Paniek??...

dinsdag 8 maart 2011

Jóngens(lees:meisjes en Lejo....) ik ga gestrekt hier!!!! Allemaal nieuwsgierig naar de ander maar bijna NIEMAND die haar zonnige toet op het www wil gooien ;))))
Geen paniek hoor, zo was het ook niet bedoeld, althans....het is niet verplícht!
Laat je fantasie de vrije loop....je mag ook je achterkant fotograferen(deed ik in het begin ook ;)), of je schoenen, je favoriete tas, het boek dat je nu leest, de cd die je luistert etc enz......
Ik gaf enkel een voorbeeld....zo zóu het kunnen, maar niks móet hier he, vrijheid blijheid! Maar lachen moest ik wel hoor :D!
Toe, geef er eens een persoonlijke draai en en overweeg toch eens om in mn (zoals Bonnie het zo leuk noemde) "vriendenboekje"te schrijven! Bonnie deed het al en de link zie je in mn rechter balk:).
Omdat "we"even de smaak te pakken moeten krijgen en het vaak aanstekelijk werkt;)....wil ik nu aan Floor en Collie vragen....."willen jullie in mn boekje schrijven??"

STEL....ik zeg stél he....je leeft gevaarlijk en gaat tóch all the way, incluus foto enzo...en je mócht twijfelen aan je looks(dat deed ik ook....NIET...na een langer treinreis met mn snoet op de kiek van HEEL dichtbij....) heb ik nog wat receptjes voor je gevonden voor DHZ beautyproducten! Nah, zeg níet dat ik niet aardig ben ;)))))

Girls,I'm almost choking from laughter!!!! Did you read my Idea yesterday? About my new "Facebook"!? Well....lot's of ladies almost fainted I think because most of them DO want to know what someone else looks like...but WON'T show their face on the www!!!:)
I respect that of course! But use your imagination....you can also show the back of your head, or your shoes, or the book you are reading at the moment, the cd you love to listen to etc etc.
I only set an example:)....you don't HAVE to put your blushing appearance on the web....but what if...WHAT if...you DO want to go all the way but you doubt your looks(something I did....after a long trainride, being photographed from REALLY close...) I have some DIY recipes for beautyproducts...! Ha...so don't tell me I'm not a nice person ;))))


recepten/recipes (<---- klik)











Liefs,
Lynda



Leave a Comment

Bonjade zei

Ja...yep kom je nu mee....had ik die recepten maar eerder gehad.....;0)
Dan kon ik nog wel eens tip top in beeld verschijnen...
Chips.....

Maarre, goed van me hè, toch ietsjes vertellen,dit voelt al weer te veel maar net niet te veel en weinig in beeld....ah, ben best slim al zeg ik het zelf........;)
Tja en mijn idee was........natuurlijk niet mijzelf in de spotlight.......juist DIE ander ;0)

Maar goed....wie kaatst.........
FF

katja-Mariska zei

Nou ik ben benieuwd wat Floor en Collie er mee gaan doen.
XXX

Home and Lifestyle zei

Hi hi...ik voel mij wel aangesproken, maar gelukkig geef je aan dat het hier vrijheid blijheid is...;)

Nicole Claudia zei

Dochtertjelief gaat zometeen als haar vriendinnetje weg is een foto bakken, statief staat klaar... Wel zo eerlijk, hè. Ik neem zo vaak foto's van haar, nu ben ik eens aan de beurt... Hellepie.. kapper!!!! Hahahaha.

Groetjes, Collie

Elisabeth zei

Gek he die ''paniek'' ik heb mijn foto's eens nagekeken ,snel gebeurd hoor want het zijn er maar weinig .Mijn hoofd heeft zo vaak op mijn vorige blog gestaan ,van kind tot aan ongeveer 1 jaar geleden ,een hele foto serie.Nu zie ik er 1 met al mijn rimpels zonder make up en had niet eens mijn haar gedaan [oops] die foto is nog niet zo erg ,maar wat heb ik te vertellen ,weinig dus !!!.Dat is mijn ''probleem''
LIefs Elisabeth

lia zei

Ik twijfel absoluut niet aan mijn looks, maar had nooit verwacht dat het ook op deze manier zou kunnen. Dom hé..... Dus je mag mij ook op je lijstje zetten hoor. Moet nog wel even wat verzinnen dus niet te snel hoor.

liefs Lia

Carla zei

Mijn foto staat al die tijd al op mijn blog.
Da's één van de weinig aardige foto's..
Ik houd gewoon niet zo goed op papier....ook niet op het digitale!!
Boeken lees ik niet(ja..ja..ik ben saai)
Films kijken doe ik zo weinig!!
Favo luchtje..dat heb ik wel...Very Irrisitable van Gévengi.
Zo spannend ben ik gewoon niet jóh...dus of mensen daar nou op zitten wachten ((-;

Toch een leuk idee al met al...en er zijn vast intresante vrouwen genoeg...toch!!

liefs Carla.

