Ongeveer, aardig wat, en nog zoveel....

donderdag 11 november 2010

 Ik tiep even snel een nieuwe post want het zou bést eens kunnen zijn dat *PIEP* zo vlak voor het weekend terug mag naar die stapel met stenen waar ze woont, en misschien ook wel een slinger geeft aan dat ding waar jullie nu ook naar staren(ik spreek in omschrijvingen, dat snap je...en je snapt ook wel waarom!;))
Het is wél zo dat ik even een "standje"wil geven....ik schat dat er zo ongeveer een *PIEP* of 20 hun weg zullen vinden naar "nieuwe lap vlees in je mond"(snappie???)

Anyway......ik kreeg een tijdje geleden(alweer, sorry Karin)

van Karin dus!! Lief he! Nogmaals dankjewel Karin.
Alleen...kreatief?? MOI???? Misschien met woorden maar verder valt dat REUZE mee;)
Toch neem ik 'm ik aan...natuurlijk, alleen.....tja....ik zou nu 7 dingen met jullie moeten delen die jullie nog niet van mij weten......maar ja....ik heb het idee dat jullie zo stiekempjes aan al aardig wat van mij weten?! (correct me if I'm wrong)
Eens denken.....kijken hoe ver ik  kom oke?
1. ik ben géén Limburgse(Karin...andere Karin;) lees je mee?), ik woon er wél al een heeeeeeele tijd,  maar ik ben van geboorte  een Brabantse......jawel :D
2. ik dól ben op de zee in de herfst( ik kom op dit punt omdat mn ma net sms't dat ze thuis is.....van JAWEL....Zeeland...*gromt*, en dat het heerlijk was
3. *denkt*...........*draaitmetogen*....uhm.....
OF ik mag er nog even over denken, OF we laten het gewoon hier bij....de
"regel"zegt 7 dingen, maar zoals ik net al tegen iemand zei, ik ben vaak een uitzondering op de regel ;)....mochten jullie het hier niet mee eens zijn(met het beperken tot 3...niet die uitzondering op die regel...JEMIG wat een warboel maak ik ervan)...dan hoor ik dat graag....mét natuurlijk, wat ik volgens jullie vergeten ben ;)!


Dan spring ik even over naar mijn zolder....
Ik mestte zojuist wéér een kast uit(je zou zeggen dat ik IN een kast woon maar niets is minder waar, ik woon én niet groot én ik heb heeeeeeel weinig kasten)....en nu ligt even snel de batterij van mijn camera op de oplader want er gaat dus wéér een doos(gevuld met oa wat van Greengate, wat Frans servies, een spoel met garen, etc etc.) naar zolder.....ik plaatste er de afgelopen weken  het een en ander, en veel dingen hebben ook al een nieuwe eigenaar gevonden maar er is nog zoveel...en er kómt nog zoveel *fluit*.Vindt het zijn weg niet, dan opper ik dat we een rommelmarkt organiseren met z'n allen




Heb ik alles gezegd? Ik geloof het wel, alhoewel..om jullie even op de hoogte te houden van de aktiviteiten in het Limburgse land....vandaag is het de 11e van de 11e...begin van het nieuwe carnavalsseizoen, aan mij niet besteedt maar ik kan héél goed net alsof doen....


soms val je dan minder op, echt waar;)!


Knusse avond!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

lia zei

Zo 20 is al mooi.
Je kunt nu beter een kast opruimen, want buiten is het 10x niks.
En geen carnaval?... hier ook niet hoor.

groetjes uit een stormachtige betuwe.

It's me zei

Ik herken je zo hoor!! en hemmes ook !!..hahahha!! Lynnnn wat zit je nou te brabbelen....ik volg je niet !!! ....liefs van mij....

wonen bij de dijk... zei

wat ben je toch lekker chaotisch in het eerste stukje....
maar we begrijpen elkaar....
hier een mama, die een dochter zeiknat aan de deur had..
Lampion lopen..
Van deur naar deur, zakken vol snoep, kletsnat, maar nog lang niet willen stoppen...
groet, cobi..
Die foto is trouwens wel erg lief....

Jeanette zei

Sorry Lynda, maar ik begrijp je eerste stukje niet helemaal. Maar wat ik eigenlijk wil zeggen is dat jouw reactie op mijn item over dat beddegoed zeker had verwacht. Terwijl ik het aan het maken was, moest ik al aan je denken. Ik vond het gewoon echt iets voor jou. Jij houdt van stoer!Grappig dat je door het bloggen elkaar toch leert kennen.

Tot gauw maar weer!

Groet,
Jeanette

It's me zei

Ik snap ut !!! allemaal.........ja hoor!!! nu wel !!! hahahhahah!!

