Schouderklopje...

zondag 6 maart 2011


Het is alweer een week of anderhalf geleden dat ik een "schouderklopje"kreeg van Dorine van "Ambiente Nostalgia" en zij zei het volgende :

Nou de eerste wil ik graag geven aan Lynda van http://unpetitmorceaudemoi.blogspot.com/ omdat zij
Altijd heel veel aandacht aan iedereen geeft en iedere dag iets te vertellen heeft op haar blog en ik haar gewoon een leuk mens vind.

En de tweede kwam van over de grens, van Juth (aka als Judith ;)) van  "Judith & Co"
en zij zei dit:

En dan deze dame, Lynda van Un petit morceau de moi (oftewel 'een klein stukje van mij) krijgt de derde AWARD
Allereerst om haar te feliciteren met haar 1-jarige Blogjubileum!

Maar ook omdat ik zo kan genieten van haar manier van schrijven en door die schrijfstijl spat de gezelligheid van het scherm. Om vrolijk van te worden!




Tja, dat doe je dan...buiten glimmen van trots;)....IK(ondankbaar wicht) liet ze even liggen, omdat er al zoveel speelde op dat moment en ik er toch wat meer aandacht aan wilde besteden(goedgemaakt??;))
Maar ja....dan inmiddels...heeft gansch blogland er volgens mij er al een te pakken, althans....de Nederlandsche tak....dus wat doe ik...ik stap de grens over. Ook daar zijn de meest gezellige blogs te vinden, creatieve dames, gezellige dames, hartverwarmende dames.
Een keuze is NIET snel gemaakt maar ik doe het toch (ogen dicht en prikken maar)....
en de eerste wil ik sturen naar Barcelona...


To the lovely Miss Catherine from El Jardin de Los Muffins
She is só creative, funny and friendly...I don't know her in person(Barcelona remember;)) but she's always in for a joke or positive vibe to jump into with me;)
Catherine, this one is for you X


*********************************************************
The second one goes to the USA....en deze kan ik gewoon in het Nederlands doen want daar vinden we Mariette van Mariette's Back to Basic
Als je het dan hebt over een globetrotter...meet Mariette, als je het dan hebt over een verzamelaar...meet Mariette, als je het dan hebt over elegantie en klasse.....meet Mariette.....en niet geheel onbelangrijk ;)...Mariette's roots liggen hier in "mijn"gemeente!!! Precies één dorpje noordwaarts...hoe klein is de wereld;)!
Mariette...deze is dus voor jou X


*********************************************************
And the third and last goes to Uruguay, to Tine from Uruguay life.
Tine normalerweise auf Deutsch, aber I do better in Englisch, and you don't mind do you??;)
I don't know if you already got one, and I don't know if you would LIKE one ;)...but I give it to you, put it on your lovely white table and WON'T take it back!
Tine's house is WHITE, Tine's intentions are WHITE and Tine's energy is WHITE....so...if you like WHITE living....go there;)!
Tine, this one is for you X




Ik weet ik weet, het zouden éigenlijk beginnende bloggers moeten zijn, maar jullie weten ook hóe tegendraads ik soms kan zijn dus ik heb gewoon lekker gekozen waar m'n hart naar uitging op dat moment. En geloof me ik had er meer kunnen uitdelen....sterker nog, *cliché*, jullie verdienen er allemáál 1! Elk van jullie heeft een eigen plekje in deze wondere wereld die Blogland heet. Een eigen stijl, een eigen touch maar toch allemaal zo verbonden met elkaar door positiviteit en levensvreugde, mooie dingen en bijzondere momenten....dus een schouderklopje en een buiging voor jullie allemaal....van mij!






Geniet van je ZONdag!

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

Ik buig even diep terug, want jij draagt daar ook zeker weten aan bij...en van HARTE gefeliciteerd met je welverdiende awards!

Een fijne zondag verder! Lieve groet, Ingrid

It's me zei

Wat lieffff !! allemaal...ga er bijna van janken !! en ik had dezelfde buitenstaanders gekozen echt !! mijn lijstje !! hihihih!!.....en nu?? capucinno opdrinken en ?? naar buiten tis heerlijk het zonnetje schijnt even met de meiden weg.......liefs van mij...fijne dag....xxx..

Sonja zei

Gefeliciteerd voor je awards.. Wat lief dat je helemaal overseas gaat;))
Niets meer aan toe te voegen, het klopt allemaal.

Liefs, Son(ja)

Nicole Claudia zei

Ik maak hier even een hele diepe reverence en big smile als bedankje terug!!!! Want we genieten allemaal van jouw heerlijk, gezellige blog vol met inspiratiefoto's en allerlei gedachte-bokkesprongen. Supergezellig!

Een hele fijn, gezellige, zonnige zondag!! Collie

Unknown zei

Liebe Lynda,

ganz herzlichen Dank *freu*! That you mean, my blog is one of your "favorites" is wonderful.

I wish you also a wonderful sunday. Enjoy this day!!!