Jolanda zei

Leuk idee, zie het nu pas...weer aan het werk he:)
En een 'onherkenbare' foto is vast te vinden! Lieve groet en succes.

Corine(THUIS) zei

Gut Lynda, snappen 'ze' het niet?? Je bent er maar druk mee :))
leuk idee hoor, maar 'ze' moeten even aan het idee wennen denk ik...
Groeten, Corine(THUIS)

Tierlantijn zei

Wat leuk!! Hoe kom je d'r weer op?!

Liefs!

It's me zei

Pfffffffffffff...dus die foto achter die bloemen dat mag????...hahahaahha!! joh iedereen kent mij......heeft helemaal geen zin !!!....ik ben zo'n beetje beroemd zeg maar.....alleen nog niet ontdekt !!! whahahahahah!!!....liefs van mij...xxx....

Jeanette zei

Hoi Linda,
Na een korte blogpauze en vakantie lees ik jouw "facebook" en ik vind het een leuk idee. En niet snappen ik denk dat de mensen het eerder niet willen mav niet met hun gezicht op de foto in bloggerswereld willen. Dat is natuurlijk een ieder voor zich.

Groet,
Jeanette

Mayflower zei

Je gaat zo snel met je posten dat ik je vorige bijna heb gemist. Een lekker smoeltje en een leuk verhaal .....leer weer een beetje meer Lynda kennen. Je zit ook boordevol verrassingen, ook al kwam de voorzet van Bonnie....jij kopte hem maar eventjes in.
Leuk idee hoor lieve meis.
Lieve groetjes, Mea

Petra zei

Tijdje weg geweest, grootste reden was het niet snappen hoe te bloggen:) Maar ben gewoon opnieuw begonnen. Leuk trouwens j enieuwe smoelenboek, en je hebt leuk de aftrap gegeven. Ik ga ze volgen.
Liefs Petra

alma zei

Wat is het een leuk initiatief Lynda! Dat gaat een heel leuk boek worden ;)

Lieve groet!
Alma

bikim zei

lovely post!
i'll try that for sure!
lovely photos!
take care,
Rosa

Nicole Claudia zei

Ik heb hem gebakken hoor!

Groetjes, Collie

In den Uylenbal zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
In den Uylenbal zei

H die Lynda, je bent ook onnavolgbaar hé ? Mijn "smoelwerk" (lees : Brad Pitt look-a-like) staat al op mijn site hoor :-) Maar ik ga er eens lekker voor zitten, want jullie mogen alles van mij weten . . . uhhh . . . bijna alles dan ! Dus count me in ! Moet ook al opdraven voor officieel gebeuren in Paradiso, op 4 april krijg ik uit handen van Giel Beelen (3FM) & Barend Toet (oprichter muziekkrant OOR) het boek Keihard & Swingend uitgereikt, dus een make-overtjuh is wel nodig . . . ben nu al nervous as h*** ! Liefs & Greetz Lejo

Unknown zei

You are unpossible :-))))))))))))))))))))))))

Laughing hugs

Tine

Mariette zei

Lieve Lynda,

Dus dìt was je Carneval... Smoelenboek en nu vriendenboekje. We wachten rusting af!

Liefs,

Mariette

Home is where the heart is zei

Hey Lynda, ik vind het en ontzettend leuk idee!!! Leuk om er straks doorheen te 'bladeren'
Leuke manier om mensen ook net weer iets beter te leren kennen :))
Fijne dag

lieve groet Brigitte

Door Jolanda zei

Wat een leuk idde! Heb net Nicole's blog gelezen, erg leuk!

Margot zei

Ik schaam me niet voor hoe ik ben hoor, maar ik wil de rest niet jaloers maken...pfroest...hahaha...leuk gevonden toch, en klop mezelf op de schouder...
Ik doe wel een keer mee hoor, maar ga eerst bij de andere dames afkijken...
Adèle 21 gisteren ontvangen...GE-WEL-DIG...
Knuf op je smoel...
Margot