Ik kwam...ik zag......

vrijdag 26 november 2010

Ogen open en aktie ..... thermo-ondergoed aan, linea recta het skipak in, vanaf de trap in m'n laarzen, muts onderweg meegrissend ......* Zucht *... stond ik voor Jodocus bij de achterdeur ...... geen sneeuw .....* blurgh *...... géén sneeuw ?!?!?!??! Alleen zon ... *ZUCHT*...... Plan B (wat eigenlijk Plan A was maar omdat er me sneeuw was BELOOFD ......)... op naar de Gusto in Boxmeer.
Ik had jullie foto's beloofd, DUS foto's zullen jullie kijken!
Geniet mee ..







en dit varkentje vond ik vét...uhm...cool;)...maar ja....klein pigske...GROTE prijs...






dit vindt ik stiekem eigenlijk wel een mooie foto...goed gelukt Lyn!


o, en doet u mij deze tas maar....


nee dank u, ik hoef  er geen tasje bij...heb ik al.....



hét bewijs.....géén sneeuw....

en schommelen ging ook al niet...:(


Stella, ik zag dat je het druk had, maar mócht je dit dus lezen, het is je wéér gelukt!
TOPsfeertje, mooie spulletjes en erg leuk gestyled! Chapeau!

De koffie was heerlijk(en gezellig Caatje, Sandra en mam;)) en binnen was het warm...uhm...héét......en ik kocht dus.....niks!
Ik kwam...ik zag.....en kocht nada!
Er was nóg een overwinning voor mij(buiten het niks kopen;))...







I did it!!!!!



Weekend!

O en dames, denken jullie nog even aan de groepsknuffel ?
Er kunnen er altijd meer bij he, hoe meer zielen hoe meer vreugd, ik heb nog niet geteld maar ik gók dat we ergens rond de 30 zitten....ik daag jullie uit......WE WANT 50!!!!

Liefs,
Lynda


Leave a Comment

Mayflower zei

Hier ook geen vlokje te bekennnen.....maar wel een heerlijk zonnetje en genieten doe ik evengoed wel....van die prachtige foto's van je.....ohhh....ik wil die hertenkop en die vacht.....
Fijn weekend.
Liefs Mea

http://truutske.blogspot.com zei

Ik wou ook sneeuw....had me helemaal voorbereid..nee hoor...alleen heel bevroren autoruiten.
Maar....morgen misschien???
Ik heb tenminste wel genoten van je prachtige verhaal en je mooie foto's.
Ik wens je een swneeuwrijk weekend Lynda.
Groetjes, Trudie.

Rianne zei

Ik wil ook wel sneeuw maar niet morgen, ik moet de open dag draaien en ik zie mij al een hele dag op school staan terwijl er niemand komt............................... gelukkig heb ik nog even kunnen genieten van jouw plaatjes.
Fijn weekend!

Anoniem zei

haha, gefeliciteerd, met het afdalen van de trap enne ik ben blij dat er geen sneeuw ligt :-)
blehhhhMoet 2 honden uitlaten hoor.en ben echt gemaakt voor de zomer:-)

groetjes

Karin zei

Hahaha, ik zie het haast voor me MET snowboots. Dat hert met kerstversiering heeft ook wel wat en wat jou is gelukt zou ik never nooit hebben gekund. Niks kopen, knap hoor!

bijzonder-oud zei

Ja hoor, hier lag lekker wel sneeuw :-). Mooie foto's heb je gemaakt, ziet er goed uit, en helemaal niks gekocht? hoe ken det nou? :-)

groetjes, fijn weekend,
Yolanda

alma zei

JA ik was ook al helemaal winterklaar maar het was heerlijk fris herfstweer!
Leuk dat je ons lekker mee laat genieten en gluren. En wat ontzettend knap dat je portemonnee dicht is gebleven!