Merel zei

Dat kostte mij vier keer lezen voordat ik de warboel ontrafeld had. Ik wil die overige vier dingen ook nog van je weten die ik nu nog niet weet.
Prachtig plaatje, trouwens...

Tanja zei

Zo alsof het bij jou binnen en vooral in je stukje net zo stormt als buiten. Jemig ik heb toch wel een paar keer moeten lezen voordat ik O ja nu begrijp ik haar. Kun je mij even laten weten welk make-up merk het is dat jij en hij gebruiken? vind ik ook wel iets voor lief, die trouwens ook een echte Brabo is, en mij.
Fijne avond,
Tanja

Home and Lifestyle zei

Ik ben ook niet al te snugger hi hi...dus begrijp het eerste stuk ook niet helemaal! Hoopte bij Ria's blog uitleg van jou te vinden, maar nee...daar werd ik ook niet wijzer!

Maar eh...van harte gefeliciteerd met je award! Creativiteit in je woorden is zeker weten van toepassing ;-)

Lieve groet, Ingrid

It's me zei

Kijk ik snap ut omdat ik Lynnnnnn ken zeg maar.......anders is dit niet te snappen hoor !!......echt nie...........

Pierelantijntjes zei

Van het eerste gedeelte snap ik niet veel,maar ik heb genoten van de carnaval foto. Zoooo jammer dat dat niet in onze omgeving gevierd wordt.
Nog bedankt voor de felicitatie.
Lieve groetes van Ester

katja-Mariska zei

Dat ziet er goed uit hahaha!
En ik snap het ik ga er dit weekend nog wat aan doen een hele mooie!!
Lieve groetjes

Zawadi-Atelier zei

Oef!!! Het ligt dus niet aan mij dat ik het even niet snapte ... jij zit daar lekker te gniffelen natuurlijk ... hahaha ... hoe zouden mijn lezers hier nu op reageren??? nou, zo dusss!
Ja joh, een mens bewaart wat, allemaal zooooow mooooiii maar ook zoveeeeeeeel ... ik herken het absoluut! Lief die foto trouwens!
Fijne avond, lieve groet van Doortje!

Bij Guusje Thuis zei

20 ... ach wat lief zeg ... hoeven ze niet te staken want ze hebben zo mooi een tasje vol met arbeid, leuk!!!

En wat lees ik nou ... geen vlaai maar Brabo ... grapje, tis de 11e van de 11e :-)

Groetjes,
Colinda

by kuzz zei

Nou ja..ik snap er dus niks van...denk ik...maar goed je foto is wel tof!

Bonjade zei

Ben jij dit nu met je 'brocante' mannetje....?
En de rest van het verhaal is abracadabra voor me.
;)
FF

Antonia zei

Ik kwam eigenlijk even langs voor een stukje kruidkoek :-) Fijn weekend gewenst, groetjes Anja

Kaatje zei

Jeetje, het kraakt enorm bij mij en ik snap er natuurlijk helemaal niets van..... Hoe moet dat nu...zo kan ik toch niet slapen!!! Ik verwacht natuurlijk wel uitleg voor al die onwetenden onder ons...Toch veel plezier of succes ofzo dan maar?!?!?!
Leuk dat je de award hebt geplaatst. Van harte verdiend hoor!! Maar echt "wijzer" mmm, ik weet het niet.

Yvonne - Frl. Klein zei

Liebe Lynda, hast Du einen Award bekommen? Ich gratuliere Dir jetzt mal dazu!!!
Viele liebe Grüße
und ein schönes WE,
Yvonne

Alma zei

Hoi Lynda,
Ik ben zo vrij aan te nemen dat we pas dinsdag of woensdag weer een ïetwat "wazig" bericht van je mogen verwachten. Ik wens jullie een heel fijn weekend en rustig aan, hè?
Wat wordt het dit jaar??? Wel foto's, hoor!

Tot gauw,
Alma

Karin zei

Aha een Brabantse. Dat verklaart dan wel weer een hoop ;)

Passione Helena zei

* PIEP* 20.. fijn..!

Gefeliciteerd met je award, je hebt je er kreatief van af weten te scheren;-) hihi

Wat een geweldige doe alsof foto! Schattig stel!

Fijn weekend!
Liefs Helena

Anoniem zei

Haha, ja hier snappen wij er niets van al dat carnaval, nou ja ik vind het wel leuk, maar goed mn pap is dan ook een halve brabander:-) maar ik zei hier gisteren he het is de elfde van de elfde werd ik me een partij raar aangekeken, he wat? zal straks je foto ff showen, groetjes