Wit...

maandag 22 november 2010

Ik had me voorgenomen vandaag niet te posten, die van gisteren was immers lang genoeg voor twee;).
Maar meiden, ik móet het gewoon even komen zeggen, stél dat je het gemist hebt!
Ik wil het niet op mijn  geweten hebben dat er íemand van jullie onvoorbereidt "ten tonele"verschijnt!. Vanaf morgen zal ik mijn voorbereidingen treffen(manlief legde vandaag al overal het tweede dekbed erbij ;)), maar natuurlijk niet zonder jullie!!!

I didn't plan a post today, yesterdays post was long enough for 2 days;))
But girls, I just hád to come and tell you, it's not that it will be the same with you guys but now you can tell everyone that you knew!
Starting tomorrow I will prepare myself but ofcourse, nót without telling you all!!


het....gaat....sneeuwen!!!!
it's going to snow!!!

ze zeggen (ze....niet IK;)) dat er aan het einde van de week best weleens 15 cm kan vallen!!
they say(they...not me;)) that at the end of the week snow can fall up to 15 cm!!!




dus wie komt er met me spelen??? Ik wil sneeuwpoppen maken!!!
who will come and play with me?? I want to make a "Frosty"!

maak je geen zorgen over je fietstochtje.....
don't worry about your little bikeride...



ik zorg voor warme chocomel...beloofd!!!
I will make sure the chocolate is HOT!!



maar alleen als we ook nog even samen een heuveltje opzoeken!!!!!
but only if we will look for a little hill, so attack!!!

wieeeeeeeeeeejjjjjjjjj

welk liedje zal ik eens opzetten???? nee oke...ik zal het NIET doen....
which song will I put on??? Okay...I won't go there...

let it snow let it snow let it snowwwwww

Warme avond!!

Lynda

Leave a Comment

Pink Princess zei

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!
Ja heb het ook gehoord, en dagtemperaturen dalen tot 1 graad boven nul
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ik wil niet...ik wil niet....

Ik wil NU nog niet door de sneeuw fietsen met al die post..nnnneeeeeeeeeee bbbbrrrr.

Maar ja, IK heb niks te willen, het komt toch GGGRRR

Veel plezier met sleetje rijden, ik verdwijn in de cv met hete chocomelk.

Bonjade zei

I am dreaming of a white Christmas.....;)
Mooi liedje......

Chips zeg, nog net gereageerd op je vorige post.
Vond het al zo knap van je dat je aan het afkicken was.....en nu dit.....;(
Maar goed idd een klein puntje heb je...dit had ik niet willen missen....
Let it snow, let it snow...!@!!
Zo leuk voor komend weekend ook
Kom je sneeuwballen met me gooien?

Geke zei

Ik ga met je mee, GEZELLIG !
Groetjes,
Geke

Tanja zei

Wat ben je toch een gek mens, maar wat een leuke post je 201ste, ennuh had je geen skihut liedje kunnen kiezen ;-)
Maar uh passen we nog wel op je sleetje na die koppen chocolademelk met slagroom.
Hier geen dekbed erbij hoor, mens dat is veels te warm.
Fijne avond

Groetjes
Tanja

Roelien zei

Wat??????????

Nee toch.......mmmmm even schakelen hoor, jaaaaaaa leuk!!!!!

flowersandhome zei

JAAAAAAAA!!! Let it snow!!! Hoe iedereen er ook over klaagt, ik vind sneeuw nog altijd zo leuk als een klein kind! Jammer dat het hier niet zoveel sneeuwt, daarvoor wonen we net niet op de juiste plek. Vorig jaar was wel een goed sneeuwjaar, duimen voor dit jaar dus!!! Maar zal zeker nog niet voor morgen zijn, tenzij ik richting Ardennen trek, wat er helemaal niet in zit, ik ben hier thuis te onmisbaar.
Groetjes en geniet van de eerste sneeuw!!!
Marian
PS Blij je blog te ontdekken!

lia zei

Jemig Lynda jij gaat als een speer. Had vandaag eigenlijk pas je vorige post door haha.... Maar door die kleine lettertjes en dan ook nog in kleur kon ik het gisteren niet goed zien (en dan ook nog bij kunstlicht.....
Dus ik op het blog van Bonjade reageren, lees ik vandaag pas goed wat de bedoeling was...
Heb het maar verwijderd, anders breng ik mensen op het idee van de *piep*.

