afleiding ter inleiding..

woensdag 2 maart 2011



De laatste loodjes dames, en dan ga ik weer over op het "gewone"dagelijkse bloggen. ;)
Ik ga geen voorspeling doen maar ik ga er met een "gerust"hart heen.
Ik heb er zelfs zin in!
Morgenavond lekker eten bij The Lounge in K.atwijk, hoe kun je je béter voorbereiden?;)

Vanmiddag voelde ik ineens de "noodzaak"van de afleiding en dus, schoof ik wat dingen heen en weer.
De nieuwe potten van Room 17 waren gisteren binnengekomen en dat zíjn me te beauties!
"Een nieuwe lente een nieuw begin"....en dus kocht ik een hortensia(kan iemand Bonnie van de grond vissen??? hij is namelijk ROZE:)), want ik vindt nú al......"dat verdient een bloemetje";)(ik kocht al roze tulpen maar die zijn me toch een partij dwars, ze hangen alle windrichtingen op en mèn wat vindt ik dát gedoe zeg....daar ben ik dus niet dol op he...gewoon netjes staan, rechtop, lief zijn en mooi zijn c'est ca!)

It's "the last mile"girls, and then I will go back to "normal"daily blogging;).
I'm not gonna predict anything here but will go there with faith! i even look forward to it. Tomorrowevening we will have dinner at The Lounge in K.atwijk, be honest...is there a better way to prepare?

This afternoon I felt the nééd for distraction, so I pushed and shoved some things around here. My new pots form Room 17 came yesterday and BOY are they beauties!
"New spring, a new beginning"...and so I bought myself a Hydrangea. It's PINK!( I already bought pink tulips but the are a wee bit perverse....they turn their heads every way I don't like them to turn!!! They just have to be nice, be beautiful en stand up straight!! C'est ca!!)




zou hij echt denken dat ik hem niet zie???
Do you really think he thinks I can't see him?

........................




Liefs,
Lynda
Posted by Picasa

Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

Succes Lynda...ik zal voor je duimen...en niet zo'n klein beetje ook!!

Lieve groet, Ingrid

P.S. De potten van Room17 zijn inderdaad super!

katja-Mariska zei

Die potten zijn gaaf!!!!!
En ik ben jaloers hoor gezellig met Zara eten.
En ik ga voor je duimen hoor en kaarsjes branden :D
XXX

wonen bij de dijk... zei

suc6 meissie, ik zal aan je denken...
en idd je potten zijn prachtig, staan ook op mijn wensenlijstje...
groet, cobi

enne de zon schijnt hier, wat kan een mens goed doen....

Corine(THUIS) zei

Ja die potten zijn gaaf! En de Lounge..leuk! daar hebben wij ook een keer gezeten, met die paarse banken..
gaat allemaal goed komen met jou daar aan zee ;)SUCCES! Groeten, Corine(THUIS)

Nicole Claudia zei

O, ja die potten zijn prachtig!!

Enneh, succes, héél veel succes!!

Groetjes, Collie

Room Seventeen zei

Mooi geworden Lynda, ik heb er zelf ook van die voorjaarstakken in gedaan, staat super.

Rozmeen zei

Wow inderdaad beauties!!!

Heel veel succes en een dikke knuf!

Liefs,
Rozmeen

THE BLACK BARN zei

JE POTTEN ZIJN HEEL MOOI MET DIE TAKKEN ERIN.
VEEL GELUK MORGEN!

FIJNE WEEK,
MIRANDA

Haikey love of living zei

Mooie potten en die takken staan er ook heel mooi in..

groetejs, Haikey

Elisabeth zei

Vertrouwen ,mooie potten en Roze hortensia's ,komt helemaal goed!!!Die tulpen moet je gewoon elke keer weer afsnijden ,doe ik altijd .En Sjors ohhhh smelt smelt ,wat een smoeltje en dan die grote ogen,hij is om op te vreten
Liefs Elisabeth

Haikey love of living zei

Wohh, mooi nummer van Adele op je blog :-)

Stina zei

veel succes, enne je potten zijn mooi, gezellig die takken.

liefs Stina

Thuis bij Tjits zei

mooie potten Lynda evenals je rose hortensia!
heel veel succes en ik ga ook voor je duimen:))
probeer er ook van te genieten! klinkt namelijk goed.. eten bij de lounge in katwijk.. leuk leuk!!
toi toi toi!!

lieve groetjes, Tjitske

lia zei

Komt helemaal goed, en wat een mooie potten....
Nou meid Toi Toi Toi... en probeer ook nog wat te genieten.

lieve groet Lia

Vosje zei

Succes hoor!!!

hokje zei

Gave potten! Succes gewenst ☺

Groetjes

Zara zei

Oh? We gaan dus lekker lounge en eten bij the Lounge! Wordt super, je hebt daar uitzicht op zee: wat wil een Limburgs meisje nog meer!
En met je examen komt het helemaal goed!

