Zonnige start..vol goede moed..

maandag 21 maart 2011

Wordt wakker, kom naar buiten, het is lente!!!
Met een vliegende start is vandaag de lente dan eindelijk van start gegaan! En wat mij betreft mag het tot de zomer duren!!!;) De zon...boy does it bring out the best in me!!!
Even van "geleende"foto's om het gevoel te versterken, mocht je er nog geen kriebels van hebben gekregen ;)!!

Wake up, come outside, it's spring!!
Today spring "started"....and a good start it is!!!! And if you ask me, this may go on till summer;)) The sun, boy does it bring out the best in me!!
Some "borrowed"pictures to amplify the feelings, in case you haven't got THE feeling yet;))




en ik droom alvast een béétje weg naar de zomervakantie...
dreaming a little about summervacation ;)) 






Wát een begin van de week!!!
Whát a start of a new week!!

Heb een héérlijke dag!
Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

De lentekriebels heb ik al maar ik heb er totaal geen problemen mee dat jij dat met deze geweldige foto's versterkt!!

Lieve groet, Ingrid

Marjan zei

Jaaahaa eindelijk lente! Ik zit al een paar dagen binnen vanwege flinke verkoudheid, maar nu toch maar naar buiten gegaan in mijn winterjas en dat was echt veel te warm! Zou de lente nou eens een keer doorzetten, ik hoop het. Dit is in elk geval een goed begin!
Mooie foto's!
Liefs Juul

Tierlantijn zei

Die foto's.....zwijmel!

De lente begon hier vanochtend goed...nu bewolkt!

Liefs!

Brabbels en Kiekjes zei

En waar gaat de zomervakantie gevierd worden??? Toch niet ergens waar het sneeuwt he?!?! hahahaha

Liefs,

In den Uylenbal zei

H die Lynda, al dartelend door de weide gehuppeld ? Nee ??? Ik wel . . . de paarden keken verbaasd naar mijn "bokkesprongen", maar deden daarna vrolijk mee... :-) Alleen Poes (moederpoes) was paar dagen weg, vond haar in de veulenstal, verzwakt en gewond. Ze ligt nu binnen in het zonnetje en heeft gegeten. Hopelijk sterkt ze aan, ze is al oud. Maar voor veel begint het LEVEN nu echt, althans het buitenleven . . . yesssss !!! Liefs & Greetz Lejo

Abacaxi & Hortelã zei

Het is héééééééérlijk! Kan er ook enorm van genieten! Prachtige foto's!! En nu snel achter de pc vandaan & naar buiten, de zon in!! Salut!!
Bisous, Chantal

katja-Mariska zei

Yeahhhh Lente.
En zo'n huisje en tuintje met wit hekje wil ik ook.
XXX

Plien zei

Mooie foto's, vooral 1, 3 en 5 geven mij het lentegevoel!

Claudia Leertouwer zei

HET IS LENTE!!!!!!!!!

Nicole Claudia zei

Heerlijke zonnige plaatjes!! Lente!!

Groetjes, Collie

Luiza zei

Such beautiful images!!!!

Wishing you a happy week , darling!!!

Hugs/
Luiza

André en Inka. zei

HOERA,lente,onze week kan niet meestuk,heerlijke foto`s heb je geplaatst.

Bonjade zei

En of ik geniet....mennn loop over van energie...zoveel heb ik nog nooit op één dag gedaan......
bomen gesnoeid, was gedraaid, in de tuin zitten wroeten en nog energie genoeg......
LEVE DE LENTE!!!
FF

Mariette zei

Lieve Lynda,

Ja, als lentefee kom je echt goed over met je woorden en kiekjes (geleende). Het laat ons inderdaad bruisen van energie; we kunnen weer opladen in de zon, onze batterijtjes opladen zodat ze niet meer vast zitten...

Liefs,

Mariette

Vosje zei

Heerlijk dit prachtige weer!!
Dat hebben wij toch allemaal nodig!!
Heerlijke foto's van jou erbij en ja dan krijg ook ik zin in de vakantie.
Maar eerst nog een poosje werken voordat het zover is.
Groetjes Truus

Unknown zei

Zalig he,dan voel je je helemaal blij :-)
Hoop dat je hebt genoten vandaag!
groetjes karin

Anja zei

Heerlijke plaatjes Lynda!! O het is alweer zo genieten in het zonnetje!!!
Groetjes Anja.

Passione Helena zei

Ben weinig op blog te vinden...ik zit namelijk in de zon haha

Heerlijk hé?! Oooh, het smaakt naar veel meer! Mooie zonnige foto's... wat een heerlijke tijd gaan we tegemoet!

Een fijne, zonnige lenteweek!
Liefs Helena

Elisabeth zei

En wat genieten we allemaal ,een beter begin van de week kunnen we ons niet wensen .Fijne zonnige week.
Liefs Elisabeth

Thuis bij Tjits zei

heerlijk dit weer.. de lente.. en jouw prachtige zomerplaatjes:))
moet stiekem wel een beetje lachen.. weet je nog dat er een paar (lees veel... heel veel..) enthousiaste blogsters waren die in de winter heeeel graag voorjaar wilden??
en nu ben jij niet bij te benen hahahaha!!!
geeft niets hoor, ik geniet er ook van:))

lieve groetjes, Tjits

Margot zei

Kriebels???...het jeukt aan alle kanten. IK WIL NAAR BUITEN!!!
Woensdag heb ik vrij...dus dan???!!!..Met volle teugen...
En helaas...je bent niet de winnaar van mijn giveaway...maar toch een winnaar hoor...ook al heb je daar geen zak aan...
Knuf, Margot

Huys 50 zei

LENTEEEEEE,
Ja vandaag de eerste dag van de LENTE en geen zon gezien,hahaaaa...
Neeee echt niet!!! het was hier hartstikke bewolkt DE HELE DAG...
Geeft niks,gister was het heeeerrrlijk.

groetjesss
Dicky Marie.

lia zei

Heerlijk die lentezon. Dat hadden we nodig zeg.) EN die foto's van jou zijn toch altijd leuk.

lieve lentegroetjes Lia

Diana zei

De zon zorgt er voor dat ik ook weer uit m'n hol ben gekropen. Het genieten gaat weer beginnen.
Knufs,
Diana

Unknown zei

wat een heerlijke foto,s...door wat tegenslagen aan deze kant zelf helaas nog geen lente gevoel,maar dat komt wel weer,,,
groetjes Kari

alma zei

Ik droom lekker met je mee Lynda.... Wat heerlijk met dat zonnetje! Alhoewel het vandaag niet echt zonnig was geniet ik van de LENTE!

Lieve groet
Alma

Mayflower zei

Wat een heerlijke sfeer geef je weer met die prachtige Lente-foto's.
Het is echt genieten van het buitenleven, ohhh....wat was ik daar aan toe.
Fijne Lenteweek en liefs, Mea

Karin zei

IK GENIET!!!

Kat Ibáñez zei

Liebe Lynda,

Wish you a spring full of love and happiness, with lots of sunshine in your life!!!

Beautiful pics, very inspiring colours!!!

Veel liefs en tot snel!!!!!!!!!

Anoniem zei

The colors are wonderfully refreshing ~ xox Alexandra

Samira zei

Hoiii,

Ik hoop dat dit prachtige weer voorspellend is voor de rest van de lente en natuurlijk de de zomer. Het is zo heerlijk!!

Liefs Samira