De zon, carnaval en ik...

woensdag 9 maart 2011

Weten jullie nog? Gisteren en de dagen daarvoor....de zon!
We had lots of sun the last few days.......

new sensation!
voor Sjors..de eerste stapjes buiten(aangelijnd...dat dan weer wel, ons kent ons ;))
for Sjors....his first steps outside (on a leash....duhhh...I know him by now;))


"Bruce...PSSST......."
"Hey....Bruce......"

"hmmm....wat doe je..."
"hmm...yes....what's up"

"weet je zeker dat je dit wel moet doen Sjors"?
"ik zal wel op de uitkijk staan"

"are you sure this is what you should be doing Sjors"?
"I will keep watch"


"beestjes, beestjes bééstjesssssssssss........"
"let je goed op Bruce?"

"bugs, bugs, búgssssssss...."
"are you watching Bruce?"



"HMMMMM......"


de lente naar binnen....

spring in the house....






en een slaperige Sjors van het kortwieken van mijn Helleborussen...*kuch*..op zoek naar dat ene beestje.....(dit is DejaVu jongens.....de mensen die al langer meelezen weten misschien nog dat Bruce iets soortgelijks deed vorig jaar, met mn bloembollen??? *KLIK* )

and a sleepy Sjors, from pulling apart my Helleborus...my BLOOMING Helleborus that is...*sigh*....looking for that one bug....(this is like dejavu people.....Bruce did something like that last year with my bulbs... *klick*

Manlief en ik wandelde uren door de wijde omgeving.....
Hubby and I walked for hours, enjoying the sun...




om 's avonds weer gezellig de kaarsen aan te steken en te genieten van de warmte en de voldoening.
to light the candles at evening and enjoy the warmth and the satisfaction.

Carnaval zegt U? Wonende in Limburg wordt je toch overspoelt door de carnaval?
Dit is alles wat ik van de carnaval gezien heb, een uitzending op tv en de versiering in de flat waar ik werk(want IK werkte alle dagen;)).....ik ben geen carnavalist....dat zal u verbazen? ;)

Carnival you ask?? Living in Limburg you get flooded with carnival?
This is all I saw from this three-day-party.....a broadcast on tv and the decorations in a place where I work(because YES I worked during carnival;))...I'm not a carnivalminded girl...that surprises you??;)


Máár, geen nood...het geld dat ik daarmee uitspaarde is welbesteed......

But don't worry, the money I saved is well spend...



Ik ga nu even lekker bladeren door het "smoelenboek", ik zag links en rechts al wat durfals het goede voorbeeld geven....YOU GO GIRLS!!!(en Lejo :D)
Omdat ik zoals men veelvuldig durft te beweren weer eens NIET volledig/duidelijk/helder was.......als je in m'n "Vriendenboekje"wil komen te staan doe je gewoon lekker mee he, je maakt je eigen post en ik link 'm gewoon hier naar het "verzamelexemplaar"! Je hoeft dus NIET op een uitnodiging te wachten....goo joor geng!!!

Now I'm gonna go through my new "facebook"....I spotted some daredevils who followed my example...YOU GO GIRLS!!!(and Lejo:D)
Because people dare to say *cough* that I'm sometimes a bit woolly/ vague/unpunctual....IF you want to enter my "book of friendship", please....go ahead...make a post about YOU and I will link it back to "the book".....don't wait for an invitation!
DO IT!!


En voor al die dames die al meededen, of op het punt staan om mee te doen, OF nog overwegen om tóch mee te doen(leef gevaarlijk, doe eens gek ;))
Ik vond een "Prince".....die voor je zingt!
 
And for all those ladies who already entered, or are about to enter, OR are thinking about it(take this "risk"...live dangerously;))
I found you a Prince....who sings for you!!

Liefs,
Lynda





Posted by Picasa

Leave a Comment

Nicole Claudia zei

Hahaha, hier is de enige carnavalsuitspatting de kleine kinders op lagere scholen. Voor de rest niets te zien... maar ja... ik zit ook boven de rivieren, hè!

Wat leuk dat "gesprek" van je katten op de kiek... ik zie het helemaal voor me... ik hoop dat dit jaar je bollen blijven waar ze horen... in de grond!

Mooi servies trouwens. Kan je heerlijk van genieten... elke dag!

Groetjes, Collie

It's me zei

Wat een heerlijke ouderewetse Lynda post !!!...ach wat een lieffies toch die twee in de tuin !! helemaal leuk.....en wat een boel nieuws heb je weer...heb je het nieuwe magazine gehad vandaag??? van RM ?? ..nou meid gezellige avond.....even happie eten....xxx...liefs van mij.....

