Misschien helpt het....

zaterdag 27 november 2010


als ik het er gewoon niet meer over heb? Als ik net doe alsof het niet in de lucht hangt?
Als ik ál die foto's van plaatsen waar het wel is gewoon negeer(dank u voor uw compassie;)). Als ik mijn beurt gewoon afwacht?(de Telegraaf heeft het over dinsdag 15 cm sneeuw...een sneeuwstorm, zelfs een sneeuwjácht wordt voorspeld) .
Oké, als dat nodig is...doe ik dat....heb ik het gewoon over koetjes en kalfjes verder.
Voor mij geen punt;)





Met een überschattig paar roze slofjes en een adorable lichtblauw jas/vestje togen wij vanmiddag richting nieuwbakken babymeisje.....*zucht*....ik kan er kórt over zijn....ik keerde huiswaarts zónder een meisjesbaby van 48 uur oud, niet zonder luid protest, dat dan weer wel, máár ik was flink  en liet meisje Kyenna daar waar ze hoort! Bij haar trotse papa en mama!


*mompelt*



Maar het "steekt"zooooooooooo....




ik ben er gewoon helemaal klaar voor....appels voor de vogels in de boom!


een takkenbos om een paadje in de sneeuw te kunnen vegen(NOT, maar het klinkt zo leuk;))


bloempjes nog fier rechtop, geen sneeuw op hun hoofd!

ingedroogd boeketje op de vensterbank gezet zodat het niet uitmaakt als de verwarming HOOG staat met al die sneeuw.....


zonnestralen!!!!!!

terwijl half Nederland morrend de sneeuw opruimt, fotografeer ík gewoon ZONNESTRALEN!!!

maar goed......ik ga het er NIET meer over hebben.....*slaatarmenoverelkaar*.....NIET meer.....echt niet.....*schudthoofdvannee*

Morgen maar weer eens mooie woonplaatjes.....daar kan ik tenminste van op rekenen;)!!!!


Fijne avond!!

Liefs,
Lynda

 

Leave a Comment

http://truutske.blogspot.com zei

Oh...Lynda...ik geniet toch zo ontzettend van je logje(s)...heerlijk om te lezen...heerlijk om met je mee te leven...prachtige foto's te bekijken...en verders...hebben we het er niet over, toch.
Gezellige zaterdagavond gewenst, Trudie.

Home and Lifestyle zei

Die sneeuw laat ik maar gewoon over mij heen komen, maar ha ha...ik zie nu ineens je achtergrond...die is errug leuk ha ha! Maar we zouden het er niet over hebben...sorry, ging er toch even in mee!

Leuk dat je bij je nichtje geweest bent, altijd weer bijzonder!

Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

P.S. De Espeterhoeve zit in Barneveld. Het is inderdaad een boerderij waar een woonwinkel in zit, zó gezellig. In een post van oktober staan bij mij nog meer foto's, waar je wat meer van de buitenkant ziet!

G-STYLE zei

Lieve Lyn,
ik gun het je hoor maar ik kan niet zeggen dat ik er nou zo'n behoefte aan heb dat er 15 cm sneeuw komt liggen en dan ook nog een sneeuwstorm ....pfffff. ik vind die kou met een zonnetje erbij bijvoorbeeld veel aantrekkelijker en dan bedoel ik dat het best zo'n 8 graden mag vriezen hoor en ook nog wel meer als daar de 11-steden tocht uit voortkomt.......Dusse wil je ophouden de goden te verzoeken want je wens kon nog wel eens uitkomen ook en dan heb je half blogland op je nek..hihihhi er zijn namelijk veel echte zonaanbidders hier en die zouden nu al wel weer zomer willen hoor.
Nou , we zien wel wat de week brengt .........
groetjes Gea

Elisabeth zei

Wat ben je toch een heerlijk mens ,enne ik GUN je die sneeuw zo!!,van mij mag het nu ook hoor!!.Ik weet het ,het is niet altijd handig maar zooooo mooi en zo helemaal Winter!Prachtige foto's weer meid.
Liefs Elisabeth

by kuzz zei

Ja ik kan nog niet komen spelen....hier ook niks, nada..noppes!
Maar..laten we het er maar niet meer over hebben, misschien..komt het dan!
Fijn weekend, groetjes Erna

hokje zei

Wat schrijf je toch altijd heerlijke blogjes; zo'n aanstekelijk enthousiasme! Blijf voor je duimen wat betreft de sneeuw...

