Nederlanders in den verre....

dinsdag 23 november 2010

Landhuis Siberie Curaçao


Als je al wat langer meeleest kun je je misschien nog wel die post herinneren over Klein Curacao? Niet? Geeft niks...vanaf nu kun je volgen hoe twee Nederlanders een monumentaal pand op Curacao in ere herstellen!
Petra en haar man wonen al tien jaar op het eiland en Petra "ken"ik al een tijdje als een gezellige vrouw met humor! Geen toeters en bellen, gewoon klare taal!
Nu heeft ze nét(echt heel erg net) een eigen blog opgestart, dus je kunt het allemaal vanaf dag 1 meemaken!
GO!

A quick post about a new blog! It's about a dutch couple on Curacoa.
The live in a monumental building and blog about it!
Always nice to read about people who make their dream come true!
Say hi from me when you go over!

Landhuis Siberie

(zo kort maakte ik ze zelden!!!!;))
Groetjes,
Lynda

Leave a Comment

Ambiente-nostalgia zei

Ja dat huis van haar ken ik wel, erg mooi en sfeervol.

Groetjes Dorine

Petra zei

Dit vind ik wel weer heel erg leuk!!! Maar René, die nu even meeleest, roept direct dat hij hier al 20 jaar woont. Maar super Lyn, thanks, als ik nu geen volgers krijg... ja, dan ligt het niet aan jou.

Liefs Petra

Stina zei

O dan ga ik zo even op haar blog kijken!!

Lieve groet Stina

Alle mooie dingen zei

dit was wel een heel erg kort blogje.... ik mag er toch wel vanuit gaan dat er vandaag nog een blog komt?
jij hebt alle tijd ;)
mag je al van je bed af?
ik ben volger geworden bij deze mevrouw ... ja ik had weer wat ruimte
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Home and Lifestyle zei

Nog een volger erbij...leuk om haar verhalen te gaan lezen!!!

Lieve groetjes, Ingrid

Anoniem zei

He! ben trots op je wat een klein postje, maarre zo als ik gisteren al vroeg hoe is het? met je ben je al een beetje op de been?

Passione Helena zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Passione Helena zei

He lieve Lynda, wat leuk om de eigenaresse van dit prachtige landhuis te volgen, ik zo eens even kijken.

Ik was even niet aanwezig, maar moet hier flink bijlezen bij jou! Ik moet altijd lachen, als je ik vrolijke posten lees. Zelfs zo'n korte als nu;-)

Je hebt de prachtige inhoud aan foto's, zeer netjes uit het mooie winterboek gescheurd;-)
Leuke tip voor de feestdagen, of ook "als boogschutter" een leuk verjaardagskado

Het was hier weer beregezellig!
Ben benieuwd of we zoveel sneeuw gaan krijgen.Het levert wel weer hele mooie plaatjes op.
Tot gauw!

Ik wens je nog een hele fijne dag!
Liefs Helena

Tierlantijn zei

Hahaha!! Tuurlijk wil ik delen!! Mi laarzen, su laarzen toch?! ;)

Dit is de link; http://www.ilse-jacobsen.nl/


Nu snel naar dit prachtige huis kijken... WOW!

http://truutske.blogspot.com zei

Ik heb meteen een bezoekje gebracht aan haar blog en me als volger opgegeven. Leuk om dit project te volgen. Lynda, bedankt voor je mailtje. Ik dacht echt dat het 'n magazine was. Ga nu bij Bol.com een kijkje nemen. Fijne dag, Trudie.

Bij Guusje Thuis zei

Je kent me hè, nieuwsgierig dus klik nu door naar haar blog :-)