To Do....by YOU!

vrijdag 19 november 2010


Vergeet niet, vanavond vanaf 18.00 uur bij Tierlantijn het Winterhuis! Shoppen met 20% korting(ook online bestellingen vanaf 18.00 uur)
Succes en Plezier Ilona!
Don't forget, today is "Winterhouse"over at Tierlantijn! Shopping with 20% off! Not only in her shop but also online, from 18.00 hours!!!


Vergeet niet: in je agenda te zetten dat je volgende week vrijdag, zaterdag of zondag naar Boxmeer moet, de GUSTO bewonderen!
Don't forget next week it's GUSTOTIME, but for you, I will make pictures!!!;)


én vergeet niet: mee te doen aan de Groepsknuffel !!!
De aanmeldingen stromen binnen, maar er kunnen er altijd meer bij!(ik heb 176 volgers...*hint*;))

Don't forget to enter the Grouphug!!
E-mails are coming in but hey, I have 176 followers;))

Candle Heart

Maar vooral....vergeet niet te genieten van je welverdiende weekend!!!
But most of all, don't forget to enjoy your weekend!

Liefs,
Lynda
Posted by Picasa

Leave a Comment

Unknown zei

Oh, eine Liebeserklärung. Ach Lynda, ich habe dich auch sehr lieb und wenn ich könnte, würde ich dir sofort ein riesengroßes Herz aus brennenden Melonen oder Pomelos zurück senden ;)

Danke für die Erinnerung - ich habe es vorgemerkt *lach*

GGLG

Tine

Irma zei

ik heb alles in mij agenda opgeslagen zo kan ik niets missen een heeeeel fijn weekend liefs Irma

Zawadi-Atelier zei

En vergeet niet dat je iets heel moois aan het opzetten bent Lynda ... ik blijf het een kei tof initiatief vinden met een lief gebaar!
Een heel knusse dag toegewenst, liefs van moi ... Doortje!

Yvonne - Frl. Klein zei

Danke liebe Lynda!!!!! Küsschen und ganz liebe Grüße, Yvonne
P.S.: und natürlich ein wunderschönes Wochenende!!!!!

Pink Princess zei

Vind het ook een geweldig initiatief en zo leuk om mee te doen ♥

Een sneller kloppend hart zei

Jij ook een fijn weekend!

Groetjes, Veronique

Karin zei

Ja vooral dat laatste was ik van plan! Jij ook in een hopelijk wat betere gezondheid!

Rianne zei

pffffffffffff vanavond ook nog inkopen doen, ik denk het maar even niet. Ik kom net van de klokkenmaker en het maken van ons klokje op de schouw kost, 175-200 euro, slik................... voorlopig blijft die maar even niet tikkend op de schouw.


Maar eehhhh ik doe wel met je geweldige kerstidee, ik zal me zo opgeven.

Fijn weekend!

lia zei

Ja hoor dat fijne weekend gaat zeker lukken.
En ben heel benieuwd hoeveel aanmeldingen je krijgt.

liefs Lia

Elisabeth zei

Shoppen doe ik maar even niet haha ,dus wens ik je gewoon maar een heel fijn weekend
Liefs Elisabeth

It's me zei

Jajajaja!! komt goed allemaal....het eerste heb jij geregeld......en zullen we volgende zondag samen gaan hemmes wil ook !!.....groetelssssssssss van mij.....en hemmes.....liefs Ria....xxxxx....

Tanja zei

Zo dat is een rustige post, beetje relaxed zo, muziekje erbij, echt een vrijdagavond gevoel krijg ik ervan.
Geniet jij ook maar een beetje van je weekend

Liefs
Tanja

Pierelantijntjes zei

Lieve Lynda,
Zo, ik had even wat posten van jou in te halen zeg. Wat een toestand met je schouder, dat is voorlopig verplicht rust nemen. Maar ik zie/lees dat je vanalles aan het ondernemen bent. Wat een leuk initiatief zeg, die giveaway. Ook de to do lijst is erg leuk. en ik snap nu pas je berichtje over het adres van PIEP....ik had gelukkig haar adres al....ja, ben een beetje blond...dan valt het kwartje niet zo snel.
Ik wens jou een heel fijn weekend, en heel veel beterschap toe!
Liefs Ester

WEERspiegeling zei

ennnn lieve Lyn, vergeet je de Open Dagen van Het Weerhuisje niet :-))
Je weet wel, vlakbij het kerkje haha.
Nee joh, ik zit wat te dollen hoor. Wilde je ven een fijn weekend wensen!
x Anita

natuurlijk groen en doen zei

De lotus zijn die bruine "douchekoppen"als je foto vergroot zie je ze duidelijk zitten.Vers zijn ze groen maar die zie je niet zoveel .De gedroogde zijn om deze tijd wel verkrijgbaar bij tuincentra.

Fijn weekend Bep

natuurlijk groen en doen zei

Ja ik kan duideijk uitleggen vind je niet ?
Kan je ze nu nergens krijgen laat het dan maar weten dan stuur ik ze wel naar je op

groetjes Bep

natuurlijk groen en doen zei

Ik denk dat ze in het tuincentrum in zakjes verkocht worden ,Een enkele keer zie je ze rond kerst weleens op stok maar meestal gewoon los.

Succes met zoeken

Inge zei

WHOEHAHAHAHAHAHAHA...niet net doen of je relaxed bent!! LOL!!!
Je kan niet wáchten tot de foto's!!!
Kom werkelijk niet meer bij!!
Have a naais wiekend sisssss