DoeHetnogevenZelf...tip

maandag 28 maart 2011

Het behoeft géén uitleg he, als ik jullie voorreken dat het vandaag 24 dagen geleden is dat ik examen deed, dat ik daar soort van ongeduldig van wordt omdat ik nog steeds NIKS vernomen heb van de "examencommissie"....en"dat ik, toen ik op mijn telefonische vraag "HOE LANG NOG" het antwoord "4 tot 6 weken"kreeg , bijna het "ijzeren gordijn"van mn tanden beet van uhm....laten we het "onrust noemen? Toch?
Oke, niet klagen niet zeuren, dus ik ga jullie niet voorrekenen hoeveel uren ze hebben gehad inmiddels om van 15 mensen het examen na te kijken...dat heeft geen zin.....ik moet wachten!;) En omdat ik tot die tijd nog steeds "niks"ben......en mijn "diensten"dus niet officieel kan aanbieden*KUCH*.....heb ik wél een tip voor jullie;)))))))!
Een dhz-boek zal ik maar zeggen........nah....is dat meedenken of is dat stom(gooi mn eigen ruiten in he ;))))

I still DO NOT KNOW if I passed my exam!!!!! And it's been 24 days since I took it!!!!! And the answer to my question "HOW LONG DO YOU GUYS NEED", was...(in a very boring tone of voice) "it can take 4 to 6 weeks"....
Needless to say, frustration alsmost cost me my braces;).....
But okay...no complaining :)....no wining....no sence in doing that, just wait *sigh*.
And because now I'm still officially "nothing"and so I can't "offer"my services *cough*...I have a booktip..a DIY booktip.....tell me...is that nice or stupid(who is gonna need me after this??;)))







ik leg nog steeds niks uit......*kuch*....ik wijs jullie alleen op die pedaalemmer!!
still not explaining anything...*cough*....look at that "laundrybucket"!!!












Ik ga door met wachten....en bakken....en graven in de tuin, enzo;)!
I will go on waiting, and baking.....and digging in my garden.....etc...;)

Liefs,
Lynda

Leave a Comment

André en Inka. zei

Mmm,je geduld wordt wel aardig op de proef gesteld,het boek helemaal mijn ding,xxx

Home and Lifestyle zei

Ze gunnen je vast nog even de tijd om de tuin af te maken hi hi...straks als je het diploma binnen hebt voorzien zij al dat de tuin anders helemaal in honderd loopt...dan stromen de opdrachten binnen en moet manlief het alleen doen...en dat gaat dan weer niet zo snel :)

Lieve groet, Ingrid

Diana zei

Komt allemaal goed schatje....Zekers weten. Be calm and assertive geeft Cesar Millan mee als tip. Hier blijven we het voorlopig zelf doen ;) Intussen dank ik U ten zeerste voor de tip van de waterpas...

Corine(THUIS) zei

4 tot 6 weken, dat is dus 3 examens per week..ach die mensen hebben ook tijd nodig om wat in hun eigen huis of tuin te klussen..
Stort jij je nu maar vol in de voortuin, dan is ie af als de uitslag komt :)
Groeten, Corine(THUIS)

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Lieve Lynda,

Inderdaad vraag je je af waaròm het op zó'n slakse manier moet worden afgehandeld? Wat zullen die mensen móe zijn straks na het beoordelen van maar líefst víjftien examenisten! Zóiets moet jíj Lynda, ècht niet onderschatten... Ze moeten zich enorm concentreren en proberen om de examenisten hélemaal te vergeten en pas dan kunnen ze uiterst objektief hun beoordelingspunten uit gaan delen...
Maar vreet je niet langer op; val slechts af en neem het motto aan van Clark Gable van Gone with the Wind die als laatste zin sprak: 'Frankly speaking my Dear... I don't give a damn!'
Wàt lief om een pakje brooddeeg op te willen sturen maar het zou problemen oproepen inderdaad en het is verrèkte duur ook nog eens. Nee, ik moet altijd de ingrediënten proberen te vervangen. Logisch denken... dáár is een oplossing voor maar niet voor de examen commissie.

Liefs en houdt je 'beugeltje' op z'n plaats!

Mariette

It's me zei

Tja meis...je moet dus geduld hebben.....maar joh !! jij bent toch geslaagd zit er niet over in........komt goed..........en ondertussen ben je een heuze tuinarchitect !!....whahahaaahhaha!!...fijne avond liefs van mij....xxx....

Marjan zei

Ga intussen een cursus tuinarchitectuur doen! Ben je lekker even van de straat en komt het met de voortuin ook helemaal goed!

groetjes
Juul

Pink Princess zei

Geduld is een schone zaak, zeggen ze toch?? HAHA kan me voorstellen dat jij aan het beugelknarsen bent hoor...pppffff 6 hele weken!!
ENNE die roze pedaalemmer?? was MIJ allang opgevallen...voordat jij het ons (niet) vertelde hihihi.

