Ieder voor zich...en toch samen...

zaterdag 12 maart 2011






















Tijdens het boodschappen doen vanmorgen duwde ik m'n karretje natuurlijk langs het tijdschriftenrek, en zo...op zijn uiterlijk, niet eens de inhoud gelezen mikte ik'm in mn kar. De Libelle!
Kijk nou....ziet die er niet gezellig uit? Judging a book by it's cover.....en ik moet zeggen, ik heb al gebladerd(en jullie nu dus ook) en een heerlijk weekend-lentegevoel wordt nog eens aangewakkerd door alle kleurtjes in dit blad!

While doing groceryshopping I pushed my cart past the magazines of course:). ....and with a smooth swing I aimed this magazine in my cart. Judged by its cover! Didn't bother to look inside, just his looks charmed me. Look....doesn't it look cozy and Springy??;)
I already glanced through it, and so did you now;)...and I have to say....a nice weekend-springfeeling just burst out of there by all the colors!


Tja.....aangestoken door het blad......

Well..."infected"bij this magazine....



deed ik dit......
I did this....

En de rest van la Famille....
and the rest of la Famille....
Posted by Picasa


deed dit....althans...tot zover even...wat een klus om die JOEKEL van een conifeer uit onze voortuin te krijgen! Hij was hoger dan het huis dus het werd wel een beetje tijd...maar nu de ondergrondse afdeling.....wordt vervolgd ;)

did this...well....till now...for now....what a job to take thisgiant conifer out of our frontgarden! It was higher then our house so it was about time, but now...the underground department........to be continued;)


We genieten allemaal van het lenteweer....en allemaal op onze eigen manier....*kuch*

We all enjoy this beautiful weather...and all in our own way..... *cough*




O en in een opgeruimde bui haalde ik een gedeelte van mn kledingkast leeg en zie......
O and in a cheerful mood I cleaned out one part of my wardrobe and look...



:)


Hoop dat jullie er net zo van genieten...*SNUIF*
Hope you all have it and enjoy it too!! *BREATHIN*

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Antonia zei

Heerlijke foto's uit de Libelle Lynda. Wat een klus om die conifeer te verwijderen, daar moet vast een kraantje bijkomen. Dan kun je beter een beetje rommelen in je kledingkast :-) Heerlijk weekend gewenst, lieve groet Anja

Pink Princess zei

Mijn buuf is geabonneerd op de Libelle en elke week krijg ik hem dus van haar....zag de cover al gisteren en dacht OEI roze lol ;)

HEERLIJK dit weer, lekker zonnetje en niet koud...zelfs IK (koukleum pur sang) vind het lekker...en dat zegt wat ;)

Fijn weekend verder

La Maison zei

Voor het eerst dit jaar weer op de fiets en wat ik zag op mijn rondje ga ik straks posten.

Lekker hè dit weer,hiephoi!
Hermine

André en Inka. zei

Hoi,hoi,geweldige reportage,heerlijk vrolijk,volgens mij hebben wij dezelfde wiebelvaasjes?Ojee,wat een werk om zon conifer eruit te halen bij ons id voortuin (staat er nog steeds,zouden m vorig jaar eruit gehaald hebben,zucht)van een jaar of 50,groot lelijk onding maar we hebben besloten om hem te laten staan,voor de volgende bewoners omdat we toch hier niet altijd willen blijven wonen en het liefst gisteren al verhuisd waren,fijn zonnig weekend

Nicole Claudia zei

Inderdaad heerlijk lenteweer. Ik heb net Bridget's kinderfeestje overleefd en de achterdeur stond tijdens het feestje wagenwijd open, lekker zonnetje... zálig... ga zo stukje tekst tikken...

Groetjes, Collie

P.S. mooi kleurtje blauw dat vestje

Alle mooie dingen zei

tjonge.. een pasteltint zelfs...mooie kleur blauw!
mijn garderobe bestaat uit winter: zwart/grijs en zomers wit heel veel wit.
nu heb ik me van de winter een outfit laten aanprinten in het paars... en ik moet zeggen... ik heb het regelmatig aan...
ook omdat er een legging onder zit en die kan ik zelf uittrekken....dus dat scheelt weer als je snel naar de wc moet.
spijkerbroeken zijn nog geen optie...zucht
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Tierlantijn zei

Zeker genieten dit weertje! Wat een klus zeg die boom!!!

Liefs!

Stina zei

waouw he wat een werk zo'n grote conifeer eruit te halen.

gezellig ziet die libelle eruit, en wat was het genieten deze zaterdag, heerlijk!!!

