With a little....LEF!

woensdag 12 oktober 2011

:)........:)...........:D.......

Beantwoorde ik gisteren netjes en doordacht heel wat vragen die Samira voor haar afstudeeropdracht stelde aan mij via Facebookchat.....mikte ik er en passant nog een"gewaagde"opmerking/vraag tussendoor.
Op haar vraag welke (social) media ik gebruikte....noemde ik dus netjes mn rijtje.....en dus óók mijn blog(duhhhh)....en dan kruipt het bloed(de brutaliteit) toch waar het niet gaan kan want wetende dat Samira haar stage loopt bij Wonen met Lef vroeg ik luchtigjes of ik misschien nog een sponsorbijdrage kon lospeuteren...:D.
En met enige trots(en een dikke dankjewel voor Samira) kan ik mededelen dat drie en een halve dag voor de sluiting van de onze aktie er NOG een sponsor kan worden toegevoegd! En mèn............wat een LEUKE bijdrage ook weer....dit pakket he...ik kan er over bezig blijven(doe ik dus ook;))...dat wordt HET ultieme herfst-feelgoodpakket!!!!!! Zorg dat je meedoet, je hoeft niet creatief te zijn, we kiezen willekeurig...dus kwak wat blaadjes op een hoop, steek een kaarsje aan, tikt wat leuks en gebruik het woord herfst et voilá.....je doet toch zomaar mee......*zucht*.
Tuurlijk, we hadden ervoor kunnen kiezen meerdere mensen 1 cadeautje te schenken...was een optie......maar doen we NIET!!! UITPAKKEN!!!! HA! Mócht je 'm winnen he....stél dat.......neem dan een dagje vrij.....is maar een tip....van mij.....en IK kan het weten!!!!!:)

wonen met LEF! najaar 2011


Tik snel je blogje, laat een bericht achter bij de betreffende post en wacht rustig af...OF ga alvast even bij LEF neuzen....dat wat zij schenken staat er vást ergens tussen...;)....ergens!!

Had ik al gezegd dankjewel Samira? En dankjewel Wonen met LEF????
Bij deze...dankjullievanganserharteenormwel ook namens "hullie"(wijst naar lezers en deelnemers).

Liefs,
Lynda


Leave a Comment

Bij Guusje Thuis zei

En stel hè ... die grote herfstprijs ... die wordt toch wel door jullie 3 hoogstpersoonlijk bezorgd ... ja toch ja???

Kom Achterom zei

Jaah met z'n drieën!!! wat een goed idee van Colin!!
Moet hoor dat wordt een super dag!!!
ennuh wat een super site zeg echt LEF!!!!
ga nog snel even kijken ik werd direct betoverd door die geblokte woonplaids!! waah moooi!!!
fijne dag
Yolanda

Het Hoogerhuys zei

Moet toch ook maar eens wat in elkaar gaan flansen want het klinkt toch wel erg aantrekkelijk.
Want stel nou hè, stel, dat ik toch de gelukkige ben!!!!
Ben er echt te lang uit geweest!!!??
Groetjes, Sandra

Anoniem zei

Haha je hebt het er maar druk mee,denk dat jij de volgende presentratrice word van hart in aktie haha,je babbelt alles de winkels uit,fijne middag en succes,lieve groet Musje.

Huys 50 zei

Jaaaaa....
Ik heb al een paar zeg maar, uhh Herfstberichtjes geplaatst Lynda of moet ik ook nog mijn bonte Kin met herfstkleuren op de foto zetten ?? past uitstekend in de tijd van het jaar,...auwwwww
Ik heb vrij hoor, jazaker wel !!!
ik neem er een week voor o.k !!

groetjes
Dicky Marie.

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Wat goed geregeld heb je dat weer. Dat is ook LEF !! in mijn boekje... Nou, en onderhand wel heel erg benieuwd hoor, wie da enorme pakket gaat winnen. Spannend...
Leuke site dat LEF, prachtige plaid gezien...
Ik wens je nog een heel fijne namiddag,
Groetjes,
Mirjam

lia zei

Komt helemaal goed, want ben volgende week vrij.... Dus tijd genoeg voor al die kado's haha...

