Bijzonder (bruids)paar...REKEN OP JULLIE!

donderdag 31 maart 2011

Kijk, dit is nou leuk(althans...dat vindt ík;))...ik weet dat ze nu níet mee kan lezen(ze zit in de auto op weg hier naartoe...OF is er al;)) en dat komt even lekker uit want dan zijn we even onder ons! Luister, lees.....vandaag krijg ik dus bezoek, bezoek uit blogland....DE Ria en DE Rein, hoef niet meer te linken toch...bekend bij gansch het land(en vér daarbuiten, ze heeft meer dan 600 volgers....ik bedoel maar).
Goed, vandaag dus....maar mórgen....is hun trouwdag! Vraag me niet de hoeveelste want dat ben ik vergeten, doet er ook niet toe, trouwdag! Ja kijk maar eens goed, morgen is het 1 april, hoe verzin je het...trouwen op 1 april, maar goed....misschien dat ze daarom wel zo goedlachs zijn met z'n tweetjes? Dus.....wat mij nou leuk leek....als jullie nou even een nette rij maken(niet dringen, er is plaats genoeg) en hen op haar blog It's Me(klik) gaan feliciteren! Is dat wat? Niet zeggen dat je het van mij hebt, krijg ik weer een standje;)!
Ik maak alvast een sfeertje hier.....de rest is aan jullie? Deal???? Mooi!!!! Dankjullievanganserhartevreselijkwel!!!!
X

Look, listen, read, this is fun...well...I think it's fun!:).
Today I'm gonna get visitors....from blogland....THE Ria and THE Rein...who doesn't know them? She has over 600 followers so the name HAS to ring a bell;))
The funpart? I know she's is not able to read now(because they are on their way here...OR...have arrived;)), so it's just us.....here it comes.....tomorrow.....yes April 1.(maybe thats why they have so much fun together?)...it's their weddinganniversay...don't ask me years...I don't know....I forgot:)....not important...weddingday...party....
So....what I thought of is this.....if you all would please go and stand in line and go over to her blog It's Me to congratulate them...wouldn't that be great???? I will make atmosphere here, you go there....don't tell her it came from me!!! MAKE IT HAPPEN!!!! deal?? GREAT! THANKSOVERYPLENTYMUCHOSMUCH!
X

taartjes...CHECK
cake.....CHECK

champagne...CHECK


CHECK....(ja zij houdt ook van roze;))
yes she loves pink too;))

CHECK DOUBLE CHECK

CHECK!!!

Ben ik iets vergeten???
Did I forget something?


Lieve Ria en Rein, van mij voor jullie, een welgemeende allerhartelijkste PROFICIAT!
Maak er een gezellige dag van samen en op naar MANY MORE!!

Dear Ria and Rein, from me to you, a well-meant warmly CONGRATULATIONS!
Have a  lovely day together and I wish you MANY MORE!!!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Nicole Claudia zei

Ik doe mee, ik spring, nog net niet in de houding, maar wel gelijk even naar haar blog!!

Groetjes, Collie

Claudia Leertouwer zei

Nooit zal ik jouw actie voor mij vergeten, ik denk er nog regelmatig aan. Een kaartje gaar richting Rein en Ria!

http://truutske.blogspot.com zei

Tuurlijk ga ik ze ook een felicitatie bezoekje brengen. Wat lief toch dat je daar aan denkt. Fijne dag dus vandaag en fijn weekend, Trudie.

faire un songe zei

Ik heb hun adres.. zal even een kaartje kopen
goed idee

hokje zei

Kleine moeite, groot plezier... ga ze morgen even een blog-bezoekje brengen!

Fijne dag,
Miranda

Stina zei

wat leuk van je Lynda en veel plezier vandaag,

liefs

Huys 50 zei

Hooiii Lynda,
Maar natuurlijk zal ik dat even doen,jammer dat ik geen adres heb anders zou ik een kaartje sturen.
Nog een gezellige dan met Ria en Rein !!!

doegieee

groetjes
Dicky Marie.

Juule zei

Ja tuurlijk doen we dat! Lief dat jij er ook aan denkt. Geniet samen..ook van de lekkere vlaai..

klem
eef

Antonia zei

Heel veel plezier gewenst vandaag met Ria en Rein, enne vergeet de foto's niet :-) Groetjes Anja

André en Inka. zei

Ha,ha,we zullen ze eventjes een mooi kaartje sturen,xxx.

