High Energy...

vrijdag 25 maart 2011

Meiden, kennen jullie dat? Zoooooooveel te vertellen dat het éigenlijk teveel is? Lots to say, little time to say it! En om jullie niet halverwege mijn woordenstroom te verliezen, laat ik jullie vandaag wat(STAPEL;)) eigen foto's zien, ik maakte ze vandaag!
Omdat: 1 beeld zegt meer dan 1000 woorden!

Girls, do you know the feeling? Sooooooo many things to tell, that it's TOO many? Lots to say, little time t say it! And because I don't want to loose you halfway my "verbiage", I will show you some(stack;)) pictures I made today! Because: 1 picture tells you more then 1000 words!












Ja ik was in de tuin vandaag...de achtertuin:)
Yes I was in the garden today....the backgarden:)









Ik heb mijn "geliefden"getrakteerd op wat lekkers, vrijdagmiddag moet gevierd worden toch?
I treated my loved ones.....Fridayafternoon has to be celebrated don't you think so?







Alleen onze Sjors was niet energiek vandaag.....die is aan het bijkomen van z'n narcose....is nu een "je-weet-wel-kater".....tja....;)

Only our Sjors is not so energetic today, he's recovering from his surgery...he now is a "you-know-what-cat"(castrated that is;))....

Op naar het weekend!!

Liefs,
Lynda



Leave a Comment

Tanja zei

Och die Sors, ach gossie, ik vind dat altijd zo aandoenlijk, hoop dat hij gauw weer de oude is, heerlijke foto's Lynda, lekker genieten!

Fijn weekend

Liefs
Tanja

Elisabeth zei

Ook hier weer genieten .Roze bloemen en kaarsen ,tja ik was euforisch toen ik Eindelijk die kleur kaarsen vond ,dus voorraad gemaakt haha Zon Lente uitlopend groen en lekkere dingen ,het grote genieten .Super foto's!!.Maar ach gossie die arme Sjors ook al beroofd van zijn Kroonjuwelen .maar morgen heeft ie waarschijnlijk al weer ''babbels'' voor twee.Fijn weekend
Liefs Elisabeth

lia zei

Ach, die sjors. Zie nu dat ik eigenlijk hetzelfde wil zeggen als Tanja. Maar ik vind het ook zo zielig om ze zo te zien.
Maar hij loopt straks weer heerlijk rond hoor.
En mooie bloemen ook hoor hihi...

fijn weekend
liefs Lia

Kom Achterom zei

ooh jee!! een je weet welletje!! die van ons is qua grote verdubbeld! de ziel!! hahahha.
Nee hoor het is een heerlijke ronde knuffelkater geworden. Wat een prachtige foto's echt genieten
fijn weekend
Yolanda

Mandy zei

Wat een mooie foto's. Ik geniet er echt van! En ach gossie, die kater van je, hopelijk is hij net zo snel herstelt als onze mikey, daar was na een paar uurtjes al niks meer aan te merken, had al weer "praatjes" voor 10 :)

Fijn weekend, groetjes, Mandy

Huys 50 zei

Aaaccchhhh nee hé,....heb je dat beestje nu zijn mannelijkheid afgenomen ??? 't is toch wat, whaaahahaa,maarrr het worden wel van die lekkere dikke knuffelkaters(nou jaa..kater)haaha.
Zie de schat nu eens liggen met z,n neusje in de jute aacchhh....
Je andere foto,s zijn ook weer prachtig !!

groetjessss
Dicky Marie

Home is where the heart is zei

ach tis zund ut menke....Wat is Sjors groot geworden!!!
Lekker die spekkies, ik koop ze expres niet want ben bang dat de kinderen er niks meer van zullen, behalve een lege zak *bloos*
fijne weekend
leefs

Bianca zei

Ach gossie....die sjors toch.....geniet er maar van dat ie nu zo rustig is, morgen heeft ie vast weer babbels voor tien....:)
Mooie bloemen, heerlijk al die kleurtjes.
Nog een fijne avond.
Lieve groetjes van Bianca

Bij Guusje Thuis zei

Ach Sjors toch hebben ze nu gewoon hakkie-hakkie gedaan, dat betekent toch wel een visje als troostvoer!

