SPOTLIGHT!

maandag 8 november 2010


de twee weken zijn om, *ZUCHT*...éindelijk mag ik m'n mond open doen!!!!! TADAAAAAAAAAA!!! take it away....ROZMEEN!(Robbie just for you girl!!;))

* ze zegt ergens dat ze "pas een webwinkel geopend"heeft....en daar is geen woord aan gelogen.....een paar uurtjes geleden zwierde ze haar deur open!!! Over HOT news gesproken ;))





*Wil je jezelf en je winkel even voorstellen?
Hoi allemaal, Ik ben Rozmeen Koornneef, moeder van twee kleine meiden Sophie en Beau en getrouwd met Dennis. Ik heb pas een webwinkel geopend in brocante en woonaccessoires:


Your Beach House



 

*Wanneer en waarom heb je besloten je eigen (web)winkel te beginnen?
Ik heb jaren als manager detachering voor een credit financials team gewerkt wat ik ook met veel plezier gedaan heb. Maar door mijn passie voor brocante en (landelijke) woonaccessoires ben ik in vrije momenten (eigenlijk altijd) bezig met het stijlen en schuiven met meubels in en rondom ons huis. Afgelopen 3 jaar ben ik met de kleintjes thuis geweest en het openen van een eigen webwinkel is altijd al een droom geweest die de afgelopen jaren steeds vaker naar voren kwam maar de timing was steeds niet “right”. Na een goed gesprek met mijn man heb ik afgelopen zomer de knoop doorgehakt en besloten om de stoute schoenen aan te trekken en mijn hart te volgen. Iets wat je leuk vindt om te doen en waar je zoveel plezier in hebt daar moet je gewoon voor gaan, toch?
 *Wat is het leukste aan het hebben van een (web)winkel als die van jou?.

Ik ga op zoek naar nieuwe en oude spullen. Oude spullen hebben een historie, stralen een natuurlijke charme uit en geven je huis body. Juist het combineren van nieuw en oud maakt het zo persoonlijk en leuk. Voor mijn webwinkel ga ik op zoek naar mooie nieuwe spullen en brocante die met elkaar in harmonie zijn. Ik vind ook veel verschillende stijlen mooi. Ik hou niet van alles in een stijl in te richten. Van alles wat…long Island…brocante uit Frankrijk, Amerika of de Scandinavische landen...stoere en robuuste materialen….en soms spullen die een een tikje romantisch zijn spreken me aan. Dus het aanbod in mijn webwinkel zal ook divers zijn.

 

*Koop je in vanuit je eigen hart of ook op verzoek/volgens de trend?
Als ik op een markt loop of in een schuur snuffel dan gaat mijn hart sneller kloppen als ik een mooi en geleefd stuk gevonden heb. Brocante kan mij op allerlei manieren raken en aanspreken. Hoe mooi het geleefd is, de kleur of persoonlijk verhaal wat erachter zit. Ja echt vanuit mijn hart… en als een Frans kastje door de tand des tijds heerlijk aan het afbladderen is en misschien zelfs nog in de originele kleur staat, prachtig! Dat zijn echte schatten voor mij. Natuurlijk bekijk ik ook de woonmagazines en zie de woontrends maar haal daar alleen dat uit wat bij mij past en dus ook bij Your Beach House.






*Wat is je mooiste vondst, en zeg eens eerlijk, heb je ‘m zelf gehouden?;)
Oo ik kom zoveel mooie dingen tegen en omdat ik alleen koop wat ik zelf mooi vind aarzel ik soms om het in de webwinkel te plaatsen..maar ja. Je kan natuurlijk niet alles zelf houden en ik vind het ook erg leuk als ik het kan aanbieden in de webwinkel en een klant daar heel blij mee kan maken. Ik ben heel lang op zoek geweest naar oude Amerikaanse blauwe voorraadpotten met tekst. Mason jars! Ik kwam ze op zoveel buitenlands blogs tegen en ze hebben zo een mooie blauwe kleur. Ik heb er een aantal bemachtigd voor de webwinkel en natuurlijk wat voor mezelf gehouden. Dennis gaat vaak mee op inkoop en is er altijd nog even bij om mij even terug te fluiten als ik weer iets zie om onze buffetkast verder aan te vullen



 



*Waar wordt JIJ blij van?
Ik word blij van enthousiaste en warme mensen. Als iets wat ik gekocht heb iemand heel erg blij kan maken en een aanvulling voor zijn of haar huis is. Leuke en oprechte reacties…dat geeft zoveel voldoening en dan kan mijn dag niet meer stuk. Ik heb sinds mei een blog en zoveel getalenteerde en leuke vrouwen ontmoet daar kan ik ZO van genieten.




