The Real Deal...

dinsdag 23 november 2010

Een paar dagen geleden liet ik jullie dit boek zien....de foto's die ik in die post liet zien waren NIET uit dat boek, maar door mezelf bijelkaar gezocht..in het thema "warm"....
Maar ik wil jullie toch een indruk geven van dit boek, omdat ik vindt dat het een "lekker"boek is....je pakt het om even wat door te bladeren, misschien een ideetje op te doen, of zelfs een recept op te zoeken. Het staat er namelijk allemaal in!
Voor elk van ons staat er wel wat in, het is onderverdeeld in verschillende stijlen.
Dus...ik heb wat foto's "uitgescheurd", niet allemaal natuurlijk want dan hoef je het zelf niet meer aan te schaffen. Nee ik krijg geen deel van de opbrengst, maar ik denk wél dat het een leuk geschenkje voor jezelf is, bv voor Sinterklaas...of als je(net als ik) een vroege Boogschutter bent, vraag het dan nog voor je verjaardag! Het is dus een heerlijk boek om zeker nu al in te gaan bladeren, ook al is het dan nog herfst(ER KOMT SNEEUW, had ik dat al gezegd????)
Een lange post, maar beloofd, met weinig woorden(uhmm.....*leestterug*), puntjes en vraagtekens :P!

One day last week I showed you this book....the pictures I showed with it weren't from that book but put together by me.
Now I want to give you a sneak peak;)...it's not that I think you will all go and buy the book(it's in Dutch) but some nice pictures just to get through this rainy day!
Enjoy!
























(de foto's zijn met het fototoestel gemaakt want ik heb naast mn bed geen scanner, wel een camera;))
(pictures are made with my camera, because I don't have a scanner next to my bed, a camera ...YES;))


Gezellige dag!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Anoniem zei

Hier krijg je toch zin in de winter van!!

Fijne dag nog!!

Desiree

Mayflower zei

Ik moest heel wat bijlezen lieve Lynda en heb nu ook even heerlijk door dit prachtige boek van je gebladerd. Prachtig al die inspiratie.
En dat warme winterwonen hebben we nu wel nodig, want de winter is op komst. Ik las er al over in je vorige post.......toch niet zoveel sneeuw (schrik)
Heb vorig jaar ook in november om een witte kerst gezeurd en de weergoden hebben er toen meteen maar een hele lange winter van gemaakt haha. Nu hou ik me maar wat in hihi.
Fijne dag.
Liefs Mea

Alle mooie dingen zei

je zei dat je niet alle foto's zal plaatsen.. nee echt niet?
hoeveel bladzijdes uit het boek heb je niet geplaatst 1 of 2 nou misschien 3 maar dan houdt het wel op ;)
het lijkt me een leuk boek.. maar wat als je geen 5 december/kerst en verjaardagen te vieren hebt?
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

THE BLACK BARN zei

MOOI BOEK IS HET MET EEN MOOIE SFEER.

LIEVE GROET,

MIRANDA

Margot zei

Hebben, nu!!!
(kort genoeg??)
Gegroet, Margot

Vosje zei

Leuk gedaan hoor heeeel warm!!
Lijkt me een erg leuk boek dussss wie weet!!
Groetjes Truus

hokje zei

Wat een leuk boek! Ben 12 december jarig dus zet hem bij mijn verlanglijstje op; bedankt voor de tip...

Fijne dag,
Miranda

Tanja zei

Hmm viel me op dat je er een paar leuke maar vooral lekkere recepten hebt bijgedaan.....de foto's geven heel goed het sfeertje van het boek weer.

Trouwens...naast je bed? Hoe gaat het eigenlijk met je?

Groetjes
Tanja

Stina zei

Lijkt me wel een leuk boek hou het in de gedachten.

Liefs Stina

katja-Mariska zei

Ja die wil ik wel van Sinterklaas.
Liefs Katja

Abacaxi & Hortelã zei

Weet je zeker dat het niet het hele boek is...?!!
Ziet er zeer aangenaam uit, ga volgende week weer naar NL dus misschien nog even op zoek!!
Bisous, Chantal

Home and Lifestyle zei

Dat ziet er warm en sfeervol uit!!

