Meisjes-meisje...

woensdag 16 maart 2011

De laatste dagen waan ik me een beetje op een roze wolk, geen idee hoe het kan, maar ik voel m'n "roze-periode"weer ernstig kriebelen;).
Ik neem jullie even mee op mijn roze wolk zoals die zich deze zonnige woensdagmiddag in mijn woonkamer bevond.

The last few days I feel like sitting on a pink cloud, don't know why or how it hit me, but I feel my "pinkfase" tickle again!;)
I'll take you with me on my pink cloud, this sunny Wednesdayafternoon in my livingroom.









whoops.....terwijl ik rondzweef, wordt er elders rondom het huis hard gewerkt:)
whoops...while I am floating around, someone else is having  a tough job in our frontgarden:)

YESSSS hét boek...alleen een andere cover...beter nog...ROZE!!!!
YESSSSS, thé book.....only with a different cover...better...PINK!!


én wat Pasen.......met roze..:)
ánd some Eastern...with pink...:)





De week is weer doormidden, dus op naar het weekend!!

Liefs,
Lynda






Leave a Comment

Home and Lifestyle zei

Toevallig kocht ik vanmiddag roze gerbera's...ik denk dat het besmettelijk is :)

Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

Thuis bij Tjits zei

heb even lekker met je meegezweefd op je roze wolk:) jammer dat er met de botte bijl gehakt werd.. toen moest ik wel weer wakker worden hihi..

liefs, Tjits

Zara zei

Heerlijk een rose periode! Als enig meisje in da house hier, krijg ik maar weinig de kans...

Jolanda zei

Gezellig je roze wolk:) Ik ga ook naar Kane, op vrijdag. En jij? Zou leuk zijn als ik je kon zien in je Kane shirt! Anders een foto hoor:) Lieve groetjes

Muisje zei

Ik vind het altijd een hele lieve kleur.
Mooie foto's trouwens.

GRoeten Herma

Huys 50 zei

Hier ook ROZE....ja hoor ik ben OM..
Een enorme bos ROZE gipskruid heeft de kamer verovert !!!
Je kunt er gewoonweg niet omheen,ja als ik het doe dan ook gelijk goed hé haha...
Hoezo ROZE wolk....

groetjes van mij....
Dicky Marie.

Ooo ja.....
Ik tijger nu niet meer in mijn maillotje door de blubber hoor Lynda whaaaahhaha...

Bonjade zei

Oh......een kloddertje rose hier...een kloddertje rose daar........
Oh that makes my heart sing....!!
Post naar mijn rose hart ;0)
FF

Samira zei

Snoezig :D Lief dat je ons meeneemt op je roze wolk! Mijn kleur is op dit moment blauw! Het geeft ons huisje zo'n frisse uitstraling. Liefs Samira

G-STYLE zei

haha leuk dat roze maar (nog) niks voor mij, ben nog te gek met witte gipskruid, dadels en katjes ......
Maar vind het wel vrolijk en leuk bij anderen hoor, dat dan weer wel.

Nou zweef lekker verder op je pink cloud ....

fijne avond , xxx Gea

Elisabeth zei

Heerlijk hoor al dat roze .Vanmiddag ook Roze bloemen gekocht .En niet te vergeten de totaal verkeerde Roze lipstick vorige week haha ff vergeten het nr te controleren .Een flinke klus zo'n boomstam met wortel er uit te krijgen .Fijne avond
Liefs Elisabeth

Bianca zei

Ik heb vandaag helaas geen zon gezien,,,,heerlijk al dat roze....ziet er zo fleurig uit. Naast blauw is roze een kleur die ik graag gebruik in mijn huis. Leuke foto's.
Nog een fijne week
Lieve groetjes van Bianca

Ambiente-nostalgia zei

Think pink Lynda, mooie foto's.
Maarruhhh!! De bloesem is uit mijn tuin;))

Liefs Dorine

Home is where the heart is zei

mooie foto's, mooi roze. Lieve kleur vind ik het. Geniet van je roze wolk
Fijne avond

lieve groetjes Brigitte

Corine(THUIS) zei

Eerlijk is eerlijk, al ben ik niet zo'n meisjes-meisje..je post van vandaag doet wel iets met me... En die stoere eieren vind ik ook erg leuk!
Groeten, Corine(THUIS)

Vosje zei

Niks mis mee hoor met roze!!

Blijf jij daar nog maar even lekker zitten.

Leverd hele mooi foto's op!!
Groetjes Truus

Jeanette zei

Geen roze voor mij in mijn buro, toch liever wit. Heb wel wat roze in mijn kleding voor het voorjaar.

Groet,
Jeanette

Jeanette zei

Ik bedoel natuurlijk in mijn kamer, maar ook in mijn kantoor (op mijn buro) geen roze.

