Mijn beurt......

maandag 29 november 2010








Voordeur in(kom net van huisarts met een nieuwe portie vreemde steroïden, we gaan dat "varkentje"eens even wassen, dat gehoest is vreselijk...en we gaan een fotootje laten maken van mn schouder) en achterdeur weer uit mét camera............

while almost the entire country already had some snow.....we didn't ....but NOW it's my turn!!!!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
*snoetomhoog*
sneeuw

Fijne dag!
Lynda

Leave a Comment

It's me zei

Yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes ........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!............................................................................................................................................................

Kaatje zei

Wat een pak zeg.....kostte zeker veel moeite om de deur uit te komen, hoelang moest je scheppen.....hihi.....Het is gewoon de kift hoor!! Hier ligt NIETS!!!

by kuzz zei

Kan ik al komen met de slee??????????
Hier nog niks....geen vlokje te zien
:-((((

hokje zei

Ja, eindelijk... de eerste sneeuw. Hier is nog nix; stuur je een beetje deze kant op? Geniet ervan en een fijne dag (maar dat komt vast goed met de sneeuw)

Gr.Miranda

Tanja zei

Sneeuw? duh, volgens mij heb je zo'n zak gekocht bij het tuincentrum en zelf rond gestrooid, Hier is niks alleen maar superkoud. Maar geniet er maar lekker van en maar kijk wel uit met sleeën.
Groetjes
Tanja

THE BLACK BARN zei

Ik heb het zelf de sfeer als jij eindelijk.

Ik hoop dat je gauw beter word.

Lieve groet,
Miranda

Unknown zei

yesssssssss je hebt wat hahha
Eindelijk iets wits te zien :-)
Sterkte met je schouder hopelijk komt het helemaal goed!

Muisje zei

Hier nog geen vlokje te zien.
Geniet ervan.

Groeten Herma

Neeltje zei

Yeah sneeuw! In de vriezer ermee, anders kun je 18/12 geen sneeuwballen gooien!

Anoniem zei

Hie auch sjnee, Lyn!
Enne beterschap!!!

Groetjes
Desiree

Roelien zei

Ooooooh mooi!!!!

En veel sterkte met het gehoest...

Unknown zei

Liebe Lynda,

ihr werdet noch mehr Schnee bekommen, als dir lieb ist ;)))))))

GGLG

Tine

Ger zei

.....uuuuh......zit je aan de anabole....niet doen anders past je Kerstpakje straks niet meer;-)

En nam je de bus met poedersuiker ook mee naar buiten,offf...was het grein(s)suiker maar dan met *ij*

Denk dat je nog paar uurtjes moet wachten want aan de grijze lucht te zien komen de pakken sneeuw zo naar beneden vallen hier....en dan zijn ze over half uur ook bij jou;-)

Luister jij wel 'n beetje naar het lijfje....ja!!!

Lieve groet,Ger

Kat Ibáñez zei

Lynda!!!! Oooooohhhh snow, what a better way to start the countdown to Christmas!!!

Hugs&Kisses my sweet friend!!!!!!

Anoniem zei

haha, dat is geen sneeuw, dat is poeder suiker, je hebt het gewoon zelf gestrooid:-)

hier nog lekker niets:-)

lalalala,

Corine(THUIS) zei

Noem je dat sneeuw? O dan heb ik er geen moeite mee :) Pfff ik had visioenen van dikke pakken zoals op je achtergrond (die ik gewoon negeer).. doe jij maar gauw je snowboots aan en je skipak :)))
Fijne dag!
Groeten, Corine

http://truutske.blogspot.com zei

Ik zie...'n laagje sneeuw op het rietendak van de buren...
Ik zie....'n heel klein beetje sneeuw op de vogelhuisjes....
Ik zie.....een paar plukjes sneeuw in het weiland ...
Zie jij dan meer dan dat ik zie????
Dan ben ik hartstikke jaloers op jouw sneeuw. ...maar wat in het vat zit....!
Veel beterschap met en je nare hoest en je pijnlijke schouder.
Fijne dag Lynda.

Nicole Claudia zei

Is dat sneeuw???!! of is de poedersuiker uitgestrooid??!! Hier is nog helemaal niks... alleen donkergrijze lucht...

Heel veel beterschap voor je kuch en schouder, hè!!

Groetjes, Collie

Margot zei

Lijkt verdacht veel op poedersuiker...héjo.....listen to what I say oooo, lalala....
Hier alleen nog een beetje rijp, niet uitglijden hè!!!
Gegroet, Margot

Tuur zei

Lalala hier sneeuwt het alweer! en weer en weer....
Oke eerlijk de foto was van vorig jaar...gatverdikkie val ik ff in de sneeuw ...maar het is hier echt echt wit nu ....das echt waar..

Abacaxi & Hortelã zei

Heerlijk he die sneeuw, zo lang het maar netjes wit blijft, die smurrie op de wegen die hoeft van mij niet! Voor morgen is er toch hevige sneeuwval voorspeld bij jullie? Kun je je hart helemaal ophalen! GENIET!!
Bisous vanuit een wit Versailles, Chantal

Tierlantijn zei

Hahahaha! Jeetje Lynda wat een pak sneeuw! Snowboots aan en begin maar vast te rollen voor een sneeuwpop!

Komt hier weer met bakken uit de lucht..! hahah!

Bij Guusje Thuis zei

Zo hé wauw, da's een geweldig pak sneeuw van het niveau wintersport, ik ga even mijn sleetje halen :-)

Het begin is er bij jou, hier nog niets te zien maar het wordt wel steeds donkerder en moet in de spits nog een ritje rijden ... brrr ... laat de sneeuw hier dus maar even tot na zevenen ofzo wegblijven.