Lieve groet, Ingrid

Room Seventeen zei

Ziet er niet verkeerd uit Lyn! Hebben ze ook een lente uitgave??

Pink Princess zei

MOOI ♥

lia zei

Mooi, en hoe gaat het nu met je.
Lees, heb geen scanner naast m'n bed.

lieve groet Lia

Bij Guusje Thuis zei

Deze boogschutter heeft genoten, maar hoeft het niet op haar verlanglijstje te zetten (snik) ... hoort het thuisfront al zuchten, zo ook haar boekenkasten :-)

Groetjes,
Colinda

Anoniem zei

haha, voel me zeker beter,:-) ben blij dat er meer zijn, en volgens mij ben jij ook blond:-)
Kan i.d.d gebeuren maar baal er zo van dat er vriendlief dan moet komen van zn werk terwijl hij het ook al zo druk heeft. dan voel ik me net een %^%&(*( je weet wel:-)


hoe gaat het trouwens met je, alweer op de been of zit het tegen?

groetjes

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Wat een heerlijk boek! Laat ook ik nou een boogschutter zijn ;-))
Maar ehm..ik wil wel, echt waar, mee doen met je vlopjes enzo, vind het echt leuk, maar ik zit een beetje aan m'n taks en wordt vergeetachtig, beetje emotioneel incontinent zo nu en dan, geeft niks, maar ik pas deze keer. Sorry..

Liefs Hil

Corine(THUIS) zei

Oké ik ben om..dit WINTERboek mag ons huis in..morgen ga ik even naar de boekhandel :)
Groeten, Corine(THUIS)

Jeanette zei

Wat een leuke impressie heb je gegeven van dit boek. Ziet er leuk uit.

Groet,
Jeanette

Bonjade zei

Heb je nu gewoonweg in dit prachtboek zitten scheuren......?
Chips zeg, net een boek voor mij, maar ja nu heb ik er niets meer aan ;(
Maar de beelden smaken zeker naar meer.
Misschien moet ik het boek toch maar eens bij je ophalen.....
Even achter het nummerbordje graaien en ik ben binnen....haha.....
XX

Jolanda zei

Supermooi, lekker opwarmen met al die sneeuw die gaat komen:)
Nog steeds in en op bed? Hopelijk gaat het goed met je, lieve groet

La Maison zei

Wat een mooi boek, lekker om te hebben.
De winter vanaf plaatjes vind ik niet erg, maar in het echt hoeft het van mij niet ;)

Liefs
Hermine

http://truutske.blogspot.com zei

Ik ben 'gek' op dit soort magazines. Ga ik vast en zeker mezelf kado doen. Gewoon in een goede boekhandel te koop of..???
Fijne avond en bedankt voor de mooie foto's waar ik van heb genoten. Trudie.

flowersandhome zei

Hey! Kwam even je eerste sneeuw foto's bekijken... neen, wel veel winterinspiratie!
Hier enkel bakken regen gevallen MAAR de weerman sprak het woord 'sneeuw' uit, zou voor het eind van de week zijn, ben benieuwd!
Groet,
Marian

faire un songe zei

Haha.. als ik de spiegel weg doe,.. dan ben jij de eerste die het hoort.....
Leuk boek trouwens....

Verrassend Goed! zei

Hoi.
Wat heerlijk dat je ons hebt gewezen op dit mooie boek. Wat een inspiratie!
Je was snel met reageren vanavond op mijn post over de winkelsluiting. Was nog bezig met aanvulling erbij te zetten, zodat iedereen weet waar ik mee bezig ben. Nou bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.
warme groet,
Marianne

It's me zei

Zeg......je hebt toch zeker wel twee boeken gekocht.........pompidompidommmmmmm.....dikke kus Ria.......ik wist hetttttttttt.....liefffffffff

Ingrid zei

Prachtig dat boek Linda met heel veel mooie inspiratie!!

fijne dag nog...