Fijn weekend,
Miranda

Alle mooie dingen zei

Lynda... die sneeuw die komt echt.. maar dinsdag... dan mag het... echt ik heb al snowboots gekocht dus ik kan veilig over de steiger lopen dus die sneeuw die komt echt waar!
en jij mag het erover hebben hoor.... als je maar goed blaast als het bij je komt en niet naar de vinkeveense plassen svp voor dinsdag...
wat jammer dat je je nichtje niet mee naar huis mocht nemen... ik was vandaag bij Ria (it's me) in de winkel en daar liep een leuke bruine hond.....die had ik ook wel mee willen nemen en tja dat ging ook niet..... wel jammer.
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Unknown zei

Liebe Lynda,

das ist nur der Anfang vom Winter. Es ist ja nicht einmal Winter. Nur in den Köpfen und auf dem Weihnachtsmarkt. Hat aber einen großen Vorteil: du kannst direkt aus den Snowboots in die Flip-Flops im Juli hüpfen und für die kurze Zeit die Boots gleich im Eingang stehen lassen :-)))

Du möchtest nicht wissen, wie das Wetter zur Zeit hier ist, oder???? *bg*

GGLG

Tine

lia zei

Tja...laten we het er maar niet meer over hebben. En die vogeltjes lusten die appeltjes ook wel zonder die ......

liefs Lia

Zara zei

15 centimeter??!! Ach vreselijk, ik heb zo'n vreselijke hekel aan sneeuw op straat. Op de stoep mag het vallen maar op straat vind ik het bloedlink.
*gaat zich ingraven tot 18/12*

Stina zei

Wat een gezellige voordeur daar!!

En we wachten wel op de sneeuw.We zien wel wat er komt.

Mooi vetplantje trouwens.

Liefs stina

Merel zei

Ik had de meiden al verteld dat het ging sneeuwen. Want dat schreef Lynda op haar blog tenslotte. De slee stond al klaar...

laten we gewoon even heel hard wensen. Sneeuw is zoooo leuk...

wonen bij de dijk... zei

de snowboots voor de kids zijn besteld, laat de sneeuw maar komen..
gisteren was het op mijn werk ook ontzettend wit, en ben ik gaan wandelen met de dreumessen..
mooi om te zien hoe die reageren op al dat witte koude spul...
fijne avond, wij gaan lekker Ik hou van Holland kijken..
Cobi

Pink Princess zei

Alsa we nu afspreken dat ALLE sneeuw bij jou valt, kunnen we het er gewoon weer over hebben hoor....wat mij betreft....afgesproken??? hihi.

NEE ik wil die sneeuwstorm ook niet, moet dinsdag weer postlopen (OF ze moeten weer gaan staken hahahahaha)Ik vind het mooi om te zien als ik lekker binnen mag blijven ;) Maar we hebben het er niet meer over...toch ;)

Fijn weekend ♥

It's me zei

Ja ja ja ja ja ....jij met je sneeeuwwwwwwww....tjonge......ik haat sneeuw ja !!...wat hebben we daar nou aan...je ziet geen klanten meer......brrrr..het was wit ja hier vanmorgen ja en er lag sneeuw ja.....tjonge....dan heb je wat !!....hou op !!! ik wil er nu niks meer over horen......sneeuw....vertel wat leukers........bonte plaiden bijvoorbeeld......en nee er is niks........maar doe alsjeblieft weer een woon blogje ofzo........brrrrrr.......sneeuw.......we hebben het er niet meer over hoor je me !! .........liefs van mij.....geniet van een heerlijk avond met je meisjes nr 1 en 2 ...en mannetje.......brrrrr......nee ik zeg het woord niet meer......ik ga opschieten krijg eters.......pfffff.....op zaterdag avond ja......lijk wel gek.......dag lieverd.......heerlijk zo even schrijven had ik even nodig.........pompidompidommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Mayflower zei

