Blaas uit en ontknoop...

vrijdag 4 maart 2011

Vanuit de trein:(dus geen toevoeging van toeters en bellen ) dank ik jullie allemaal superhartelijk! Om 11.35 uur leverde ik mijn werk in, ik krabbelde tien A4tjes vol en hoefde nergens over na te denken. De definitieve uitslag laat nog wat weekjes op zich wachten maar om eerlijk te zijn....kan met niet voorstellen dat ik dit niet gehaald heb! (als ik nu maar niet overmoedig ben he ;)). Zou BIJNA .....een her willen doen omdat t hele tripje ZO leuk was, en gezellig (ZARA ....SMAK)....BIJNA he....;). Ik tjoeketjoek nog even verder.....kaarsje kan uit....vingers ontspannen....t zit erop! Later meer............

Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

Dit klinkt bijzonder goed...opluchting alom!! Nu lekker carnaval vieren???

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Nieneke zei

Yes!!!!!

Jolanda zei

Leuk he zo in de trein, deed ik gister en kreeg onderweg een leuke verrassing....
Ik las bij ZARA dat het top was zo samen, en dat examen: komt helemaal goed, zeiden we toch al:)
Lieve groet en tjoek nog lekker verder...

Nicole Claudia zei

Dat is heerlijk, super! Tjoek lekker ontspannen naar huis en geniet van een heerlijk vrij lekker niets doen weekend.

Groetjes, Collie

M. zei

heerlijk,straks iedereen een knuffel thuis en lekker relax het weekend in.....

goe gedaan jochie!!!

groetjes manuela

Bij Guusje Thuis zei

Jaaa het zit erop, de duimpjes kunnen weer in relaxstand en jij boemelt weer terug richting het zuiden en gaat vast heerlijk het weekend in .. enne leuk die picture van jou op een blog over jou!

We wachten op je examenfeestje :-)
Groetjes en 'leutig' weekend, Colin

Ger zei

Dat moet een fijn gevoel geven....

Weet nie hoe druk het in de trein is....
maar nestel je in het hoekje van de coupe....daar waar de zon op je snoet schijnt...sluit je ogen...en kom tot rust...voel die rust...adem in... adem uit...
Je hebt je best gedaan de afgelopen tijd!!!


Alles komt goed schatje!

Fijn weekend!!
Liefs,Ger

Margot zei

Mijn duimen uit de knoop gehaald...maar nu weten we het nog niet zeker hè...Te spannend voor mij hoor...ik haak even af...
Maar jij hebt de vakantie verdiend hoor...en wat een mooie foto bij HAAR...
Alaaaaaf...knuf, Margot

natuurlijk groen en doen zei

Als je zo makkelijk alles opschreef dan komt het vast goed .En nu maar lekker relaxen dit weekend

groeten Bep

alma zei

Heerlijk! Jij kunt opgelucht het carnaval gedruis in!
En volgende week zie je wel weer verder!
Ik kan me niet voorstellen dat je het niet gehaald hebt met al die duimen die duimen!

Lieve groet en veel plezier dit weekend!

Alma

Carla zei

Heerlijk idee dat je het erop hebt zitten hè!!
Dat zit dus vast wel goed, en kun je nu even opgelucht adem halen en van het weekend gaan genieten.

liefs Carla.

Elisabeth zei

Zo en nu lekker het weekend in .Ontspannen en genieten!!
Liefs Elisabeth

http://truutske.blogspot.com zei

Geweldig joh dat je er zo'n goed gevoel over hebt. Dan zal de uitslag over een paar weekjes heus wel met gejuich ontvangen worden.
Zo...nu lekker relaxt het weekend in en genieten. Je hebt het toch maar weer gedaan/volbracht ...pet je af!!!!!
Fijn weekend, Trudie.

lia zei

Nou gelukkig, dan kun je nu heerlijk aan je weekend beginnen. En die uitslag is natuurlijk , HEEL goed gedaan.......
zonnige groetjes

Karin zei

YEAHHHHHHH VAKANTIE!!!!!!! Als jij denkt dat je het goed gemaakt hebt wie ben ik dan om daaraan te twijfelen. Goed gedaan meissie

Tierlantijn zei

Tuurlijk heb jij het gehaald! Fijn dat het hele "uitje" zo geslaagd was!

Liefs!

Ooooveral waar ik kom hoor ik Adele...!

Abacaxi & Hortelã zei

Super Lynda! Een positief examen, een heerlijk uitje, wat wil je nog meer? Ja ik weet het: lekker weekend!!
Unne sjoene vasteloavendj!!
Een dikke ALAAF vanuit Versailles!!
X Chantal

Bonjade zei

Ja tjonge m'n vingers zitten helemaal in de kramp...maar het was voor het goeie doel dus....
PFFFFffff.....kaarsje kan uit......
Helemaal ZENN!!!!
You did it girl!!!!

Relaxing.......
Lounging........
TOTALLY ZENN!!!

FFF

Huys 50 zei

ALAAAAAAAFFFFFFFF...
Gaat gij nu mar efkes Carnaval vieren heee..
hoe vinne die dan haha... en dat voor een Friesinne...uhummmm...hahaha...
doeiii

lieve groetjes
Dicky Marie.

It's me zei

Zag je net bij Zara.....wat zie je er goed uit !!! opgelucht ook vooral !!! ....en een smal bekkie !! leuk hoor.....liefs van mij...

Floor zei

Jij bent gewoon geslaagd zekers weten ! xx