Ongegeneerd Genieten...

dinsdag 30 november 2010

Enjoying immensely!!!



Uhm, ik WILDE Bruce fotograferen want die was érg in zijn nopjes......de staart zie je net nog in beeld....silly cat;)
I wanted to get Bruce in front of my camera, but he had súch a good time....you can only see his tail...silly cat!;)
hij was er toch echt...
he wás here...
Sjors is erg geduldig, hij zit op Bruce te wachten, hij wil spelen....toch Sjors?
Sjors is very patient, he's waiting for Bruce, he wants to play....right Sjors?
Sjors????
Bruce heeft géén tijd, ziet een vogeltje buiten...geen beweging in te krijgen ;)
Bruce is busy, watching a bird.....not moving at all!!!;)

Ik weet dat ik nogal door kan draven over sneeuw en winter, maar ik vindt het zó leuk! Ik vindt alle seizoenen leuk hoor, wat dat betreft ben ik een échte "Hollandse", maar hiervan kan ik écht uit mijn plaat gaan!
De mensen die al wat langer hier meelezen weten dat het laatste anderhalf jaar voor mij flink bikkelen is geweest, en ik zal je zeggen dat de sneeuwvlokken van vorige winter een eyeopener voor me waren! Niet zo gek dus dat ik dit jaar enorm blij ben met weer zo'n mooie witte wereld!

I know that I can go overboard about snow and winter, but I love it SOOOOOO much!
I like all seasons, don't get me wrong, I'm a real "dutchy";)), but snow realy makes me HAPPY!
People who are following me for a while now, maybe know that the last 18 months were a HUGE struggle for me, and last years snowflakes were an eyeopener for me!
It's not so strange then that this years snow makes me a happy girl!;)



Zo trotseer je de kou toch?;)
This is how you dress with this cold isn't it?;)

Vanavond om 00.00 uur sluit de Groepsknuffel!
Ik streef ernaar om jullie allemaal vóór het weekend de gegevens te mailen van diegene die jouw "knuffel"mag ontvangen!

Warme avond!!

Liefs,
Lynda

!!!! over Groepsknuffels en Give Away's gesproken....je MOET even HIER gaan kijken! Hier kun je je hart écht laten spreken! De bedoeling is dat we met zn allen bijdragen aan Kindervitamines voor Uganda, lees maar...en kijk in de ogen van die wonderschone manneke!!!!
doen! Dankjewel ;)

Leave a Comment

Inge zei

Jajajajajajajajajajaja heb me tóch opgegeven pffffff...

Hahaha...
Knuf voor S&B

KvZ

Helena, The Swenglish Home zei

Dear Lynda,
I did not know you have had a difficult time recently, and I hope it is all better now. And there is a joy in enjoying every single snow flake. Living away from snow-filled Sweden - where digging yourself out of the house and temperatures dropping below - 20 can be a little much after a while - I must say I also enjoy the little snow the UK is experiencing at the moment. White fluffy stuff - lovely!

Thank you SO much for your kind words of encouragement, and yes, even thought I have a lot of things to catch up with now that I had put aside for a few weeks, I will try to take it a little easier for a few days...

Lots of love and snowy greetings from
Helena, The Swenglish Home

Michaja zei

Hier dus iemand die helemaal niet van sneeuw houdt behalve als ik aan het skieën ben :)
Maar moet wel toegeven dat je foto's wel heel mooi zijn. Vooral dat poezenpootje vind ik zo leuk!! Bruce lijkt wel de tweelingbroer van Frodo! Die overigens laatst de garage snel uitliep met een vogel in zijn bek!!!!!! Rotbeest, het is de natuur zeggen ze maar toch!
Meid geniet jij maar lekker van die sneeuwvlokken en hou ze vooral lekker bij jou :)
Liefs Michaja

Elisabeth zei

Het is soms behoorlijk lastig om die katten op de foto te zetten ,arme Sjors is helemaal slaperig van het wachten op Bruce haha .Geniet jij maar lekker van de sneeuw hoor ,ik vind het ook heerlijk .
Liefs Elisabeth

Jeanette zei

Ben ik weer, ik vind de winter wel leuk als ik er maar geen last van heb met het autorijden etc. En wat lees ik nu, jij een moeilijke tijd, dat wist ik niet, kom ook pas bij jou sinds mei jl. Fijn dat het nu weer beter met je gaat, ondanks je schouder....

Lieve groet,
Jeanette

vosgesparis zei

heerlijk die sjaal ;) doe maar een lekkere winter gen grauw gedoe mar zoals je zegt een mooie witte wereld.. ik hoop met je mee.

