Wonderschone Witte Wereld..

dinsdag 15 maart 2011

Nee Lynda is niet de weg kwijt, ze gaat niet over sneeuw praten;)....erewoord *V*..
Ik zit énorm te genieten van het weer, het is hier zónnig en een graadje of 18!
Dus ik zal jullie niet te lang uit de zon houden, al hoorde ik een mopper hier en daar dat het niet overál zo mooi is.
Wat leuke plaatjes om het goed te maken??

No Lynda is not loosing it, she is nót gonna talk about snow...promiss *V*..
I'm enjoying the weather bígtime, there is sun and it's about 18 degrees!
So I won't keep you out of the sun too long, although I heard some murmur here and there that it's not this beautiful everywhere.
Some nice pictures to make it up??






had wat "hulp"
had some "help"










Katja...*psst*...haaaaaaaaaaaaai :)
(insiders joke)


meneertje Onschuld...
Mister Innocent...




kijk dat pootje...doet niks hoor...
look at his paw, he's not doing anything...




.......




come to mama!












Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Room Seventeen zei

Zonnetje? 18 graden? Hier in het hoge Noorden is somber en bewolkt, het is hooguit 13 graden...

Room Seventeen zei

Oh, taalfout ik bedoel in het Noorden is HET somber.

katja-Mariska zei

Hahaha ja zo fris en fruitig helemaal niet uitgedroogd.
XXX

Elisabeth zei

Heerlijk zonnig weer hier ,net even buiten geweest .Beetje moe pfff .Mooie foto's om van te genieten ,en die kat ,om op te vreten !!Vannacht en vanochtend was Mikki mijn troost knuffel .Wat diertjes kunnen betekenen en aanvoelen ,echt zo mooi .Geniet van het heerlijke weer meid.Morgen ga ik LOS haha ,weer of geen weer!!
Liefs Elisabeth

Claudia Leertouwer zei

Ik ga zo maar eens even naar buiten, dat zonnetje voelen!

Claudia Leertouwer zei

En ik wil trouwens ook wit wonen. Lukt dat met twee pubers, poezen en pony's?

katja-Mariska zei

@Claudia hahahaha ja hoor ik heb 5 kinderen 2 honden en 2 katten maarre huh heb jij ook pony's binnen????

Home and Lifestyle zei

Hier was het heerlijk vanmiddag...maar het badkamerraam is eruit geknald, we zijn honderden stukjes glas aan het vegen en er komt zo dadelijk als het goed is een glaszettersbedrijf...dus echt genieten van de lente was er hier even niet bij :)

Lieve groet, Ingrid

Anja zei

Ik heb mazzel, mooi weer en je prachtige plaatjes, is dat een boek, geweldig. Heb vanmiddag even in de zon gezeten met de nieuwe Linda, lekker hoor!!
Groetjes Anja.

Sonja zei

Heerlijk, wat een temperatuurtje..!! heb alleen naar het zonnetje mogen kijken, maar zelfs dat voelde goed..

Liefs, Sonja

ps plat op buikje voor die mooie foto's??!! ;))

La Maison zei

Hier is het ook heerlijk weer geweest en ik heb met als een katje gekoesterd in de zon.
Mooie foto's in deze vrolijke post.

Lieve groet
Hermine

Bonjade zei

Hier en daar een mopper........?
Ja hier wel.......een grijze gure koude saaie en bovenal sombere dag......en dat komt vandaag echt niet meer goed.....alhoewel dat snoesje daar een klein glimlachje bij me tovert......
(voor het eerst vandaag....mopper, mopper)
FF

Nicole Claudia zei

Hier ook heerlijk. Ik heb vandaag Bridget opgehaald van school zonder winterjas en lekker in een leren jasje gelopen, zálig!!!

Groetjes, Collie

Carla zei

Ik hoorde van mijn collega dat het zulk heerlijk weer geweest is.
Wij zitten in een soort kelder, dus heb er weinig van mee gekregen.
Alleen als ik bij de toegang zit(boven dus) zie ik het weer buiten.
Nou ja...als het donderdag maar een beetje lekker is.
Genieten jullie allemaal maar even voor mij dan!!

liefs carla.

wonen met brocante zei

Leuke frisse foto's heb je geplaatst! Ik heb ook heerlijk in het zonnetje buiten gezeten. Echt genieten. Groetjes Peggy

Jeanette zei

Bij ons was het heerlijk, heb lekker gefietst met mijn zoon met de zonnebril op. MMMMmmmm genieten met de grote m.