Liefs Stina

ByIngeborg zei

hallootjes,

Wat een klus joh, je boompie. Nou ja, boompie??!!
Sodeju, een heidens karwei lijkt me zo.
Mooi je plaatjes, ook van je kater Bruce.
het was een heerlijke lente-dag vandaag.
Geniet van het weekend.
Groetjes van Ingeborg

It's me zei

Ja hoor jij lekker freubelen met bloemetjes en lezen en blogjes maken en de rest ploeteren in de voortuin !!! ...lekker ben jij....en ik maar werken.....zit hier met groene vingers te typen !!!....liefs fijne avond van mij....xxx

Home and Lifestyle zei

Het was vandaag inderdaad een heerlijk dagje, al heb ik vanmiddag de hele tijd in de sporthal gezeten om de meiden aan te moedigen met hun volleybalwedstrijden. In verschillende dorpen dus ik heb lekker rond getuft...al heeft het aanmoedingen niet geholpen :(

Een fijn weekend...geniet lekker van je lente-Libelle! Lieve groet, Ingrid

Marjan zei

Ja leuk he die Libelle, ik kreeg hem ook in de bus. Ik vond vooral die bordjes met behang erop zo grappig.
Wat een gedoe met die conifeer. Ondingen zijn het!
groetjes
Juul

Anja zei

Nou over bomen rooien gesproken daar kan ik inmiddels over meepraten, wat een klus he. Nou die ondergrondse laag heb ik dan niet. Succes verder, groetjes Anja.

Huys 50 zei

Wat heerlijk foto,s lekker ROZE allemaal,nu ben ik normaal niet zo uuhhhhh ROZEzeg maar.....
MAAAARRRRR ik heb vanmiddag een jaaaaaa komt ie ROZE bos gipskruid gekocht,oohh wat is dat toch mooooiiii...
Staat nu te pronken in een WITTE emaille lampetkan echt prachtig !!!
Ook hier bomen en een halve heg op de schop vanmiddag en het is een ravage..fijn hé die rotzooi..pfff
Komt vst weer dik in orde toch,jawelllll

fijne zondag nog
lieve groetjes
Dicky Marie.

Elisabeth zei

Het is een gezellig blad en ik koop hem bijna elke week .Ja de omslag doet al veel haha.Het is echt een ramp om die huizenhoge dingen uit je tuin te halen ,wij hebben er ooit 8 uit moeten graven grrr wat een werk.Een gezellige post met veel lentekleurtjes ,fijn weekend .liefs Elisabeth

Miss M zei

Oh lala, die Bruce zeg... zucht... wat hebben katten het goed he!
Maar die Libelle, dat ziet er lente-achtig uit, heerlijk. Een vriendin van mij geeft ze aan mij, als ze de Libelle's uit heeft. Dan mag ik genieten :-)

Fijn weekend, Marjolijn.

Mayflower zei

Wat een prachtige Lente-cover van de Libelle en ook de inhoud ziet er weer mooi uit, daar krijg je echt een lentegevoel van.
Die Bruce heeft het goed bekeken, die ligt daar als een koning met uitzicht over zijn landgoed hihi.
Pfff....wat een werk krijgen ze daar nog aan, het zweet breekt me nu al uit.
Succes met deze helse klus.
Fijn weekend en liefs, Mea

Bij Guusje Thuis zei

Hier zijn alle stronken en wortels afgevoerd dus alle tijd om met een tijdschrift lekker in het zonnetje te genieten ... en dat heb jij vast ook gedaan vandaag:-)

Merel zei

EEn libelle?? wat leuk om te zien.
:)

Sonja zei

Genoten vandaag! jij ook zie ik.. Heerlijk toch.. Lekker weer een beetje kleur in huis en lekker strak in t vaasje zie ik ;)))

Doeii Sonja

Petra zei

Leuke bloemetjes heb je staan en zeker lekker veel licht in huis gekregen?

Groetjes Petra

alma zei

Wat een heerlijke lentepost Lynda!
Het mag gaan starten hoor! Ik ben er helemaal klaar voor!

Lieve groet
Alma

Mariette zei

Lieve Lynda,

Ja, oude bomen gaan soms dood of worden gevaarlijk voor het huis en zijn bewoners. Maar ze hebben wel heel wat voeten in de aarde... lètterlijk!
Lieve blog en leuk eindfotootje!
Een fijne zondag nog.

Mariette