Breek de week....

woensdag 3 november 2010

doormidden!

I chopped the week in half!!

Op weg van werk naar huis bekroop me het gevoel.....
On my way home from work I felt "it"....



we moeten er even op uit!!(hoop niet dat er een politieagent meeleest...ja ik fotografeerde tijdens het rijden.....sorry mam;))
We have to go out this afternoon!!!(lets hope none of my readers is working with the police....I took pictures while driving...sorry mam;))


Mijn schattebout in zijn schoenen gezet en klaar voor vertrek!
So, I shoved my sweetheart in his shoes and there we went!

Het was droog en absoluut niet koud, de wind van vanmorgen was gaan liggen!
(we negeren het geluid van de oprukkende industrie en autosnelwegen rond ons dorp)
There wasn;t any rain, it wasn't cold and the wind from this morning was gone!!
(we ignore the sound of the advancing industry and highways around our village)
                            

ik vergat mijn camera maar natuurlijk niet mijn telefoon.....dus foto's maakte ik daar maar mee......
I forgot my camera but not my phone....so I made pictures anyway.....

                                        


                            

van welke kan zou de wind komen denk je????
from wich way do you think the wind blows??

                                            

diverse wandelroutes door ons dorp...
several routes for walking(LONG WALKS) through our village...




                                       

Bij thuiskomst......
Coming home...

                                     

                                           

                                           
                                           

deze glazen zijn voor een gedeelte gevuld met verse koffiebonen en wat anijssterren, door de warmte van het kaarsje ruik je de bonen vermengd met de anijs!! hmmmmm...
Those glasses are partly filled with fresh coffebeans and star anice, the heat of the candle makes it that you can smell the coffee and the anice!!hmmmmm....

                                         
                                         

mijn favoriete thee op dit moment, kruidenthee van Rituals. Zonder theïne dus geen aanslag op je tanden(én Floor.....telt dus mee als water;))
My favorite tea at the moment, herbtea from Rituals. No theine, so clean teeth and good for your diet;))
                                          
Wij hebben allemaal een relaxte middag! Ik hoop jullie ook!
We all had a relaxed afternoon! I hope you too!!!

Liefs,
Lynda




iets moet er toch weer misgaan....géén idee waarom mijn foto's als zatlappen door mijn post zwalken!!!!! *GRMBL*

something just HAS to go wrong....I have NO idea why my pictures go like drunk through my post!!!*GRMBL*

Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

En nu zit je waarschijnlijk heerlijk bij te komen op de bank...met een kop thee en een mooi woonblad! Gelijk heb je!!!!

Lieve groet, Ingrid

Karin zei

*ahum* hoezo handsfree???

Wat ziet dat er cosy uit bij jou, ik zou zo aan willen schuiven!

Nieneke zei

Klinkt als een heerlijke breek van de week....
Woensdag is ook altijd mijn "breek"dag....Op tijd thuis, nog 1 da werken en dan is het weer weekend- fijn!!!

Bij Guusje Thuis zei

Wat een heerlijke breek-de-week, zat er hier vandaag ff niet in (jankt een tissue vol ... de aanstelster).

Die theelichtjes-tip ga ik ff naäpen hoor, heerlijk zo'n herfstgeur in huis!

Tanja zei

Gezellig ziet het er bij je uit, ik zie ook wel wat lekkers bij de thee? Wat heb jij een geweldige woensdagmiddag neergezet! En die zeer relaxte Sjors met zijn knuffeltje die vind ik toch wel zo aandoenlijk. Wat een droppie is het Lynda.

Groetjes, geniet maar lekker even verder
Tanja

Unknown zei

Liebe Lynda,

heißen Tee brauche ich im Moment nicht. Ich bin draußen, genieße das Wetter und leere nebenbei etliche Gläser Mineralwasser ;)

Aber im Winter ist es hier auch so: schnell wieder rein, ganz viel Tee kochen, Kuscheldecke und Sofa - wunderbar!

Gut, dass es unterschiedliche Jahreszeiten gibt ;)

Liebe Grüße

VINTAGE

. zei

Heerlijk hoor zo'n woensdagmiddag zonder zorgen. Geniet maar lekker van deze dag! En nog even en het is weer weekend!!!