 *Wil je nog een “collega”in het zonnetje zetten?

Anja van de blog Sofies Haus


** Anja, Ich weiss Du schaust manchmal herein, Rozmeen setzt Dich im Spotlight!!! Machst Du mit???(wir hören am Liebsten nur ein JA!!!;))

:) spotlight goes International???? *BLIJ*


Lieve groetjes,
Lynda















Leave a Comment

Karin zei

L E U K !!!

alma zei

Wat een leuk interview. Weer een leuk adresje erbij!

Groetjes
Alma

Home and Lifestyle zei

Rozmeen stond op mijn dashboard al in de spotlights voordat ze zelf haar webshop op haar blog opende!! Ik ben al even bij haar langs geweest en het ziet er super goed uit!

Leuk weer om hier haar achtergrond en motivatie te lezen! Lieve groet, Ingrid

Pierelantijntjes zei

Wat leuk zeg. Ik ga gelijk een kijkje nemen in de webwinkel van Rozmeen.
Groetjes van Ester

Tierlantijn zei

Wat leuk hé voor Rozmeen! Heb al even gekeken en het ziet er erug leuk uit! Heel veel succes Roz!

Groetjes, Ilona

It's me zei

Ben even wezen kijken....ziet er leuk uit hoor!!!....en nu krijg ik van jouw een kadoo bon voor dat flessenrek ??? hahahhah!! liefs Ria....

Juule zei

Ah...bedankt voor de tip Lyn! En Rozmeen, heel veel succes.. Trouwens Lyn (hak tak tak hak)
hvis jeg har hemmeligheder? Nå nej ikke rigtig. du så gøre? Fortæl .. Fortæl ... :-)
Og har du allerede talt Annette?

lia zei

Leuk, als ik thuiskom van het werk zal ik eens even verder kijken.
Nu moet rennen........

katja-Mariska zei

Ik zag het al staan, dus ga nu ook even kijken want ik kan niet wachten.
Liefs Katja

Anoniem zei

Ziet er mooi uit, Lyn,
leuk intervieuw!!

Groetjes
Desiree

Kind An Huys zei

Wat leuk!Ik ga zo even bij haar rondsnuffelen....wat kan jij je mond goed stil houden.....
lieve groet, anne.

Kristin @ My Uncommon Slice of Suburbia zei

I'm so happy for her! This was so nice of you to let everyone know!
XO
Kristin

Vær våken zei

Thanks for the tip!!! Hope you get that blanket, Lynda!!! hehe

Have a great day! xxxxx's Kristin

Bonjade zei

Heb natuurlijk direct even gezapt!!!
Leuke winkel hoor.
Zo verslavend al die leuke winkeltjes.
Liefs

Jeanette zei

Ik ga zo even kijken, maar Rozmeen kennende heeft ze er iets moois van gemaakt.

Groet,
Jeanette

La Maison zei

Leuk intervieuw, 'k ga nu even op haar webshop kijken.

Hermine

Nicole Claudia zei

Aiaiaiai, ik had hem inderdaad nog niet gezien, ga gauw even bij haar aanwippen!!. Ik zit ook zo met mijn hoofd in een tienermodelletje van de Nadya in tweevoud te bakken... en dat vergt véél meer werk dan in een kleiner maatje, die naai je gewoon, die passen ze gewoon en die dragen ze gewoon... Want de dames van 11 en 12 lentes "oud" hebben aardig wat wensen c.q. wijzigingen!!! Dus ik kan flink aan de bak... Daarnet de verlengde skinnyleggingbroek van Nadya (breek me nek over 't woord) goedgekeurd door de oudste dame (Kirsten). De blouses (want het zijn nu geen jurkjes!!!) zijn op de elastieken na af... maar moesten van oudste óók weer anders........ tja... bijna af!!! Ik spring een gat in 't plafond van blijdschap, hahaha!!

Groetjes, Collie

Nicole Claudia zei

Hahaha, als het goed is maak ik er morgen een kiek van... dan kan je zien wat ik er van gebakken heb!!

Fijne avond en groetjes, Collie