Blogpower!!

zaterdag 6 november 2010

meiden ik heb jullie hulp nodig! Morgen is "mijn valse zuster"jarig, ze viert het niet maar kan wel een opkikker gebruiken.
Ik zal meteen uitleggen waarom ze mijn valse zuster is en niet écht mijn zuster.....hebben we dat meteen gehad;).
Ik ken Inge van het picasa woonforum waar we beide al jaaaaaaaaren aktief zijn (waren...het is wat minder geworden de laatste tijd), we hebben elkaar voorjaar 2009 voor het eerst in "het echt"ontmoet en vanaf dat moment zijn we met kletsen begonnen en niet meer gestopt! Op het forum gooiden we graag eens een knuppeltje in het hoenderhok door elkaar net zoals Gerard Joling en Gordon af te katten, vandaar dus de "titel"valse zuster. U snapt.....mensen denken inmiddels dat we onlosmakelijk aan elkaar verbonden zijn, dat is natuurlijk niet zo, zij woont in het pittoreske Overijssel en ik in het Noorden van Limburg. Soms horen we dagen niks van elkaar en soms sms-en we ons de vingers in een stuip!
Morgen is ze dus jarig(mijn geschenkje is al gearriveerd), maar viert het niet omdat ze aan het klussen zijn in hun huis, en tot overmaat van ramp hebben ze hun gasthond in moeten laten slapen en ik weet zéker dat ze nu met haar ziel onder haar arm door het huis loopt!(leer mij mn zuster kennen ;))) Dus......wat doe je dan.....je organiseert een "feestje"....
(wie kaatst kan de bal verwachten dus ik hou het dit keer subtiel en netjes;)...de aktie van haar bij mijn laatste verjaardag laat de plaatselijke postbodes nog steeds grijnzen als ze me zien....*zucht*)....
Heb je even tijd, en ik reken toch stiekem wel op jullie gouden hartjes.......ga even bij haar langs.......ik weet zéker dat ze het leuk vindt!


Inge als dreumes...

maar inmiddels is ze een grote meid, die feest heeft met een cola-light!!!

Ing, ik wens je ondanks alles toch een hele knusse dag!
Ik hoop dat je weer klaar bent voor vele kilometers en dat je geniet van elk moment van je nieuwe jaar!!!

Kus van je zus!!!!


Allemaal....lang zal ze leven, lang zal ze leven......

Girls, I need your help. I know you all have a heart of gold, and you all have a minute to spent .......
Tomorrow is Inge's birthday, but she is NOT celebrating, she and her Bob the Builderhusband are busy int their house, and on top of that, they had a guestdog for 6 weeks(he was gonna stay with them for 4 months or so)but he fell and broke his leg, he was an old dog, and it was better for the dog to put him to sleep.....so now she is SAD.....really sad! So she could use some cheering up!
Please go over and say hi...she will like it...A LOT!
And I thank you, for your kindness!

All together now....happy birthday to you.....

Leave a Comment

Claudia B. zei

had gisteren gehoord van het drama, zo zielig! En morgen dus jarig... hoe jong gaat onze schone dame worden? Ik ga haar zeker even een liedje voor haar zingen :-) Ik zing lekker vals dus ze mag blij zijn dat ze me niet kan horen!

liefs van mij, claudia

lia zei

Ik ga gelijk kijken bij die valse zuster, want daar ben ik volgens mij nog nooit geweest.

fijn weekend meid.

Margot zei

Goed initiatief....maar daar ben jij voor, toch...en wij volgen!!
Groetjes, Margot

Tierlantijn zei

Als een speer naar je valse zuster om haar te feliciteren!

Groetjes!!

jolanda zei

Kom net bij je 'zuster' vandaan en heb haar ondanks alle tegenslag toch een fijne dag gewenst. Wát sneu om zo'n lieverd ineens te moeten missen zeg.
groetjes, jolanda

Zawadi-Atelier zei

Ik zal een riedeltje geven op mijn muziekdoosje, 'k weet niet of ze Fur Elise kent maar ik wens haar er in elk geval sterkte mee maar ook een kneuterige verjaardag! Omdat ik nog maar pas in blogland verkeer, onder welke blognaam kan ik valse zus vinden?
Lief dat je dit voor haar doet ... zal ze vast heel erg waarderen ook al is ze misschien stoer hierin ...
Jou wens ik een heel kneuterige (is dat niet een zuidelijk woord, ik bedoel uit jouw omgeving?) avond toe, liefs van Doortje!

Inge zei

Lieve sis!!!

Ik waardeer het ZEER dat je zo met me meeleeft en dat je alle meiden opgetrommeld hebt (ben je goed in) om me een berichtje te sturen!!
ECHT ONWIJS LIEF!!!

De hartverwarmende berichtjes doen goed ook al kent men je niet dan toch even de moeite nemen om een bericht achter te laten.
Ik heb even een bedank blogje geplaatst uiteraard!!

HEEL VEEL LIEFS VAN MIJ!!!

XvZ

leonieke zei

hai lyn, las je reactie bij joeltje. ben je inmiddels al wat wijzer of zal ik je inlichten over het MILF geheim..

groetjes,
leonieke

Merel zei

Ik ben echt suf. Ik dacht..bij haar langs gaan? Dan moet je wel toevallig in de buurt wonen. haha...ik ga nu even langs hoor.
DOEIII

It's me zei

Kijk dat is lief...ik ga zo naar haar toe......fijn weekend......enne ben heel verdrietig,...ik zie give away...en nog een en nog een.....maar waar is de mijne ......erg verdrietig.....tis niet erg maar voelt niet goed snap je..........geen Ria give away.......moetikevenverwerkennu !...

Jeanette zei

Toen ik vals zuster las, wist ik dat je Inge bedoelde. Heel bijzonder jullie vriendschap! ik ga zo even bij haar op visite, komt goed...

Liefs, Jeanette

. zei

Gefeliciteerd met je vriendinnetje. Ik zing mee!!

Yvonne - Frl. Klein zei

Oh, wie lieb von Dir einen Post für sie zu machen!
Ich hoffe ihr geht es bald wieder ein bißchen besser!
Einen schönen Sonntag
und ganz viele liebe Grüße, Yvonne

Passione Helena zei

Wat lief van je!

Jij ook gefeliciteerd met je vriendin.
Bijzonder dat jullie zo'n mooie vriendschap hebben weten op te bouwen!

Geniet nog vele jaren van elkaar !
Liefs Helena

G-STYLE zei

Lees dit nu pas maar ga zo snel even naar Inge toe, even feliciteren met haar verjaardag.
Wat een schat ben je toch ook he om dit te doen , leuk ook die valse zuster benaming, had het al wel eens gelezen maar nu weet ik de achtergrond ook een beetje , altijd leuk om te weten.
fijne dag vandaag, lieve groet Gea

Antonia zei

Mission completed :-)

Bonjade zei

Nu van harte....
En jij van harte met je zus......
Liefs

Bonjade zei

Ja suusie.....
Ik had hem wel......zuchttttt
FF

alma zei

Een lekker span zijn jullie. Dat zal een leuk feestje worden!

Groetjes
ALma