Warm...

zaterdag 20 november 2010

Nog dik in de herfst al vooruitkijken naar de winter. Alles op zijn Tijd, ik weet het, maar  vooruitkijken en ideetjes opdoen kan nooit kwaad toch?
Dus ga ik dit boek straks eens lekker doorkijken, maar niet voordat ik een klein "boekje" met  jullie gedeeld heb. Warmte!
(de foto's komen overigens NIET uit dit boek, maar gewoon...overal vandaan;))

Yes it's still fall, but looking forward to winter and looking for Ideas is always nice isn't it?I took this book from my shelf and I'm gonna go through it later but not before I 've showed you these pictures .... Warmth!
(these pictures are not from this book, but from here and there;))










Note voor Ger... ik vertrouw er eenn beetje op dat jij voor ons uitzoekt waar en hoe steranijs geoogst wordt??;)


Dit is mijn 199e post, je gelooft het niet, begonnen eind februari en nu al 200 posten volge-uhm .... kletst;)
Post 200 is er een om naar uit te kijken..... een soort van Uhm .... spotlightspecialachtigleukigiets.
Hou 'm in de gaten dus ... post nummer 200! En bij mij weet je maar nooit (zelfkennis!!) wanneer die komt .....

This is my 199th post, can you believe it? Started blogging at the end of February and already we met almost 200 times;)!
Post number 200 wil be a special one ... It's gonna be a.. Uhm ... spotlightspecialniceguesturekindathing.
See, don't miss it.. ... post number 200! And with me (yes I know) you never know when it comes!

Liefs,

Lynda

PS: vergeet niet in te schrijven voor de "groepsknuffel "!
We zitten al op 30 deelnemers, maar er kunnen er nog meer bij!!!

en als er iemand...IEMAND...een opmerking maakt over die verdomde vertaler......

Leave a Comment

Stina zei

Dat boek dat ken ik niet, dusse jij gaat vanavond heerlijk zitten bladeren in het 'warm'boek.
Gezellig, wij gaan vanavond es ouderwets dia's kijken met familie, leuk!!

fijne avond liefs Stina

Elisabeth zei

Gezellig in zo'n mooi boek nieuwe ideetjes op doen ,en het is tenslotte zo Winter .Gezellige plaatjes weer !!je 199e post ,meid je gaat als een speer.Ben benieuwd wat je in de 200e gaat schrijven,en het zal vast niet lang duren voordat die er staat haha
Liefs Elisabeth

Inge zei

Leuk boek...en die 200ste post...heb al een idtje... ;))

Home and Lifestyle zei

Wat een leuk boek zeg...met prachtige plaatjes!!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Pink Princess zei

Mooi dat boek, ben altijd dol op de "kijk en idee boeken" heerlijk bladeren, lezen en genieten.

Zawadi-Atelier zei

De 199ste blog ... kom ik aan met mijn 30ste blog vandaag, nog maar een beginneling he? Gefeliciteerd meis ... nu maak je me wel nieuwsgierig naar de 200ste hoor!!!
Lijkt me een heerlijk sfeervol boek! Ik kan hier ook zo van genieten, lekker met een mooi kijkboek op de plofbank, iets lekkers erbij, heerlijk geurkaarsje ... hmmmm!
Knus avondje toegewenst, liefs van Doortje

Jeanette zei

Bij jou is de winter gearriveerd zie ik, nu nog even het sneeuweffect erbij en je winterfeest is compleet.

Groet,
Jeanette

It's me zei

Ga je ons in de herhaling doen??? met je 200 ste.....??? 200 !!! je lijkt wel.......niet goed....eind februari.....ben ik ook begonnen zit pas op de helft iets erover.....moet je nagaan jij kletst echt twee keer zoveel als ikke hoor bewijs geleverd!!! en nou niet zeggen dat ik meer klets...dat gelooft niemand meer!!! ...ahhhahahahh!! fijn weekend meis.....liefs Ria...

Corine(THUIS) zei

WARM word ik van deze post! Heerlijk warm, dankjewel :)
En is het boek wat het lijkt? Dan ga ik op zoek..
Groeten, Corine(THUIS)

Nicole Claudia zei

Wat een prachtige foto's! En 200 berichtjes, wauw, ik zit op de 272, maar daar heb ik toch een jaar langer over gedaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En ik kan toch niet beweren dat ik nou zo m'n kwebbel kan houden gezien de lengte van de berichtjes, hahaha!!!

Ik neem zo een duik in de warmte, openhaardje gaat zo aan...... Lekker knus genieten..

Fijn weekend!

Groetjes, Collie

Floor zei

ik wil die bruine bodywarmer met haren die is leuk !!! ik wil m ik wil m ...

