Smoelenboek...

maandag 7 maart 2011

Spannend spannend spánnend!!!!
Ik heb het al eens laten vallen, ik broeide iets! Na een "voorzetje"van Bonnie van Bonjade ben ik gaan broeden en nu hoop ik 'm dan toch in te koppen!:)
Maar zoals ik óók al eerder zei, alles valt of staat met jullie!
Ik hoop dat jullie mee willen werken en dat ik niet teveel van jullie vraag. Alle "rechten op privacy"blijven natuurlijk bij jullie zelf en je bepaalt ook zelf of je "all the way"gaat of er een eigen draai aan geeft.
Waaraan vraag je je af?

Exciting, exciting excíting!!!
I mentioned it once, I was "brooding" on something! After Bonnie from Bonjade trew me a seed, I "nursed"it and now I hope to "harvest".:)
Why all this spring-crypticaltalk?
Well, I have this Idea, and this Idea...you can make it or break it....all your privacyrights are always in your hands and you decide if you go all the way or make it your own version.
WHAT am I talking about?


 

Vanaf vandaag, wil ik beginnen met *roffel*.....Het Smoelenboek!!!
Ik kan het hele idee uitleggen maar ik kan het ook gewoon voordoen!
Niet om haantje de voorste te zijn maar om te laten zien wat ik bedoel en om te doen wat ik van jullie vraag:).
Capice?

Starting today I want to start with...*drumroll*....The Facebook!!
I can explain the Idea or I can just show it to you!
Not because I want to be number ONE, but to start with something I'm asking you to do:).
Capice?


Wie, wat en waar ben je?

Lynda, vrouw , moeder, dochter, zus, vriendin (en worst nightmare;)) van……

Ik woon in Noord-Limburg in een klein dorp, waar het naar ons idee leuk was voor de kinderen om op te groeien maar waar voor onszelf éigenlijk de sjeu al vanaf is, geen prikkels meer zijn en waar we dus als onze jongste dochter naar de middelbare school gaat waarschijnlijk ook weg zullen gaan.

Hobbies?

Mijn grootste hobbie is jullie wel bekend. “Wonen”
En bloggen natuurlijk;)...en als je het aan manlief zou vragen....schoenen verzamelen;), tassen...parfum....KUCH





Hekel aan?

Achterbakse mensen, oneerlijkheid, kortzichtigheid, spruitjes, afwas op de aanrecht als ik smorgens beneden kom, roken,enzo…:)


Droom?

Oud (120 yes please!) worden met mijn gezin(duhhh), innerlijke rust voor al die pak ‘m beet 80 resterende jaren;) , en op materialistisch vlak?..uhm….een groter(niet GROOT..maar groTER) huis, een eigen “bedrijfje” ..ach..eigenlijk het “huisje-boompje-beestje”verhaal.


Favoriete kledingstuk...

Jeans…daar kan je(bijna) alle kanten mee op


Favoriete luchtje..
Wieuw, can´t choose.....maar mn laatste aanwinst staat hierboven..


Favoriete boeket?

Alles wat NIET rood, geel of oranje is:)……veel groen en weelderig...en vooral..NIET eigenwijs van aard....

 








Boektip/ Muziektip/ Filmtip


Boek: zijn er eigenlijk meer, het gaat om engelse boeken en de reeks bestaat uit 3 delen. “Tatiana & Alexander”. Ik hou van de verhalen uit het vroegere Rusland en dit is een heel mooi verhaal.

Muziek: ben je verbaast als ik KANE zeg? Maar mijn meest recente aankoop is natuurlijk 21 van Adéle(viel het op??;))
Maar over het algemeen, en dat zal jullie ook niet verbazen, houdt ik van VELE soorten muziek, muziek is voor mij héél belangrijk.

Film: afgelopen week gekeken, RED, The American, Her name was Sarah

Vakantieland?

Bij het woord vakantie denk ik aan Frankrijk, de sfeer, de dorpjes met oude huizen. De Normandische kust, het blauwe water aan de zuidkust…..
Maar dit jaar gaan we naar Corfu. De meiden zullen voor de eerste keer vliegen en we hebben er met zn allen vreselijk veel zin in.

Wat je nog weten wil van……??

Kijk…en hier wordt het dus “leuk”(dat IS de bedoeling;)).

Hier kun je bv een specifieke vraag stellen aan iemand, of gewoon, de lijst doorgeven…..wat je wil.
En omdat ze het zaadje heeft laten vallen, vindt ik dat zij als tweede mag/moet;)
(en ook omdat ik dan geen ruzie krijg, want er zijn ZOVEEL dames die me na aan het hart liggen inmiddels, en ik dus niet KAN kiezen)
Bonnie…..mijn vraag aan jou is….waarom ben je ooit begonnen met je blog?


