Bijzonder...

zondag 7 november 2010

hartverwarmend!




Je begint een blog, ergens eind februari, je rammelt wat op je pctje, je kletst wat, je vraagt je wat af, je geeft je mening, je haalt een geintje uit, je slikt, je lacht, je huivert en je voelt energie.
Hoe bijzonder is dat toch, je "treft"mensen waarmee je kunt lachen, waar je bewondering voor hebt, die je een warm hart toedraagt....

Ik wil jullie net op het randje van de zondag nog even enorm bedanken voor het gehoor geven aan mijn oproep om Inge te gaan feliciteren. Jullie doen het toch maar, ik heb weer wat in m'n bol gezet en ben toch maar weer "afhankelijk"van jullie, gaat het slagen, gaan jullie het doen! En jullie doen het dan ook gewoon!!!
*buigt*
Dankjulliewel!
Ik weet in elk geval dat Inge het superleuk vond, en ik ook(want zo sta ik niet voor paal ;)).

Ik zat wat in mijn fotomappen te bladeren en vond nog foto's van januari 2010, misschien niet het sfeertje wat jullie van mij zouden verwachten maar zo zag het er in januari op mijn tafel uit! Wéér een klein stukje van mij ;).
Als je dénkt dat je me kent ;))))
Deze is voor jullie allemaal!

It's heartwarming isn't it? You start a blog somewhere at the end of February, you hit your keyboard, you talk a little, you make some jokes, you wonder, you ask, you smile, you ask yourself stuff.......
And then she has it in her head again, she has a plan, this time to go over to Inge and say hi because of her birthday...and you guys do it!
THANK YOU! Me and my crazy plans, am depending on you...because otherwise I would look like a fool! But you guys just "play"along!!!! I love you for that!

I was going through my folders and found some pictures from January 2010, maybe it's not a style you would expect from me but hey, just another little piece of me;)!!
If you think you know me;;)))))!
This one is for all of you!!!


liefsliefsliefsliefsliefsliefsliefsliefs.....

Lynda

Ik zing voor jullie, althans....ik laat Mr.D voor jullie zingen: "take me to high places, show me new faces......"
Omdat ik jullie zoooooooooo graag mag;) mogen jullie naar mijn favoriete bandje luisteren....ze zingen een van mn favoriete liedjes van dit moment...man wat ben ik gul vandaag:P
I sing for you, well, I let Mr.D sing for you: "take me to high places, show me new faces...."
Because I like sooooo much you may listen to my favorite band....singing one of my favorite songs from this moment;)).....boy am I generous today;P
Posted by Picasa

Leave a Comment

Bij Guusje Thuis zei

Heerlijk mens, ik wil je die serenade wel eens live horen zingen :-) ... ik blog pas 3 maandjes en vind het, net als jij, bijzonder en hartverwarmend en kan dat niet vaak genoeg roepen, dus doe ik dat hier, net voor mijn oogluiken echt naar beneden gaan, ook nog even.

Groetjes,
Colinda

It's me zei

Wat een leuke lieve post !!....ik had ook nooit kunnen bedenken dat toen ik begin dit jaar begon met bloggen zulke aardige mensen te ontmoeten.....er zijn er al heel wat geweest in de winkel....allemaal even aardig en leuk en lief......maar jij lieve Lynda bent voor mij wel heel bijzonder...ben zo blij dat ik je hebt mogen leren kennen !......en elke dag nog bij leer want je bent me er eentje hoor.....een vriendin uit duizenden !!!....liefs dikke knuffel van mij.....ik denk dat ik ook wel mag zeggen van ons........hemmes neemt het nog in overweging.......grrrrrrr.......

Elisabeth zei

Hoi Lynda
Ja wat is het hier geweldig he.Ook ik blog nog niet zo lang hier en ik voel me helemaal thuis .Vandaag bleek ook voor mij maar weer eens wat een lieverds jullie allemaal zijn .Al die lieve reactie's waaronder die van jou hebben me zo goed gedaan!! .Ik ga ook maar eens slapen .Welterusten en liefs van mij ,Elisabeth

Juule zei

Hoi! Ok..ik ben dus weer te laat op een 'verjaardagsfeestje' (zij die mij kennen zijn allang blij dat ik te laat ben en het niet 'totaal vergeten' ben. Maar liever laat dan nooit dus jullie allebei van harte harte harte.
En... komt ie.. wije Annette (de noorse dame die ik dat verduveld mooie huis woont en nog verduvelder mooi kan stylen en fotograferen) in het engels mailen? Ze heeft geen webshop hoor maar nou ja.. je kent haar blog he? ze staat zelfs al in een chinees woonblad. kon niet echt lezen wat er bij stond maar ala..
Annette vind het erg leuk om mee te doen.

greets
eef

Unknown zei

Liebe Lynda,

yes - we did!!! ;)

Eine schöne Seite von dir, die du öfter mal zeigen solltest! So, wie ich dazu stehe, dass ich Schokikekse liebe ;)

Liebe Grüße

VINTAGE

by kuzz zei

Lynda, wat ben je toch een heerlijk mens! Alleen jij kunt heel blogland op z'n kop krijgen!
Iedereen is blij dat ook jij het bloggen "ontdekt" hebt!
Een hele fijne week en ik heb weer genoten van je verhaal en je mooie plaatjes!
groetjes, ERna
ps..ik wil ook het adres van Claudia hoor...

