Korte post, over en snelle klus...

maandag 29 november 2010

eerlijk is eerlijk, wel een "gejatte"klus.....Karin had zoiets in haar winkeltje staan en een "heeeeee"momentje deed zich voor.....hier mijn(snelle) variant.

To be honest, I "stole"the Idea here, in hett shop I saw this Christmastree.....and only one thought crossed my mind..."waiiiiiiiiiiiiiit a minute"....I can do that;))
So here is my(quick) Tree.




Hij is nog niet helemaal af denk ik, eens kijken of ik er nog wat op wil maken, maar voor nu staat hij even hier(stammetje ging niet snel genoeg naar mijn zin dus mislukte;)).

It's not finished yet, have to see if I want to put some small thing on it maybe. But for now, its place is here....behind somethin because the bottompart didn't go as I wanted(not quick enough;)) so....doesn't look so nice;))

Morgen weer een Spotlight!


Dat was de maandag!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Kom Achterom zei

leuk leuk en wat een prachtig hoekje en ach dat stammetje dat komt nog wel hihih
fijne avond
yolanda

Muisje zei

Wat een grappig idee,heb je gelijk iets origineels.

groeten Herma

Stina zei

Leuk hoor Lynda!!!

Heb je al van de sneeuw genoten, hoe gaat het trouwens met je!!

Liefs Stina

Anja zei

Hij is goed gelukt, al was je snel. Je wilde zeker weer de sneeuw in..hi..hi.
Groetjes Anja.

Tanja zei

Wel heel erg leuk gevonden en staat echt ook gezellig,
Dat had die PTT trouwens eens moeten weten dat die postzakken nog zoveel te weeg zouden brengen.
Groetjes
Tanja

Margot zei

Ik denk, die is heel de middag buiten....zit ze binnen met een zere schouder te fröbelen???!!!!
Wel errug leuk hoor, goe gedoan, gekkie...
Warme groet, Margot

Tierlantijn zei

Leuk, leuk! Creatief!

Inmiddels al een dik pak in het Limburgse land?

Liefs, Ilona

Jeanette zei

Goed gejat en heel mooi na gemaakt! ik zag ze bij haar staan en toen dacht ik al ik zal ze nog wel eens op de blogs tegen komen:-)

Succes nog met je creatieve geest:-)

Lieve groet, Jeanette

lia zei

Gejat of niet, het is wel leuk geworden.
Heb je inmiddels genoeg sneeuw?

liefs Lia

alma zei

Mooi Lynda!! Je bent gewoon geinsprireerd! (met vermelding van de bron is het toch goed?)
Erg fraai en dat stammetjes mist toch niemand??

Groetjes
Alma

It's me zei

Ben je niet aan het sneeuwballen gooien dan?? nou sneeuwt het ben jij binnnen !! nou ja......ik snap je gewoon niet altijd zeg maar.....soms.......sneeuw sneeuw .....en dan zit je binnen...tja ik herhaal het nog maar even.......hahaahhaah!!...liefs van mij ...dikke sneeuwknuffel van mij...en twee sneeuwballen o nee drie.......hihihihi!!!

Jeanette zei

Hoi Hoi!!, even plagen, heb je nog niet als volgster op mijn blog gezien, ik duik alvast onder de tafel voor een overscherende sneeuwbal..

Jij bent leuk creatief geweest met ....een kerstboom....

Groet,
Jeanette

G-STYLE zei

Dat komt zeker door die enorme dikke laag sneeuw he dat je helemaal in de kerststemming raakt en creatief wordt .....
Nou ik gun je alle sneeuw van de wereld hoor en dan hier in het noorden een beetje minder.
fijne week , lieve groet Gea

marion anderson zei

wat een gezellig kiekje , zo sfeervol, en lekker creatief, liefs marion

Marieke Reintjes zei

Hoii Lynda,
Ook al was het een snelle klus, hij is toch goed gelukt hoor!!
Enne..ben je blij met de sneeuw???
Fijne week, groetjes Marieke

t brocante sfeertje zei

Wat n leukerd,stam??die mis je toch helemaal niet.Groetjes,Ingrid

Alle mooie dingen zei

ja ik had hem ook al gezien bij Karin hij is goed gelukt ben benieuwd of je er nog iets bij gaat maken.
en ben je blij met de sneeuw.. hoeveel ligt er bij jullie?
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

katja-Mariska zei

Ach daar zie je niks van dat stammetje.
Enne hier heb je twee sneeuwballen terug....ik fantaseer heel goed mee.
Liefs Katja

Inge zei

Hijs leuk!!
En ach ja die postzakken heb er ook nog een paar ;))
Ma heb nu de ouderouderouderwetse naaimachine van mn mams, OERsterk dus ik ga er ook iets mee doen, mijn machine is namelijk kapoet!!

En dit modelletje kerstboom ga ik ook maken met de kids vlg wk.
Stond in Ariadne namelijk...
Leuk idee!!

KvZ