It's me zei

Uhm...ik weet niet hoor ....ken je toch wel aardig dacht ik zo......maarre wat is er mis gegaan de tijd voordat we elkaar leerde kennen ??? mis ik iets...ben moeiiiii maar goed ik snap je weer niet.....zucht.......eh...en er is hier meer sneeuw gevallen denk ikkke......zo te zien....wat een heerlijke sjaal......je kijkt wel boos hoor !! hahahahh!!......liefs van mij...en een dikke knuffel he !.....

Annelies zei

Wat een heerlijke winterfoto's weer! Ben ook gek op sneeuw en winterse taferelen!
maar nu is het toch wel beeeerekoud hoor!
morgen gevoelstemperatuur -16 oeioeioei da's ff andere koek!
maar..met zo'n lekkere warme das moet het lukken!
Fijne avond nog! (zie uit naar de groeps giveaway!! spannend!!)
liefs, Annelies

Jeanette zei

Haha..hoe jij er altijd weer een leuk verhaal van weet te maken, daar ben je echt een kei in. Je beleeft altijd wel wat, je leven is nooit saai:-)

Even over de krans. Je kan het beste een oasering nemen en deze in water leggen tot die helemaal vol gezogen is. Zo één met een plastic bodem eronder. Dan schik je het eucalyptus er zo in. De krans blijft maanden mooi, bij weer en wind. Vorig jaar heb ik de krans pas in mei wegehaald omdat ik het zat was, ook al zag die er nog prachtig uit:-)

Succes met je ideeen en keuzes dit jaar:-)

Kus terug...

In den Uylenbal zei

H die Lynda, Life is what you make it, lijkt mij dat dit een beetje jouw motto is..., A Christmas Tree is Glowing, An Angel sings a song. There's peace for each and everyone, the question is : How long ? De sneeuw geeft overlast, maar mij geeft het rust. De sneeuw is koud, maar mij geeft het warmte en genegenheid. Sneeuw is puur wit, puur genieten. Maar .......... géén 8 weken net als vorig jaar ! Paardjes kunnen dan niet naar buiten. Ach . . . als dat alles is denk ik opeens. Grouphug for Lynda ! Liefs Lejo

t brocante sfeertje zei

Als nacht braker ben ik de eerste denk ik.Als ik t me goed herinner ben jij jarig vandaag!Lang zal je leven!!Een hele fijne dag met veel sneeuw want daar ben je dol op!!en nog veel meer kadootjes.Fijne dag morgen,Ingrid

Unknown zei

Liebe Lynda,

es gibt Dinge, die machen einfach glücklich und lassen vieles in einem anderen (hellen) Licht erscheinen. Es ist so schön, wie sehr du dich über den Schnee freust!

Liebe Grüße und ganz lieben Dank für deinen Kommentar

Tine

Merel zei

Ohhhh ik zie staan dat je jarig bent vandaag. Van harte meid.
Ben er vandaag verder de hele dag niet (is nu kwart voor zeven) dus ben blij dat ik het nu even lees. Veel plezier.
Groetjes Merel.

Unknown zei

Hehe eindelijk heb je sneeuw!!
Mens ik ben er blij om :-)
Tis toch prachtig om te zien,krijg er een blij gevoel van!
Geniet ervan!
groetjesssss karin

Anoniem zei

Dat is zeker genieten Lyn, je ziet er fris en fruitig uit!! Wat een scheetjes die poesjes van je!! Heb vanmorgen al ruzie met de mijne gemaakt, die was al om 3 uur wakker!!! gr.......
Groetjes
Desiree

Alle mooie dingen zei

ik lees dat je misschien jarig bent vandaag.. als dat zo is... dan wens ik je misschien een fijne dag... en van harte...en dat er maar veel sneeuw mag vallen...
Hier was het net -6.8 met een gevoelstemperatuur van -16.9 ik blijf binnen vandaag als je het niet erg vind.
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Marieke Reintjes zei

Mooie plaatjes weer Lynda..ik lees dat je vandaag jarig bent??? Van harte profciat!!
Geniet maar lekker van alles om je heen en vooral van de sneeuw!!Want voor je het weet..
Fijne dag, Hartelijke groet,Marieke

jolanda zei

Een gevoelstemperatuur van -20 vandaag en jij bent nog steeds zo blij?? Meid hoe bestaat het!
Ik vind sneeuw prachtig om te zien en vind het ook best leuk in de kerstvakantie, maar daarna mag van mij de lente weer beginnen hoor hihihi.
Ben benieuwd wie ik een kadootje mag sturen!
liefs, jolanda

