Geen woorden maar daden...

zondag 28 november 2010

Woonplaatjes zoals beloofd!
(uit het boek The New Traditional van Darryl Carter)











Kijk, onze Sjors maakt overal het beste van. Zon? Dan geniet ik toch van de zon......
Onze Bruce struint al uren buiten ergens rond, die zal zich zo wel melden voor de lunch en de siësta;).




Goed, lijkt me duidelijk, jas aan, schoenen aan en hups in de benen.
Wie weet is dit wel de laatste zon voor "ikweetniethoelang";).
(als ik naar mijn jaloezietjes kijk hoop ik dat het weer even gaat duren met die zon want ik spot toch ineens een wir war aan stofdraden *GENANT*)

Ik wens jullie allemaal een heerlijke zondag. Mij wacht straks nog een ALP aan strijkwas, de finale van SYTYCD(oooooh als ik toch weer eens jong(er) was én flexibel;))...en morgen ga ik weer aan het werk.
Is mn schouder beter? Uhm...beter dan het was, maar niet zoals het was vóór mijn doodsmak;)...maar goed....we doen het rustig aan....het is zoals gezegd mn linkerarm, en die kan héél goed niks doen(hoop ik).

enjoy!

Liefs,(voor "mijn"duitse volgers.....GGLG :D)

Lynda

oe oe oe....voordat je verder klikt....dinsdag is het de 30e en dus de laatste dag dat het mogelijk is je in te schrijven voor de Groepsknuffel!
De reacties stromen niet meer binnen, het druppelt eerder maar er is nog plaats! Zelfs mensen zónder blog vragen of ze mee mogen doen! En omdat wie NIEMAND uit willen sluiten, heb ik daar ook wel weer een oplossing voor gevonden dus dat komt allemaal goed.

Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

Wat een mooie woonplaatjes, ik zie er in gedachten al een hele mooie kerstboom staan!

Sterkte morgen met je schouder...niet te hard van stapel lopen daar hè!

Lieve groet, Ingrid

Tanja zei

Mooie plaatjes maar sorry het mooiste plaatje vind ik Sjors, heerlijk in het zonnetje, wat heeft tie toch een smoeltje om op te eten. Kijk goed uit met je schouder, wees een beetje zuinig op jezelf Lynda, Oei lijk mijn moeder wel sorry

Fijne zondag en strijkse, ook hier een klein bergje.

Groetjes
Tanja

It's me zei

Tjeeeeeeeeeeeeeee...............wat heerlijk Sjors in zijn luie stoel,......ja het is prachtig weer......ik ga me ook aankleden......maar eerst even mijn haar verfen hemmes doet dat.....en dan douchen,.....en dan even bij mams langs......en vanavond verjaardag....heerlijk zo'n rustige zondag.......hahaahhahah!!....liefs van mij....

Elisabeth zei

Mooie woonplaatjes hoor,maar ik vind toch ook de foto's van Sjors het leukste.Wat een heerlijk droepie is het toch.
Liefs Elisabeth

Anja zei

Mooie woonplaatjes! De plaatjes van je eigen huis mogen er ook zijn.
Sterkte morgen!!
Groetjes Anja.

lia zei

Die poezebeesten zoeken altijd de lekkerste plekjes op in huis. En geef ze eens ongelijk.
Succes met het werken en je schouder.

lieve groet Lia

Tierlantijn zei

Heerlijke plaatjes! Ik zie een piano..die staat ook nog op mijn verlanglijstje (voor ooit!)

Liefs, Ilona

Margot zei

Lees nu pas van je schouder 9tijdens mijn schilderperikelen en afwezigheid gebeurt), dacht dat je een griepje had ofzo....de puzzelstukjes vallen inelkaar, beter laat dan nooit, toch??? En toch wil jij met glad weer naar buiten???.....Profiteer maar van die heerlijke zonnestralen, kikker je ook van op..net als Sjors.
Jouw eigen woonplaatjes zijn net zo mooi als uit het boek hoor...
Warme groetjes, Margot...lalalala....

natuurlijk groen en doen zei

Toch wel weer fijn om aan de slag te gaan .Doe voorzichtig met je schouder.

Groetjes Bep

Marieke Reintjes zei

Prachtige woonplaatjes weer..Succes met de strijk!!
Groetjes marieke

Tuur zei

ooh lief hoor sjors en buiten was het idd heerlijk....
Veel fairs gezien dit weekend dus nu lang uit voor de haard....met choco en veel lekkers...

Juule zei

mooi weer! dank je wel voor het laten genieten van mijn ogen. En..ik heb het e.e.a. van de Zweedse lekkernijen online gezet. Zijn nog niet te bestellen maar dan heb je vast een kleine indruk.
Staat onder www.juule.nl hoofdstuk kerst en dan Zweedse lekkernijen.

geniet..;-)

Sonja zei

In de benen, nou inderdaad.. zit veels te lekker bij de kachel.. maar t moet. Er wil iemand uitgelaten worden! en ook nog drie jongens ;)

Had me bijna aangemeld voor de groepknuffel. Geweldig wat een leuk idee..
Moet er nog even over nadenken, weet niet of ik dat ga redden...

Heb nog iets gemist, je smakker! en die heb je gemaakt begrijp ik. Succes morgen op je werk!

Je hoort het anders nog..

Groetjes, Sonja

Jeanette zei

Succes morgen met je eerste werkdag, hoop dat je schouder het volhoudt. Ik ben benieuwd naar het verdere verloop van de groepsknuffel.

Groet,
Jeanette

Bonjade zei

Kijk wat een bofferd ben je toch.....
Gewoon een heerlijk zonnetje terwijl wij hier moeten krabben en in een poederig laagje sneeuw zitten....(bewijs komt nog, maar ja je weet, mijn computer is niet mijn beste vriend nu....;(
En bovenal kun je nog handig je huis schoonmaken ook.....mooi handig al die webjes in beeld.....bofferd.

Bij Guusje Thuis zei

Sjors heeft gewoon weer het beste plek, da's duidelijk enne bij gladheid blijf jij morgen toch zeker wel gewoon veilig binnen???

Groetjes,
Colinda

Room Seventeen zei

Mmmm...woonplaatjes, altijd goed!
Terwijl ik even kijk, strijk jij de Mont Blanc even weg;-)
Groetjes Hennie

Yvonne - Frl. Klein zei

Liebe Lynda, ich muss unbedingt niederländisch lernen, damit genau weiß was Du schreibst!!!!
Das ist ja toll, dass Du Karin persönlich kennst!!!!!!
Trefft ihr euch öfter?
Ich schicke Dir ganz viel Schnee aus Bayern nach Holland!!!!!
Einen schönen, restlichen Adventsonntag,
ganz viele liebe Grüße, Yvonne

Merel zei

Meid, het was hartstikke posi bedoeld. In het kader van jouw gezellige sfeerfoto's dacht ik, doe ook eens een sfeerfototje...hahahaha...met een linkje...

Passione Helena zei

Wat en mooie sfeerplaatjes! Maar jouw eigen sfeertje met Sjors geven mijn voorkeur. Wat is hij al gegroeid en helemaal op zijn plek;-) HEERLIJK!

Heb ik iets gemist????
Vervelend zeg, dat je schouder niet wil! Heel veel sterkte en succes morgen!

Liefs Helena