Bonjade zei

Heerlijkkkkk!!!! Wou je net een beetje opsturen in een envelopje......
Vond het zo sneu.....;(
Nu veel sneeuwplezier!!!!
Bukken!!!! - vliegt een sneeuwbal voorbij-
Liefs

Michaja zei

Wat een heerlijk laagj poedersneeuw ligt er bij jullie! Maar ze kunnen zeggen wat ze illen je foto's zijn prachtig. Ik geniet. Heel alleen maar ijs op de auto. Jaja ik Zuid Frankrijk is het ook heel koud :)

Michaja zei

Gaat lekker hier met het typen :):) Maar denk dat je me wel begrijpt.

katja-Mariska zei

Ik zie het al, het is bij jou ook met bakken naar beneden gekomen.
En ik ben zo blij dat je gewoon nog sneeuwballen kan gooien.
Liefs Katja

Michaja zei

Lees nu pas je berichtje op mijn blog. LIEF, dank je.
xxx
Michaja

lia zei

Je weet zeker dat er niet iemand jouw gezeur zat was over die sneeuw, en even de poedersuiker heeft gepakt.
Of ligt er inmiddels al meer, nou ja héél veel sneeuwplezier.

liefs Lia

Home and Lifestyle zei

Op buienradar zie ik vanuit het oosten een laag sneeuw deze kant opkomen, laat ik nu net in het oosten zitten...en nu LIVE Lynda...mijn dochter roept dat het sneeuwt!!

Lieve groet (en blijf voorzichtig doen!)! Ingrid

Alle mooie dingen zei

sneeuw??? ik denk dat je bedoelt rijp.... ;)
sneeuwt het nu echt?
bij ons mag de sneeuw ook losbarsten.. de heren hadden binnen een uur het raam eruit.. en de nieuwe erin... wauw!!
maar geen sneeuw hier te bekennen.
groetjes
Anita

jolanda zei

Net heb ik boodschappen gedaan en gelijk maar vast voor morgen meegenomen, want volgens mij gaat er een dik pak vallen vannacht! Het is echt zo'n grijze sneeuwlucht volgens mij.
Kijk je wel uit dat je niet wéér onderuit gaat??
liefs, jolanda

Unknown zei

mh hier sneeuwt het flink,,vindt het echt wel leuk hoor,,mare moet op de fiets naar het werk,,dus,,,
en pas een beetje op met steroi,,,,best wel rotzooi...
groetjes Kari

La Maison zei

Moet ik je komen uitgraven ;)?

Liefs
Hermine

Yvonne - Frl. Klein zei

Liebe Lynda, bei uns schneit es seit gestern Abend durch! Ohne Pause!!!!!
Wir haben schon ganz viele Schnee!!!
Und es ist sooooooo kalt hier in Bayern!!!
Ganz viele liebe Grüße, Yvonne

Servies en Brocante zei

Het heeft hier ook weer een half uur dik vet gesneeuwd :) meer meer meer!!!

Ambiente-nostalgia zei

Ben benieuwd wat ze op de foto zullen zien.
Hopelijk loopt het met een sisser af, ik zal een kaarsje voor je opsteken......
Kijk muit in de sneeuw want het is gladjes buiten.

Groetjes Dorine

Margot zei

Update: HET SNEEUWT HIER ALS EEN GEK...
Heb net al warme choco en warme mikkemannen met (gewone) suiker, met de kids genuttigd....
Zijn er ook liedjes van een "witte Sinterklaas???"
Wel snel met het strooizout komen hoor, dit is niet goed voor mijn fietsende puber, moet morgen echt weer naar school, de "dramaqueen".
Knusse knuf...Margot

It's me zei

Heerlijk he?? er ligt al een heel pak hier.......je bent nu vast buiten een sneeuwpop aan het maken.......sneeuwballen gooien....yeah !! Lynnn in de bocht.....wel uitkijken voor je schouder.....liefs Ria...

In den Uylenbal zei

H die Lynda, poedersuiker of instant snow uut un pakkie . . . alse gij maar lol hebt ! I'm dreaming of a white . . . xmas (?) Vorig jaar begon het 13 december te sneeuwen, dus de weergoden zijn er vroeg bij dit jaar. Voor mijn gevoel al heel het jaar herfst/winter ! Zal mijn leeftijd wel zijn . . . ben in de Herfst van mijn leven beland ! Vandaag van hot naar her gevlogen . . . en dat arme lijf protesteert alsof het de mijnen in moet ! Nou lieve Lynda, je kent het gezegde : Schouders eronder en gaan . . . Halleluja . . . and i do care for music ,like i love bathing on the roof or shoot somebody or . . . greetz & halleluja Lejo

Yn'e Steeg zei

Hier nog steeds geen sneeuw, gelukkig
Moet echt nog even op zich laten wachten, Ik kan het nog even niet gebruiken sorry, sorry

Sterkte met je schouder.

Jantsje

Catharina Maria zei

Heerlijk zo'n sneeuw snoetje dat ben ik met je eens, maar als je zoals wij weg zouden gaan met Kip en je ziet het file leed van nu is het toch iets minder .
Wij stellen het toch nog maar even uit .
lieve groet ♥RINI♥

Petra zei

HA HA HA HA HA HA dat poppetje !!!

Maar hoe dan ook, jij hebt je sneeuw :))

Anoniem zei

Doe je rustig aan met je schouder? Niet gaan snowboarden of andere rare dingen doen, hoor!

Mayflower zei

Dat wordt sneeuwschuiven hahaha. Hier is het aan het einde van de middag ook gaan sneeuwen, maar voor een sneeuwpop mag ik met mijn schuivertje de hele regio wel doorgaan.
Fijne avond.
Liefs Mea