GGLG and besos

Tine

Kat Ibáñez zei

Ooooohhh Ooooooh Oooooh sweet sweet Lynda I don´t know what to say!!!!! Thank you so much!!!!! You have made my day with your words!!! You know I love reading all your comments, it´s you the one with the positive energy and I really hope we can meet one day outside the blogland, in the "real life" ;)
I´m sure we will have a wonderful time together and lots of fun around a capuccino and some cookies!!

Again a big thank you and you know...Lots of liefs!!!!

P.S. Love your music selection!!

lia zei

Gefeliciteerd meid, en ik heb er ook een en ben ook geen beginneling. Dus dat mag jij gerust doen.
En ik buig ook even terug naar jou, want het is hier toch altijd een feestje.
Een hele fijne zonnige zondag
liefs Lia

Floor zei

Fijne dag vandaag nog een beetje weekend , zingt Mathilde Santing dit ?
En gefeliciteerd met je award , helemaal verdient !

Elisabeth zei

Gefeliciteerd meid ,ze zijn verdiend hoor .Het is hier altijd gezellig !!
Liefs Elisabeth

Mayflower zei

Wat heerlijk hè zo'n schouderklopje....van harte met deze prachtige waardering Lynda en....welverdiend.
Geniet van de zondag.
Lieve groet, Mea

Home is where the heart is zei

Dank je voor je felicitatie en jij ook gefeliciteerd met je welverdiende awards!!!
Fijne zondag

liefs

Corine(THUIS) zei

Al buigend geef ik jou een flinke schouderklop terug (ik hou niet van verkleinwoorden hè) want het is altijd lachen als ik even bij jou aanwip!
Groeten, Corine(THUIS)

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je award eh schouderklopje,ik wens je een fijne week toe,liefs Joke.

t brocante sfeertje zei

heb even eea. gemistmaar denk dat je n welverdiend schouderklopje hebt gekregen?Terecht kan weer meegenieten van je.Kon niet meer inloggen maar...handig als ik ben GELUKT!Groetjes,Ingrid

La Maison zei

Chapeau !!!!!

Hermine

Thuis bij Tjits zei

heel lief Lynda!! heel terecht je gewonnen award, ook ik kom graag altijd even bij je buurten:))

lieve groetjes, Tjits

Jeanette zei

Gefeliciteerd met je award, jij mag gewoon doen wat je doet. Dat zijn we zo gewend van je.

Groet,
Jeanette

Michaja zei

Ga direct even bij deze dames kijken. Van harte met je welverdiende awards dame!!!!

Mariette zei

Lieve Lynda,

Gefeliciteerd met je award!
Zeg, hier volgt een tip voor je om de thumbnail van je eerst foto op blogger er weer op te krijgen:
Here we go!

To have the first picture of your blogpost showing as a thumbnail on other blogrolls, you go back into Edit post and click the HTML button, Scroll down until you find the HTML code for the first picture in your post. Within that code you will find, once or twice this:

- https://...googleusercontent.com.

You need to make a couple of modifications, this is what you want -

http://...ggpht.com....

To RECAP https becomes http:/ / and googleusercontent.com becomes ggpht.com

Love,

Mariette

Anita zei

Gefeliciteerd !!! en met een diepe buiging :-)
Je hebt een prachtige blog.
Wat leuk dat je over de grenzen gaat met je Award.
Anders dan anders maar gewoon Lynda.
Groetjes, Anita

Carla zei

Je hebt ze hardstikke verdiend hoor!!
Altijd gezellig hier....ga maar lekker door!!

fijne avond..liefs Carla.

alma zei

Proficiat met je verdiende awards. Voor jou een grote schouderklop!! Je bent een topper in blogland.

Lieve groet en geniet van je vakantie!
Alma

Gwennie zei

Goede gekozen, volgens mij!!

Rozmeen zei

Gefeliciteerd met je welverdiende award. Ik weet niet hoe je het voor elkaar krijgt maar je maakt altijd tijd om bij iedereen even langs te gaan en iets leuks, liefs of geks te zeggen.

Ik geniet altijd erg van je berichten dus je hebt het zeker verdiend!! Geniet ervan.

Ik wens je een fijne dag.
Liefs,
Rozmeen

Margot zei

Ik buig terug...en ga lekker vitamine D slikken...buiten in the sun...Ja ik heb ook vakantie...
Ooohhh. ik heb ook nog een award liggen, die ik moet doorgeven...moeilijk hoor...maar ben maar niet bang, jij krijgt hem niet...pppfffftttt....bedoel ik nix mee hoor...
Knuf, Margot

Bij Guusje Thuis zei

Gefeliciteerd, jouw blog heeft toch wel een speciaal plekje in blogland dus ik buig ook even mee, niet te ver trouwens ... hoewel ik wel diep wil gaan hoor, maar dan moet je me weer overeind komen helpen en dat staat zo sneu :-)

It's me zei

Ja ik moet ook Engelse grapjes maken toch ??? whahahahahhahha........xxx