Maarre die sneeuw hoeft nog niet echt van mij hoor. Maar goed woensdag dus naar de stad. boots truien en wat nog meer halen...

fijne avond en wellicht morgen weer een post.
Liefs Lia

Merel zei

Echt? Oh, wat zou dat cool zijn!

Pierelantijntjes zei

Nou dank je wel voor de waarschuwing hoor. Ik had nog geen nieuws of weerbericht gezien dus dit is een echte verrassing voor me.
Hoop alleen niet dat het woensdag al gaat sneeuwen, want dan staat een daagje kerst en countryfair in Utrecht op het programma, en dat is zeker anderhalf a twee uur rijden.
Mooie foto's.
liefs Ester

Pieternel zei

Nee, geen sneeuw aub. Ik hou er niet van. Het mag wel koud zijn, maar dat is dan ook alles. Als er sneeuw ligt komt er geen kip in de winkel en ik wil hem toch eind van het jaar leeg hebben hooor. Anders blijf ik met al die kerstspullen zitten.

Warme chocolademelk is wel goed, mmm met slagroom erbij.

Groetjes P.ieternel

Room Seventeen zei

Ja, sneeuw! Errug!! Ik denk dat ik maar emigreren;-)
Bah. Sneeuw.
Groetjes van de lentefee.

Home and Lifestyle zei

Sneeuw is erg leuk, maar dan rond de kerstdagen...ik vind het nu nog veel te vroeg voor sneeuw! Maar als het er ligt, vind ik het prachtig hoor!

Lieve groetjes, Ingrid

by kuzz zei

Jaaa ik kom! Lekker sleetje rijden!
Lijkt me helemaal leuk, en dan warme chocomelk toe...mmmm maar ...eerst zien dan geloven!
groetjes Erna

hokje zei

Wat een aanstekelijk enthousiasme! De choco en slee staan inmiddels klaar, dus laat maar komen die sneeuw...

Fijne week en geniet van de sneeuw (maar dat komt vast goed!)

Groetjes,
Miranda

Alle mooie dingen zei

SNEEUW! Ik moet alleen nog schoenen/laarzen kopen die het lopen over de steiger mogelijk maken!
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Theemuts Rommelhoekje. zei

Leuk !!!!!
Mijn zoontje en ik verheugen ons er al helemaal op .
Laat maar komen die sneeuw .


Groetjes Romkje.

Elisabeth zei

Leuk hoor Sneeuw ,maar niet Vrijdag want ik moet met de trein naar Nijmegen en in Nedeland ligt bij de eerste goeie sneeuwbui alles plat.Voor de rest zeg ik laat maar komen ,gezellig zo'n witte wereld
Liefs Elisabeth

Anoniem zei

brrrr, heb ik ff geen zin in he! maar goed het zonnedansje heb ik nog niet geleerd.

grtjs

Yn'e Steeg zei

Nog even wachten met die sneeuw.
het ziet er op jou foto's prachtig uit maar in het echt.... liever nog maar niet!
Maar ja heb ik daar wat over te zeggen?

Groetjes, jantsje

Stina zei

O sneeuw helemaal geweldig en vooral voor de kinderen, genieten joh!!!

gr Stina

Marieke Reintjes zei

okee...waar spreken we af met z`n allen, ik weet wel een paar leuke heuveltjes,,,daarna warme chocomel met.....
JAAAAAA, altijd leuk hoor jouw posten.
Groetjes Marieke

It's me zei

Bah yak sneeuw .......ik haat het.....alleen met kerst !!! das leuk !!!.....maar .ik wil een uitzondering maken speciaal voor jouw !!!.ik kom !!!!!...sneeuwballen gooien leuk !!!...liefs en jij hebt geen sneeuw op je blog maar ik zie een lijntje zoals op zoveel blogs...heel raar !!......liefs Ria...

Jeanette zei

Hoi Lynda,

volgens mij is je blog langzamer geworden, klopt dat?? En ik wil nog geen sneeuw, ik vind het nog veel te vroeg en heb genoeg sneeuw gezien afgelopen winter. Voor mij mag het nog wel even wachten.

Groet,
Jeanette

faire un songe zei

Ja errug......maar het was vik zijn eigen idee...
We zijn de boel helemaal aan het omgooien en het staat prachtig alleen de tafel staat echt niet bij de nieuwe bank... ( ja ja ook hier komt snel een foto van).. de tafel is echt te groot.. ik heb er nu een hocker bij... weet niet of dit als salontafel blijft maar eerst maar eens voelen hoe het voelt en werkt...
Ach een nieuwe tafel is zo gemaakt ...toch..;-)) Hij wordt er nu handig in...
Tis zo'n schatje ik hou hem te vriend....
Fijne avond nog...
Groetjes Hetty

Judith zei

Sneeuw heb ik liever in Zwitserland ofzo, maar niet hier!!! Maar we mogen NATUURLIJK niet klagen, dus we gaan er het beste van maken wanne.... ZUCHT

Karin zei

Moet je alleen niet 's ochtends vroeg de auto in moeten om naar je werk te gaan. Ik zie de bui al hangen FILE!!!!!!!