Groetjes
Alma

Tanja zei

Geweldige foto's, geweldig genieten om zo even met je mee te kijken, ik zie trouwens mijn eigen babyschilderijtjes er ook tussen.
Ennuh geen sneeuw, maar wel lekker koud dus op de bank, warme chocomel, kaarsjes aan en genieten. Och Lynda, ogen dicht en droom maar van de sneeuw, en wat niet is kan altijd nog komen.

Groetjes
Tanja

Alle mooie dingen zei

hier gelukkig ook geen sneeuw... en zonder pijn de trap af???
wat knap dat je niets gekocht hebt.. of heb je hetzelfde als ikke te chagerijnig om geld uit te geven... gauw iets te duur vinden?
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Servies en Brocante zei

Hier lag vanochtend een best leuk pakje sneeuw..wist niet wat ik zag hihi..
Maaar wat een prachtige winkel, zoveel verschillende dingen..adresje?
Fijn weekend :)

Room Seventeen zei

Leuke foto's, ben er nog nooit geweest, beetje te ver voor mij....
En hey, ik zie dat Rudolph het rendier al bij jou naar binnen is gegaloppeerd :-)

Petra zei

Blij dat ik toch even naar de Gusto ben geweest :) Ik had er dus níét weggekomen zonder iets te kopen, was waarschijnlijk als een blok voor die parfumflesjes én die tas gevallen.

Wat dat varkentje betreft, wij hebben rond huis wilde varkens, ja en ik ben er sch**tbang voor :(

Maar we hebben een keer een heel klein eenzaam biggetje gevonden, ongeveerd 15 cm lang en 10 cm hoog. Dus direct naar de apotheek babyvoer en flesjes. Zo'n beestje voelt trouwens aan alsof íe al opgezet is, keihard en stug. En maar schreeuwen, je kunt volgens mij nog beter een vijfling hebben, maar goed, helaas hij heeft het niet gered.

Liefs en fijn weekend Petra

Dus nu kunnen we overal weer de traphekjes weghalen :)))

Ben blij dat het weer beter gaat.

Unknown zei

Liebe Lynda,

du hast NICHTS gekauft? Nix? Es gibt hier ein Getränk (Cola und Brause), das heißt "NIX" :-))))

"Was möchtest du trinken???" "NIX!"
"Was hast du gekauft???" "NIX!" *bg*

Dabei hattest du doch heute schon deine dicken, weißen Swowboots vom Dachboden geholt...... ;)

Ganz liebe Grüße

VINTAGE

Nicole Claudia zei

Heb ik mijn geestelijke hersenpan juist op sneeuw ingesteld, en dat kostte toch best wel moeite... schijnt het zónnetje!! Naaaahjaaaah!! Maar ik pas me flitsend aan, hoor (in dit geval, hahaha). Wat een mooie foto's heb je toch weer in je berichtje gezet, prachtig, vind de foto's, vanaf de link Room 17, rechts ook mooi!!

Fijn weekend, groetjes, Collie

Unknown zei

gat bah.......helemaal niets nada dus!!
Hier wel......maar had gerekend op die 15 cm die beloofd was gisteren....hele dag gewacht nee he.....Maar vanmorgen Yessssssss (oke geen 15 cm maar mijn moonboots staan klaar hihi)
Kom deze kant maar op ik reken op nog veeeeel meer sneeuw in het weekend :-)
Wat trouwens een DOTJE van een baby.....oooooh daar smelt je toch van :-)
Fijn weekend he! groetjesssss karin

by kuzz zei

Dat ziet er toppie uit!
Met sneeuw misschien nog sfeervoller maar ach..volgens mij heb je genoten!
En dan die portemonnee nog vol...waar ga je morgen naar toe..?
Fijn weekend groetjes Erna

Blue Cottage zei

Ohh Linda wat fijn dat je me er aan herinnerd!!
Eigenlijk wil ik ook naar Gusto,
ik ga vlug kijken of het zondag ook nog is, dan heb ik nietssssssss(geen feestje geen eters niet nakes nada)
Bedankt voor de tip en foto's.
Gr Cobi

hokje zei

Prachtige foto's! Gewoon blijven duimen, de sneeuw laat nu vast niet meer lang op zich wachten...

