Ik ben ervoor gevallen!....Fallen for it!!

zaterdag 13 november 2010

 Vandaag was geen weer om buiten iets te doen dus ondernam ik een tripje naar een dorpje hier niet ver uit de buurt.
Ik was er al eerder en ik liet jullie de foto's ook al zien, ik was bij Dorine.


Today weather was bad, really bad, lots of rain and wind so no outdoor today;)) I took a trip to a little village in our neighnourhood to visit a shop, I was there before and I showed you the pictures then, today I visited  Dorine

Vele van jullie weten al dat de JDL Stijl niet Helemaal mijn "ding" is, maar DIT was Toch wel zooooooo mooi!
Ze maakte Het Zelf, bekleedde de pop met oude Franse kranten, verfde Het Hout en maakte de meest Prachtige Ketting (waar ik de kunst ook van heb afgekeken ik wil zoiets  wel rond mn Spiegel;)!)

Lots of you know already that JDL-style isn't  completely my "thing", but this was SOOO beautiful! She made it herself! Glued old French papers on it, painted the wood and made the ost gorgeous necklace (of which I know how to make it because I want it around my mirror;))





Dit is op de zolder van de winkel, zien jullie de houten vloeren?
Het is een prachtig oud pand en ik hoop voor haar dat ze er lekker kan blijven(er zijn wat veranderingen met de eigenaar op handen) want de sfeer is zo lekker!

This is in the attic of the shop, do you see the wooden floors?
It's a beautiful old house and I hope she can stay there for many more years(there are some changes coming) because the atmosphere is cozy!!

We hebben een hele tijd staan praten op zolder met nog een bekende van Dorine, maar die moest gaan en wij wilden koffie, dus op naar de keuken....die op de benedenverdieping ligt.....trap af....OUDE trap.....smalle tredes....glad.......en voor ik het in de gaten had.....lag ik beneden!!!!!! Ik wilde meteen weer lacherig opstaan, maar de wereld deed zó raar dat ik besloot eens NIET eigenwijs te zijn en te blijven liggen!
Ik heb die arme meiden de stuipen op het lijf gejaagd maar alles is goedgekomen....natte lap op de BUIL(want ik viel op mn hoofd), en glaasje water tegen het ZWETEN!
Inmiddels zijn we een paar uur verder en ben k naar de Huisartsenpost geweest......zwaar gekneusde linkerschouder! Pijnstillers zouden het nu moeten oplossen, afwachten tot maandag en als het niet minder wordt, foto's maken.
O well....we gaan uit van het positieve....ben wel héél benieuwd hoe ik vanavond mijn kleren uit ga krijgen ;)!
Dit wordt een rustig vervolg van het weekend!

Hebben jullie het een beetje leuk?


We have been talking for a while in the attic, but we got thirsty, so back to kitchen we went....downstairs......stairs.....old stairs....narrow steps....and before I could even say OOOO, I was lying on the floor...downstairs!
Well, me...I wanted to get up, laugh a little, dust myslef of and go for that coffee....but the world looked REALLY strange....so I decided for once not te be pigheaded, and I stayed down for a while.....
Well, to make the story short....I have got a BIG bump on my head(because I fel on it) and my shoulder( I went to the docterspost) is probably severly bruised! Painkillers have to do the trick now.
So lets hope things will get better the next few days or else I have to go back to the hospital for pictures.
But....we stay positive and go for feeling better soon!;)
I only wonder how I will get my clothes of tonight!;)
There is NOT gonna be much action around here this weekend;)!

And how is yours??


Liefs,

Lynda
Posted by Picasa

Leave a Comment

Tanja zei

Jemig Lynda, dat is toch ook echt iets voor jou. Zou ook echt iets voor mij zijn hoor, ik zit altijd onder de blauwe plekken omdat ik niet uitkijk. Super rot voor je joh.
Pas goed op jezelf, en vraag je lief maar lekker om hulp.
Maar ja volgens mij behoor jij ook tot de categorie woman in control en dan zal het je wel veel moeite kosten.

