Doodgewone Dinsdag...

dinsdag 16 november 2010

Dinsdag, 39 dagen tot aan kerst;), de Sinterklazen komen overal voorbij en de eerste schoolrapporten staan voor de deur. Buiten is het herfst!

Tuesday, 39 days until Christmas;), "sinterklaas"( a dutch tradition on december 5th) is EVERYWHERE and the first schoolrapports are coming soon.
Outside it's fall!





Binnen wacht Sjors geduldig op ONS ontbijt! "Grote broer"Bruce is al aan z'n ochtenwandeling bezig, maar Sjors mag nog niet, dus die blijft binnen. Vindt hij niet erg want binnen wordt er gegeten, en als Sjors érgens van houdt, dan is het eten(werkelijk waar een uitgehongerd monster!) Hij kijkt wat schuldig, hij is vanmorgen al een DRINGEND van tafel af gestuurd. Hij blijft in de buurt...je weet het maar nooit.

Inside Sjors is waiting, waiting for breakfast...OUR breakfast! "Big brother"Bruce went already on his morningwalk, Sjors isn't allowed outsite yet, he doesn't mind, inside there is food and if Sjors loves one thing it's FOOD(really, never seen a "starving"cat like that!) Hij looks a little bit guilty, someone send hom OF the table this morning, and not in a nice way(DAD!!!). He is hanging around, you never know.



Als iedereen weer vertrokken is en aan de dag is begonnen, slaat de "verveling"toe....ik maak maar een gezellig plekje achter m'n laptop voor vandaag.

After everyone left to start the day, boredom struck and I created a nice spot at my table, where my laptop is....



Na zijn gekke ochtend 5 minuten is Sjors moe....maar laat zich gewillig fotograferen(IEMAND moet er met mij spelen he ;)).

After his crazy 5 morningminutes, Sjors is tired...but is willing to let me take some pictures...



Buiten is het al de hele dag mistig, zó mistig dat je je bijna alleen op de wereld waant! Heerlijk vindt ik dat! Geeft een lekker veilig gevoel vandaag!

Outside it's REALLY foggy, all day now, you almost feel alone in the world! I love it! It gives me a save feeling today!



Wat missen we nog op deze grijze dag? Kleur!!

What is missing on this gray day? Color!



Wat komt er eigenlijk na een Doodgewone Dinsdag?
Wervelende Woensdag???;)

What comes after a perfectly simple Tuesday?
Swirling Wednesday(this translation is SO not funny....look at the Dutch words...in Dutch it sounds funny...sorry;))


ENJOY!

Lynda
Posted by Picasa

Leave a Comment

katja-Mariska zei

Hoezo doodgewoon?????
Gezellig plekkie zo achter je laptop.
Liefs Katja

Rozmeen zei

Hi Lynda,

Ja het was wel een doodgewone dinsdag maar wat zijn we heerlijk verwend met de zon. Ik heb vanmiddag even een klein stukje gewandeld echt heerlijk!!
Morgen nieuwe ronden nieuwe kansen..

Liefs en xxx
Rozmeen

Marieke Reintjes zei

Hoi,
Van de doodgewone dinsdag heb jij toch wel weer een leuke dinsdag gemaakt!!, Erg mooie foto`s hoor!!.Leuk hoe je alles ook beschrijft .
Hartelijke groet Marieke en een fijne week.

Anoniem zei

hier precies z'on dag, beetje opruimen schoonmaken etc, heb wel vanmiddag lekker kunnen wandelen met de doggies, was zowaar heerlijk met het zonnetje,en nu wachten wat morgen brengt:-)

Bonjade zei

Weet je zeker dat het mist is wat je ziet...?
Je weet wat pijnstillers doen hè...;)
Hier was het gewoon lekker grijs en ik geniet ervan...heerlijk knus in mijn cocon, oftewel huisje en wie doet je wat.......
Wat een doerak die kleine lieverd daar bij je.
Hoe kun je je dan nog vervelen...?
Oh heb nu al zin in een wervelende woensdag.
Liefs

Elisabeth zei

Een heel lekkere Dinsdag !! Katten ,een mooi plekje met een lichtje en kleur .Die foto's van Sjors ,ohhhh liefffff .Tja ben nu ook een katten mammmie he haha
Liefs Elisabeth

Alle mooie dingen zei

jij hebt ook een mist foto....... de buurman gaat vaak de boodschappen halen met zijn boot...die hij gehaald heeft met de auto!
ook brengt hij het huisvuil weg met de boot tja wat doet hij nog meer... ?
de post haalt hij ook op met de boot!
sommige buren laten hun hond uit op het eilandje en dan moet je ook met de boot.
ze halen soms visite op nou ja ga zo maar door jij kunt vast nog wel iets verzinnen,
Het is of met de boot of lopend over de steigers.
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Servies en Brocante zei

