zag je dat straaltje???

donderdag 25 november 2010

13 juli 1987 hield ik haar voor het eerst in mijn armen en vele grappige momenten uit de jaren daarna schieten door mijn hoofd. Een grappig meiske was het....dwars, maar grappig, en een echte puber toen het haar tijd was, maar een vriendelijke meid toen ze daar weer uitkwam ;). De dochter van mijn broer...23 jaar, en sinds vandaag......moeder!
Om 16.31 vanmiddag kwam het sms-je.....haar dochtertje Kyenna is vanmiddag om 12.50 uur geboren!!! Meisje 2 vindt het overigens maar flauw dat ze niet even een foto van 't grietjes sturen. Haar antwoord toen ik zei dat je erg blij bent dat je rust hebt na een bevalling was: "ja dan doe je toch niks? Kan je best even een foto sturen":)
Ik heb natúúrlijk meteen 2 sms-jes teruggestuurd....2 ja...ik vergeet altijd wat te zeggen;)....helaas kunnen we niet meteen gaan "snuffelen"....drie van de vier verkouden....die wil je niet aan je kraam bed he. Maar goed....geeft mij even tijd om een jurkje te shoppen;))
Een meisje.......ik wens hun met z'n drietjes een heerlijke tijd, en ik hoop dat het meiske een lang en gelukkig leven zal hebben, de wereld heeft er een zonnestraaltje bij!..........*zucht*....hoe oud ben ik?;)




Ik weet dat er lentefeetjes onder ons zijn die mij "vervloeken"met mijn winterverering(sorry Hennie;)) en dus begin ik dan maar met winter IN mijn huis....kijk maar







al met al was 25 november een koude "winterse"dag met een zonnestraaltje!

Liefs,(very well done Catherina;))
Lynda

Leave a Comment

Muisje zei

Van harte met het nieuwe zonnestraaltje.
Heerlijk dat eerste prille.
En ook ik vind de winter heerlijk, zoooooooooooo gezellig.

Groeten Herma

Corine(THUIS) zei

Geweldig zeg, je bent nu dus 'oud'-tante :)
Snuf maar gauw alles goed uit, dan kun je gaan snuffelen! En die winterverering van jou, ik vind het ook niks, MAAR..ik heb gisteren een heerlijk warm jack gekocht dus vanaf nu ben ik gewapend tegen erge kou!!
Groeten, Corine(THUIS)

Alle mooie dingen zei

die letters zijn geweldig!!!!
ohhh als ik die nog eens tegen kom..... hopen dat mijn man niet in de buurt is....en dat ik niet te chagerijnig ben om ze te kopen...
gefeliciteerd met je nichtje
en nu maar gauw je beter voelen zodat je er heen kunt.
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Merel zei

Oud Tante? Ik wist niet dat je al zo op leeftijd was Lyn. :-)
Gefeliciteerd met het nieuwe wondertje.
Ik houd ook van de wintersfeer. Heerlijk die kaarsjes om vijf uur al steken....
Overigens houd ik van alle seizoenen...

Judith zei

Wat leuk dat je er een achternichtje bij hebt, gefeliciteerd!!! En ik ben ook geen winters type, maar van je winterse foto's heb ik toch lekker kunnen genieten:-) Fijne avond in je warme, knusse huis!!!

hokje zei

Gefeliciteerd! En volgens mij komt het nu snel goed met de winterse sferen; er wordt ons nu toch binnenkort sneeuw beloofd ...

Fijne avond,
Miranda

Irma zei

ohhh wat lief het is en blijft een wonder, liefs irma

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je achternichtje! Enne ... heerlijk sfeertje bij jou, niets mis mee. Hier is het ook een en al kaarsen en waxinelichtjes!

katja-Mariska zei

Gefeliciteerd!!!!!
Snik... en nog geen sneeuw.
Liefs Katja

Home and Lifestyle zei

Ohhh...geweldig zeg...een nichtje erbij met een prachtige naam! Van harte gefeliciteerd en ik hoop dat jullie snel van de verkoudheid af zijn want jou kennende sta je te popelen om er een lief cadeautje naar toe te brengen!

Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

lia zei

Wat blijft dat spul leuk. Snel uitzieken en dan kijken voor het prille eraf is.
En tja wat zal ik zeggen van die winterverering, binnen super gezellig maar buiten word het minder en helemaal als er sneeuw ligt. AL heb ik wel laarzen....

Anoniem zei

Gefeliciteerd,wat gaaf zeg en de foto`s van je spulletjes ook,super die letters,fijne avond,lieve groet Joke.

Tanja zei

Ja Lynda als kleine meisjes groot worden en kindjes krijgen dan ga je merken dat je oud wordt. Proficiat met je achternichtje. Gauw beter worden en natuurlijk foto's maken van de nieuwe aanwinst.
Verder vind ik je andere foto's gezellig om te zien, je voelt de warmte er vanaf stralen.

Groetjes
Tanja

http://truutske.blogspot.com zei

Lynda, wat prachtig dat de wereld er weer zo'n "zonnestraaltje" bij heeft. Ik wens haar ook alle geluk van de wereld!!!
Ennuh...van mij mag die sneeuw nu komen hoor...ben er helemaal klaar voor!!!
En ik heb weer genoten van je sfeervolle foto's. Fijne avond, Trudie.

Petra zei

Zo tante gefeliciteerd. Heerlijk is dat hè?

Ik wordt er ook altijd een beetje weemoedig van, zo van die tijd is definitief achter de rug.
Maar heerlijk, geniet van je kleine nichtje!