O bijna vergeten ik vind je aankoop helemaal geweldig.

Liefs
Tanja

Tanja zei

O chips was zo geschrokken maar ja hoor ik heb een hele leuke drukke dag gehad maar dat lees je wel op mijn blog

Marjan zei

Hee Lynda wat een pech om zo van de trap te duikelen. Hopelijk valt de schade mee en voel je je snel weer beter!
Liefs Juul

Ambiente-nostalgia zei

HA Lynda,

Ben je al een beetje blauw zonder alcohol.
Ik heb mij rot geschrokken, je hebt een flinke smak gemaakt hoor.Jaaah ik heb Lynda's zaterdag fratsen live mogen aanschouwen en ik vond het absoluut geen pretje om te zien. Maar goed dat er nog hulp troepen bij mij waren. Hopelijk valt het mee met de pijn:( al ben ik er bang voor, morgen zul je het nog wel meer voelen.
Maar Lynda is een bikkel en ze heeft geen kik gegeven. Ik wens je veel sterkte en ik denk aan je.

Mooie foto's heb je gemaakt, ik jat er mij een paar van, hihihi.

Tot gauw,
Liefs Dorine

Home and Lifestyle zei

Oei Lynda, dat lijkt een 'aardige' schuifer te zijn geweest! Doe voorzichtig en laat je lekker in de watten leggen, ik hoop dat het maandag al een heel stuk beter met je gaat!

Lieve groet, Ingrid

Alle mooie dingen zei

o nee!!!!!! Lynda zo is het bij mij ook begonnen doe je wel rustig aan?
goed naar je lichaam luisteren hoor!
jemig ik schrik me dood
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Eleonore zei

Hoi Lynda,wat een pech zeg vandaag.Ik hoop dat je pijn snel zal minderen zodat je maandag geen foto's hoeft te maken.
Wat leuk he haar paspop met de mooie slinger erom.Zal mooi staan rond je spiegel.Ik ga maandag even naar Dorien.Wens je veel beterschap en toch nog een beetje leuk weekend.Groetjes van Eleonore.

Unknown zei

Och dat is schrikken en een niet leuk eind aan een wel leuk bezoekje...bah!
Wel eng hoor een val op je hoofd..hou het goed in de gaten!! Sterkte!
Lieve groet,
Karin

faire un songe zei

Jemig dat zal schrikken geweest zijn...
Pas goed op je zelf hoor...!!!
Sterkte
Groetjes Hetty

wonen bij de dijk... zei

Opzij, opzij, opzij,
maak plaats, maak plaats, maak plaats,
Ik heb ongelofelijke haast.
Opzij, opzij, opzij,
want ik ben haast te laat,
Ik heb maar een paar minuten tijd.

Ik moet rennen, springen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en
weer doorgaan.
Ik kan nu niet blijven, ik kan nu niet langer blijven
staan.

Een andere keer misschien
dan blijf ik wel staan
en kan dan misschien als het echt moet,
wat over koetjes, kindren en de mannen praten,
nou dag tot ziens, adieu het gaat je goed.

Ik moet rennen, springen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en
weer doorgaan.
Ik kan nu niet blijven, ik kan nu niet langer blijven
staan.

Opzij, opzij, opzij,
maak plaats, maak plaats, maak plaats,
Ik heb ongelofelijke haast.
Opzij, opzij, opzij,
want ik ben haast te laat,
Ik heb maar een paar minuten tijd.

Ik moet rennen, springen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en
weer doorgaan.
Ik kan nu niet blijven, ik kan nu niet langer blijven
staan.

Een andere keer misschien
dan blijf ik wel staan
en kunnen dan misschien als het echt moet,
wat over koetjes, kindren en de mannen praten,
nou dag tot ziens, adieu het gaat je goed.