Splashes of Pink and Mint zei

Brrr.... ik vind het echt KOUD!!!!! Jemig, de wind snijdt gewoon door je heen. Nou waait het hier natuurlijk altijd, maar nu is het echt ijsberenkoud hoor! Maar binnen is het lekker hoor!
En die katten... lekker stel woehahaha!!!!!
Enne... you go girl!!!!

http://truutske.blogspot.com zei

Yes...het is echt winter!!!
Ik vind het geweldig als ook je prachtige winterfoto's en de poes afdruk in de sneeuw. Ik kom nog niet zo lang bij je op bezoek dus wist niet dat je een moeilijke periode achter de rug hebt maar wat fijn dat je nu des te meer kan genieten van onze Hollandse winter.
Ik wil je ook vast bedanken voor het organiseren van de groepsknuffel. Zo lief bedacht en zo leuk om aan mee te doen.
Wens je een heerlijke winterse dag toe. Trudie.

Karin zei

Toen ik maandagavond terug van het werk achteraan in de file aansloot vond ik die witte wereld even een ietsje pietsje minder leuk, maar met de radio knoerhard en meelallend ben ik stapvoets thuisgekomen. Je ziet het ik leer het wel, om me er bij neer te leggen.

Tanja zei

Je moet wel ff iets vrolijker kijken op je foto........maar lekker om te lezen dat er in ieder geval iemand is die voor 110% geniet van dit weer.
Was vanochtend een dun windje langs de randjes van mijn oren toen ik stond te wachten bij de halte.
Ennuh ook bij jouw vind ik de kattensmoeltjes om op te vreten...vooral Sjors, ach gossie zo slaperig koppie.

Fijne dag Lynda en geniet maar lekker

Groetjes
Tanja

Anoniem zei

No snow here, must rain, hard rain last evening, so much so I got up to check the computer to see if a tornado warning was underway, as the wind was fierce. Just a storm passing through. I can still run in shorts in the morning. Funny, we both have scarf pictures posted. :) Beautiuful scarf, beautiful eyes ~ xox Alexandra

Anoniem zei

Hi, aangezien je zo;n fan bent van winter en sneeuw, zou ik je adviseren de aankomende dagen mijn art blog(je weet wel daily chaos) ff in de smiezen te houden:-)

Is maar een hint hoor.

groetjes

Yvonne - Frl. Klein zei

Liebe Lynda, jetzt habt ihr auch Schnee! Ich bekomme meine Katze auch nie vor den Fotoapparat! Sie läuft immer gleich weg :-) !!!!
Ganz viele liebe Grüße, Yvonne

desde my ventana zei

Hello Lynda,
I like your images,love the snow!!!
Bss
Cecilia

Bij Guusje Thuis zei

Tis zo mooi ... maar zo verrekte koud vandaag, daar helpt die dikke sjaal van jou niet aan, maar heb weer ff genoten van je blogje ... zoals altijd :-)

Mayflower zei

Wat een heerlijke poezebeesten heb je toch Lynda. Ik kon mijn hart vandaag ook ophalen, want zoonlief heeft ook een klein en ondeugend poezebeestje gekocht, dat springt en hupt alle kanten uit.
Ik wist ook niet dat jij een moeilijke tijd achter de rug heb lieve meis, dat kan me toch niet ontgaan zijn.
Maar gelukkig gaat het nu beter met je en er is sneeuw, ik gun je bergen sneeuwplezier.
Hier is het alleen maar roet-koud en geen sneeuw te bekennen.
Ik wacht ongeduldig mijn mail af haha, ben toch zo benieuwd, ik vind het echt een superleuk idee.
Nou meis, ik ga afsluiten, manlief heeft een nieuw speeltje....nee niet ikke haha, maar een racespel, dus ik ga even kijken.
Tot morgen.
Liefs, Mea

Vosje zei

Hallo mooi mens!!
Ik hou ook zo van dit weer heerlijk koud!!!
Groetjes Truus

MOODZ zei

Ik zie uit naar de mail vor de groepsknuffel, echt een heel leuk idee! Over de mokken... tja de levertijd is toch enigzins niet echt meer te garanderen met de TNT-stakingen... maar "normaal is dat 2 dagen als we het opvoorraad hebben en anders 1 of 2 weekjes
Je kan me altijd mailen...
lieve groetjes Tamara

Anoniem zei

lol...any day ~ today! :) xxx