Een sneller kloppend hart zei

Haha, zatte foto's ;) Dat ligt aan de htmlcodes...soms doen die niet wat jij wil...eigenlijk moet je dan alle extra lettertjes en cijfers (behalve van de foto's) weghalen, snap je 't nog?

Dit klinkt als een fijne middag, heerlijk dat jullie zo genoten hebben!

Veel groetjes, Veronique

Merel zei

Is dit de plek waar jij vlakbij woont?
Ik ben jaloers....

Bonjade zei

Ja ja dat wil ik ook!!!! Stuur je me effetjes wat thee op....? ;)
Enne die geurtip van jou wil ik ook, ben gek op heerlijke geurtjes.....
Klinkt als een dag met een bijzonder randje hier.
Genieten.
Knuf

Miranda | Taxx Life Blog zei

Dat is een heerlijke woensdagmiddag zeg, daar krijgt een mens weer energie van!

by kuzz zei

Heerlijk, dat ziet er prachtig uit! Ahh en de poes...wat lief!
groetjes Erna

Pink Princess zei

Gezellig. Ik heb ook een eindje gewandeld in het patk in mijn dorp (zie blog).

OH Sjors is ZO aandoenlijk, wat een droppie ♥♥

Zawadi-Atelier zei

Hmmmm ... hier kan ik nu ook zo van genieten, er eerst op uit met de camera, mooie plaatjes scoren en dan thuiskomen ... nagenieten met heerlijke dingen zoals een potje geurende thee of senseootje, iets lekkers erbij ... een nieuw woonblad ... maar ik geniet zo al met je mee!
Geweldige geur tip trouwens want ik ben dol op de geur van koffie!
Kneuterige nageniet avond, lieve groet van Doortje!

Jolanda zei

Wat een heerlijke breek...krijg er zin in! lekker wandelen en dan aan de thee met kaarsjes:)
GENIETEN!
lieve groet

jolanda zei

Dat was een middagje genieten dus! En dan bij thuiskomst zo gezellig met een kaarsje aan... goeie tip trouwens van die koffiebonen met anijssterren! Ga ik ook eens proberen.
fijne avond, jolanda

lia zei

Hé gezellig hoor bij thuiskomst een lekkere kop thee. En die kleine (naam kwijt) met dat knuffeltje, wat een dotje toch....

It's me zei

Nou jij maar gezellige middags hebben en ik maar werken......zuchttttt....leuke gezellige Lynnnnda post vandaag !! en wat een schatje......die laatste .......en nu ga ik eten maken......zo laat en manlief is er nog niet..........zuchhhhhtttt....liefs van mij....

Inge zei

Práchtige foto's!!
Hier weinig relaxed, druk middaggie, maarrrrrrrrr manlief was al op tijd thuis, dus een relaxed avondje thuis met zn 2tjes...

Morgen moeten we aan de bak!! Wennnnnng, zaag aan!! boormachines paraat!! Hatsjikidee, gaan met die banaan!!! Paps staat om 9uur op de stoep hier. WOOO

Hihi en die Sjors, ik laat mn knuffel noooooooooit meer los!! Hahahaha...
Lekker ding is t toch ook!!

Have a naais evening!

XvZ

Jacqueline @ HOME zei

Dear Lynda,
First of all, I'm so sorry that I haven't been over to see you for a while....have been having trouble getting into some blogs, your's being one of them !! I'm hoping that it works this time, as I have to tell you that I never knew that picture was from Room 17 !! I've just been over to Hennie's blog....I have never seen her blog before.... and, I see that I am on her sidebar as blogs she follows !! I will credit the photo to her and leave her a comment to apologise and tell her. I found the photo on Google without any credit. I will sort it immediately, so many thanks for letting me know.
I love your post today and will definitely try the candle with the coffee beans and star anise !....and, what beautiful countryside you have around you. Such lovely walks.
....but, try not to drive and take photos at the same time....I shall worry !! XXXX

Stacey zei

Lynda your walk looks amazing! I would love to go with you : ) and come back for tea. Sounds like a wonderful afternoon...just my style. I'm going to try the coffee bean and anise too!!! Stacey

Brabbels en Kiekjes zei

Vooral door het onverwachts op pad te gaan, was de middag nog fijner, goed gedaan om er lekker op uit te gaan!