Ik moet rennen, springen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en
weer doorgaan.
Ik kan nu niet blijven, ik kan nu niet langer blijven
staan.

Opzij, opzij, opzij,
maak plaats, maak plaats, maak plaats,
Ik heb ongelofelijke haast.
Opzij, opzij, opzij,
want ik ben haast te laat,
Ik heb maar een paar minuten tijd.

Ik moet rennen, springen, vliegen, duiken, vallen, opstaan en
weer doorgaan.
Ik kan nu niet blijven, ik kan nu niet langer blijven
staan.

Een andere keer misschien
dan blijf ik wel even staan
en kunnen dan misschien als het echt moet,
wat over koetjes, kindren en de mannen praten,
nou dag tot ziens, adieu het gaat je goed.

Sterkte vanavond met het naar bed gaan en morgen vroeg met het er weer uit komen.
Want je zult stijf zijn..
Groetjes, Cobi

Anoniem zei

Ow hou jij niet van JDL,maar die stijl is er toch al heel lang,ik noem het doen waar je zin in hebt in huis,alleen oke nu noemen ze het JDL,ik vind hun spulletjes wel schattig,gewoon nieuw naar oude stijl,oke genoeg gezwatst,daar staat je hoofd niet naar..........wat een gave winkel en lief gedaan met de paspop,gaaf dat jij het voor je spiegel gaat maken,ik vind het echt naar dat je zo`n smak hebt gemaakt,maken ze vannacht wel een paar keer wakker,bah ik vind dat altijd rot,je hoofd is zo kwetsbaar,sterkte en doe het rustig aan,een smak van mij op je bolletje,liefs Joke.

Corine(THUIS) zei

Gut Lynda, we zijn zo langzangzamerhand wel wat chaotische posten van jou gewend, maar dit gaat te ver hoor meid! je hoeft voor ons niet te gaan liggen.. Ik hoop dat het meevalt( maar ik vrees van niet), sterkte en 'geniet'van wat rust! Groeten, Corine(THUIS)
PS. Begon je je post weer met de vertaler aan?? :)

by kuzz zei

Oooooh....mail je adres....dat verdient ook een...
Wat een pech zeg! Hopenlijk komt het allemaal goed! Dat is echt een akelige val geweest!
Sterkte en beterschap!!
groetjes, Erna

Vosje zei

jeetje jij ook al een smak gemaakt ik ook op mijn werk gestruikeld over mijn tas gekneusde blauwe duim en blauwe knie!! maar het gaat al weer wat beter ik hoop met jou ook snel!!! Beterschap gewenst en doe maar even rustig aan!! groetjes Truus

alma zei

Ach Lynda!! Ik hoop dat je er niet te veel last van hebt! Kneuzingen zijn altijd zo pijnlijk!

Wel een heel leuk adresje! Mooi die paspoppen!!

Groetjes en beterschap!!!!
Alma

G-STYLE zei

Vandaar de titel: ik ben er voor gevallen.......meid wat een schrik, mijn moeder is vorige week ook gevallen en moet een week thuis blijven ivm zware hersenschudding. Ik wens jou veel sterkte met je schouder en hoop dat er niks ernstigs achter weg komt. lieve groet Gea

Bij Guusje Thuis zei

Nou ja zeg, dat het bij jou ook 'never a dull moment' is, blijkt wel uit je blogjes, maar dat je nu zo onder de indruk bent van de zolder van Dorine dat je denkt dat de trap een glijbaan is ...

Beterschap en doe je de rest van het weekend een beetje rustig aan???