Groet,
Jeanette

Bianca zei

Het was vandaag heerlijk weer..moest dan wel de hele dag werken, maar in de pauze even lekker in het zonnetje gezeten... heerlijk...Jep....de lente komt er echt aan,
Lieve groetjes van Bianca

Miss M zei

De foto's van jou maken zeker een hoop goed :-) Ondeugend katje, hihi.
We hebben hier, in het midden (en een beetje richting het oosten) mooi weer gehad. Het echte zonnetje liet zich 's middags pas echt goed zien. Heerlijk, het was vandaag echt l*e*n*t*e !!

Rozmeen zei

heerlijk wit wonen...word ook altijd zooo blij van witte interieur fotos :-)

Mooi boek..heeft een hoog hebben gehalte :-))

By the way mocht je er nog interesse in hebben. Ik heb weer blauwe weckpotten binnen..yippy the mason jars..zojuist in de webwinkel geplaatst.

Liefs, Rozmeen

alma zei

Die kat past ook wel erg bij jou... ;)
Heerlijke plaatjes om even bij weg te dromen.

Wat een bijzonder plaatje over Japan. Vind je het goed dat ik hem overneem en ook op mijn blog zet?

Ook al was het bij ons zo warm als bij jou hebben we toch genoten van een waterig zonnetje!

Lieve groet
Alma

It's me zei

Wat een heerlijke weertje was het he??...en ik maar werken.....zuchttt...klaagt niet hoor.....allemaal vrolijke mensen !! heerlijk...leuk boek ...lieve kat....grrrrr...leuke glaasjes hebben wij ook !! enne .....hoe is het nu verder??? mooi je Japan logo dingest......xxx...

Ambiente-nostalgia zei

Ja heerlijk dat voorjaars zonnetje.
Ik heb je peperbolletjes binnen;)

Liefs Dorine

Tierlantijn zei

Koude & triest was het hier vandaag! Zoooo oneerlijk ;) Nee hoor fijn dat jullie zo'n heerlijke dag hebben gehad! Mooi witte plaatjes Lynda!

Liefs!

Margot zei

zit,lig hier op saaie hotelkamer in der deutsch...20 graden, maar niet naar buiten...nee, ik ga wel naar binnen...brrr...geen wit, maar veel bruine en zwarte schoenen en laarzen voor volgend seizoen... Jaloers??? Ja dus... Sorry voor de spelfouten, via foon niet zo handig... Veel plezier vrijdag..alles geregeld...toch? Tjuusgen..aaarrrgg...knuf, margot (hier heb ik dus 20minuten over gedaan, een hele eer dus, het is maar dat je het weet...)

André en Inka. zei

De afgelopen dagen waren heerlijk,echt genieten dat er nog maar vele mooie dagen mogen komen,xxx.

Door Jolanda zei

Mooiiiii, dat boek heb ik volgens mij een keer bij de bieb gehad maar dan in "Blauw wonen", mooie plaatjes weer!

Fijne dag, Jolanda

Corine(THUIS) zei

Weer een boek voor op m'n lijstje.. dank u zeer ziet er zonnig uit, valt buiten behoorlijk tegen namelijk ;(
Groeten, Corine(THUIS)

Gwennie zei

Hé, dat boek heb ik ook! :-)
Leuk!!

Vær våken zei

Ooooh Lynda, here it is -3C and too cold! Good for me to go to Paris and hopefully experience some spring! Of course, I'll think of you when I put my teeth into the chocolate macarone that I intend to eat :) :) Promise!!! Enjoy your weather and a lovely weekend!!

Cute cat!

xoxo

Stacey zei

Beautiful flowers! It's a bleak day here today...maybe I should really just go buy some pretty flowers from the market and crank my heat up..might make me feel even better : ) ~Stacey

Kat Ibáñez zei

Lyndaaa!!! At last!!! My "face book" post is ready!! ;)

I see this little cutie is also interested in interior design magazines!!! Beautiful pictures my dear friend!!

Liefs!!!!!

Kat Ibáñez zei

Hahaha Lynda it´s me again!!! I´ve done the other half, come and visit me again!!! :)

Liefs my sweet friend!!!

class 3 safety vest zei

I discovered your blog a months ago, and like all of the inspiring things you do. You are really a genuine and talented writer and decorator. Well done, for sharing all of your wonderful projects, thoughts and ideas.