Hier ook geen sneeuw....zeg ik om je op te beuren hihi, op een paar verdwaalde vlokken na vanmorgen dan.
Vorig jaar heb ik te lang gezeurd om een witte wereld en dat hebben we geweten ook haha. Het is betoverend mooi, maar voor mijn mannen is het minder, die werken buiten en met sneeuw komt het werk een beetje teveel stil te liggen. Helemaal niet aan gedacht natuurlijk, was het niet dat die eigen(wijze) ondernemertjes ook geen geld meer in het laatje brachten.
Dus het mag van mij best sneeuwen, maar dan alleen die 2 weken in de Kerstvakantie.
Dus mocht het hier onverhoopt eerder gaan sneeuwen, dan stuur ik het wel jou kant uit.....deal....en dan praten we nergens meer over hihi.
Fijne avond.
Liefs Mea

Servies en Brocante zei

Jippie sneeeeuw..lekker :)..ik ben er voor in!

Theemuts Rommelhoekje. zei

Ik hoop het met je mee !!!
Kom maar op met die 15 cm...waar we het niet over gaan hebben.

groetjes Romkje.

Jeanette zei

Bij ons ook nog geen vlokje, alleen wit van de vorst. Liever blijft de sneeuw nog ff weg. Het zorgt alleen maar voor vertraging als je met de auto reist etc.
He mag wel maar dan in de vakantie.

Groet,
Jeanette

Unknown zei

Liebe Lynda!

Ist ganz harmlos und auch keine Ferkelei: GGLG = Ganz, ganz liebe Grüße :-)))))

Besos

Tine

Floor zei

ik heb nog geen sneeuw gezien hier ...

flowersandhome zei

Leuke post! Weet je wat??? Neem eens een kijkje bij mij, dan heb jij ook je sneeuw, een beetje... want hier viel er veel maar bleef uiteindelijk ook niets liggen. Bij mijn ouders die 30 km verderop wonen ligt er hopen, ... tja, komt wel hoor die sneeuw, kan zelfs niet wachten om je gefoeter op die alsmaar durende sneeuwplaag hier dan te lezen, zoals jij het kan neerpennen! ;-)
Groetjes,
Marian

Juule zei

Joh, waar? waar ligt die sneeuw??? Kun je niet tijdelijk aan woningruil gaan doen?
Zoiets als jouw vrouw mijn vrouw maar dan mijn sneeuwpopje jouw sneeuwpopje....
Ik geef me dan ook op :-))))

Kom je morgen naar de Finse markt? Oh en ik zal je de lijst van het Zweedse lekkers zo ff mailen.
Enne..als die sneeuw er eenmaal ligt, en je stoepje is schoongeveegd, en de 'jouw vrouw' is weer naar haar eigen iglootje, dan kruip je lekker met de catalogus met zomerspul van Greengate op de bank. Heerlijk! Probeer maar es..

Maar eerst de gyllenglogg... og die is echt goddelijk!

geniet van je weekend..en blijf hopen. Volgende week heb jij sneeuw!

Bij Guusje Thuis zei

Vanochtend een mopperende puberdame want er viel sneeuw ... 3 vlokken die niet eens blijven liggen ... maar 15 centimeter en een sneeuwstorm. Ik moet voor mijn werk deze week de rivieren over, maar mooi niet dat ik dat bij dit weer ga doen ... lekker thuis met een grote mok cholademelk lijkt me een veel beter idee! Ik wil er niet eens over nadenken poeh poeh ...

THE BLACK BARN zei

IK HOOP HET MET JE MEE HOOR!!
IK WIL HET OOK ZO GRAAG.
SNEEUW!!!
HEEL VEEL SNEEUW.

