staatsloterij gaat winnen...misschien heb je hem al;-).....etc.

Een(of twee) dingen weet ik zeker, ....ik win NIX....doe nergens aan mee....win toch nooit iets omdat ik geen geluk in het spel heb.......komt natuurlijk omdat ik al héél gelukkig in de liefde ben.....whahaha.....;-)

Het tweede wat ik zeker weet is dat er over enkele dagen de gelukkige winnaar heul veul gaat krijgen en heul blij zal zijn!!!!

Ik duim voor jullie ALLEMAAL!!!!
TOI,TOI,TOI!!!

Liefs,Ger

Anoniem zei

Haha jij bent ook blij dat je gek bent he!
succes met de lotterij en als je dadelijk vol poen zit ons niet vergeten he!!!:-)

the cardigan-inn zei

wauw~! Kan ik nog mee doen?? De staatsloterij is leuk, maar dit?? Spannend!!!! hi,hi...

Bianca zei

jaja.....maak ons maar gek hoor !!!!! Zo kan ie wel weer :) Ben toch al stik nieuwsgierig......
Enne....heb je nog iets gewonnen in de staatsloterij !! :p
Groetjes Bianca

Juule zei

Die van ons komt morgen naar je toe..*drukdruk* enne..ja..laat die winter maar komen. Zo'n slee wil ik ook wel ;-))

A fresh start of me zei

Oh ik weet niet of ik mee mag doen,lees immers alleen maar mee met jullie geweldige blogs,maar ik wordt stik nieuwsgierig van die give-a-way...please
Heb je toevallig nog iets gewonnen gisteren ??