Hap slik en...

donderdag 3 maart 2011

Kletsen!!


Liefs,
Lynda


Leave a Comment

It's me zei

Heeeeeel veel plezier jullie daar saampies !!.....liefs van mij...xxx...

Corine(THUIS) zei

Wel goed kauwen hè, anders krijg je buikpijn ;)
En niet met volle mond praten/kletsen, dat is niet netjes!!
Gezellige avond! Groeten, Corine(THUIS)

Home and Lifestyle zei

Veel succes!!!!!!!

Thuis bij Tjits zei

toi toi toi!!!

Stina zei

veel plezier!!!

Stina

Margot zei

Och meis...zit ik hier heerlijk naar Adèle te luisteren...en jij daar een aantal zenuuwtjes weg te kauwen...
Denk aan je...maar nu nog lekker bijkletsen...doe ze de groeten!!!
Mijn duimen gaan morgen weer in de positivostand...je kan het...ben jezelf...
Knuffel, Margot

Margot zei

Oja, wat heb je er toch een heerlijke sweete blog van gemaakt...complimenten...
Hij haperd alleen af en toe..maar daar hebben we het nog wel eens over...ik haper ook weleens, soms, steeds vaker....kletskoek...
Zie je, ik wil gewoon meekletsen...kom eraan...
(zoonlief komt eraan, en vindt Adèle ook helemaal geweldig...moet morgen in Obelix pak naar school...very nerves, him..)
Suczeven hè..

Bianca zei

succes....succes....succes......
Lieve groetjes van Bianca

Anja zei

Nu al benieuwd naar je belevenissen, geniet er van!!
Groetjes Anja.

Tuur zei

Heel veel succes, zet hem op he!!
ik ga duimen!!

Bij Guusje Thuis zei

Veel plezier en geniet ... en 'keiveel' succes morgen!

Elisabeth zei

Heel veel succes morgen!!
Liefs Elisabeth

Ger zei

....bla....bla...bla...bla..bla.....bla....

.....kortom véél SUCCES!!!!

En ik wens jullie een ontspannen avond!

Lieve groetjes,
Ger

Mayflower zei

Veel plezier èn succes gewenst.
Lieve groet, Mea

Pierelantijntjes zei

Heeeel veel succes Lynda!!!
liefs Ester

Kom Achterom zei

Heel veel plezier!
fijne avond
Yolanda

Juule zei

Fun en Succes!

MOODZ zei

Lekker smikkelen..goede voorbereiding.
Ps als ik Adele met turning tables hoor moet ik steeds aan jou denken....met je werkstukken en maar schuiven met die tafels krukjes en stoelen...ik wens je heel veel succes en toi toi toi... you go girl!
Liefs
Tamara

Vær våken zei

Have a great time, Lynda!!!

xoxoxo

Mariette zei

Dearest Lynda,

By the time I wake up you probably have already masterd your exam! I'm anxious for reading about your 'special' day!

Love and lots of success,

Mariette