Kaartjes.....

woensdag 10 november 2010

Vandaag is het buiten(waar anders) écht herfstweer, maar morgen......beloofd het te gaan stormen! Mooie middag dus nu om er nog even uit te gaan als je er geen in huis hebt....een leuk kaartje halen????
Waarom??? Niet voor mij, geen nood, met mij gaat het goed.
Maar voor "onze"Claudia(voorheen Bobutiek)....zoals jullie misschien wel(of nog niet) weten werd zijn afgelopen maandag geopereerd, zou ze een kleine week in het ziekenhuis moeten blijven en daarna thuis nog enkele weken op haar slaapkamer moeten vertoeven....je voelt 'm al???
Precies.....we gaan kaartjes sturen, althans..*knippertlieflijk*....zullen we allemaal een kaartje sturen?(ze leest dit nu toch niet dus die zal verrast zijn!!!)
Mail me maar voor haar adres!



Gaan "we"doen toch???

Groetjes,

Lynda

Girls, I don't know if you want to participate, but I'm gonna tell you anyway.
Claudia went into hospital last Monday, has to stay a week and has to recover at home for another couple of weeks.
I thought it would be nice to sent her lots of postcards!!!!:)
IF you want to do this with me, let me know....I have her adress!
Thank you lovies!!!!


PS.....de e-mailtjes stromen langzaamaan binnen....ik spaar ze even op en zal aan de het einde van de middag jullie allemaal mailen!(kan ik ook even van mn plek ;))

Leave a Comment

Karin zei

Goh heb jij haar adres! ;) Lieve actie meid.

Ja en van wie denk je nou dat mijn zoon die slimmigheid heeft? ... Juist ja!

Passione Helena zei

Wat een lief idee van je! Ik mail..

Fijne dag,
Liefs Helena

Michaja zei

Heel toevallig heb ik haar adres voor mijn pif kadootje. Ik vind dit echt een super initiatief Lynda. Ik was er zelf niet opgekomen. Maar ga het zeker doen.
Liefs Michaja

Mayflower zei

Wat een superlief idee van je. De mail is onderweg.
Lieve groet, Mea

Margot zei

By the way: Slimmigheid van tante natuurlijk, ik zal het even oplossen..
Maar je bent weer goed bezig...mijn mailadres heb je...
Gegroet, Margot

Home and Lifestyle zei

Je hebt mijn mail al binnen...erg leuk om haar zo te verrassen!

Lieve groet, Ingrid

Tanja zei

Mooi initiatief Lynda, als goed is heb je ook mijn mailtje ontvangen.

Groetjes
Tanja

It's me zei

Je bent een soort moeder Theresa.......!!...wij hem en ikkes...zijn superrrr trots op je hoor!! ....een buiging voor jouw !! liefs Ria.......

Unknown zei

Liebe Lynda,

sie kennt mich doch gar nicht. Aber die Idee ist wunderschön - könnte glatt von mir sein ;)

Du hast mich vorhin sehr zum Lachen gebracht! Deine Erklärung gilt - du Arme, 1 1/2 Jahre harte Arbeit und nun das...

Ich liebe deinen Humor! Warum ist der eigentlich eher im "Ausland" als in Deutschland vertreten?? *bg* Ich glaube, das liegt an der Kaffeesorte oder am Getreide??! ;)

Liebe Grüße

VINTAGE

Bonjade zei

Heerlijk mensen zoals jij........
Jij vergeet niemand......
Hug vriendje.

Oh ja ik moet je mailen....als ik het niet vergeet weer eens....ahum......;(

Bij Guusje Thuis zei

Een e-card was al onderweg, maar een kaartje per post is natuurlijk altijd leuker dus we moeten maar eens even mailen ...

Magui zei

Beste Lynda ... Ik hoop dat Claudia zal zeer binnenkort terug te vorderen ... Ik hou van de details over uw kant ... vanaf hier doe ik een gebed voor zijn spoedig herstel !!!... genegenheid ... Magui

P / D: ha, ik vergat ... Ik wacht op mijn nieuwe blog ... www.cartasaparis.blogspot.com ...

basiclabelSweden zei

Goedemorgen hahaha.. jij bent er altijd als eerste bij en zo vroeg: zo lief, mail je mij ook even het adres van Claudia. Je bent een kanjer, wat zouden we toch zonder jouw in blogland moeten.

Dikke Kram ;)

Ps. wat een lekker nummer hier, jammer dat ik weg moet, kom snel nog even buurten hoor

eethuiszouthout@gmail.com

Nicole Claudia zei

Ik heb je net een mailtje gestuurd. Ik vind het een superlieve actie van je!! Ik ga direct even kijken of ik nog een kaartje heb, want anders moet ik die vanmiddag nog even halen!!

Groetjes, Collie

Elisabeth zei

Wat ben je toch een lieverd!!! ga ff mailen
Liefs Elisabeth

Alle mooie dingen zei

hier heb ik de font vandaan http://kevinandamanda.com/fonts/fontsforpeas
en het font heet: Pea Johanna script volgens mij
en nee hoor ik vind het niet erg als je niet mee doet met mijn give away maar wel super aardig dat je hem wel op je blog zet
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com