Unknown zei

Mooi mal mens!
Fijn he dat gevoel ook te voelen is op het internet.
Dikke knuffel!

Diana zei

Uuuhh Lynda, heeft niemand je ooit verteld dat jij dan ook een speciaal lief mens bent???

Tanja zei

Geweldig gevoel is het die contacten in blogland.
Ik geniet er net zo als jij van!

Mooie foto's Lynda, super sfeertje bij je

Groetjes
Tanja

. zei

Ja wat zijn er een lieve mensen in blogland he!Ik geniet er ook enorm van helemaal omdat je het niet verwacht.
En geniet ook enorm van jou blog!!

Nicole Claudia zei

Ja, met het bloggen gaat een extra wereldje open...!! Heb je zin om te "kwebbelen" of een "bezoekje" dan kan dat altijd, iedereen heeft de "tijd"... En vraagt iemand je om een "valse zuster" te feliciteren, dan doe ik dat héél graag... ik heb in een stuip gelegen, want ik was niet de enige....!!! Hahaha...

Fijne dag vandaag!!

Groetjes, Collie

Vosje zei

Ik denk dat ik ook maar eens een blog moet beginnen (ik weet alleen niet hoe) het is zo gezellig hier en je ontmoet inderdaad allerlei lieve mensen met dezelfde liefhebberij heerlijk!!
Mooie sfeerfoto's heb je geplaatst en wat lief van je de "aktie" voor Inge!!
Fijne week groet Truus

Abacaxi & Hortelã zei

JIJ bent hartverwarmend Lynda!!
Wat zou blogland zijn zonder jou?
Kan het me niet meer voorstellen!
En zet jij je gerust nog maar iets in je bol, wij volgen je wel ;-)
Fijne maandag & tot gauw weer!
Bisous vanuit Versailles,
Chantal

Alle mooie dingen zei

ik denk dat ik deze aktie niet goed gelezen had want het was niet tot me doorgedrongen dat we iemand feliciteren "moesten" de volgende keer zou ik beter opletten, juf!
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Anja zei

Agossie daar wordt je toch stil van. Je bent een kei gaaf wijfie :) !!!!!

jolanda zei

Nou ik weet precies wat je bedoelt hoor... wát een bijzonder wereldje hé? Had ik ook nooit kunnen denken hoor! Altijd weer al die leuke, lieve en zonodig steunende woorden van al die lieve mensen... en daar ben jij er dus eentje van meid!!! dikke knuffel terug hoor!!
liefs, jolanda

Anoniem zei

The glass and white flowers are so fresh and pretty. lol ~ my dinner party is not for a couple of weeks. We just watched movies and cooked steaks on Mr. Coco's George Foreman grill. :) Have a great day. xox ~ Alexandra

lia zei

Ik weet precies wat je bedoelt. Heb de post over het kopen van mijn huis een speciaal plekje gegeven op mijn blog, alleen al om al die lieve reacties. Reacties die ik in het echte leven van mensen waar je het van zou verwachten niet krijg. Die sowieso nergens naar vragen, en dat is ook een rede dat ik alweer bijna 2 jaar geleden hier een blog ben gestart. En ook al ken ik er maar 1 persoonlijk, hier in blogland zijn het alleen maar geweldig mensen en jij bent er één van.
En wat een gaaf lied is dit hé. Bedankt.

lief Lia

Margot zei

Sjuustum....Natuurlijk doen we dat, allemaal uit een goed hart, net als jij...
Enne...was het maar weer zover, met dezelfde tafelschikking..errug mooi.
Gegroet, Margot

Michaja zei

Ik heb je vorige berichtje gemist maar wat een lief gebaar van je!! Je bent echt een super lieve vriendin zeg.
Fijne dag en jammer dat je niet mee doet met mijn give-away. Maar ja als je geen tijd hebt om dingen te maken dan is het misschien ook wel jammer om een ander de kans te ontnemen hem te winnen.
xxx
Michaja

Judith zei

Of we het nou van je verwachten of niet: ik vind het een mooi TAFELreeltje:-)

Dikke X Juth

Bonjade zei

Ha nu zit je mooi ineens aan mij vast.....
Had je toch nooit gedacht........
FF

butiksofie zei

Your post is beautiful! I love all your decoration!
Have a great day, Anja

Inge zei

Dikke kus, Zus!!
XXX

Passione Helena zei

Hi, met bibbers...zal ik een blog openen of niet. En voor je het weet kan je niet meer zonder en voelt een ieder zo vertrouwd. Ongelofelijk hé..en zo'n vrolijk, lief mens als jij had ik niet willen missen! Ik ben blij dat ik je "ken". En nu weer mag genieten van je prachtige tafel...WAUW!

Een hele fijne dag lieve Lynda!
Liefs Helena