Knuf,
Colinda

It's me zei

Was die pop voor of na de val ????? whahahahahahhahahahhahahha........ik kon het niet laten.......dikke kus op het zere plekkie schat.......liefs Ria.....

lia zei

Als die kleding niet uitgaat gewoon de schaar erin. Oh, lynda zonder gekheid maar wat zul je morgenvroeg stijf zijn als je opstaat. Laat je maar lekker verwennen dit weekend.

beterschap, lieve groet Lia

Elisabeth zei

He getsie Lynda dat is ff schrikken .Nu hopen dat het meevalt ,en niet eigenwijs de boel gaan forceren hoor !! Laat je maar even lekker vertroetelen
Liefs Elisabeth

Unknown zei

Liebe Lynda,

deine Deko sieht toll aus. Ich denke mir einfach besseres Licht ;) Vor allem gefällt mir die Schneiderpuppe. Super "angezogen"!

GGLG und ein tolles Wochenende

Tine

THE BLACK BARN zei

O, WAT EEN PECH HEB JIJ!!
IK HOOP DAT HET ALLEMAAL MET EEN SISER AFLOOPT.

HEEL VEEL STERKTE.

LIEVE GROET,
MIRANDA

Nicole Claudia zei

Jémig, wat een schrik zeg, zo naar beneden tuimelen... verstandig dat je bleef zitten tot de boel weer stil stond... Ik denk dat je morgen zo stijf als een plank zal zijn... Ik hoop dat je toch wel een beetje kan slapen en je je snel een stuk beter voelt!!

Wat een prachtige winkel heb je bezocht! Ik ben weg van de fauteuil en de lamp ernaast!! Die mogen ze zo bij me afleveren hoor!!

Slaap lekker en een fijne zondag!!

Groetjes, Collie

Yvonne - Frl. Klein zei

Liebe Lynda, das sieht ja nach toller Deko aus! Vorallem der Sessel hat´s mir angetan!
Ich wünsche Dir einen schönen Sonntag
und ganz viele liebe Grüße, Yvonne

katja-Mariska zei

Ik hoop dat het allemaal meevalt met je schouder.
Liefs Katja

Ger zei

Hé,wat ben jij allemaal aan het doen......meisje toch....ik heb met je tedoen.
Hoop dat je een rustige nacht hebt gehad en dat de pijn draaglijk is, of nog liever helemaal weg!

oma Ger kan je nog een wijze raad geven.....volgende keer als je weer van die leuke zolder afkomt bij Dorine, met TWEE HANDJES VASTHOUDEN......;-)

Sterkte en doe rustig aan.
Liefs,
Ger

wonen bij de dijk... zei

waterlanders hoog zitten..
ojee, hoe komt dat?
Nog van de schrik van het vallen, of ben je zo stijf..
Hoe is het met het waterpeil buiten?
rustig aan he, Cobi

Haikey love of living zei

Jeetje, Nu maar hopen dat de stijfheid ook een beetje mee gaat vallen.
Doe voorzichtige hoor!

Fijne rustige zondag!

Nieneke zei

Arghhh!!! Het zal toch niet...! Veel sterkte! Ik dacht gevallen voor die pop...ja dat snap ik.....

Bonjade zei

Oh liefie....dat was schrikken...tjonge.
Jij maakt ook altijd wel wat mee.....jouw leven is ook nooit saai.....
Maar goed dit is weer minder natuurlijk.
Zegge lieve Lyn.....heb je nu mijn post al wel gelezen.......? Een ode aan mijn Lyn.......

Enne mijn deur staat open voor je hoor ;)
Beterschap en dikke knuf

Een sneller kloppend hart zei

Jeetje, dat is ook wat, val je daar gewoon van de trap!
Sterkte ermee...hopelijk is de pijn snel weg...je foto's zijn leuk...beetje JDL is ook niks mis mee toch, als je 't maar mooi vind en niet doet omdat het 'in' is haha, ach dat past al niet bij je ;) Jij doet je eigen ding!

Veel groetjes!

Bonjade zei

Nee jij was niet onduidelijk....ik was gewoon helemaal hieperdepiep van je lieve post....tja, en dan leest mevrouw niet!!! ;(
Maarre het geurde ook heerlijk zo hoor.