Unknown zei

Liebe Lynda, ob nun hier Sommer oder Winter ist, ob ich friere oder mir warm ist, ob ich eigentlich lieber Kaffee trinke, aber zwangsweise Mineralwasser aus Litergläsern durch den Körper schicke.... viele Dinge von deinen Bildern hätte ich zugern jetzt hierher gebeamt. Schwupp-di-wupp.... und sie stehen hier direkt neben mir.

Ok, vielleicht doch nicht - bin gerade im Arbeitszimmer und das ist für eine Großlieferung echt zu klein. Aber warte mal ------- du sollst bitte warten!!! ------ ich gehe mit dem Laptop raus und dann klappt es. Garten ist groß genug und von dort räume ich dann alles dahin, wo es gut aussieht :-))

GGLG

Tine

lia zei

Bijna 200 en dan vanaf febr, knap hoor....
Ik haal de 200 ook nog wel dit jaar maar dan wel vanaf Jan 2009. HAHA
Maar ik geniet van je posten.
Leuk boek,

Gustaviana zei

jaaaaaaa ik zie het helemaal tegek !!!!! en gefeliciteerd met je 200 ste post hahahaha ...
tegek programma he !!! Vooral nu de feestdagen gaan beginnen .. nou meid fijn weekend !! xx viana

Unknown zei

So cozy! Love the deer antlers! It is sooo hot here in Savannah, it doesn't at all feel like fall! :(

Diana zei

O LYNDA!!!! Weet je nog mijn vraag om een Interieur Intervention Team??? Die derde foto, van de huiskamer....Dat is 'm!!! Dat is 'm heulemaals!!! Dat is het idee in mijn hoofd voor mijn eventuele nieuwe huisje (als het er ooit van mag komen, want het schiet niet op hierzo) Dus: donkerbruin en beige-tinten!! Keep 'm in mind!!! *stuitert-bere-enthousiast-door-de-huiskamer*

Michaja zei

Bijna op 200 posten!!!! En dat terwijl je pas in feb begonnen bent.
Groepsknuffel wat is dat nu weer???? Ga zo even kijken.
Dikke knuffel alvast van mij
Michjaa

Kat Ibáñez zei

Lynda my sweet friend!!! 199 posts!!! Can´t wait to see your 200th post, I´m sure it´s going to be very special!!! What a dedicated (and lovely, kind, and very nice) blogger you are!!!

A big hug and liefs!!!

Tanja zei

Bijna 200 posten waarom sta ik daar nu niet van te kijken, volgens mij ben jij gewoon een kletser in het echt maar ook op papier.
Wel gezellig hoor je post, lekker sfeertje en ga jij lekker ideen opdoen op de bank met je boek. Trouwens volgens mij heb jij de foto's bewerkt met dat nieuw programma photoscape?
Groetjes
Tanja

Karin zei

O jee ik vind dat harig ding ook heel leuk. En je hebt weer heerlijke plaatjes bij elkaar gezocht. Wacht je volgende post rustig af (tik tak tik tak...)

Bonjade zei

Oh heerlijke beelden....
Maarre komen de beelden uit het 1e boek ook nog?
Ben benieuwd.....
XX

Marieke Reintjes zei

Hoii, Bedankt voor de leuke post en dat je de mooie foto`s met ons wilde delen...die foto met de poef vind ik helemaal geweldig..
Fijne zondag, hartelijke groet, Marieke

Margriet zei

Mooie foto's ik krijg er al helemaal het wintergevoel van! Ik kijk uit naar je 200e post! Dat is snel gegaan trouwens, daar zit ik nog lang niet op en ben om dezelfde tijd begonnen :-) Ben benieuwd, fijne zondag!!

groetjes
Margriet

Margot zei

Die derde foto...nu het hier weer lichter is, en de goede kleuren erop zitten, wil ik het ook zo...komende week op mijn gemak herinrichten,heerlijk...en een blogje maken, natuurlijk...
Al 199...
Gegroet, Margot lalala...

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Tsjonge, bijna 200...nou ik hou het in de gaten hoor, althans, ik zal het proberen! (zelfkennis hihi)
En het groepsknuffelgebeuren...??
Ik mis nogal wat, ik ga snel kijken!
Groetjes Hilde

Bij Guusje Thuis zei

Die laarzen ergens op die foto's zorgen vast voor warme voetjes ipv de ijsklontjes die ik elke winter heb, dus kreeg het spontaan even "warm" toen ik ze zag!

200 blogjes in nog geen jaar met als toppunt je groepsknuffel (zo leuk) ... ben gewoon ff blij (alweer zo'n warm momentje) dat ik je volg.

Anoniem zei

haha tijd over,pst! :-)Nee heb wel 2 blogs normal daily chaos en daily chaos, maar de livingfairy ga ik verwijderen, heeft nog met mn webshop te maken en wilde een schone start maken, je kan me volgen hoor, heb een button aangemaakt.enne al een idee voor 201?

groetjes

Anoniem zei

Love ALL of these photos. Heavy sigh...
Have a wonderful day ~ xox Alexandra