Liefs
Lynda

ps: het spotlight blijft bestaan....áls er zich tenminste nieuwe mensen aandienen;)



Posted by Picasa
























Leave a Comment

http://truutske.blogspot.com zei

Ohhhh Lynda...dit is nu echt iets voor jou.
Wat een ontzettend leuk idee. Gewoon een verhaal/gezicht achter het blog.
Ik hoop dat er veel bloggers zijn die het stokje overnemen. Heel veel succes gewenst.

Nu ook even vertellen dat ik het leuk vind wie er achter het blog "een klein stukje van mij" zit. ...heb je een beetje beter leren kennen.
Ja...erg leuk/super idee!!
Fijne avond, Trudie.

Bij Guusje Thuis zei

Geweldig weer zo'n heerlijk Lynda-idee en zolang ik maar niet met mijn 'smoel' op de foto hoef (niet dat ik blijf plakken trouwens), vind ik het allang best ... ondertussen natuurlijk zo nieuwsgierig als wat naar alle anderen die in je smoelenboek een plaatsje gaan krijgen, leuk!!

alma zei

Heerlijk Lynda.... Ik heb je weer een beetje beter leren kennen. Ik ben benieuwd naar de mensen die volgen. Ben ook wel nieuwsgierig naar gezichten achter de blogs maar ik denk niet dat iedereen zich bloot wil geven. Ach je weet maar nooit....

Lieve groet
Alma

ps geen carnaval voor jou op de laatste maandag???

Elisabeth zei

Een heel leuk idee Lynda,ook al doe ikzelf niet mee ben ik toch wel nieuwsgierig wie dat wel gaan doen.Errug he !!
Liefs Elisabeth

Kom Achterom zei

Leuk leuk!!
maaruhhh las ik nu eigenlijk iets wat ik al niet wist?? uhjhh tja daar vraag je me wat!! Volgens mij is alles al eens bij jou op het net langs geweest! hihi Maar Bonni jaa daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar!!
Errugg leuk dus!!
Fijne week
Yolanda

Bonjade zei

Chips..chips...hoe gaat die spreuk ook al weer......wie kaatst......
Maarre het idee is TOP hoor, zo blij met je....(lacht als boer met kiespijn...)
Heb weer wat huiswerk dus ;(
Enne...dan kom ik straks heerlijk links in je smoelenboek?
Maarre...jij weet toch al alles van me?
Wordt vervolgd

Enne ben je lekker aan het ruimen geweest?
Alles weer spik en span?
Oh de energie bruist uit mijn oren.......
SPRING IS IN THE AIR!!!
Jij hebt het nu ook hè/
Op her en der een paaseitje na dan......
FF

It's me zei

Nou iedereen kent mij al hoor...ik ben wie ik ben...Te bewonderen in de winkel...en het bloggen,...is iets voor mezelf en ik deel alles met anderen dus er is aan mij niks te beleven.....alleen die foto dan...maar die komt niet op het net......jammer he???....dus sla mij maar over ! ...maar een leuk idee hoor!!!....xxx...

Karin zei

Leuk idee, maar ik laat het nog lekker even aan me voorbij gaan. Vind de anonimiteit tot een bepaalde hoogte achter mijn blog wel heel comfortabel. maar wanneer je iets wilt weten geef je maar een gil (achter de schermen welliswaar)
En ja die tulpen kocht ik als wit, maar bleken heeeeel zacht geel te zijn (balen ja) en om ze alleen daarom weg te gooien kan ik dan ook weer niet.

Claudia. zei

Leuk zo'n smoelen boek, ik heb alleen geen foto van mezelf van de laatste tijd, alleen een foto verkleed als Gerda (sesamstraat) dus helaas.

Maar ik vind het wel grappig zo'n smoel, gewoon niet te ingewikkeld.
Claudia.

In den Uylenbal zei

H die Lynda, hmmmm, een smoelenboek, tis weer eens wat anders dan het doelenboek dat mijn psych me al jaren aanraadt :-) Is het de bedoeling dat het ergens komt te staan ??? Zoals "Spotlights" ? Of gewoon op je eigenste bloggie ? Zal alvast 1 tip van de sluier oplichten m.b.t. mijn muziekkeuze ( hoop dat ik niet iemands tenen trap . . .) : bijna alle muziek, behalve KANE (sorry) ! Ennuh . . . wat die koekies betreft, ik ben gek op lange vingers !! Ondanks je ietwat bizarre muziekkeuze (Kane sucks but Adele ROCKS !) verblijf ik met een allervriendelijkste groet, liefs & Greetz Lejo

Home and Lifestyle zei

Ohh...dat is een erg leuk idee, alleen mijn smoeltje komt er niet op hoor hi hi...geen denken aan!

Ik ben benieuwd naar Bonnie...dat dan wel weer ha ha!!

Lieve groet, Ingrid

Mariette zei

Lieve Lynda,

Dit deden we in de Atlanta Holland Times járen geleden ook en het heette daar: Met de Billen Bloot!
Geinig en jouw foto is wel leuk; zo'n lévendige Lynda. En verdòmd het is zelfs al 'heuvelachtig' in noord Limburg. Róók jij een sigaret op die foto? Kijk ~ nu weten we eigenlijk nóg niks over je. Dus maak maar een pas terug op de plaats.