Liefs van mij

Tierlantijn zei

Wachten, wachten...helemaal niet leuk!! Maar ach..we weten allemaal dat je zeker geslaagd bent. Maar die bevestiging hé?! Nog even wachten Lynda...!

Liefs!

Claudia Leertouwer zei

Dan weet je straks wel zeker dat het nakijken grondig is gedaan...

Michaja zei

Vervelend altijd he dat wachten!!

Bonjade zei

Enne...krijgen we daar ook beelden bij...? Ja van je tuin dan hè.......
Tja wachten is ook niet echt mijn meest sterke punt......;(
Maarre...die bak........tja, heb 'm nog niet, dat ie rose is ja.......
Enne.....have a little patience....SMILE
I just need time

Petra zei

Dat duurt lang zeg! Maar je bent toch wel geslaagd?????
Maar natuurlij wel veel tijd om een mooie voortuin te ontwerpen :)

lia zei

Je zult zien. Het wachten word beloond.....
Geduld meisje, en leef je uit in de tuin.

liefs Lia

katja-Mariska zei

Ik weet zeker dat je geslaagd bent maar het wachten is iets minder prettig :(
XXX

ilse-bels zei

Hai lieve meid!
Ik ben er zeker van dat je 't super gedaan hebt... Komt dus allemaal goed! Maar, niet leuk hé, dat wachten!!!
Ik weet alvast dat ik geslaagd ben voor mijn eerste project (jury was een maand geleden), maarrreee ... onze punten krijgen we pas op het einde van het "schooljaar" maw, in juni!!!
Dusssss, ik wéét hoe je je voelt ;-)
Ben inmiddels zelf volop aan het blokken (examen kunstgeschiedenis en kleurenleer in april) én aan project nr2 bezig, dat ik midden juni voor de jury zal moeten voorstellen. Blijft dus spannend, die interieurstudie ;-)
Mijn cursusdagen van Handige Henriëtta (had ik er even tussendoor bij genomen!) zijn inmiddels alweer achter de rug - gelukkig daar geen examen voor!
Picasa staat dus héél even op een laag pitje, maarrr... ik lééf nog, haha!
Dikke kus vanuit het zuiden X
Ilse-bels

Zara zei

Geen nieuws, is goed nieuws...
De eerste (jij) die een 10 haalt kijken ze nog eens extra na...
Toch hoop ik dat je snel iets hoort; moet er niet aan denken dat je een 'her' hebt en je nog eens komt logeren... ;-}

Nicole Claudia zei

Da's inderdaad lang voor 15 examens. Maar ja, je bent al over de helft zullen we maar zeggen!!

Succes met al die gaten in de tuin graven!! Hahaha, groetjes Collie

Jeanette zei

Nog ff volhouden dan, als je nou eens heel druk bent met de tuin dan zijn die weken dat je moet wachten voordat je het weet voorbij. succes!!

Groet,
Jeanette

Thuis bij Tjits zei

komt goed!! maar inderdaad dit wachten is zenuwslopend.. en je tuin is er blij mee:))
en zaterdag hebben ze 20 graden of meer beloofd, dus dat wordt bakken in de tuin!!!

lieve groetjes, Tjits

Ger zei

....ik stuur je bij deze een gezonde portie ''wachtkracht''!!!

Stond er in je boek geen mooi gezegde over geduld,geduldig zijn...;-))

Misschien zijn die lui het na het 2de rijtje antwoorden nakijken ook wel zat geweest en duurt het daarom zó lang....
....lang,lang......waar kwam ik dat eerder tegen....o..ja....m'n fotoserie van veul bollen was heul lang, in kon echt nie kiezen!!

ennuh.....hebben ze die roze ook in blauw...?:-)

Fijne avond en liefs xxx.
Ger

Kat Ibáñez zei

Oh sweet Lynda!!! You know your exam went very well!!!! So you and me know too that you will have a very good grade!!!!! And next time you call them to ask about your exam grades you can tell them in Barcelona you have a friend who is very angry!!! We want to know the exam results now!!!!!!!!

Lots of liefs!!!!! (and of course you have passed your exam!!!!!!!!!!!!!)

Home is where the heart is zei

komt allemaal goed maar kan me heel goed voorstellen dat je onderhand zekerheid wil hebben.Succes met wachten en bak en graaf ze :))
lieve groet Brigitte

Kat Ibáñez zei

Ooooohhhhhhh I love this song.......Oooooooohhhhh Gary Barlow......This song is so romantic...... (sorry I had to write this...)

Mayflower zei

Ohhhh...en wachten duurt zo lang. Hopelijk heb je genoeg afleiding met al je tuinwerkzaamheden, het is er in ieder geval prachtig weer voor.
Zonnige dag en bedankt voor al die inspiratie.
Liefs, Mea

Samira // Spraak-Water zei

Dit ken ik, maar dan van school! Ze nemen er altijd precies de dagen voor tot de sluitdatum.

Nog even geduld, al is het soms moeilijk, maar je hebt genoeg afleiding lees ik. Graaf ze :) Liefs Samira