Jeanette zei

Wat een prachtige bloemen, ik houd van ranonkels.

Groet,
Jeanette

It's me zei

Achhhh die Sjors........zielepiet...leuk je ranonkels........doe lekker rustig aan ...het is weekend......liefs van mij....xxx...

natuurlijk groen en doen zei

Word jij ook zo blij van ranonkels ,daar kan ik zo van genieten ,al die tere kleuren prachtig

fijn weekend
groeten Bep

Thuis bij Tjits zei

heerlijke fotos.. echt genieten.. ranonkels.. altijd mooi!!
verwen Sjors maar t weekend, heeft ie wel verdiend:)

fijn weekend!
lieve groet, Tjits

Unknown zei

:-))) Last week oure young dog has had a sunburn on the testicles..... he was so indisposed and mortally offended ... like your tomcat...

Your pics are great - dreamly color!

Enjoy your weekend and each moment of sun

Tine

Michaja zei

Ik geniet van je mooie bloemen!!
En het arme schatje :)
Liefs van mij

Agnes zei

Mooie plaatjes Lynda! Daar hoeft inderdaad weinig tekst bij, daar wordt je zo wel blij van. En ach, arme Sjors....hij weet natuurlijk niet wat hem overkomen is. Maar morgen gaat het vast beter met hem. Fijn weekend.
Groetjes,
Agnes

Diana zei

Heulemaals happy en lente-rig word ik van die foto's!!

Een sneller kloppend hart zei

Een heerlijke stapel van je eigen foto's!! Persoonlijk ben ik helemaal dol op je violen, ik wil ook weer roze! Of waren ze nou lila? hihi

Fijn weekend!

Veel groetjes, Veronique

Zara zei

Mooie foto's Lyn! Heerlijk vind ik het, weer meer kleur in huis en de natuur.
Sjors voelt zich -zo te zien- flink in zijn kruis getast...

Floor zei

mooie foto's en lekker roze !

faire un songe zei

Sjors lekker verwennen en zelf lekker genieten...
Mooie foto's
Groetjes Hetty

Bonjade zei

Oh die lieverd...ja Sjors dan hè........
Enne heerlijk...een kloddertje rose hieeerrrr!!!
Een post naar mijn hart, dit willen we zien ja, heerlijke beelden from Lyn's home......
En een kloddertje rose daaarrrrr!!!
FF

Alma zei

Wat een schitterende foto's Lynda. Knap, hoor. Ik krijg die close-up's toch maar niet voor elkaar.
Geniet van je weekend,

Groetjes Alma

Margot zei

Zucht...was het vandaag, en morgen...en overmorgen...enz....ook maar zo...ik pak nog even een spekkie...het regent hier....
Kroel aan Sjorsina, en knuf voor jou...
Margot

Anja zei

Leuk foto's van jezelf en mooie ook. Sfeervol allemaal. Ik tik snel want mischien ben ik al te laat, ben je met een nieuw bericht bezig, je gaat als een speer hi..hi..
Fijn weekend, groetjes Anja.

Anoniem zei

Beautiful floral photos. Hope you have a lovely weekend ~ xox Alexandra

Oude lappen zei

Bedankt voor de leuke foto's!
Fijn weekend!
Liliane

Mayflower zei

Ach....die lieve Sjors, laat je maar lekker in de watten leggen hoor en als je weer wat meer energie heb moet de tuin ook nog worden gedaan.....je wraak zal net zo zoet zijn als die vrijdagse traktatie hihi.
Maar zonder dollen.....ik heb genoten van je prachtige foto's.
Geniet van de Lente.
Liefs, Mea

Samira zei

Wat plaats je toch gezellige artikelen. Het ziet er allemaal zo fleurig uit, leuk :)

Liefs Samira

Karla@TheClassyWoman zei

Goodness, what gorgeous flowers!! Lovely photos you took and I hope kitty feels better soon. :)

Thank you for stopping by today and leaving a sweet message. I wish I had more giveaway sponsors that allowed international entries.

Hugs,
Karla