Liefs,

Mariette

lia zei

Ja, natuurlijk heb je goede ideeën, en iedereen mag mij rustig zien alleen liever niet mijn smoeltje op het www. Oh, wat een trutten zijn wij hé. Ik ben benieuwd hoeveel er uiteindelijk ja gaan zeggen.

liefs Lia

Nicole Claudia zei

Hahaha, anoniem... dat ben ik geloof ik niet meer.

Paar weken terug werd ik aangesproken op straat "Zeg, hallo, hoe gaat het? Gaat het goed met je webwinkel en wanneer komt er een nieuw patroon uit?"...

Ze kende mij wel, maar ik haar niet... Héél verrassend zoiets, hahaha. Ik heb natuurlijk netjes antwoord gegeven, het kwartje viel twee tellen later, dat die persoon mij van gezicht gewoon herkent heeft van 't blog of de webwinkel.

Dus mijn "smoel" is al bekend, maar niet van welk voor geurtje ik hou of welke verzamelwoede ik heb... hahahaha. Dus geef maar een gil...

Fijne dag, Collie

Margot zei

Krijg ik zomaar weer een Lyndaidee in mijn smoel geworpen...
Kijk, en voor jou is dit easy hè...vorige week is er net een leuke foto van jou gemaakt...lekker hoor...
Ik ga proberen mee te doen, maar dan in gecensureerde vorm...kan dat ook???
Heb net Adèle 21 binnengekregen...ga lekker luisteren dadelijk....
Zonnige knuf, Margot
PS..Ik heb tenminste wel een zinnige reactie...hihi...

Anoniem zei

Hi, wat las ik nou! is je examen al achter de rug?
zal voor je duimen. Ben even afwezig geweest.
Leuk je smoelenboek!

groetjes

Michaja zei

Erg leuk idee. Alleen wat mij niet duidelijk is ga gat dit hosten op jouw blog of moeten wij dit op onze blog doen?
Hoe dan ook ik doe graag mee. Ik hoor het wel van je!
Liefs Michaja

Michaja zei

het moet zijn, ga jij.... :)

Anoniem zei

Wat boeiend je verhaal....en foto haha,grappig bedacht in ieder geval,fijne dag,lieve groet Joke.

Ger zei

Als ik me niet vergis doe ik dat altijd al....
dit smoel staat gewoon in mijn profiel foto....en in mijn blogposten ben ik open en eerlijk....geef toch niet meer van mezelf prijs dan wat ik wil vermelden.
Sta al jaren in ''smoelenboeken'' van verschillende prikborden, en ik heb er nog nooit vervelende ervaringen door gehad.

...Dus....van mij geen nieuw smoelenboek, jullie zien me al(wie zou daar trouwens behoefte aanhebben;-))en lezen me.

Zo......en nou op naar de genezerik....verberg m'n smoel al weken achter grote zakdoeken, tis maar goed dat jullie me niet zien met m'n waterige ogen,trompetterende neus en blaffende hoest.

Fijne zonnige dag,lieve Lynda:-)
Liefs,Ger

Floor zei

Ohhh leuk het smoelenboek !!! geweldig love it !!

Theemuts Rommelhoekje. zei

Op de blog Bonjade las ik iets over een vriendenboekje .....wat een ontzettend leuk idee !!!

groetjes Romkje.

Petra zei

Ik zou het niet durven. Jij kunt dat goed doen je ziet er leuk uit! Goeie parfum hè? Is ook m'n lievelings. Als ik die op heb voel ik me altijd sterker/zelfverzekerder. Poison van Dior (donkerpaars flesje) is ook zo'n lekkere.

Groetjesss

Bianca zei

Leuk idee.....moet alleen nog wel een goede foto zoeken...als ik die heb gevonden wil ik best in je smoelen boek staan hoor.....
Lieve groetjes van Bianca

André en Inka. zei

Hoi,hoi,leuk idee het smoelenboek zag hem bij Leni staan en moest even een post terug lezen hmmmm,mijn smoel staat al op fb dat vond ik al heel wat,hi,hi,ben wat dat betreft niet zo held,leuk om je zo een beetje beter te leren kennen,xx.

Zara zei

Leuk Lyn!
Toch nog weer nieuwe dingen over je te weten gekomen nu!

Samira zei

Ik ga dit weekend ook maar eens in je vriendenboekje schrijven, leuk initiatief!

XxLiefsxX

Kat Ibáñez zei

Hi Lynda!!!!

Yes, yes I´m in!!!! I´ve just read your "facebook" and loved it so much, especially the music you know ;)))!!! I will do mine this week in CatherineLovesRoses and will tell you when is ready!!! Oooohhh I´m so busy lately but I will find the time!!!How exciting, love it!!!

A big hug!!!!!!!!