Horen, zien en......

donderdag 10 maart 2011

ZWIJGEN!............(ik wilde het liedje Lentesneeuw maar kon het niet vinden....deze ook goed toch?)









nee dit ben ik niet....al was het gisteren wel 20 jaar geleden dat ik mn liefde ontmoette....
no this is not me, but is wás 20 years ago yesterday that I met my love...






nope, nog niet gevonden....
no, I didn't find this book yet...




Liefs
Lynda

Leave a Comment

Corine(THUIS) zei

Die onderste.. Een open raam waar een zwoele wind door naar binnen waait..het wapperende gordijn... ik dank je zeer voor deze post ;))
Groeten, Corine(THUIS)

La Maison zei

Die lammetjes zo lief, zo lente.
Heerlijke foto's allemaal.
En ja hoor dit liedje is ook goed.......

Hermine

It's me zei

Je hebt de lente kriebels !!!....LEUK HOOR!!...eindelijk......heerlijke foto's......lekker muziek !!...en 20 jaar geleden al ???.......pffff...meid wat zie je er nog jong uit !!!...liefs Ria...xxx...

Bonjade zei

Van harte!!! Wat een mijlpaal zeg......dat zijn er tegenwoordig niet veel die dit kunnen zeggen.....om te koesteren.......
Heerlijke muziek, heerlijke beelden.....word er melachoniek van (schrijf je dit zo.....)

Tik even door om langer te genieten......
Liefs
FF

Abacaxi & Hortelã zei

Héérlijke plaatjes! Ook zo in de lentestemming? Zalig vind ik dat zonnetje... en het tuincentrum vaart er wel bij ;-)
En dat boek... lijkt me ook wel wat!
Bisous!

Petra zei

Mooi liedje, mooie plaatjes, zeker van trouwend stelletje :)
Zaterdag ga ik voor mijn trouwjurk!
Liefs Petra

Bianca zei

Dat is leuk....de foto van de lammetjes heb ik op mijn werk als bureaublad.....ik vond ze zo lief.....mooie foto's....lekker lente-achtig...Nog een fijne avond.
Lieve groetjes van Bianca

Elisabeth zei

Een gezellig blog ,mooie foto's en prachtige muziek op de achtergrond.Je weet zelfs de dag nog dat je Hem ontmoette ,Super
Liefs Elisabeth

hokje zei

Wat een heerlijke romantische post, maar 20 jaar is dan ook niet niets ;-))

Fijne avond,
Miranda

Nicole Claudia zei

Oooo, wat een heerlijke lente-sfeerplaatjes. Het is net of ik in een tijdschrift zit te bladeren, maar dan scrollend.... héérlijk!!

Groetjes, Collie

Alle mooie dingen zei

mmmm lekker muziekje.. ik blijf nog even hangen.. zeg maar dit lijkt op LENTE ben je om?
wil je geen sneeuw meer???
echt helemaal klaar voor de LENTE!
nou het muziekje is nog niet afgelopen.. maar ik ga je toch groeten
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Claudia Leertouwer zei

Waar is het lente?

Stina zei

oh wat zie ik uit naar de lente, die mooie bloesem....

Home and Lifestyle zei

Gefeliciteerd met 20 jaar liefde...jij hebt dus niet alleen van de lente de vlinders in je buik...

Bedankt nog voor je super leuke reactie op mijn fotokaarten post...ik heb Corina nog niet 'gesproken' maar daar zal ze vast erg blij mee zijn! Helemaal top!

Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

Huys 50 zei

Hee Lynda,
Ik zat of zit of hoe dan ook even in een DIP maar ja dit is weer iets waar je vrolijk van wordt toch..
Lief die lammetjes maar ook die leuke jonge heer daar op die foto maakt veel goed hoor ...ooohhh hahahaa..tja..
Laat mijn hubbie het maar niet lezen...kan trouwens wat hebben hoor wij hebben er ook al BEHOORLIJK wat jaren op zitten.

fijne avond Lyndaaaa

lieve groetjes
Dicky Marie.

Tanja zei

Proficiat, ja lekker zeker leren kennen op de kleuterschool ;-))

Lekker lentegevoel geven je foto's

Liefs
Tanja

Servies en Brocante zei

Nog gefeliciteerd, heerlijk genoten van je muziek met het bijlezen van allerlei blogs..wel vervelend als er dan meerdere muziek aan hebben haha :P Maar zo kom je weer op liedjes dat je denkt ooja die was leuk en ooja...en marco blijft super :)fijn weekend alvast

Verrassend Goed! zei

Gefeliciteerd met 20 jaar samen zijn, zo byzonder, zo fijn..
Heerlijk lentegevoel, mooie foto's en muziek. Kom al helemaal in de stemming. Laat de lente nu maar beginnen!
Bedankt voor even een beetje dat.....heerlijke lentegevoel.
Een heel fijn weekend en een warme groet van mij, Marianne

Pierelantijntjes zei

mooie foto's Lynda.
Groetjes Ester

Design Elements zei

simply lovely images!

Magui zei

Dear Lynda: I want to clarify, my unborn baby in July 2011 ... I look forward ... Thank you for sharing this beautiful moment with me!

Carla zei

Die lammetjes...die bloesem..da's echt Lente voor mij.
Laat maar komen...ik ben er klaar voor.
fijne dag..liefs Carla.

Anja zei

Prachtig je foto's roepen vanalles op. Gelukkig weer een mooi weekend voor de boeg. Genietse,
groetjes Anja.

Margot zei

En toen begon spontaan de zon te schijnen...
Dank je!!!
Knuf, Margot

Jeanette zei

Gefeliciteerd met je jubileum, mijn man en ik kennen elkaar al 25 jaar!!! Tjonge, lang he. Maar nog steeds leuk! Lekker nummer, zo'n heerlijke golden oldie.

Groet,
Jeanette