Nicole Claudia zei

Sneeuw!!!!!!!!!!!!!! Ik heb vandaag juist zo héérlijk genoten van het zonnetje....!! Ik wil alleen nog maar witte anijshagel zien hoor!! op mijn boterham dan, hè). Ik vind sneeuw wel héél mooi en sneeuwballen gooien leuk, maar ik ben er geestelijk nog niet aan toe... Ik ben ook bezig met de zomercollectie dus ik raak een beetje in de war geloof ik... Bezig met blote ruggen en knieën... Tja ik raak van de leg van een bericht over sneeuw... Denk heel de tijd al... O, ja het is november... O, ja, vanochtend ook nog Sinterklaas gezien?!? samen met Bridget... En dan vervolgens zit ik aan schattige wit met roze stofjes te frutten en te tekenen... Daarna setje afmaken van Bridget, vrolijk groen met paars... Ik ben best flexibel hoor (ahum)/(kreun), geloof ik.

Groetjes van Collie (ik ga me vannacht maar even voorbereiden.... hahahaha)

Bij Guusje Thuis zei

Heb je al strooizout ter voorbereiding :-)
Had vandaag echt waar een sneeuwkouwe rug, mag hopen dat dit geen voorspelling is!

Tierlantijn zei

Meen je!!!! Oei, ik weet niet of ik daar al klaar voor ben hoor...slik...

Unknown zei

Liebe Lynda,

du täuscht dich! Für Ende der Woche ist schönes Wetter angesagt. Echt!! Und die Biketour machen wir dann nicht durch den Schnee. Wir suchen auch keinen kleinen Berg mit weißer Spitze.... nein, nein.... wir fahren nur bis zum Strand, schmeißen dort den Schnee hin (halbe Stunde und er war nie da!)und trinken eisgekühlten Champagner statt Kakao.

Echt, wer will denn Kakao??? Vielleicht sogar noch mit selbstgebackenen Keksen und in dicken Wollstrümpfen? Hast du schon mal Champagner in (nicht aus!!!!!) selbstgestrickten Socken getrunken? Siehst du.... eben.... wir schmeißen den Schnee weg und bleiben draußen :-))))))

GGLG

Tine

t brocante sfeertje zei

Oke,die warme chocomelk helemaalgoed!!
Maar sneeuw ben de ellende van vorig jaar nog niet eens vergeten.Met de auto in n sloot.Nee het blijft zonnig +10 met n zonnetje er bij!Wist je dat nog niet?en 201 posten!!Super hoor we genieten met z'n allen van je leuke plannen!Groetjes,Ingrid

Corine(THUIS) zei

O nee Lynda, wrijf het er nog even in... Tuurlijk hadden we dat niet gemist, heel het land heeft het er over! Maar ik wil niet!!!!!!
Mijn winterspul blijft gewoon op zolder;)
Groeten, Corine(THUIS)

http://truutske.blogspot.com zei

Prachtige winter foto's...heerlijk!!
Ennuh...die warme chocolademelk met slagroom....lekker hoor!!!
Fijne week, Trudie.

Rozmeen zei

Gezellig!!! Ik kijk er naar uit!!

Liefs en een fijne dinsdag,
Rozmeen

katja-Mariska zei

Ik kom eraan ik wil ook sneeuwpoppen maken!!!
Jippie!!!! Ik vind sneeuw net zo leuk al dat mijn kinderen dat vinden.
Kunnen we samen sleeën hahaha
Liefs Katja

Margot zei

Pfff...zegt ze iets van mij, over veul woorden...
Maaruh...fietsen sla ik over, slee oké en dan warme choco...Ik kom!!!
Warme bibbergroet, Margot

Anoniem zei

Heerlikkkkkkk, ich mum met dich sjpeeele!!

Leuke blog, Lyn!!

Groetjes

Desiree

Anoniem zei

Sorry, mum is kum!!!

Gustaviana zei

nou ik wil mel met je sleeen .... en een warme beker chocomel klingt goed....dus zet de beker maar klaar ik kom eraan !!! groetjes Viana