Oh ja ik zag het je was al eens geweest.....
Maar ja zo gezellig als je altijd bij me langs komt....dus twee keer, helemaal geweldig....
Rustig aan hoor
Liefs

Elisabeth zei

En hoe is het vandaag Lynda,gaat het een beetje? Rustig aan doen hoor!!
Liefs Elisabeth

desde my ventana zei

Vrey beautiful images Lynda....sweet and charming,
Bss
Cecilia

Bonjade zei

Wat is er aan de hand dan...?

Merel zei

Ah gossie....dat is wel wat anders dan mijn FANTASTISCH weekend. Maar gelukkig heb je niet te klagen over aandacht...
:-)

Groetjesssssss en take it easy...

Juule zei

Ja, voor ons toch een klein uur rijden maar wel leuk om zon Noorse markt te zien hoor..lekker eten en zo..;-) maar het is echt heel klein, dus treur niet. Je hebt al pijn genoeg zo te lezen...
Eind van de maand nog de Finse markt..ben ik wel heel benieuwd naar..want tja.. volgende week is het bal in Jutteburk. ga je nu nog mee of niet?? kom op..doe es gek.. ;-)

knuffels
eef

oh..heb je Annette nu al gesproken??

Bonjade zei

Hé ga je naar de finse markt....?
toe maar doe es gek...;)
Maarre je komt eerst naar mij toch? Of dat ik ook in Groningen kom.......
Maarre liefie, gekkie...ik volg je toch gewoon......dat weet je toch. Ben er altijd...
Oh je moet snel weer uit bed hoor, je gaat veel te veel tijd hebben nu.......
Of zit je onder de verdovende pijnstillers....
hihi.....
Je ziet toch dingen......;)
Knuf

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Hè Gats!! Hopelijk gaat het meevallen en heb je niks gebroken...

Zullen we een cursus traplopen gaan doen? Ik ben al wel 6x van de trap gevallen sinds we hier wonen (nu 6 jaar), 1 x met kind en al, en altijd liep het goed af..pfff

Beterschap!!!

xx

Marieke Reintjes zei

Hoii, ben via via op jouw blog binnen gekomen, ziet er erg leuk uit. Lees dat je een valpartij achter de rug hebt, voorzichtig aan, beterschap met je schouder.
Heb mij aangemeld, blijf je volgen, leuk!
Hartelijke groet, Marieke

Anoniem zei

bah Lynda, weet je niks leukers, hoop dat het een beetje gaat:-( sterkte) groetjes

Petra zei

Had ze geen leuning? Je kunt ook zo iets hebben hè? Sterkte!!!!!!!!!!!en Beterschap.

Tuur zei

tjemie...dat klinkt niet best...beterschap
dikke knuf

Tuur zei

uuuh een zachte knuf...solly

Stacey zei

EEeeeeee sounds like you had quite the tumble... :( hope your feeling ok now Lynda. I laughed so hard...your all in a concusion thinking about not getting any??!!! Funny girl, just take care of yourself. ~Stacey

himlaverket zei

Now i found you....
so lovely blog.
I vill put your giveaway on my sidebar and hope for winning ;)
hugs ullamaria

Servies en Brocante zei

ai ai ai..voorzichtig hoor...
Mooie fotos! Die krans is idd super :)
Fijne week!

Anoniem zei

Lynnnnnnn,
Wie is et mit dich??

Groetjes
Desiree

Tierlantijn zei

Ohhh wat erg!! Hoe gaat het nu met je schouder (en de andere kneuzingen)?

Heb je post helemaal gemist! Kreeg geen melding op mijn dashboard!

Beterschap Lynda!

Mayflower zei

Ik hou je niet bij.....ik hou je niet bij haha.....moest dus al twee posten teruglezen.

Wat een toestand lieve meis, hopelijk ben je gauw van de pijn verlost.

Beterschap en een dikke knuf, Mea