Bianca zei

Wat leuk....dat "gesprekje"tussen de 2 katten.. Ik heb ook 2 katten en soms zou je willen horen wat er in die koppies afspeelt...:)

Carnaval...ik heb er niets ( meer ) mee....ook hier in Gelderland , dicht bij Brabant wordt het volop gevierd...lekker laten doen...als ik maar niet mee hoef te doen...hi...hi..
Nog een fijne avond
Lieve groetjes van Bianca

Elisabeth zei

Heerlijk die twee katten buiten .Kon gisteren Mikki nog net grijpen ,ze schoot langs me heen naar buiten oeiiii.Carnaval heb ik zelf niets mee ,gisteren op het marktplein een mega tent voor de carnaval viering speciaal voor de verstandelijk gehandicapten .Dikke pret voor die luitjes ,leuk hoor!!
Fijne avond
Liefs Elisabeth

André en Inka. zei

Heerlijke reportage van Sjors en Bruce,echt genieten.Mooie spulletjes heb je gekocht en,carnaval,mmmmm,niets voor ons,hoor.
Fijne avond

Floor zei

dat smoelenboek dat doe ik ook duurt effe want ik maak zoveel mee wat ik ook nog kwijt wil , stront voornamelijk ;)
xx

Tanja zei

Och die Sjors en Bruce, ik heb lekker meegenoten met stapjes naar buiten, O ja je smoelenboek hmmm daar wil ik nog even over denken, super leuk idee maar die rugzak daar zit ik even mee.

Bedankt voor je reactie, en inderdaad ik word steeds creatiever ;-)

Liefs
Tanja

Mayflower zei

Ach.....met zulke lieve poesesmoeltjes vergeet je die gekortwiekte Helleborus toch snel hihi. Wat een heerlijk poezenverhaal.
En je heb leuke nieuwe aanwinsten, zou ik ook voor gaan hoor, hier ook geen Carnaval.
Fijne avond enne...ik zal binnenkort in je vriendjesboekje schrijven...oké.
Liefs, Mea

Jeanette zei

Heb met plezier je nieuwe aanwinsten van het facebook gelezen. Die van mij komt ook hoor, niet gelijk maar ik zal wat in elkaar zetten.

Groet,
Jeanette

alma zei

En ik maar wachten op een uitnodiging ;)

Ik had verwacht dat jij de carnaval heerlijk uit je dak zou gaan .....
In mijn klas waren 3 kinderen naar het carnaval geweest. Zou ik ook eens moeten doen.... Leuke verhalen!

Lieve groet
Alma

In den Uylenbal zei

H die Lynda, watch me Pussycat, whóhóóóóówhóóóóhóóóóóóóó..........héérlijk die katten. Heb er zelf 3 (Diesel, Poes & Sushi), zijn stalkatten, maar liggen heel de dag voor de deur of in de hal wachtend op het KattenDiner... ho maar, wat betreft muizen vangen . . . liefs & greetz Lejo

Tierlantijn zei

Oooooohhh wat zijn het ook heerlijke beestjes!!

Maar helemaal niet meegelopen in de polonaise?? :)

Liefs!

Ambiente-nostalgia zei

Ha Lynda,
Ik zit nog helemaal na te genieten van een heerlijke en gezellige carnaval. We hadden dit jaar echt "lekker zunke lekker windje lekker wearke". Uitstekend optocht weer.
Maar ook weer blij dat het weer achter de rug is hoor. Maar het was wel weer de moeite waard.
Foto's volgen nog ben nog even te moe!!!

Groetjes Dorine

bikim zei

you lucky!!!!!!
gorgeous photos!
take care Lynda,
Rosa

Marieke Reintjes zei

Jááá, de zon was heerlijk....Wat staan de beestjes heerlijk van de zon te genieten!!
Groetjes Marieke

Vær våken zei

Cute, cute, cute cats, Lynda :) Have a great day!

Kristin xo

Margot zei

Hey, muts...hier je razende reporter....nog 11 dagen voor het lente is!!!!! Of bedoelt ze, nog 11 dagen voor mijn lentegiveaway....????
Jij hebt meer van carnaval gezien, dan ik hoor...zelfs niet op de buis...heerlijk...
En die poezen??...zit toch een lijntje aan, gewoon een ruk eraan geven zou ik zo denken, als ze weer iets stouts doen...doe ik bij mijn kids ook....oren dan...haha...
Geef ze een knuf, en ook één voor jou hoor...vangen...
Margot

Michaja zei

Ik geniet weer van je post Lynda! Sjors aan het lijntje!! Hoe lang ga je dat vol houden? Wijdeden het drie weken, eerst binnen niet naar buiten mogen, vervolgens lijntje en toen mocht hij!!!
Oke ga wat voor volgende week voorbereiden :)
Liefs van mij uit het zonnige Zuiden