Anja zei

Mooie potten!! Succes he!!!!
Groetjes Anja.

Tierlantijn zei

Mooooi zijn de potten! Nog even en dan heb je je diploma op zak! Maar eerst lekker uiteten en genieten!

Liefs!

Tanja zei

Mooie potten Lynda, maar die Sjors ach die steelt toch mij wel de show.

Heel veel succes, we zullen allemaal voor je duimen. En ja The Lounge, nu maar hopen op zon, dan zul je me daar toch genieten.

Liefs
Tanja

Mayflower zei

Wat prachtig die stoere potten en je ROZE Hortensia is ook een plaatje.
Veel succes met je examen, ik zal voor je duimen.
Liefs, Mea

Jolanda zei

Mooie potten en hortensia, tulpen gewoon iedere x weer afsnijden:)
Succes en heel veel plezier samen...lieve groet

Bianca zei

ja,,,je potten zijn erg mooi,,maar de poes.....wat een lieverd....kan ook al zo lekker onnozel kijken...doen die 2 van mij ook altijd....
Heel veel succes morgen
Lieve groetjes van Bianca xx

Bonjade zei

Tuurlijk denkt ie dat je 'm niet ziet...hij zit toch mooi achter de bush bush.....
Wat een dotje zeg, hoog aaibaarheidsgehalte.

Enne...lig niet op de vloer hoor. Post naar mijn hart ja....je weet wel....I adore pink!
Dus dit vraagt om meer, meer overzichtsbeelden, groot formaat met heel veel meer rose.
Oh yep heerlijke muziek hier...Paul klinkt in mijn oren....
Oh ja...wat ik had gekregen ja....op advies van een mevrouw uit Limburch......Adèl (of hoe je het ook maar schrijft) en indeed....georgeous!!!
Nu ga een eindje eraan breien.....
TOI TOI TOI
you go girl!
FFF

Ger zei

Dat gaat hélemaal goed komen met jou, je hebt vast je uiterste best gedaan.....en meer dan dat kan ook jij niet doen.

Ik ga duimen draaien.
Gezellige avond en smakelijk eten in Katwijk!!
......en dan.....toi,toi,toi!!!

Ga nog even van je stoere potten en lief kleurtje genieten.

Fijne avond,liefs!!!
Ger

Bij Guusje Thuis zei

Wat een geweldig gave potten, lekker stoer!
Heel veel succes en ik ga duimen voor je (hoewel dat natuurlijk gewoon overbodig is).

Jeanette zei

Wat een geweldige stoere potten, de takken maken het helemaal af.

Groet,
Jeanette

natuurlijk groen en doen zei

Daar zal je veel plezier aan gaan beleven,zulke mooie pottten.Veel succes en fijne dagen

groeten Bep

G-STYLE zei

Meid wat mis ik toch altijd leuke posten van je als ik een paar dagen niet kom ........
Allereerst gefeliciteerd dat je al een jaar lang blogt . Ik weet nog goed dat je de stap maakte om naast picasa ook te gaan bloggen omdat je dan meer van jezelf kwijt zou kunnen ....

En inderdaad wat hebben we je leren kennen, je leuke stijl van schrijven , je eerlijkheid, je ideeen om mensen in het spotlight te zetten , de swap in blogland invoeren enz.....

Ik vind het allemaal geweldig leuk , ik reageer niet altijd maar haal je stukjes altijd weer in omdat ze te leuk zijn om niet te lezen .

Nou , je potten zijn stoer , ik heb zoiets juist verkocht maar heb er vrede mee ...

Succes met de afsluiting van je studie maar dat komt helemaal goed ...

Ga zo door .....met alles .....groetjes van Gea

It's me zei

Die potten geweldig !! eh...je hebt er twee he??......delen????...meid je kan het ga ervoor jij gaat slagen hoor!! een makkie...Lynnnnnn kan alles.....echt ......ik zeg ut !!! is goed !!...liefs van mij....xxx...

Karin zei

Ik hou juist van die dwarse tulpen, niks niet rechtopstaan, hangen moeten ze!
Heel veel plezier morgenavons in K'wijk, doe het rustig aan, try to relax, en natuurlijk ga ik vreselijk voor je duimen, YOU CAN DO THIS!!!!
(nee helaas, geen filmpje van 't feest bij mij)

Antonia zei

Heel veel succes gewenst Lynda, komt wel goed schatje :-) Groetjes Anja

WEERspiegeling zei

Heey Lyn, succes meid, zet 'm op!! Ik ga ook voor je duimen, maar ik weet zeker dat het goed komt met je. Voor vanavond veel plezier gewenst, lekker slapen en toi-toi-toi voor morgen!
Lieve groetjes,
Anita

Michaja zei

Heel heel heel veel succes Lynda! Komt helemaal goed dat weet ik gewoon zeker.
Je potten zijn super mooi zeg. En die takken er in ook.
Liefs Michaja