Liefs,

Ps sorry maar ga je tip van de "waxinelichtjesvulling" uitproberen '-)

katja-Mariska zei

Oooh dat ziet er gezellig uit!
En leuke tip van de koffiebonen en steranijs.
Leuke stuk weer met mooie foto's
Lieve groet Katja

Plien zei

Heerlijke blog! Genieten van de herfst, bij thuiskomst thee en wat lekkers,mmm!
En wat een leuk idee met die koffiebonen!

G-STYLE zei

Klinkt als een heerlijke middag Lynda en dan dat kopje thee daarna, dat maakt het toch helemaal af he....
Ondanks het gemis van je camera toch hele mooie foto's , zo konden wij even meegenieten.
fijne week verder, lieve groet Gea

Elisabeth zei

He dat ziet er zeker uit als een heerlijke middag ,en dan thuis lekker op de bank ploffen ,kaarsjes aan .Wat een heerlijke foto van Sjors!!
Groetjes Elisabeth

Ger zei

Heerlijk toch.....om de week op deze manier door midden te zagen.

Zie hertfstkleuren,zie velden vol poar, lekkere thee,grappige onderzetter,zie sfeerlichtjes die natuurlijk geuren,zie 2 schattige knuffelbeesten,maar wat is dat nou voor koek waar die hap uit is???.....denk je bent aan het zangzaad;-)

Vul je verdere avond met dit sfeertje en jullie woensdag kan niet meer stuk!!

Lieve groet,
Ger

Jeanette zei

Ik heb vanmiddag thuis gewerkt, toch al wat relaxter als opkantoor. Maar jij was helemaal relaxed aan de foto's te zien. Ik heb genoten.

Groet,
Jeanette

natuurlijk groen en doen zei

Ga ik ook proberen ,die koffiebonen met steranijs ,en laat dan de regen en storm maar komen ,bij geurtjes hoort herfst

gr Bep

Irma zei

jij doet wat zo vele zouden willen heerlijk!!!!
en jullie poezenbeest wat een schat, liefs Irma

Jacqueline @ HOME zei

Oh Lynda....NO....I didn't think that at all. I was just so pleased that you knew and told me and I have now credited it to her. The trouble is, I have so many pictures saved from before I had a blog and I don't know where they come from, so I am really pleased when someone tells me.
Regarding the song.....I forget that most bloggers are so much younger than me !!!! haha. It was written by Burt Bacharach/David and sung by Dionne Warwick in 1985. You would possibly know it if you heard it !You can probably find it somewhere on the world wide web and listen.
Please don't worry about telling me about the photo.....I'm really glad that you did. XXXX

Nicole Claudia zei

Wat een prachtige foto's... is dat vlak bij je in de buurt?? Prachtig hoor!! En dan bij thuiskomst gezellig kaarsjes aan en een bakkie kruidenthee... hm zálig!! En de kleine freubel met z'n knuffeltje aaaaaaaaaaaah, zó lief!!!

Fijne dag!
Groetjes, Collie

Vær våken zei

Oooh, Lynda, first of all I am mesmerized by your absolutely beautiful music!!!!!!! What is it? And what a wonderful thing to do an afternoon, thanks for the trip! That tea looks tempting:)

Kristin xoxo

Roelien zei

Mmmmm wat heerlijk allemaal!

Noem mij gerust een muts hoor, maar ik weet niet waar je anijssterren kunt kopen...please tell!

Michaja zei

Klinkt inderdaad als een heerlijke middag! Krijg zin in een kopje thee :)
Ben er weer maar nog steeds maar voor de helft want heb nog steeds geen intenet 's avonds.HOEZO vervelend!!!!
xxx
Michaja

Vosje zei

Hoi Lynda
Zit ff te snotteren nu door die heerlijke foto's van jou, de wandeling en het gezellige theedrinken ik zou dat ook zo graag willen maar ik ben te hyper op dit moment jammer!!!! want ik hou er zo van!1ben druk druk druk met alles en nog wat en niks komt eraf moet nu weer gaan werken sorry beetje z..kberichtje maar ik voel me nu eenmaal zo!!! groetjes Truus

Vosje zei

Ps Heerlijke mmuziek van Enya!!!!

Margot zei

Ik kom graag bij je thuis hoor...
Tot de 18de..schuif, schuif...
Groet, Margot

Claudia Leertouwer zei

Had dat even eerder gezegd, dan was ik met je mee gegaan.