LIEVE GROET,
MIRANDA

Corine(THUIS) zei

Ik zeg alleen...dankjewel voor die gevangen zonnestralen op je vetplant :)
Lekkere zonnige plaatjes waar ik warm van word!!
Groeten, Corine(THUIS)

Sonja zei

Ahhhh, een babymeisje, daar denk ik nu alleen maar aan na het lezen van je blogje.. dream-dream, zegt zei nu, trotse moeder van drie! stoere jongens haha

Let it snow Let it snow..tiedeladow

Doeii! Fijn weekend..

t brocante sfeertje zei

Misschien beetje flauw???YEHHH 2 mm sneeuw en toen was t weer droog!laat de vlokken maar over de blogs gaan of in ieder geval als ik jouw er n plezier mee kan doen,tot al mn spullen zijn over zijn.Lekkere zondag,Ingrid

Nicole Claudia zei

Hahahaha. Ja, manlief had zich juist zo goed voorbereid deze week. Sneeuwschep, ditmaal ijzer exemplaar en een mini voor Bridget. Grote slee voor madammeke en twee kleine "van de dijk afglij" exemplaren voor de grote lummels.... en wat zien ik... 3 schunnige vlokjes aan de voorzijde van het huis... en in de achtertuin... een beetje sneeuwpoeder..........tsssssss wáár blíjft de sneeuw dan......!!!??? Maar goed bij het journaal gezien, dat het er echt wel ergens is... maar niet hier!!!

Weltrust!!

Groetjes, Collie

Karin zei

Had je er moeite mee om ze niet mee te nemen? Ik zou het niet meer willen, echt niet. Dat heb ik helemaal gehad, baby's. Schattig hoor...bij een ander.. die tijd is echt voorbij.
En over dat andere....daar hebben we het gewoon niet over ;)
(Ik heb 'm gewonnen is dat niet uber uber cool!!!!)

Unknown zei

meid,het komt het komt......:-)
Had me donderdag al veheugd op de 15 cm maar dat is hier ook niet zo.
Zal je even troosten,de weg is ...zwart..de stoep is ...grijs .....en ietsje pietsje wit in de tuinen....
Dus niet treuren het komt het komt hahaha
Tenminste als pietje P berichten nu eindelijk eens uitkomen...het kan vriezen het kan dooien jajja piet pffffffff
Fijne zondag groetjessss karin

Ambiente-nostalgia zei

Geen sneeuw, ik had het hier thuis al voorspeld.
Maar de winkels zijn wel hun voorraad winterjassen, snowboots, mutsen, sjaals , wanten, kruiken, sneeuwscheppen strooizout, etc kwijt.
Ben benieuwd wanneer de weermannen iets voor mijn branche gaan verzinnen, zodat de omzet verdriedubbeld!!!

Fijne zondag,

Groetjes Dorine

Sandra zei

Hier is het ook nog groen hoor! Wel een prachtige ochtend nu met rijp, blauwe lucht en een voorzichtig zonnetje.

Dank je voor Alannis...i love her.

Tierlantijn zei

Nog eventjes wachten. Het komt echt ook jullie kant op. Waarschijnlijk nog heftiger als hier. Dat is namelijk meestal. Is het mooi weer in Nederland, dan is het in Limburg net een beetje mooier. Valt er sneeuw? Dan valt er in Limburg net iets meer. Nu vooral ook uitkijken naar natuurijs. Wat tja, dan heb ik toch een beetje de Elfstedentocht in m'n achterhoofd..!

Liefs, Ilona

Marieke Reintjes zei

Hoi,
Lees altijd met veel plezier je post!!!
Ook hier geen sneeuw, nog geen ienie mienie vlokje..
Op naar de komende week, vol verwachting!!
Fijne zondag, groetjes Marieke

Bonjade zei

Maar met deze foto's lijkt het WEL winterwit bij je.....
Wou je nog bewijzen dat het hier poederig wit was...maar de hele computer is hier op de hobbel....nu vraag ik je......
Ik ben toch aardig stress vrij maar als dit gebeurt zit ik aan het plafond
Nu nog niet klaar dus als ik straks uit de lucht ben.....;(
Liefs

Margot zei

Kun jij met je armen over elkaar typen??? Knap hoor...
Geen baby, geen sneeuw...heerlijk...
Wel een wit uitzicht, door de vorst. Is even genoeg, moet er langzaam inkomen.
Wat een practige plaatjes bij je....
Geniet van de niet witte zondag,
Warme groet, Margot