En wat die winterse sferen betreft, die mis ik wel hoor. Maar we hebben hier momenteel nog steeds herfst genoeg, we hebben nog nooit zoveel binnengezeten.

Liefs Petra

Bij Guusje Thuis zei

Wat leuk weer een klein zonnestraaltje erbij, geniet ervan!

Elisabeth zei

Ja zo houd je haar vast als baby en nu is ze zelf moeder .Jammer dat jullie niet kunnen gaan ,alhoewel!!Toen mijn 2e kleinzoon geboren was had ik ook een fikse verkoudheid ,maar in het ziekenhuis lag het mondkapje voor me klaar!!In elk geval gefeliciteerd en hoop dat jullie haar snel kunnen bewonderen.Winter vind ik ook lekker hoor en kan soms ademloos kijken als de wereld weer helemaal wit is .
Liefs Elisabeth

Tierlantijn zei

Heerlijk dit babygeluk! Van harte!

Karin zei

Gefeliciteerd OUDtante Lynda. En kom maar op, ik ben inmiddels klaar voor de winter.

G-STYLE zei

Ohh wat een schatje zeg , van harte gefelciteerd met de komst van dit nieuw familielid.......altijd leuk een zonnestraaltje erbij, mooi verwoord ook !

En voor bij jullie beterschap gewenst aan allen die zo snuffen.
Heerlijk sfeertje in huis, daar moet je dan gewoon voor zorgen he....werkt ook helend toch.....

fijn weekend alvast , lieve groet van Gea

alma zei

Proficiat Lynda met je nichtje! Wat heb je dat mooi beschreven. En je ziet dat alles goed komt! Eerst even beter worden en dan tijd genoeg om haar lekker te bewonderen en te knuffelen!

Groetjes
Alma

Kom Achterom zei

Ha Lynda
gefeliciteerd hoor! wat een schatje en je foto's ze zijn prachtig!!!
Ik krijg hier ook steeds meer zin in de winter dus je steekt me helemaal aan! hihi ga ook eens even mijn taartje bestuiven met sneeuw! mooi begin en wat een mooie letters zeg!!
fijn weekend
Yolanda

Kaatje zei

Gefeliciteerd zeg, wat een leuke tante zal die kleine hebben, hihi. Ik ben benieuwd naar de echte foto!!
Heerlijk de winter, jammer dat het zooooo koud is als ik met de honden moet lopen maar verder, mmmmmm, heerlijk!!!

Marieke Reintjes zei

Proficiat met je achternichte,,,tja, nichtjes worden ook groot... Wel weer speciaal een klein mensje erbij. Genieten!!!
Fijne avond, groetjes Marieke

Stina zei

Gefeliciteerd hoor, hoop dat je wat leuks voor die kleine schat kan vinden.

En laat de winter maar komen, genieten van de sneeuw.
Liefs Stina

Nicole Claudia zei

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja, kleine nichtjes worden groot... Prachtige naam Kyenna!

Groetjes, Collie

It's me zei

Daar ben ik dan eindelijk....mens heeft geen eens meer tijd om ziek te zijn.............pffffffffffffff........leu die leters lynnnnn....nou plicht weer gedaan...ga ik weer naar bed.......pffffff.....liefs van mij.....oja sorry gefeliciteerd mett je achternichtje hoor !!! lief !!!....

It's me zei

Ik bedoel leuk.....en met.....zo goed......???

Ambiente-nostalgia zei

Gefeliciteerd, leuk weer een meisje. Dat ze niet nog even lekker warm in de buik is gebleven, het nu zo koud is!!!
Hopelijk kun je snel haar gaan bewonderen.

Groetjes Dorine

Anoniem zei

Preficiatttttt!!
Het is een wonder zo'n klein mensje!!

Geniet van je weekend!!

Groetjes
Desiree

Juule zei

Hej Congratz!! Altijd fijn zo'n kleine.. de geur van Zwitsal..jum!
Maar euh..welke cadeautjes ik heb gekocht in Zweden??? Ja dat ga ik niet zeggen hoor! Dat is voor degenen die ik een presentje mag gaan sturen. Dus dat blijft nog ff een geheim..;-))
Er is wel weer spul binnengekomen voor de winkel. Zal ik zo es even online zetten.
Klem!
Eef

Mayflower zei

Van harte gefeliciteerd Tante Lynda, wat een schatje en zo'n mooie naam. Wat leuk......13 juli 1987......hield ik ook mijn zoon in mijn armen.

Ohhh....en kom maar op met je winterhuis, ziet er gezellig uit en ik ben dol op de seizoenen. Mooie verzameling kandelaars, ben er ook zo dol op, heb er gisteren weer een aan mijn bescheiden verzameling toegevoegd hihi.
Fijn weekend.
Liefs Mea

Margot zei

Hoe voel jeje...oude tante...haha.
Maar het is geweldig, en idd een goede reden om weer eens te gaan shoppen voor een babietje...
(lekker muziekje weer...Alain???)
Ik zit nog in een schemergebied...herfst of winter...jij bent weer lekker duidelijk!!!
Warme wintergroet, Margot

Yvonne - Frl. Klein zei

Liebe Lynda, mensch sieht es bei Dir schon schön dekoriert aus! Richtig toll!!!!
Ganz viele liebe Grüße, Yvonne

Servies en Brocante zei

Heyeee ze zijn aangekomen super !!
Helemaal goed,, paste et doosje wel bij jou erdoor? Hier niet..maar ze deden voor een kee rniet moeilijk :)

Gefeliciteerd met je nichtje, nu maar wat mooi's uitzoeken :)