Hah, Ik had na 2 weken drukte eindelijk een dagje om lekker te prutsen in huis, beviel heeeelemaal..Straks nog even langs een winkeltje nieuwe handel halen dus mijn dinsdag was lekker..Ik denk dat morgen een vervelende woensdag word..pakketten inpakken, brr..
Fijne woensdag alvast!

natuurlijk groen en doen zei

Heerlijk toch van die doodgewone dagen ,met doodgewoon gezellige poezen om je heen ,achter een doodgewone laptop ,met een doodgewoon kaarsje op tafel ,en een doodgewoon plantje ,maakt het alles bij elkaar toch nog een bijzondere dag omdat alles zo doodgewoon is

groetjes Bep

Zawadi-Atelier zei

Mist! Ja daar hou ik ook van! De wereld is dan een stukje kleiner, stiller ook en daar voel ik mij met mijn extreme overprikkeldheid (dat is die pdd-nos) heel erg wel bij! Eventjes in een coconnetje kruipen! Verveling krijgt toch amper de kans met zo'n heerlijke komiek in huis ...
Zo heb je er toch een gezellige dinsdag van gemaakt! Op naar de wervelende woensdag! Een kneuterige dinsdagavond toegewenst, liefs van Doortje!

Corine(THUIS) zei

Hoi Lynda, je was op zoek naar Lia... Die heeft een blogprobleem..ze wilde haar blog overzetten op een ander emailadres en dat lijkt mislukt. Ze komt zeker terug, maar ze is nog aan het stoeien om te proberen haar bloggeschiedenis terug te vinden!
Groeten, Corine

Carla zei

Wat een lekker koppie heeft Sjors toch !!
Vreemd hè dat weer...hier in lelystad heeft de hele dag de zon geschenen, ik had mijn das om gedaan, maar die kon snel af...het was heerlijk buiten.

fijne avond...lieve groet Carla.

Home and Lifestyle zei

Ik heb vanmiddag drie en een half uur bij de kapper gezeten (soms kost het blijkbaar veel tijd om ergens nog iets van te maken ha ha), ik zat af en toe haast te dutten daar in die stoel :-)

Dus nog weinig tijd gehad om na mijn werk te genieten van de mist! En morgen ga ik naar mijn wervelende vriendin, lekker bijkletsen!

Lieve groetjes, Ingrid

P.S. Gaat het inmiddels al wat beter met je?

La Maison zei

Wat een dotten die katjes van je,heerlijke foto's. Het was hier een stralende dag. Zo zie je maar, een klein landje en zoveel verschillende weer-typen.
Lieve groet
Hermine

Anoniem zei

Ha, ik hoorde dat ik word gemist.
Een Héél groot DRAMA is het......
Ben druk bezig om de fout te herstellen, maar het heeft tijd nodig. Nu moet ik weer 24 uur wachten op een vragenlijst die ik heb ingevuld.
Dus nooit zomaar je e-mail veranderen....

Lieve groet Lia (I found my home)

Jeanette zei

Na een, voor mij heel hectische dag, heb ik vanmiddag thuis heerlijk de diverse bloggen gelezen en hebben zitten freubelen op mijn testblog. En voordat ik het wist was het donker (lees mistig) en hebben we de lichtjes aangedaan. Na een bordje snert hebben we ons weer op de bank genesteld om te wachten op manlief die vanuit het westen van het land trachtte veilig thuis te komen.

Groet,
Jeanette

Anoniem zei

Wat een relaxte post Lynda,geweldig die Sjors,wat een heerlijk monstertje en je sfeerfoto`s zijn super enne het word een hele koude woensdag,liefs Joke.

Muisje zei

Oooooooooooooo poesjes wat heerlijk.
Een echte dondersteen zo te zien.
en zo te lezen zie jij erg uit naar de kerst.

Groeten Herma

alma zei

Stilte voor de storm Lynda?? Wat een leuke katten heb je toch! Blijven ze wel van je plantjes af?? Heerlijk om met deze mist lekker thuis te blijven!

Groetjes en sterkte morgen!
Alma

jolanda zei

Was het echt de hele dag zo mistig bij jou??? Bij ons was het zulk héérlijk zonnig weer... het leek bijna wel lente, echt waar!!
Vanaf ongeveer half 5 vanmiddag kwam ineens wel de mist opzetten.
Mooie foto's heb je gemaakt en dat koppie van Sjors... de ondeugendheid straalt ervan af hihihi.
groetjes jolanda

Judith zei

Ik heb een uurtje geleden m'n dochter en haar vriendinnetje nog opgehaald bij het zwembad en de wereld is hier nog steeds erg klein! Mooie foto's met een leuk verhaal eromheen heb je weer gemaakt! Thnxxxx

It's me zei

Ach meissie toch....verveel je je nu al???.....zielig hoor......wat een geweldige foto's Lynnnnn...leuk leuk !!....nou doe rustig aan........morgen is het woensdag......wie weet wat dat weer brengt......liefs Ria....