Gwennie zei

Deal! Ik ga wel even langs voor een felicitatie... We krijgen toch taart? En champagne?? Toch?? Toch??? ;-)
Nee hoor, gekkigheid. Ik ga natuurlijk ff langs!

Abacaxi & Hortelã zei

Ja natuurlijk doe ik mee... ben weg... op naar haar blog ;)

lia zei

Typisch een Lynda actie. Wat ben je toch een goeierd..)
Heb het adres niet, dus doe het wel even op haar post.

liefs Lia

Diana zei

Tot Uw orders lieverd!!!! Enne...was het gezellig???

Mayflower zei

Wat weer een heerlijke actie van je Lynda, wat ben je toch een lieverd en.....natuurlijk doe ik mee voor Ria, dat is ook zo'n schat.
Gezellig dat ze vandaag bij jou langs kwamen, was vast een superleuke dag.
Lieve groet, Mea

Elisabeth zei

Ik ga morgen even gelukwensen.Een lieve actie van jou weer.Ik hoop dat jullie het heel gezellig gehad hebben met elkaar ,uhh daar twijfel ik ook niet aan!!
Liefs Elisabeth

Pieternel zei

Nou het is dat je het zoooooo lief vraagt...
Ik ga gelijk even klikken. (naar hun blog natuurlijk)

Pieternel

Bij Guusje Thuis zei

En ... hebben ze de hele vlaai op? Geweldige Lynda-actie weer dus hop hop hop ... even op de klik-maar-naar-Ria-knop :-)

vosgesparis zei

haha ik schrik me te pletter van die bruidsmars hier ... thanks for the tip ;)Ik zal die super attente dame (en heer) even feliciteren

Home and Lifestyle zei

Haha..ik lig helemaal dubbel, want ik zit eens niet achter de pc met defecte boxen maar achter de laptop van mijn dochter...schrik me het ongans van je muziek...ben ik niet gewend hè ha ha...maar nu kan ik toch de volumeknop niet vinden, er staat rechts onderin geen icoontje ha ha! Vrees dat de rest van de familie nu klaarwakker in bed zit!!

Maar eh...waar ik voor kwam...natuurlijk ga ik even buurten! Maar ik ga snel...het geluid neemt alleen maar toe hahaha!

Lieve groet, Ingrid

It's me zei

Nou ja !!..........wat lieffffffffffffffff....en wat was het gezellig !!!...doen we snel eens over hoor......slaap lekker...liefs van ons.....xxx...xxx...xxx...xxx...xxx...xxx..

It's me zei

Ik hoor nu de muziek pas !!!!!!!!!!!!!!!...............haahahahahahahah!! leuk leuk !!!!!.....thanks !!!

Ger zei

.....Ben even héél zachtjes.....op mijn tenen.... bij Ria en Rein naar binnen geslopen om hun op dit nachtelijk uur te feliciteren.

Dat zijn 2 fijne dagen achter elkaar....voor ze;-)
En dat mag ook wel na alle droefenis....

Truste....ik ga knorren.
Liefs,
Ger

Kat Ibáñez zei

Yeees I just came from Ria´s blog and she says you had a lovely day togheter!! So happy for all of you!!! ;)

Lots of liefs sweet Lynda!!!!!!!!

Kat Ibáñez zei

I mean together...Still too early in the morning for me hahaha!! Just joking ;)

More liefs!!!

Marga zei

Hallo Lynda.
Wat heb je dat leuk aangepakt.
Ik ga hun feliciteren.
Fijne dag.
Groetjes Marga

little sweet things zei

Missie geslaagd! ik heb de felicitatie's overbracht.
MMmmmm lekker die vlaai, ga ik straks ook even halen denk ik. Mijn Husband en ik zijn vandaag 12,5 jaar getrouwd.
Fijn weekend en groetjes, Sas

Floor zei

hhahahhahahhhahaaaa nou iedereen weet het nu wel

Margriet zei

Wat lief dat je ze zo in het zonnetje zet! Ik ga ze feliciteren, en wens jou een heel fijn weekend toe!

groetjes,
Margriet

Marieke Reintjes zei

HHHiiii, lees ondertussen dat het gezellig was,....leuk!!!Was de vlaai ook smullen????
Ik ga even naar ria`s blog nu,...groetjes en fijn weekend Lynda!!!, Marieke

Jeanette zei

Uw vraagt wij draaien....

Groet,
Jeanette