Groet,
Jeanette

Mayflower zei

Prachtig al dat roze.....ik ga even bij je zitten....is die wolk groot genoeg hihi.
Ohhh.....het zweet breekt me uit als ik die afgekapte boom zie.....hebben ze het er al gekregen pffff.
Lieve groet, Mea

Tanja zei

Ja roze mooi he, we blijven gewoon altijd meisjes ;-)

Liefs
Tanja

Carla zei

helemaal mijn kleur hoor...heb hier ook veel rose.
Dus heb deze post met veel plezier gelezen.

fijne avond..liefs Carla.

Kind An Huys zei

Het voorjaar zit vast in de lucht....net bij een andere blogster die verliefd is..jij op een rose wolk....
Mooie vrolijke rozige foto's!!
liefs, Anne.

Een sneller kloppend hart zei

Wauw, da's wel een prachtige roze wolk!

Veel groetjes, Veronique

Nieneke zei

O ja, roze kan me echt wel bekoren!! En dan vooral die zachte kleur! En bedabkt voor het PLAT- mailtje, ik stuur 'm door!

katja-Mariska zei

Ja leuk dat roze daar heb ik ook wel wat mee :)
XXX

La Maison zei

Net terug van een vergadering, aldaar een rode wijn genoten, thuisgekomen twee witte wijn genoten, Ja alles roze!!! je hebt gelijk ;)

Liefs
Hermine

It's me zei

Helemaal mijn ding Roze !! leuk hoor......mooi gedaan......ik heb een mooi boek met roze voorkant......whahahahah! liefs van mij.....xxx....

Ger zei

......uuuh......roze.....ik kijk ffff rond....nee hier niet...enkel het roze jasje en hoedje van mijn oude schildpadpop...

Tja...wel poppen....maar geen meisje meer;-)

Maar ik geniet bij jou meisje.......even mee op je roze wolk en je roze foto's!

Bomen kappen....pffff hou op schei uit....
weet er ALLES van, vlak voor Har zijn behandeling gingen hier 3 coniferen tegen de vlakte van 8 tot 10 meter, en gisteren is die harde werker van me uren bezig geweest met de laatste dikke wortelstronk uit de grond te spitten,zagen en tillen,en dat laatste met de overbuurman.

Ik verklaarde hem voor gek!;-)

Ach......riep hij....ik doe het op m'n gemakkie, maak je geen zorgen.

Fijne dagen verder!!
Liefs,Ger

Helena, The Swenglish Home zei

Dear Lynda,

What a lovely, colourful, spring-infused blog post!

Hope you are well and that spring has indeed arrived where you are.

Love,
Helena

Claudia Leertouwer zei

Dat wil ik ook!

Floor zei

Das toevallig ik heb gisteren mijn houten schaal net vol gezet met zachtroze kaarsen ...

Door Jolanda zei

Heerlijk het roze gevoel sfeertje..maar doe mij maar blauw:)))

Passione Helena zei

Wat een mooie paaseieren!
Blijf maar lekker zitten op je roze wolk..het geeft een gevoel van voorjaar & daar hebben we een zin in! Bij jullie in het zuiden was het 18 graden hé, begin van deze week!

Ooh..de boom, wat een zware klus!!
Succes!

Een mooie dag & alvast een fijn weekend!
Liefs Helena

natuurlijk groen en doen zei

Die zinken paaseieren geweldig ,heb je die al lang of zou je mij willen verklappen waar ze eventueel nog te koop zijn?

fijne dag Bep

Unknown zei

He meisje meisje!!
Wat een mooie rose kleurtjes,toch wel mooi he zo voor het voorjaar :-)
Fijne dag hoor meisje-meisje hahaha
groetjes karin

Yvonne - Frl. Klein zei

Ich liebe pink!!!!
Viele liebe Grüße, Yvonne

Mariette zei

Lieve Lynda,

De rolverdeling is bij jullie wel wat oneerlijk met een roze wolk die zich ook nog eens beschermend ín het interieur bevindt en dan manlief die worstelt met zo'n bonk van 'n boom; hij en de aks... Máár, houd je roze wolk nog een poosje drijvende omdat het héél gelukzalig uitziet!

Liefs,

Mariette

vosgesparis zei

Je zult het niet geloven maar op curacao heb ik twee ROZE t shirts gekocht... toen kwam ik in t roze bij Picasa dame Petra binnenstappen en voelde me bijna van mijn geloof gevallen haha.. soms is t grijs wel toe aan n kleurtje ;)

vosgesparis zei

En dan bedoel ik niet mijn haar. want dat is al jaren in de kleur haha

Unknown zei

Hallo Lynda,
Wat een mooie plaatjes. Ik ben gek op roze en vooral dat poederroze! Kan je mij vertellen wat voor tak dat is met die roze bolletjes (bij het plaatje een beetje pasen met roze)? Ik vind het erg mooi, maar kan het nooit vinden. Misschien wil de bloemist het bestellen als ik de naam weet. Fijn weekend nog!
Lieve groet Karin