G-STYLE zei

Nou ja , bij jullie zo'n mist , hier helemaal niet hoor ! En ik was doodgewoon aan het werk, wel gezellig hoor maar ik zou ook wel weer even zo'n hangdagje achter de computer willen hebben........

Erwin herkent Marillion op je blog , heeft ie nog wel drie cd's van , hebben we veel naar geluisterd in onze verkeringtijd....jaaaaaren geleden!
Nou , hoe is je arm , hopelijk weer wat beter?
doe rustig aan maar dat kun je wel he, lekker genieten van nog een dagje lekker bloggen, en ik, ik ga gewoon weer werken.......
fijne week verder , lieve groet Gea

Nicole Claudia zei

Bij ons werd het pas mistig toen ik met Ramon weg moest!!! De gehele dag lekker zonnetje en dan stap ik m'n koektrommel krijg ik mist... nah!!! Op de terugweg was het stikdonker en mist... op zich vind ik mist best gezellig conconnerig hoor, in m'n stoel bij een haardvuur of zo...

Ik ga ook wel voor een wervelende woensdag...

Groetjes, Collie

Unknown zei

Liebe Lynda,

so ähnlich war es heute bei mir auch. Mein Sohn war in Montevideo, der Himmel leicht verhangen, die Tiere haben geschlafen und ich konnte tun und lassen, wozu ich Lust hatte. Ich liebe solche Tage! ;)

Deine Katze ist lustig. Ein kleiner Komiker ;)

Liebe Grüße

Tine

THE BLACK BARN zei

WAT EEN MOOIE MIST FOTO HEB JIJ GEMAAK.
JE ANDERE FOTO'S ZIJN OOK PRACHTIG.

LIEVE GROET,
MIRANDA

WEERspiegeling zei

Ach Lynda, wat een pech! heel veel sterkte en beterschap gewenst!!
Gelukkig zijn de poezebeesten er om je te vermaken :-).
Enne... wat denk je van Witte Woensdag! Onbewust had je de goede foto al geplaatst (mist!).
Lieve groetjes,
Anita

In den Uylenbal zei

Hoi Lynda, noem je dat een doodgewone dinsdag ??? Bij mij heet dat "Dekselse Dinsdag", fantastisch & heéérlijk freubelen thuis, lekker lang laptoppen, poezelig pret & vertier en mysterieuze mist . . . .geef mij ook zo'n dinsdag ! Liefs Lejo

Yvonne - Frl. Klein zei

Liebe Lynda, bei uns ist es draussen auch sehr neblig und kalt! Deine Katzen sind so süss, wir haben auch eine, aber die ist schon ein wenig älter und hat für heute ihre Spazierrunde schon hinter sich!
Deine Deko sieht toll aus!
Einen schönen Tag
und viele liebe Grüße, Yvonne

Door Jolanda zei

Natuurlijk we gaan voor een wervelende woensdag! Wat een mooie foto's weer, ik wil ook zo graag een katje, maar ja met 3 nee stemmers en 1 voor kat en hond ben ik toch duidelijk in de minderheid:(

Fijne dag!

Tanja zei

Mooi he die mist, ik vind het net altijd of je even alleen op de wereld bent. Alleen autorijden in de mist vind ik een ramp.
Doodgewone dinsdag valt toch wel mee bij jou..gezellige fotos, gezellig sfeertje, ik heb weer zitten genieten van smoeltje.

Groetjes en een fijne woensdag
Tanja

Kat Ibáñez zei

Lynda my sweet friend, what a great comment you left me, I couldn´t stop smiling!!! You see, you know more words in Spanish than the ones I know in Dutch!! I only know how to say...Kisses? Liefs? (thanks to the other comments hahaha)
Love your new table centerpiece, you know now I have three little Sjors?? They came from the street and now they live in my terrace with their mum!!Oh and give Bruce and Sjors a big hug!!!

Hugs&Kisses!!!!

Anoniem zei

Waaat ein sjeetje, die Sjors!! Daar blijf je naar kijken. Hier in het zuiden weer een grijze dag, net als gister maar zoals je al zei:
het heeft wel wat!!

Fijne wervelende woensdag!!

Desiree

Nicole Claudia zei

Hahaha, UWYH is Use What You Have... oftewel een poging om overvolle kasten en lades, met lapjes en alle toebehoren te minderen!!! Hahaha, ik heb ook vorig jaar toen ik begon met bloggen, twee maanden met een héél groot vraagteken achter m'n laptop gezeten... Tot iemand eens tussen haakjes de uitleg erbij zette... hahaha.

Groetjes, Collie

Tierlantijn zei

Inmiddels is het al weer woensdag..! Gaat zo snel! Wat is het ook een poepie hé die Sjors!

Groetjes, Ilona

Heerlijk genieten van Marillion hier..!

Bij Guusje Thuis zei

Gelukkig is daar Sjors die jou wel lekker bezig houdt bij verveel-momentjes!