Fijn weekend,
Miranda

It's me zei

Wat een boel mooie foto's......en nikzzzzzz...gekochttt???....Lynnnnnn...hoe kan dat nou??????.....fijne avond meis....liefs van mij.........en hemmes......hijisernochnie......zuchttttt.....vanacht om 4.30 vertrokken en nogniethuis......zuchttttttttttttt.....

Pieternel zei

Ik hoopte en het kwam uit, geen sneeuw. Ik vind het niets, wel dat het koud is buiten met zo af en toe een zonnetje. Vandaag was zo'n dag... Heerlijk gezond weer, ja daar hou ik van.

Trouwens mooie foto's, dat je je kon inhouden om niets te kopen. Er staat zoveel leuks.

P.ieternel

Marieke Reintjes zei

Hoi..
Ik had het willen zien..in vol ornaat!!!Heb je net zo``n stoere snowboots als Lia en Ilona??
Mooie foto`s gemaakt bij Gusto..staat er allemaal prachtig op!
Fijn weekend, groetjes Marieke

lia zei

Nee Lynda, hier ook GEEN SNEEUW. Maar vind het helemaal niet erg. Want was druk met het bezoeken van open huizen, en NEE.... ik maak nooit foto's. En heb wel wat gekocht

fijn weekend, lia

La Maison zei

Mooie plaatjes en die ene (geslaagde)daar zou ik een ansichtkaart van willen ;)
Knap van je om niets te kopen.

geniet van je weekend
Hermine

Elisabeth zei

Ahhh ,vind het wel sneu voor je hoor!je had je zo verheugd op sneeuw.Je dag toch gezellig besteed zie ik wel ,heel mooie foto's weer .Fijn weekend,liefs Elisabeth

Bij Guusje Thuis zei

Hier ook geen vlokje, niks noppes nada ... maar wat knap dat het je gelukt is tussen al die leuke spullen gewoon niks te kopen ... dat zou me denk ik toch echt niet lukken :-)

Muisje zei

Wauw, dat ziet er allemaal prachtig uit.

Groeten Herma

Jeanette zei

Bij ons ook geen vlokje, alleen wit van de vorst en de kou.

Groet,
Jeanette

Home and Lifestyle zei

Een schrale troost...ook ik heb nog geen vlokje met het blote oog waar kunnen nemen! Misschien heb je volgende week meer geluk! En wat goed dat je niets gekocht hebt...ik weet niet of mij dat gelukt was als ik zo je foto's zie!

Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Ambiente-nostalgia zei

Wat goed van jou zonder vallen van de trap af.
Prachtige foto's bij Gusto.

Fijn weekend.

groetjes Dorine

Diana zei

Wat knap van je dat je de neiging van de trap te willen duiken hebt kunnen onderdrukken!!!! En ik wil ook groepsknuffelen!!!! Ben ik nog op tijd? En over knuffelen gesproken. heb jij iets van doen met een mysterieus pakje dat te openen valt op 5 December??????
Alvast een dikke virtuele knuffel voor het weekend!!!!

Bonjade zei

Oh liefie hier is een snoezig wit laagje.
Ga het bewijzen hoor....enne vandaag zit ik thuis enne niet op de fair.
Manlief mag het vandaag doen, was gisteren helemaal bevroren...;(
Fijn weekend
Liefs

Vosje zei

hee Lyn niks gekocht? hoe is het mogelijk ik zie zoveel leuke dingen!!!
Fijn dat het weer wat beter met je gaat!!!
groetjes Truus

Margot zei

Nix gekocht??? Knap hoor....
And I was talking to you baba, as ever...haha...
Hele mooie plaatjes, by the way...
Warme groeten Margot

Unknown zei

Woo hoo, weekend! That looks like an amazing place, I love the wild animal elements, I am all about some antlers and fur! XX!

Anja zei

Hoi Lynda,
Wat een mooi blog heb je zeg. Supermooie foto's allemaal, heb het lekker zitten bekijken. heb me bij je aangemeld als volger. Groetjes Anja.