Liefs Lia

Pleuntje zei

Hoeveel reacties zijn er al ? Ik wacht met spanning op de groet dag........
groet Petra

Agnes zei

Gekkenhuis!! Stel je toch eens voor, dat, heel misschien, nou ja........ik neem dan de hele week vrij!
lieve groet,
Agnes

sandra kemkens zei

Hi Linda, leuk hoor! bedankt voor je persoonlijke noot over ons en heel veel succes met je blog. Deelnemers veel succes!
xx sandra
wonenmetlef.nl

Diana zei

Te geweldig!!! Te wows!!! Te veel lol ;) Afblijven Lynneke!!!

Anita zei

Wahah je kletst iemand zijn pinpas bijna nog uit zijn broek (denk ik) hihi Volgens mij je beroep mis gelopen. De spanning stijgt hier in blogland :-) Iedereen veel suc6
FIJNE AVOND
Groetjezz lfs mij

Elly's kleine idylle zei

Hoi Linda,
Kijk....dit noem ik nog 's netwerken en zeker met LEF....
Mooie site trouwens, ik heb al even gekeken en het ziet er appetijtelijk uit.
En nu kan het grote aftellen beginnen. Mijn agenda leeg..wekkerradio op scherp....een "valiumpje"...en dan maar afwachten!!!
Lieve groet, Elly

Jeanette zei

Ik ga maar vast een snipperdag aanvragen en en beginnen met duimen.....

Groet,
Jeanette

Mayflower zei

Ooooo.....ik baal steeds meer hihi
Wat leuk dat je er weer ....met lef....een sponsor bij heb, dat wordt straks een vrachtwagen vol moois pffff.
Ik heb jammergenoeg geen walnotenboom, koop ze bij de notenbar.
Fijne avond en een lieve groet, Mea

It's me zei

Spannendddddd!!...liefs van mij...xxx.....

hokje zei

Spannend... ik heb nog een weekje herfstvakantie tegoed, hoop dat dat genoeg is ;) Geweldig wat een giga give away jullie er van hebben gemaakt!

Lieve groet, Miranda

Judith zei

Ha Linda, Was tot nu toe een stille lezer van je blog maar die give-away doet 't 'm wel hoor, vandaar mijn reactie, errug... maar als iedereen nou gewoon voor zijn eige duimt wordt er voor iedereen geduimt toch? spannend hoor!

Groet Judith.

Verrassend Goed! zei

Dat wordt vast een groot pakket.
Hopenlijk heeft de winnaar een kamertje leeg thuis.
warme groet,
Marianne

Bonjade zei

Oh je zou dit toch allemaal winnen zeg.......
Ik word gek!!!
Zit nu al weg te dromen.....dit zou toch JE DAG zijn.....

Maarre....zwaaiend met knoflook bollen....dat is toch om heksen te verjagen.....?
Tsssss..........
Ik lijk er totaal niet op.........toch.....???

Nu ja...het is je vergeven.
Ga nu maar even het blad bij de voordeur weg vegen...leuk klusje.....
enn.....sssttt......de bezem staat nl. al klaar bij de voordeur......
IEEHHHEHHHHHH HAAAAHHHH
Gruwelijk leuk!!!
FF

G-STYLE zei

Met jouw charme en lef peuter je toch heel wat los he .......even tussen neus en lippen door, ik hoor het je al vragen.

Maar zo wordt het toch wel een maga-pakket hoor , diegene die hem wint is toch werkelijk een dag bezig als ik het zo lees allemaal.

Mocht ik winnen dan ben je bij deze uitgenodigd om zelf ook mee te komen ......De enige echte Lynda op bezoek en zoveeeeel kadootjes...dan mag je ook de volgende dag nog wel vrij denk ik ....haha

Ik ga duimen ...een beetje voor iedereen maar voor mezelf natuurlijk het hardste he .

hartelijke groet Gea

Marga zei

Hallo Lynda.
Ik kijk af en toe op je blog en....ik snap er niks van (ben wel blond), maar wat moet ik doen om mee te dingen naar die geweldige overgeweldige super overgeweldig cadeau????
En ja....studenten hebben lef!
Fijne dag!
Groetjes Marga

Rozmeen zei

Lyndaaaaa waar zit je nou? Lang niet gezien...
Hier gekkenhuis een na de andere ziek...blog problemen aaarrrrhh wil die post nog doen want wat een super te gekke give away.
Heerlijk om al die herfst post te zien in blogland..genieten!

Liefs en een dikke knuf,
Rozmeen

Mirjam zei

Hoi Lynda,
Een croque madame is een monsieur met een spiegelei erop.... En lekker joh...!!
Fijne avond,
Groetjes,
Mirjam